Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00295 005611 13609433 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 105
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W niniejszym poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Świątynią. Poza kompletną solucją, opracowanie zawiera szczegółowe opisy jednostek, budowli, zdolności oraz rozwój bohaterów.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Świątynia] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - Wściekłość i grząskość
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Kręte schody
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Fala mętna od krwi
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Żarłacz / Wanizame
-[Jednostki] Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka
-[Jednostki] Kappa / Kappa Shoya
-[Jednostki] Źródlana nimfa / Mizu-Kami
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (Świątynia) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania _______________________________________________________5 1 misja – Wściekłość i grząskość _____________________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 16 2 misja – Kręte schody _____________________________________________________ 20 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 34 3 misja – Fala mętna od krwi ________________________________________________ 40 3 misja – mapy ____________________________________________________________ 52 4 misja – Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu ______________________________ 55 4 misja – mapy ____________________________________________________________ 65 Rozwój miasta __________________________________________________69 Budynki _______________________________________________________72 Mury _____________________________________________________________________ 72 Ratusz ___________________________________________________________________ 73 Jednostki _________________________________________________________________ 74 Specjalne _________________________________________________________________ 77 Inne _____________________________________________________________________ 78 Jednostki ______________________________________________________80 Żarłacz/Wanizame _________________________________________________________ 80 Koralowa kapłanka/Perłowa kapłanka ________________________________________ 82 Kappa/Kappa Shoya _______________________________________________________ 84 Źródlana nimfa/Mizu–Kami _________________________________________________ 86 Śnieżna efemeryda/Yuki–Onna ______________________________________________ 89 Kenshi/Kensei ____________________________________________________________ 91 Kirin/Święty Kirin _________________________________________________________ 93 Taktyka pola bitwy ______________________________________________96 Podstawy _________________________________________________________________ 96 Bitwa w polu ______________________________________________________________ 97 Oblężenie ________________________________________________________________ 99 Bohaterowie i ich rozwój ________________________________________ 101 Krew lub łzy _____________________________________________________________ 101 Umiejętności _____________________________________________________________ 103 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Świątynia to frakcja nie spotykana dotychczas w serii Heroes. Istoty ją zamieszkujące to przed wszystkim honorowi, gadopodobni wojownicy nagów oraz piękne, acz niebezpieczne duchy. Wyspa Hashima, na której mieści się Świątynia, to naprawdę malownicza kraina, oszałamiająca pięknymi krajobrazami – nietrudno ulec jej subtelnemu urokowi. Nic więc dziwnego, że mieszkańcy z taką lubością oddają jej cześć i chwałę. Tysiące rwących rzek, piękne jeziora i bezkresny ocean – w tych oto okolicznościach przyrody wzrosła cywilizacja, która nie ma sobie równych w całym Ashanie. Wodne imperium od wielu stuleci pozostaje na uboczu najważniejszych wydarzeń – dzięki temu znacząco różni się od innych państw. Kierowanie armiami Świątyni nie przypomina strategii, jakie stosują przywódcy innych frakcji. Nagowie i inne morskie stworzenia stawiają przede wszystkim na współpracę – pojedynczy wojownik stanowi dla wroga znaczne zagrożenie, ale jedynie z odpowiednim zapleczem jest w stanie wygrywać całe wojny. Od dowódcy wojsk wymaga się więc dużej elastyczności i planowania starcia ze sporym wyprzedzeniem – nie jest to łatwe zadanie. W poradniku zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Świątynią. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Kompletna solucja do kampanii Świątyni wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy. Lista budowli dostępnych w miastach. Plan rozbudowy metropolii. Porady dotyczące rozwoju bohaterów. Opis czarów i umiejętności. Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: Poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania Główna bohaterka kampanii Świątyni, Irina, ucieka od swego znienawidzonego męża – księcia Gerharta. Sandor, brat księżniczki, pomaga przenieść się jej na wyspę Hashima, gdzie żyją nagowie – tam dziewczyna ma nadzieję znaleźć azyl. Piękna Hashima skrywa wiele tajemnic. Ścigana przez siepaczy swego męża, Irina zagłębia się w nieznaną sobie krainę. Kto wie, jakie przygody ją tu czekają? Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – W ś c i e k ł o ś ć i g r z ą s k o ś ć Z a d a n i e g ł ó w n e : W i l k i n a ł ó w Cele: uciec ze świątyni koralowych kapłanek Nagroda: 2000 XP, sandały proroka (+1 do punktów ruchu bohatera, +1 do punktów życia istot w armii) Zadanie to otrzymujemy od razu po dotarciu na Hashimę – musimy pomóc Irinie w ucieczce przed Gerhartem. To się nie mogło udać. Wściekły mąż rusza w pościg. Ruszamy w kierunku północno–wschodnim, gdzie znajdziemy oddział gwardzistów (M1,1), którzy strzegą małej sterty skarbów. Po pokonaniu wroga ruszamy na zachód – tam toczymy kolejną walkę, zbieramy bogactwa oraz korzystamy z okolicznych budynków. Nieco dalej przyłączy się do nas kilka koralowych kapłanek (M1,2) – przydadzą się w kilku kolejnych walkach. Na północy gwardziści… …na południu kapłanki. Po rozgromieniu niewielkiego oddziału gwardzistów i kuszników (M1,3) których znajdziemy na wschodzie, zadanie zostanie zakończone, a my otrzymamy misję Nagiński władca. Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Z a d a n i e g ł ó w n e : N a g i ń s k i w ł a d c a Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Wilki na łów! Cele: spotkać się z lordem Hiroshi w mieście Umiya Nagroda: 10000 XP, 10 Kenshi, zgrzebny kaptur proroka (+3 do obrony przed magią i regeneracji many, +30 many) W dalszej części krainy natrafimy na całkiem sporą polanę, na której aż roi się od oddziałów Gerharta. Zanim ruszymy na południe, warto zadomowić się nieco w okolicy – na północy (M1,4) będziemy mogli wykonać zadanie poboczne Polowanie na kłusowników, a nieco na zachodzie – misję Równowaga między żywiołami (M1,5). Szczególnie warto zająć się pierwszym ze zleceń – nagroda jest naprawdę spora. Polana pełna wyzwań. Jej zbadanie z pewnością się nam opłaci. Kiedy ruszymy na południe, okaże się, że koń naszej bohaterki nie jest w stanie przekroczyć rzeki. Aby rozwiązać ten problem, musimy rozwiązać zadanie Faloskoczek (M1,7). Nie ruszymy dalej, dopóki nasz koń nie nauczy się pływać. Po wykonaniu tej misji, zmierzamy dalej na południe – przy okazji zbieramy skarby i toczymy kilka potyczek ze słabymi przeciwnikami. Ostatecznie docieramy do zejścia do jaskini (M1,X) – aby przejść dalej, będziemy musieli odwiedzić podziemia pod wulkanem. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: