Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00467 006761 13589385 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 105
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Kampania - prolog] 1 misja - Zguba Gryfów
-[Kampania - prolog] 1 misja - mapy
-[Kampania - prolog] 2 misja - Cesarski testament
-[Kampania - prolog] 2 misja - mapy
-[Miasta] Stolica
-[Miasta] Miasta wewnętrzne
-[Miasta] Miasta graniczne
-[Miasta] Konwertowanie
-[Miasta] Portale
-[Jednostki] Miasta i forty
-[Jednostki] Wspólna pula jednostek
-[Surowce] Podstawy
-[Surowce] Strefy kontroli
-[Surowce] Plądrowanie i sabotowanie
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 37

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic: Heroes VI (prolog, mechanika, wskazówki) autor: Maciej „Czarny” Kozłowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Black Hole Games, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Kampania – prolog ________________________________________________5 1 misja – Zguba Gryfów _____________________________________________________ 6 1 misja – mapy ____________________________________________________________ 13 2 misja – Cesarski testament ________________________________________________ 18 2 misja – mapy ____________________________________________________________ 30 Miasta ________________________________________________________34 Stolica ___________________________________________________________________ 35 Miasta wewnętrzne ________________________________________________________ 39 Miasta graniczne __________________________________________________________ 41 Konwertowanie ___________________________________________________________ 42 Portale ___________________________________________________________________ 44 Jednostki ______________________________________________________46 Miasta i forty ______________________________________________________________ 46 Wspólna pula jednostek ____________________________________________________ 48 Surowce _______________________________________________________50 Podstawy _________________________________________________________________ 50 Strefy kontroli ____________________________________________________________ 52 Plądrowanie i sabotowanie _________________________________________________ 54 Eksploracja ____________________________________________________56 Teren ____________________________________________________________________ 56 Kolejność odkrywania terenów ______________________________________________ 58 Budynki na mapie świata __________________________________________59 Bohaterowie ___________________________________________________67 Rekrutacja, ucieczka, śmierć ________________________________________________ 67 Współczynniki_____________________________________________________________ 68 Klasy postaci, droga krwi lub łez _____________________________________________ 69 Umiejętności wojownika ____________________________________________________ 71 Umiejętności maga ________________________________________________________ 81 Bitwy _________________________________________________________96 Bitwy w polu ______________________________________________________________ 98 Oblężenia – obrona _______________________________________________________ 101 Oblężenia – atak _________________________________________________________ 103 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Heroes of Might and Magic to jeden z najsłynniejszych i najciekawszych cykli w historii gier komputerowych. Całe pokolenia graczy wychowywały się na kolejnych częściach legendy – wielu z nich do dziś wspomina epickie bitwy, malownicze krajobrazy oraz swych potężnych, niezwyciężonych herosów. Trudno się więc dziwić, że saga doczekała się sporego grona wiernych fanów, z niecierpliwością wyczekujących kolejnych „odcinków” swojej ulubionej opowieści. Might Magic: Heroes VI wprowadza do znanej serii całą masę nowych rozwiązań – zarówno drobnych, jak i naprawdę ogromnych. Szereg usprawnień i uproszczeń dość znacznie odmienił oblicze Herosów – stali się bardziej intuicyjni i przystępni. Paradoksalnie sprawiło to jednak, że wielu fanów poprzednich części może poczuć się zagubionych. Poradnik został przygotowany nie tylko dla weteranów serii, ale również dla graczy początkujących. Każdy użytkownik, niezależnie od swojego stażu w grach, znajdzie tu szereg przydatnych porad, które pozwolą mu wygrać każdą walkę czy kampanię. Z a w a r t o ś ć n i n i e j s z e g o p o r a d n i k a Prolog – szczegółowy opis przejścia prologu gry, wraz ze wszystkimi zadaniami pobocznymi i alternatywnymi rozwiązaniami. Miasta – ich rodzaje i sposoby rozbudowy, zależności między poszczególnymi budowlami, konwertowanie ich i sugerowana ścieżka rozwoju matropolii. Jednostki – rekrutacja i zachowanie odpowiednich proporcji, optymalne wykorzystanie wspólnej puli wojsk. Surowce – ich rodzaje i zastosowanie, skąd je brać i na co wykorzystywać, plądrowanie i sabotowanie kopalni, strefy kontroli. Eksploracja – rodzaje terenu, punkty ruchu i ich modyfikatory, kolejność odkrywania nowych ziem. Budynki na mapie świata – spis wszystkich obiektów, na jakie możemy natrafić podczas zwiedzania krainy Ashan. Bohaterowie – ich charakterystyki, klasy, współczynniki, rozwój, ścieżki krwi oraz łez, umiejętności i czary. Bitwy – zasady ich prowadzenia, porady dotyczące starć w polu jak i podczas oblężenia. Uwaga: Ze względu na rozmiar gry, poradniki Might Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji. • Prolog, mechanika, porady • Nekropolia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Przystań: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Świątynia: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Inferno: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera • Twierdza i epilog: opis przejścia kampanii, jednostki, budynki, rozwój bohatera Strona: 3 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Dla wygody czytelnika, zastosowano oznaczenia kolorystyczne: Niebieski – umiejętności i czary Brązowy – jednostki Zielony – budynki Pomarańczowy – przedmioty Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 4 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine Kampania – prolog Prolog składa się z dwóch epizodów – w ich trakcie poznamy wszystkie podstawowe mechanizmy kierujące rozgrywką oraz wykonamy kilka zadań. Co dość wyjątkowe dla serii, niektóre misje będziemy mogli wykonać na kilka różnych sposobów, a rezultat naszych decyzji będzie miał wpływ na następujące później wydarzenia. Z tej też przyczyny pozwoliliśmy sobie na stworzenie poniższej solucji do pierwszych etapów gry – dzięki niej dowiecie się, jaki rezultat będą miały wasze działania oraz wykonacie wszystkie zadania bez najmniejszego problemu. W prologu poznajemy księcia Sławoja – postać bardzo ważną dla fabuły gry. W solucji znajduje się również zestaw map, na których wyraźnie zaznaczono punkty, gdzie znajdują się istotne dla gracza obiekty (takie jak miasta, kopalnie, główni przeciwnicy etc.). Strona: 5 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine 1 m i s j a – Z g u b a G r y f ó w Z a d a n i e g ł ó w n e : D o n i e s i e n i a o d e m o n a c h Cele: pokonać wilki, znaleźć kapłanki, dotrzeć do wioski i przejąć ją Nagroda: 3 drewna, 1000 złota Grę rozpoczynamy posiadając jednego bohatera – Sławoja, który przybył do Doliny Szczęśliwości celem zbadania plotek o panoszących się tam demonach. W swojej misji jest on wspomagany przez dobre rady swojej ciotki, Sveltany, oraz mały oddział wojska. Jak się wkrótce okaże, ten dość spokojny początek przyniesie ze sobą dość nieoczekiwane konsekwencje. Zaczyna się niewinnie Ale już po chwili dochodzi do pierwszej walki Po zapoznaniu się z interfejsem gry, wyruszamy spod twierdzy na wzgórzu (M1,X) i kierujemy się na południe. Tutaj czeka na nas pierwsza walka – z małą watahą wilków. Te nie mają z nami żadnych szans – bitwa błyskawicznie zakończy się naszym sukcesem. Po bitwie warto nieco się rozejrzeć A następnie przejść do konkretów Po wygranej batalii rozglądamy się po okolicy – przed nami znajduje się artefakt (czterolistna koniczynka +2 do przeznaczenia), kowal (+1 do siły ataku na stałe), skrzynia ze skarbami, kupka złota oraz ognisko. Po skorzystaniu z wszystkich tych obiektów udajemy się na wschód, gdzie czeka na nas druga grupa wilków – tym razem groźniejszych. Strona: 6 Might Magic: Heroes VI – Poradnik GRY-OnLine O nie, to potężne wilki! Jednak nie aż tak potężne… Po ich pokonaniu zmierzamy dalej, zbierając wszystkie surowce i zajmując tartak. Dalej na swej drodze spotkamy kapłanki, które chętnie się do nas przyłączą – dzięki nim będziemy mogli zetrzeć się z pierwszymi demonami w dolinie. Ładne te kapłanki – bierzemy je! Oczywiście tylko po to, by pokonać demony Po bitwie, zebraniu kilku kamieni, które leżą nieopodal oraz przeszukaniu pobliskich zwłok, powinniśmy ruszyć na podbój naszego pierwszego miasta (M1,2) – to jest strzeżone przez oddział bitnych demonów. Urocze miasteczko strzeżone przez hordę potworów Ich pokonanie nie jest jednak zbyt trudne W chwili, gdy zdobędziemy zamek (dysponujemy znaczną przewagą, więc nie jest to żadna sztuka), zadanie się zakończy. Nasz bohater powinien w tym momencie zdobyć drugi poziom. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: