Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00087 006071 13097326 na godz. na dobę w sumie
Morrowind - questy - poradnik do gry - ebook/pdf
Morrowind - questy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 107
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Kompletny opis misji oraz zadań zlecanych przez wszystkie gildie i organizacje występujące w grze The Elder Scrolls III: Morrowind.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Jak Korzystać z Poradnika
-QUESTY – Ostrza
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Caius Cosades
-Zaginione Przepowiednie i Trzecia Próba
-Czwarta Próba – Hortator Trzech Rodów
-Piąta Próba – Wódz Czterech Plemion
-Szósta Próba – Rozmowa z Lordem Vivekiem
-Siódma Próba – Pokonanie Dagoth Ura
-To Jeszcze Nie Koniec...
-QUESTY – Gildia Magów
-Informacje Ogólne
-Awans
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 133

Informacja o grze

The Elder Scrolls III: Morrowind to trzecia część znakomitej serii cRPG, rozwijanej przez studio deweloperskie firmy Bethesda Softworks. Główny wątek fabularny koncentruje się wokół przepowiedni o wybawicielu Morrowind, zwanym Nerevarejczykiem. W przeciwi

Gra The Elder Scrolls III: Morrowind, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls III Morrowind Questy autorzy: Piotr „Ziuziek” Deja Magdalena „Eijenka” Pokorska (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________________ 4 Jak Korzystać z Poradnika ________________________________________________________ 5 QUESTY – Ostrza – Zadania Główne _________________________________________________ 6 Informacje Ogólne i Awans ___________________________________________________________6 Balmora – Caius Cosades_____________________________________________________________7 Zaginione Przepowiednie i Trzecia Próba________________________________________________10 Czwarta Próba – Hortator Trzech Rodów________________________________________________12 Piąta Próba – Wódz Czterech Plemion __________________________________________________15 Szósta Próba – Rozmowa z Lordem Vivekiem ____________________________________________17 Siódma Próba – Pokonanie Dagoth Ura _________________________________________________18 To Jeszcze Nie Koniec..._____________________________________________________________19 QUESTY – Gildia Magów _________________________________________________________ 20 Informacje Ogólne ________________________________________________________________20 Awans __________________________________________________________________________20 Balmora – Ajiira___________________________________________________________________21 Balmora – Ranis Athrys _____________________________________________________________22 Ald’Ruhn – Edwinna Elbert __________________________________________________________23 Sadrith Mora – Drzemka-W-Cieniu-Drzew _______________________________________________24 Vivek – Trebonius Artorius __________________________________________________________25 Ranga Arcymaga __________________________________________________________________26 QUESTY – Gildia Wojowników_____________________________________________________ 27 Informacje Ogólne ________________________________________________________________27 Awans __________________________________________________________________________27 Balmora – Eydis Płonące Oko ________________________________________________________28 Ald’Ruhn – Persius Mercius __________________________________________________________29 Sadrith Mora - Hrundi ______________________________________________________________30 Vivek – Lorbumol gro-Aglakh ________________________________________________________31 Trudna Decyzja ___________________________________________________________________32 QUESTY – Gildia Złodziei _________________________________________________________ 34 Informacje Ogólne ________________________________________________________________34 Awans __________________________________________________________________________34 Balmora – Habasi Słodkie Usta _______________________________________________________35 Ald’Ruhn – Aengoth Jubiler __________________________________________________________36 Sadrith Mora – Wielka Helende _______________________________________________________37 Vivek – Bal Molagmar ______________________________________________________________38 Vivek – Dżentelmen Jim Stacey _______________________________________________________39 QUESTY – Wielki Ród Hlaalu ______________________________________________________ 40 Informacje Ogólne ________________________________________________________________40 Awans __________________________________________________________________________40 Balmora – Nileno Dorvayn___________________________________________________________41 Sponsor – Crassius Curio ____________________________________________________________42 Vivek – Edryno Arethi ______________________________________________________________42 Caldera – Odral Helvi_______________________________________________________________43 Crassius Curio i Rozbudowa Twierdzy __________________________________________________44 Ebonheart – Książę Vedam Dren ______________________________________________________45 QUESTY – Wielki Ród Redoran ____________________________________________________ 46 Informacje Ogólne ________________________________________________________________46 Awans __________________________________________________________________________46 Ald’Ruhn, Siedziba Rady Rodu Redoran - Neminda ________________________________________47 Ald Velothi, Posterunek – Theldyn Virith ________________________________________________48 Ald’Ruhn, Siedziba Rady Redoran – Tuveso Beleth ________________________________________48 Ald’Ruhn, Posiadłość Sarethi – Athyn Sarethi ____________________________________________49 Ranga: Ojciec Rodu ________________________________________________________________51 Ranga: Członek Rady_______________________________________________________________52 Ranga: Arcymistrz _________________________________________________________________53 Vivek, Redoran: Skarbiec – Faral Retheran ______________________________________________53 QUESTY – Wielki Ród Telvanni ____________________________________________________ 54 Informacje Ogólne ________________________________________________________________54 Awans __________________________________________________________________________54 Sadrith Mora, Siedziba Rady Rodu Telvanni - Głosy ________________________________________55 Sadrith Mora, Siedziba Rady Rodu Telvanni - Głosy ________________________________________56 Tel Vos, Kwatery Aryona – Mistrz Aryon ________________________________________________58 Budowa Twierdzy _________________________________________________________________59 Awans na Arcymistrza ______________________________________________________________60 Strona: 2 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradnik GRY-OnLine QUESTY – Kult Tamriel __________________________________________________________ 61 Informacje Ogólne ________________________________________________________________61 Awans __________________________________________________________________________61 Iulus Truptor - Jałmużnicy___________________________________________________________62 Synnolian Tunifus – Świeccy Uzdrowiciele_______________________________________________63 Kaye – Obrońcy Świątyni____________________________________________________________64 Lalatia Varian – Wyrocznia __________________________________________________________65 QUESTY – Legion Cesarski _______________________________________________________ 67 Informacje Ogólne ________________________________________________________________67 Awans __________________________________________________________________________68 Gnisis – Generał Darius _____________________________________________________________69 Balmora, Fort Księżycowy – Radd Kamienne Serce ________________________________________70 Fort Jeleni – Imsin Śniąca ___________________________________________________________71 Ebonheart, Fort Jastrzębi – Frald Biały _________________________________________________71 Ebonheart, Komnaty Wielkiej Rady – Varus Vantinius ______________________________________72 QUESTY – Świątynia ____________________________________________________________ 73 Informacje Ogólne ________________________________________________________________73 Awans __________________________________________________________________________73 Siedem Łask - Pielgrzymki___________________________________________________________74 Ald’Ruhn – Tuls Valen ______________________________________________________________75 Molag Mar – Tharer Rotheloth ________________________________________________________76 Vivek – Endryn Llethan _____________________________________________________________77 Upiorna Brama – Uvoo Saryoni _______________________________________________________78 Vivek – Archidiakon Tholer Saryoni ____________________________________________________79 QUESTY – Morag Tong___________________________________________________________ 80 Informacje Ogólne ________________________________________________________________80 Awans __________________________________________________________________________80 Wyroki__________________________________________________________________________81 Specjalne Zadania _________________________________________________________________82 Krwawe Nici _____________________________________________________________________83 Wyroki Specjalne__________________________________________________________________84 QUESTY – Dwie Lampy __________________________________________________________ 85 Informacje Ogólne ________________________________________________________________85 Miejsca z Niewolnikami _____________________________________________________________85 Rzadkie Księgi Jobashy _____________________________________________________________87 Zadania _________________________________________________________________________87 QUESTY – Klany Wampirów ______________________________________________________ 88 Informacje Ogólne ________________________________________________________________88 Zalety i Wady Wampiryzmu__________________________________________________________88 Jak Zostać Wampirem? _____________________________________________________________89 Zadania Dla Wszystkich Klanów ______________________________________________________89 Klan Aundae (magia)_______________________________________________________________90 Klan Berne (spryt)_________________________________________________________________90 Klan Quarra (walka) _______________________________________________________________91 Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu? _____________________________________________________92 QUESTY – Zadania Daedr ________________________________________________________ 93 Informacje Ogólne ________________________________________________________________93 Zadania Daedr ____________________________________________________________________93 QUESTY – Zadania Daedr ________________________________________________________ 95 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w jednym z najobszerniejszych, największych i najdokładniejszych poradników, jaki kiedykolwiek ukazał się na GRY-OnLine. Jest to dokładny opis przeogromnej gry The Elder Scrolls III: MORROWIND, przez wielu uważanej za najlepszą pozycję wśród komputerowych erpegów. Jest to poradnik i dla początkujących, i dla doświadczonych, dla będących w pierwszej jak i w drugiej połowie gry, dla bohaterów po wielu niebezpieczeństwach jak i nowicjuszy w świecie przygody. Mam nadzieję, że opis ten przyda się niejednemu graczowi w nieprzyjaznym świecie, jakim jest Vvardenfell. Koniecznie, powtarzam: koniecznie, zanim zaczniecie korzystać z poradnika, przeczytajcie następny rozdział. Jest to po prostu dokładny opis tego, jak należy z niego korzystać. Może się wydać to dziwne, lecz chcę ustrzec Was przed późniejszymi nieporozumieniami lub niezrozumieniami – bez podstawowej wiedzy łatwo się w tym gąszczu literek pogubić. Strona: 4 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradnik GRY-OnLine Jak Korzystać z Poradnika Co znajdziecie w poradnikach do gry The Elder Scrolls III: Morrowind: Ogólne Informacje – jak sama nazwa wskazuje, są tu dokumenty o podstawach gry, jak i rzeczach przeznaczonych dla bardziej doświadczonych graczy. Znajduje się w tym krótki poradnik dotyczący rozpoczęcia gry i tworzenia bohatera, opis umiejętności (wraz z listą nauczycieli i ksiąg), mapa główna wraz z listą lokacji i transportu po wielkim świecie. Wliczają się to porady dotyczące zaklinania przedmiotów i tworzenia eliksirów. Nie zamieszczałem tu tego, co można znaleźć w samej grze – np. opisów współczynników – by po prostu nie dublować informacji. Opis Świata – jest to dokładny opis trzydziestu sześciu obszarów, na który podzieliłem świat Vvardenfell. Każdy z nich jest podzielony na trzy części: Punkty na Głównej Mapie (są to pojedyncze miejsca czy osoby, do których nie warto było tworzyć osobnej mapy), Ważniejsze Miejsca (najczęściej miasta i osady, lub te lokacje, które są niezwykle ważne dla fabuły) i Pozostałe Miejsca (wszystkie pozostałe lokacje). Tutaj podaję lokację wszystkich ważniejszych przedmiotów, a także osób i usług, jakie oferują – a także zadania, jakie dają i organizacje, do których mogą Cię przyłączyć. Tutaj także są mapy do gry – niezbędnik i przy zwiedzaniu świata i przy wykonywaniu zadań (następny rozdział). Jeśli chcesz wiedzieć, czy w obszukanych ruinach czegoś nie przeoczyłeś, lub gdzie są usługi w mieście, w którym się znalazłeś – zajrzyj do opisu świata. Questy – jest to opis wszystkich gildii i organizacji, jakie występują w grze oraz dokładny opis zadań, jakie te gildie mogą Ci dać. Często z opisu zadań będę odnosił się właśnie do opisu świata – na przykład, jeśli opisuję jaskinię, w której trzeba kogoś zabić, to napisana jest tylko droga do tego kogoś - nie podaję, co można w tej jaskini znaleźć (to znajduje się w opisie świata). Jeśli chodzi o mapy, to tu wielkiej filozofii nie ma – numerkami oznaczyłem ważniejsze miejsca, gdzie COŚ się znajduje (coś ważnego zazwyczaj :), a literkami – przejścia pomiędzy wewnętrznymi lokacjami. Niebieskie strzałki to miejsca, gdzie pojawiasz się, jeśli wchodzisz „z zewnątrz”. Na mapach obszarów są skróty – GR to Grobowiec Rodziny, a KJ to Kopalnia Jaj. Tekst zostawiłem sobie na koniec. Używałem różnych stylów do różnych funkcji: Czcionką brązową pogrubioną zaznaczałem obszary (czyli jeden z 36 obszarów, na które podzieliłem świat gry). Czcionką brązową zaznaczałem lokacje. Jeśli np. napisane jest, żebyś „udał się do miasta Khuul, Khuul”, to trzeba zobaczyć mapę obszaru o nazwie Khuul i poszukać na nim miasta Khuul :). Podobnie jest np. z Dagon Fel, Grota Malmus itp. Czasami niektóre większe nazwy podzielone są na części – wtedy podaję np. „idź do Balmora, Balmora, południowa część”. Nazw lokacji NIE ODMIENIAM – żeby nie było, że to są jakieś błędy :). Jest więc „idź do Balmora”, a nie „idź do Balmory”. By znaleźć konkretną lokację, wystarczy zajrzeć do rozdziału Mapa Główna – tam jest lista wszystkich obszarów, wraz z lokacjami ważniejszymi i pozostałymi, jakie można na nim spotkać. Czcionką pogrubioną zaznaczyłem numerki (czyli np. [1], [3], [8]) oraz literki (A, C, G), które odpowiadają tym na mapkach. Dodatkowo zaznaczałem tym drukiem miejsca w opisie, gdzie można znaleźć jakieś zadanie nie związane z żadną gildią - np. (QUEST: Ald Ruhn - Zaginony Mąż), a także usługę specjalną – gdy jakaś postać oferuje ci dołączenie do organizacji (np. „...pozwala ci dołączyć do Gildii Złodziei”). Czcionką pomarańczową zaznaczone są wszelkie osoby – przyjazne, nieprzyjazne – każdy, kto zalicza się do grupy NPC’ów. Jeśli lokacja ma nazwę dom kogoś tam, albo ktoś tam: kowal, to jest to skrót oznaczający osobę w danym domu, sklepie itp. Jeśli nie ma tej osoby w domu, to czcionka jest normalna. Czcionką zieloną zaznaczyłem ważniejsze przedmioty (cenne, specjalne – używane do zadań, jak i nagrody, które dostajesz od rożnych gildii). Jeśli w skrzyniach znajdują się losowo wybierane przedmioty, to będzie po prostu napisane „przeszukaj skrzynie”. A jeśli gdzieś jest jakiś KONKRETNY przedmiot, to oczywiście zaznaczyłem go na zielono. Podobnie z broniami przeciwników – często wrogowie mają losowo wybieraną broń, zależną od twego poziomu. Po przeczytaniu tego zapraszam Cię drogi graczu do poradnika :) Strona: 5 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradnik GRY-OnLine QUESTY – Ostrza – Zadania Główne I n f o r m a c j e O g ó l n e i A w a n s Ostrza są tajną organizacją szpiegów Cesarza. Jest to też kampania główna, niezbędna do ukończenia gry. Oczywiście możesz w międzyczasie wykonywać inne zadania, masz też na wykonanie tych dla Ostrzy nieograniczoną ilość czasu. Rangi są tutaj o wiele bardziej wymagające, niż w innych organizacjach, więc niedoświadczona postać nie będzie mogła wykonywać zadania jednego za drugim. Musisz udać się do Balmora, Balmora, wschodnia część. Do miasta z osady Seyda Neen – w której zaczynasz grę – można dostać się piechotą lub bardzo szybko – łazikiem. Odnajdź dom Caiusa Cosadesa w [13] i wręcz mu paczkę, którą dostałeś. Zgódź się przyłączyć do organizacji, a będziesz od niego teraz dostawał zadania – wręczy ci także 200 złota na różne wydatki. Umiejętności potrzebne u Ostrzy to: Retoryka, Skradanie się, Celność, Lekki Pancerz, Przywrócenie i Długie Ostrze. Współczynniki to Inteligencja i Osobowość – przy czym inteligencja zawsze ma wyższą wartość od osobowości. Poniżej spis wszystkich stopni u Ostrzy wraz z wymaganiami: Nowicjusz: współczynniki: 30 – 30 Terminator: współczynniki: 40 – 30, umiejętności: jedna na 30, dwie na 20 Czeladnik: współczynniki: 45 – 35, umiejętności: jedna na 40, dwie na 20 Tropiciel: współczynniki: 50 – 40, umiejętności: jedna na 50, dwie na 25 Podróżnik: współczynniki: 55 – 45, umiejętności: jedna na 60, dwie na 25 Agent: współczynniki: 60 – 50, umiejętności: jedna na 70, dwie na 30 Wywiadowca: współczynniki: 65 – 55, umiejętności: jedna na 80, dwie na 30 Szpieg: współczynniki: 70 – 60, umiejętności: jedna na 90, dwie na 35 Arcyszpieg: współczynniki: 75 – 65, umiejętności: jedna na 100, dwie na 35 Szef Wywiadu: współczynniki: 80 – 70, umiejętności: jedna na 110, dwie na 35 Awans odbywa się jednocześnie z wykonywaniem zadań – nie musisz się o niego pytać osobno. Będę podawał momenty, w których awansujesz (zakładając, że spełniasz wymagania wobec współczynników i umiejętności). Strona: 6 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Morrowind - Questy – Poradnik GRY-OnLine B a l m o r a – C a i u s C o s a d e s 1. Dwemerowa Łamigłówka – pierwszym zadaniem, podobnie jak i następnymi, będzie zdobywanie informacji. Idź do Balmora, Balmora, południowa część i wejdź do Gildii Wojowników w [6]. Tam poszukaj na dole Hasphata Antabolisa. Poprosi cię o przysługę – przyniesienie Dwemerowej Łamigłówki. Odnajdź ruiny Marandus, Arkngthand. By wejść do środka, musisz przesunąć dźwignię, która znajduje się w [1] na obszarze Marandus. Po kompletne informacje dotyczące opisu tej lokacji zajrzyj do opisu świata – tu skoncentruję się na zdobyciu łamigłówki. Zejdź na dół tak, aby się nie zabić. W [1] zabijesz dwóch kolesiów ze sztyletami – Frinka Ruza i Surusa Velvusa. Spróbuj dostać się na drugą kondygnację, jest tam skrzynia i Krasnoludzka Włócznia w [2]. Wejdź do drzwi w A, znajdziesz się w małej komnacie w [3]. Zabij Bossa Crito z toporem. Na dole regału po lewej znajduje się Dwemerowa Łamigłówka (jeśli jej nie widzisz, to rozjaśnij monitor). Wracaj się z nią do Hasphata Antabolisa. Da ci informacje (wypytaj go o wszystko) i Notatki Hasphata dla Cosadesa, które zanieś Caiusowi Cosadesowi. 2. Czaszka Llevule Andrano – teraz wybierz się do Gildii Magów. Jest ona w Balmora, Balmora, południowa część w [7]. Znów zejdź na dół i poszukaj orczycy Sharn gra-Muzgob. Ona także poprosi cię o przysługę (wręczy ci przy tym Ogniste Ostrze, dwa Zwoje Żywotności i dwa Zwoje Spopielenia Taldama) – musisz udać się do Pelagiad, Grobowiec Rodziny Andrano. Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków. Pokonaj ją magiczną bronią i przeszukaj pomieszczenie, po czym wejdź do [2] – jest tam Truposz i Szkielet z łukiem. To dość niebezpieczna kombinacja, bo truposz może wyssać twą siłę tak, że nie będziesz się mógł ruszyć, a wtedy szkielet z łukiem zabije cię bez problemu – zapisz więc grę przed wejściem. Idź drugim korytarzem do komnaty w [4]. Może tam być szkielet, znajdziesz też Uczniowskie Szczypce i Młotek Płatnerski. Ostatnim pomieszczeniem, które zbadasz, będzie to w [5]. Pokonaj truposza i zabierz przedmioty: Czaszka Llevule Andrano, Sztylet Sądu, 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (umiejętność Bez Zbroi rośnie o 1), a w skrzyni – Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan. Z czaszką wracaj do Sharn gra-Muzgob. Da ci Notatki o Kulcie Nerevaryjskim, które oczywiście przekaż Caiusowi Cosadesowi. 3. Zadanie w Vivek – to zadanie jest o wiele bardziej rozbudowane, podzielone na trzy części dotyczące trzech informatorów. Aby ułatwić ci zadanie, szpieg wręczy ci dokładne informacje (Zadanie w Vivek – od Caiusa) i 200 złota. Opis podzieliłem na trzy części: a) Huleeya – znajduje się w Vivek, Vivek, Dzielnica Przybyszów. Stoi w oberży Pod Czarnym Skarabeuszem w [10]. Niestety, okaże się, że jest otoczony przez trzech niezbyt przyjaznych kolesiów: Urvena Davora (rzuca nożami), Favela Gobora (walczy sztyletem) i Ethysa Savila (rzuca gwiazdkami). Masz dwie możliwości – albo wyjdź z nim i zabij ich, gdy cię zaatakują, albo ich przekonaj by się odczepili – tu pokojowa metoda jest znacznie lepsza. Powiedz Huleeya, by szedł za tobą i przejdź się z nim do Rzadkich Ksiąg Jobashy – na tym samym parterze, gdzie jesteś – w [13]. Tam porozmawiaj z nim i weź Notatki Huleeyi. Skoro już tu jesteś, to kup od Jobashy księgę Prawdziwe Oblicze – będzie ci później potrzebna (lub nie kupuj, bo później możesz ją ukraść – kup wtedy, jeśli masz słabe umiejętności złodziejskie). b) Addihiranirr – teraz przejdź do Vivek, Vivek, Dzielnica Św. Olmsa. Popytaj ludzi o miejsce, gdzie może być Addihiranirr. Będziesz musiał ich przekonać – pochlebstwem lub łapówką – aby wskazali ci lokalizację. Addhiranirr ukrywa się w podziemiach tej dzielnicy, w [25]. Skorzystaj z mapy, by się do niej dostać. Powie ci, że musisz pomóc jej pozbyć się poborcy podatków – Duvianusa Platoriusa. Znajduje się on na parterze tej dzielnicy – powiedz mu, że Addihiranirr popłynęła gdzieś, a podziękuje i odejdzie. Wtedy wróć się i porozmawiaj z Khajiitką – powie ci, wszystko co wie. c) Mehra Milo – znajduje się w Bibliotece Miejskiej. Biblioteka mieści się w Vivek, Vivek, Strefa Świątynna – w Domu Mądrości. Wejścia do biblioteki są w [18], [19], [20], [21] i [22] – w środku porozmawiaj z Mehrą Milo, a odejdzie wraz z tobą na tyły biblioteki. Przekaże informacje i powie ci o księdze Prawdziwe Oblicze. Jeśli ją kupiłeś – to zadanie skończone. Jeśli nie – księga leży na szczycie półki w południowo zachodnim rogu biblioteki. Tak czy inaczej, wracaj do Caiusa Cosadesa. Nagrodą będzie awans oraz 200 sztuk złota. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Morrowind - questy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: