Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00060 005560 13610007 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 116
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Twierdza] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Dobry, zły i krewki
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Barbarzyńska siódemka
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Robactwo i demony
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Epilog]
-[Epilog] Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą
-[Epilog] Epilog łez - mapy
-[Epilog] Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-[Epilog] Epilog krwi - mapy
-[Rozwój miasta]
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (Twierdza) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania _______________________________________________________5 1 misja – To nie jest kraj dla orków i ludzi _____________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 15 2 misja – Dobry, zły i krewki ________________________________________________ 18 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 28 3 misja – Barbarzyńska siódemka ____________________________________________ 31 3 misja – mapy ____________________________________________________________ 39 4 misja – Robactwo i demony _______________________________________________ 43 4 misja – mapy ____________________________________________________________ 48 Epilog _________________________________________________________52 Ścieżka łez – Łzy, jakimi aniołowie płaczą _____________________________________ 53 Epilog łez – mapy __________________________________________________________ 62 Ścieżka krwi – Ciemno od nadmiaru światłości ________________________________ 67 Epilog krwi – mapy ________________________________________________________ 76 Rozwój miasta __________________________________________________82 Budynki _______________________________________________________85 Mury _____________________________________________________________________ 85 Ratusz ___________________________________________________________________ 86 Jednostki _________________________________________________________________ 87 Specjalne _________________________________________________________________ 90 Inne _____________________________________________________________________ 91 Jednostki ______________________________________________________93 Siepacz/miażdżyciel _______________________________________________________ 93 Goblin/goblin łowca _______________________________________________________ 95 Harpia/furia ______________________________________________________________ 97 Majarz/zmornik ___________________________________________________________ 98 Centaur/centaur łupieżca __________________________________________________ 100 Jaguarz/panternik ________________________________________________________ 101 Cyklop/krwawooki cyklop _________________________________________________ 103 Taktyka pola bitwy ____________________________________________ 105 Podstawy ________________________________________________________________ 105 Bitwa w polu _____________________________________________________________ 107 Oblężenie _______________________________________________________________ 109 Bohaterowie i ich rozwój ________________________________________ 111 Krew lub łzy _____________________________________________________________ 111 Umiejętności _____________________________________________________________ 113 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Mieszkańcy Twierdzy to uciekinierzy z cywilizowanego świata. Stworzeni przez magów z Siedmiogrodu, przez stulecia poniżani i wykorzystywani, w końcu uzyskali niepodległość. Nie jest to jednak łatwa wolność: barbarzyńcy osiedlili się bowiem na nieprzystępnych wyspach Pao oraz bezlitosnych pustyniach dalekiego wschodu. Co gorsza, dzikusi powstali w wyniku niecnych, magicznych eksperymentów, przez co większość z nich posiada w sobie kroplę demonicznej krwi. Teraz muszą mierzyć się ze swoim mrocznym dziedzictwem – potężną mocą, której aż strach się bać. Poróżnieni między sobą, kłótliwi i wojowniczy mutanci poszukują dowódcy, który poprowadzi ich do boju. Siła mięśni i odwaga to nie wszystko – potrzebny jest jeszcze intelekt, który przekuje te surowce w skuteczną broń. Właśnie tutaj znajduje się miejsce dla gracza: prawdziwego władcy odrzuconych. Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie – na rządnych sławy śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Kompletna solucja do kampanii Twierdzy wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi. Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy. Lista budowli dostępnych w miastach. Plan rozbudowy metropolii. Porady dotyczące rozwoju bohaterów. Opis czarów i umiejętności. Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Uwaga: Poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza i epilog: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania Orkowie nigdy nie mogli liczyć na gościnę u ludzi. Odrzucony przez dwór i otoczenie ojca, młody Sandor musi uciekać z Księstwa Gryfa. Towarzyszy mu wojowniczy Kraal – przyjaciel ojca, którego początkujący wojownik pamięta jeszcze z dzieciństwa. Wkrótce zaufanie obydwu mężczyzn zostanie poddane trudnej próbie. Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – T o n i e j e s t k r a j d l a o r k ó w i l u d z i Z a d a n i e g ł ó w n e : J a k s k r a d a j ą s i ę o r k o w i e Cele: znaleźć Irinę Nagroda: 15000 XP, pierścień szybkości (+5 do inicjatywy całej armii) Misję rozpoczynamy na północy (M1,1). Możemy poruszać się tylko jedną ścieżką, ale po drodze spotkamy kilku orków (warto przyłączyć ich do naszej armii) oraz wrogo nastawione oddziały Przystani. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by nieco zaszaleć – walka z ludźmi to doskonałe źródło doświadczenia. Na początku planszy spotkamy wielu sojuszników. Dzięki nim zdobędziemy pierwsze miasto. Kiedy dotrzemy do rozwidlenia ścieżki, powinniśmy rozejrzeć się po okolicy (znalazło się tu kilka przedmiotów), a następnie skierować się do miasta wroga (M1,2). Jest ono strzeżone przez niewielkie zgrupowanie wojsk Przystani, jednak przeciwnik nie będzie miał żadnych szans w starciu z naszymi siepaczami (o ile zwerbowaliśmy ich na początku misji). Po krótkiej walce przejmiemy zamek, który powinniśmy skonwertować, a następnie sukcesywnie rozwijać. Niedaleko znajdziemy również siedlisko (M1,3), które z pewnością przyda nam się podczas dalszej ekspansji. Na południu otrzymamy zlecenie… …a na wschodzie znajdziemy miasto wroga. Kiedy zdobędziemy już nasze pierwsze miasto, Sandor powinien udać się na południe (M1,4), gdzie otrzyma zlecenie Niespodziewane wyzwolenie. Dzięki niemu nasz heros zyska poparcie goblinów i wielu innych istot, przez co będzie mógł je rekrutować w miastach. Chociaż nie jest to część żadnego zadania, warto też wyzwolić pewną grupę niewolników: dość duży oddział żywiołaków strzeże centaurów oraz harpii (M1,5) – istot szalenie istotnych dla rozwoju naszego królestwa. Dlatego też powinniśmy odpowiednio się dozbroić, a następnie wyruszyć z misją ratunkową (podczas bitwy najlepiej skupić się na żywiołakach powietrza – posiadają oni bardzo silny atak). Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Po drodze warto wyzwolić naszych pobratymców. Przydadzą się podczas oblężenia. Kiedy będziemy to już mieli za sobą, przyjdzie pora na zdobycie miasta wroga (M1,6). To nie jest jakoś szczególnie chronione, przez co oblężenie z pewnością zakończy się naszym sukcesem – wystarczy, że będziemy ustawicznie ostrzeliwać wroga i atakować wrota jego zamczyska. Po zwycięskim boju, przyjdzie pora na konwersję, o której nigdy nie powinniśmy zapominać. Oto i słynne wrota na północ. Doprowadzą nas one do Markusa oraz Iriny. Jeśli wykonaliśmy już zadanie Niespodziewane wyzwolenie, brama na północ (M1,7) zostanie przed nami otwarta. Powinniśmy niezwłocznie się tam udać – właśnie w tym miejscu została uwięziona Irina. Na naszej drodze stanie wielu niezbyt groźnych przeciwników oraz Markus (M1,8) – syn znienawidzonego przez wszystkich Gerharta. W starciu z dziedzicem tronu powinniśmy zachować daleko idącą ostrożność: posiada on wiele potężnych czarów (w tym anatemę) oraz stosunkowo silną armię. Naszą taktykę powinniśmy więc oprzeć na defensywie – ostrzeliwać formacje wroga i nie dopuszczać ich do naszych centaurów i goblinów. Dość istotne będzie tutaj związanie przeciwnika walką pośrodku pola bitwy – majarze i siepacze nadają się do tego idealnie, zwłaszcza, że posiadają potężny atak. Oczywiście naszym głównym celem powinny być kapłanki i strzelcy wroga, chociaż nie możemy całkowicie zlekceważyć pozostałych jego formacji. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: