Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00081 005636 10194839 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 90
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI odsłoni przed Wami wszystkie sekrety Przystani. Poza dokładną solucją, opisami jednostek i dostępnych w metropolii budowli, znajdziecie w nim porady dotyczące rozwoju bohaterów oraz opisy czarów i umiejętności.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Przystań] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - Źle się dzieje
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Nie drażnij człowieka w rozpaczy
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Gwardzista / pretorianin
-[Jednostki] Kusznik / strzelec wyborowy
-[Jednostki] Kapłanka / westalka
-[Jednostki] Gryf / Gryf cesarski
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos.

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (Przystań) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania _______________________________________________________5 1 misja – Źle się dzieje ______________________________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 13 2 misja – Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne __________________________ 19 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 28 3 misja – Nie drażnij człowieka w rozpaczy ___________________________________ 33 3 misja – mapy ____________________________________________________________ 40 4 misja – Bitwa przegrana i wygrana _________________________________________ 44 4 misja – mapy ____________________________________________________________ 53 Rozwój miasta __________________________________________________60 Budynki _______________________________________________________63 Mury _____________________________________________________________________ 63 Ratusz ___________________________________________________________________ 64 Jednostki _________________________________________________________________ 65 Specjalne _________________________________________________________________ 68 Inne _____________________________________________________________________ 69 Jednostki ______________________________________________________71 Gwardzista/pretorianin ____________________________________________________ 71 Kusznik/strzelec wyborowy _________________________________________________ 73 Kapłanka/westalka ________________________________________________________ 74 Gryf/Gryf cesarski _________________________________________________________ 75 Promienista ajglaja/świetlista ajglaja ________________________________________ 76 Jeździec słońca/krzyżowiec słońca ___________________________________________ 78 Serafin/niebianin __________________________________________________________ 79 Taktyka pola bitwy ______________________________________________81 Podstawy _________________________________________________________________ 81 Bitwa w polu ______________________________________________________________ 82 Oblężenie ________________________________________________________________ 84 Bohaterowie i ich rozwój __________________________________________86 Krew lub łzy ______________________________________________________________ 86 Umiejętności ______________________________________________________________ 88 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Przystań to frakcja dobrze znana wszystkim fanom cyklu Heroes – ludzkie imperium było obecne w serii od samego jej początku, chociaż przechodziło w swych dziejach wiele przeobrażeń. O ile więc początkowo stanowiło po prostu odzwierciedlenie średniowiecznego świata, tak później zaczęło coraz bardziej przypominać państwo rodem z książek fantasy. Pojawiły się gryfy, opiekuńcze duchy czy wreszcie anioły – ludzkość nie była już zdana sama na siebie w walce z siłami ciemności. W Heroes VI Przystań jest jeszcze bardziej fantastyczna – obok zawodowych, karnych żołnierzy, czyli gwardzistów i kuszników, znalazły się tu również istoty zrodzone ze światłości Elratha – smoczego boga światła. Tylko dzięki Jego łasce ludzkość może mierzyć się ze straszliwymi, potężnymi przeciwnikami. Królestwo ludzi nieuchronnie chyli się ku upadkowi – moce Światłości jeszcze nigdy nie były potrzebne Imperium tak bardzo, jak właśnie teraz. Każdy dowódca musi poznać wiele zasad i zależności, którymi będzie się kierował podczas swoich batalii. W niniejszym poradniku zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Przystanią. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Kompletna solucja do kampanii Przystani wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy. Lista budowli dostępnych w miastach. Plan rozbudowy metropolii. Porady dotyczące rozwoju bohaterów. Opis czarów i umiejętności. Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: Poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza i epilog: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania Po tym, jak książę Sławoj został zamordowany przez swoją własną córkę, władzę w księstwie Gryfa przejął Anton – jego najstarszy syn. Przed młodym, pełnym ambicji chłopakiem stoją nie lada wyzwania – tylko z pomocą gracza uda mu się im sprostać. Państwo ludzi pogrąża się w chaosie. Bezimienni, orkowie, spiskowcy oraz wojna domowa – czy to niezbyt wiele jak na wątłe barki Antona? Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – Ź l e s i ę d z i e j e Z a d a n i e g ł ó w n e : P o l o w a n i e n a g r u b e g o z w i e r z a Cele: dotrzeć do orków i zająć obie ich osady Nagroda: 10000 XP Grę rozpoczynamy na północy (M1,1). Powinniśmy jak najszybciej przejąć pobliskie kopalnie i nazbierać surowców – przydadzą nam się do rozbudowy zamku. Spora część okolicznych stworzeń nie będzie chciała podejmować z nami walki, a raczej przyłączy się do nas. Warto z tego skorzystać – wkrótce bowiem spotkamy się z mniej pokojowymi przeciwnikami. Nie wszystkie istoty będą chciały się do nas przyłączyć. Będziemy więc zmuszeni do bratobójczych walk. Po przejęciu tartaku (M3,4) i siedliska (M3,2) powinniśmy wyruszyć na wschód. Tam, przy moście (M1,2), aktywuje się zadanie Złodzieje jaj. Kiedy przekroczymy przepaść, przyjdzie nam spotkać się z pierwszą grupą orków – równocześnie ujawniona zostanie pozycja barbarzyńskich miast. Naszym celem jest zdobycie obydwu. Nie możemy pozwolić, by orkowie przekroczyli most. Zaraz za nim znajdziemy fort dzikusów. Najprostszą drogą do zwycięstwa jest możliwie szybkie wyruszenie na wschód – tam przejmiemy orczy fort (M1,3), a dalej miasto (M1,4). Podczas obu tych starć powinniśmy stawiać na defensywę – ostrzeliwać wroga kusznikami, bronić się gwardzistami i uzupełniać straty przy pomocy kapłanek. W tym momencie powinniśmy potężnie się dozbroić i uzupełnić straty – rozprawa z drugą hordą barbarzyńców nie będzie już taka prosta. Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Im szybciej pobijemy wroga, tym lepiej. Nie zapominajmy o konwersji! Na południowo–zachodnim skraju mapy znajduje się drugie z wrogich miast (M1,5) – aby się do niego dostać, będziemy musieli przedrzeć się przez dżunglę na zachodzie i zdobyć dwa forty (M1,6). Zanim jednak przejdziemy do oblężenia, warto poczekać do końca tygodnia i zwerbować jak najwięcej oddziałów. Zaraz po tym, jak pokonamy orków i zadanie zostanie zakończone, aktywuje się misja Spory religijne i otrzymamy cios w plecy – dobrze być na to przygotowanym. Szalenie istotne jest przejęcie obu fortów. Przydadzą nam się one w późniejszej obronie. Aby wypełnić zlecenie wystarczy zająć wioskę dzikusów (M1,5) – ta zapewne będzie dobrze strzeżona, ale o ile odpowiednio zadbaliśmy o naszą armię, nie powinna bronić się długo. Schemat oblężenia jest taki sam, jak przedstawiono to w rozdziale taktyka pola bitwy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: