Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00061 007676 13585149 na godz. na dobę w sumie
Moja marka - ebook/epub
Moja marka - ebook/epub
Autor: Liczba stron: 269
Wydawca: Ole Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-280-1616-3 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> zarządzanie i marketing
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks?

Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:



Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

Moja marka
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: