Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00579 008058 13443099 na godz. na dobę w sumie
Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry - ebook/pdf
Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 65
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> playstation 3 >> bijatyki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-System walki
-Postacie
-Baraka
-Cyber Sub-Zero
-Cyrax
-Ermac
-Jade
-Jax
-Johnny Cage
-Kabal
-Kano
-Kitana
-Kratos
-Kung Lao
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 31

Informacja o grze

Brutalna bijatyka, stanowiąca powrót do korzeni cyklu. Zabawa nie odbiega od standardów gatunku. Naprzeciwko siebie staje dwóch wojowników i zadaniem każdego z nich jest znokautowanie rywala, czyli zredukowanie jego paska życia do zera. W tym celu korzyst

Gra Mortal Kombat, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku bijatyk. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PS3, PSV. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Mortal Kombat (ciosy specjalne i kombosy) autor: Robert „ochtywzyciu” Frąc Producent NetherRealm Studios, Wydawca Warner Bros Interactive Entertainment, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Zwroty ____________________________________________________________________ 4 System walki ______________________________________________________________ 5 Postacie ________________________________________________________7 Baraka ____________________________________________________________________ 7 Cyber Sub–Zero ____________________________________________________________ 9 Cyrax ____________________________________________________________________ 11 Ermac ____________________________________________________________________ 13 Jade _____________________________________________________________________ 15 Jax ______________________________________________________________________ 17 Johnny Cage ______________________________________________________________ 19 Kabal ____________________________________________________________________ 21 Kano _____________________________________________________________________ 23 Kitana ___________________________________________________________________ 25 Kratos ___________________________________________________________________ 27 Kung Lao _________________________________________________________________ 29 Liu Kang__________________________________________________________________ 31 Mileena __________________________________________________________________ 33 Nightwolf _________________________________________________________________ 35 Noob Saibot ______________________________________________________________ 37 Quan Chi _________________________________________________________________ 39 Raiden ___________________________________________________________________ 41 Reptile ___________________________________________________________________ 43 Scorpion _________________________________________________________________ 45 Sektor ___________________________________________________________________ 47 Shang Tsung ______________________________________________________________ 49 Sheeva ___________________________________________________________________ 51 Sindel ____________________________________________________________________ 53 Smoke ___________________________________________________________________ 55 Sonya Blade ______________________________________________________________ 57 Stryker ___________________________________________________________________ 60 Sub–Zero _________________________________________________________________ 62 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik ciosy specjalne i kombosy do gry Mortal Kombat zawiera spis wszystkich ataków specjalnych, kombosów i fatality dla każdej postaci występującej w grze w wersji dla PS3, dodatkowo do każdej postaci dopisane zostały kombosy złożone pozwalające na wyciśnięcie z każdego zawodnika jak najwięcej podczas kolejnych starć. Kombosy złożone nie korzystają z wzmocnionych ataków specjalnych i nie muszą być wykonywane na przeciwniku przygwożdżonym do ściany, co oznacza że można z nich dowolnie korzystać podczas starcia i wzmacniać według własnego uznania. Robert „ochtywzyciu” Frąc (www.gry–online.pl) Strona: 3 Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine O b j a ś n i e n i e z w r o t ó w i s k r ó t ó w Z w r o t y Kombo jest to sekwencja ciosów, której nie można zablokować w trakcie jej trwania. Jeżeli atak rozpoczynający kombo trafi przeciwnika i nie zostanie zblokowany to nie będzie on mógł blokować kolejnych ataków aż do zakończenia sekwencji ciosów. Kombo może zostać przerwane jedynie za pomocą „Breaker”. Kombosy podstawowe są to krótkie sekwencje ciosów układających się w łańcuch ataków, są one zdefiniowane w mechanice gry. Kombosy złożone są to połączone w jeden dłuższy łańcuch ataków: kombosy, ciosy specjalne i podstawowe, zazwyczaj takie kombosy są znacznie trudniejsze od podstawowych, ale również zadają większe obrażenia. Juggle oznacza ciosy lub kombosy, po których przeciwnik „podbijany” jest w powietrze i czas, po którym znowu będzie mógł stanąć na nogi (zacząć blokować) jest na tyle duży, że można do przeciwnika podejść i wyprowadzić kolejne ciosy. Strzałki w lewo i prawo – wszystkie ciosy znajdujące się w poradniku zostały podane dla postaci stojącej po lewej stronie, znaczy to, że „strzałka w prawo” oznacza do przodu, a „strzałka w lewo” do tyłu. „+” znajdujący się pomiędzy dwoma przyciskami oznacza, że należy je wcisnąć jednocześnie w innym wypadku przyciski należy wciskać kolejno po sobie. Low oznacza cios do zablokowania podczas kucania. Mid oznacza cios do zablokowania podczas stania. High oznacza cios do zablokowania zarówno podczas stania jak i kucania. Cyfry znajdujące się na końcu każdego kombosa oznaczają ile procent obrażeń zada dana sekwencja ciosów. Strona: 4 Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine S y s t e m w a l k i F a t a l i t y Fatality wykonywane jest na pokonanym kiwającym się przeciwniku, po okrzyku „Finish Him!”, sekwencje klawiszy odpowiedzialną za wykonanie danego fatality należy wprowadzić w odpowiedniej kolejności i odległości od przeciwnika. Kombinacja klawiszy potrzebna do wykonania pierwszego fatality jest podana od samego początku, aby odblokować pozostałe należy wykonać odpowiednie czynności lub przynajmniej raz użyć nowego nieznanego dotąd fatality. W Mortal Kombat występują trzy rodzaje wykończeń przeciwnika, które można podzielić na pięć kategorii: Podstawowe Fatality dostępne dla każdego zawodnika, kombinacja ciosów potrzebnych do jego wykonania jest podana i nie trzeba jej odblokowywać. Sekretne Fatality dostępne jest dla każdego zawodnika, wykonywane jest tak samo jak podstawowe, jednak sekwencja klawiszy nie jest podana. Klassic Fatality dostępne jest tylko dla Scorpion, Sub–Zero i Reptail, aby możliwe było jego wykonanie należy wygrać walkę jednym z trzech zawodników ubranym w klasyczny kostium. Stage Fatality dostępne jest dla każdego zawodnika, jego animacja oraz odległość w jakiej należy je wykonać jest ściśle związana z areną na której toczy się dana walka, zazwyczaj wykonywane jest tuż przy przeciwniku. Areny, na których można wykonać Stage fatality to: Chamber of the Flame, Hell, Subway, The Dead Pool, The Living Forest, The Pit, The Street. Babality jest dostępne dla każdego zawodnika, jego animacja uzależniona jest od pokonanego. Aby możliwe było jego wykonanie podczas pojedynku nie wolno zblokować ataku przeciwnika. Babality wykonywane jest z dala od przeciwnika, najlepiej jest je wykonywać w odległości odskoku od przeciwnika i dwóch kroków w tył, zazwyczaj jednak wystarczy odległość odskoku. M i e j s c a t r a f i e ń i b l o k o w a n i e c i o s ó w W Mortal Kombat istnieją trzy różne strefy trafienia istotne dla systemu walki, animacja niektórych ciosów może wskazywać na zupełnie inne miejsce niż na to wygląda, ważne jednak jest to jak zostały zaklasyfikowane. Niskie ciosy – w poradniku zostały skrótowo nazwane Low, trafiają w dolne partie ciała przeciwnika i są blokowane podczas kucania. Wysokie ciosy – w poradniku skrótowo nazwane zostały High, trafiają w górne partie ciała przeciwnika i są blokowane w dowolnej pozycji, niektóre ciosy na High nie trafią w kucającą postać. Pośrednie ciosy – w poradniku zostały skrótowo nazwane Mid, trafiają pomiędzy ciosy niskie a wysokie, blokowane są na stojąco. Występują dwa rodzaje ciosów, których nie dotyczy strefa trafienia, gdyż blok nie ma na nie wpływu, są to chwyty i ciosy nie do zablokowania. Strona: 5 Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine P o d s t a w o w e c i o s y w s p ó l n e d l a w s z y s t k i c h z a w o d n i k ó w Podcięcie – jest ciosem na Low, wykonywane jest przez jednoczesne wciśnięcie kółka i kierunku w tył, zadaje średnie obrażenia i powala przeciwnika na ziemię. Uppercut – jest ciosem na High, wykonywany jest przez jednoczesne naciśnięcie trójkąta i kierunku w dół, zadaje duże obrażenia i wyrzuca przeciwnika w górę, do czasu gdy ten nie spadnie, nie można wykonać żadnego ruchu. Ukośny wyskok z pięścią – jest ciosem na High, wykonywany jest przez wciśnięcie trójkąta lub kwadratu podczas wykonywania ukośnego skoku. Taki atak ma mały zasięg i zadaje niewielkie obrażenia, ale po trafieniu w stojącego przeciwnika może stanowić początek kombosa. Ukośny wyskok z kopnięciem – jest ciosem na High, wykonywany jest przez wciśnięcie kółka lub X podczas wykonywania ukośnego skoku. Taki atak ma dobry zasięg, zadaje średnie obrażenia i odrzuca przeciwnika do tyłu. Pionowy wyskok z pięścią – jest ciosem na Mid, wykonywany jest przez wciśnięcie trójkąta lub kwadratu podczas pionowego skoku. Jeżeli taki cios trafi to przeciwnik zostanie podbity, co daje okazje do wyprowadzenia kombosa. Pionowy wyskok z kopnięciem – jest ciosem na Mid, wykonywany jest przez wciśnięcie kółka lub X podczas pionowego skoku, taki atak zadaje niewielkie obrażenia i odrzuca przeciwnika. Podstawowy chwyt/rzut – jest ciosem ignorującym blok, wykonywany jest przez wciśnięcie R1 (po rzucie przeciwnik znajdzie się za plecami wykonującego) lub jednoczesne wciśnięcie R1 i do przodu (po rzucie przeciwnik pozostanie po tej samej stronie wykonującego). Rzut za plecy (R1) można przerwać przez wciśnięcie kwadratu lub X natomiast rzut do przodu (R1 i do przodu) można przerwać wciskając trójkąt lub kółko, musi jednak to nastąpić tuż po rozpoczęciu chwytu. Dash – jest to szybsze przesunięcie zawodnika w tył lub do przodu, wykonywane jest poprzez dwukrotne wciśnięcie tego samego kierunku. P a s e k e n e r g i i W dolnym rogu ekranu znajduje się pasek energii podzielony na trzy segmenty, służy on do wykonywania wzmocnionych ciosów specjalnych, breaker–a, ciosu X–Ray oraz korzystania z pomocy drugiego zawodnika w trybie gry dwoma zawodnikami. Energie otrzymuje się za wykonywanie ataków specjalny, otrzymywanie obrażeń i blokowanie ciosów. Wzmacnianie ataków specjalnych wykonuje się przez jednoczesne wciśnięcie R2 i ostatniego przycisku z sekwencji wywołującej dany atak specjalny. Poprawne wykonanie takiego ataku jest najczęściej sygnalizowane rozbłyskiem zawodnika i wzmocnieniem ciosu specjalnego, pochłania to również jeden segment paska energii. Breaker jest to specjalny rodzaj bloku, który służy to przerywania kombosy wyprowadzanego przez przeciwnika, wykonywany jest przez jednoczesne naciśnięcie R2 i do przodu (kierunku w stronę przeciwnika). Breaker zużywa dwa segmenty energii i odrzuca przeciwnika. X–Ray jest bardzo silnym i widowiskowym atakiem zabierającym powyżej 30 paska życia przeciwnika, jego wykonanie zużywa trzy segmenty paska energii. Strona: 6 Mortal Kombat – Poradnik GRY-OnLine Postacie B a r a k a Blade Charge jest silnym ciosem średniego zasięgu, bardzo dobrze spisuje się jako cios na zakończenie kombosa. Chop Chop jest najsilniejszym ciosem specjalnym Baraki, powinien być stosowany na zakończenie kombosa jednak jego bardzo krótki zasięg zazwyczaj na to nie pozwala. Blade Spin jest ciosem zarówno ofensywnym jak i defensywny, jego główną wadą jest mały zasięg. Zestaw ciosów Baraki niestety nie pozwala na tworzenie dłuższych kombosów, jest to również jego główna wada, jedynym pocieszeniem jest to, że większość jego kombosów podstawowych można wykończyć przy użyciu ataków specjalnych. F a t a l i t i e s Up The Middle Take A Spin Stage Fatality Babality C i o s y S p e c j a l n e Blade Charge Spark Chop Chop Blade Spin Slices Blisko przeciwnika Zacznij na odległość skoku Blisko przeciwnika Odskok i dwa kroki w tył Atak na High Pocisk na High Ataki na High Ataki na High 3 ciosy na High 8 K o m b o s y z s z y b k ą z a m i a n ą Bloody Mess K o m b o s y k o ń c z o n e p r z e z d r u g i e g o z a w o d n i k a Skinned Alive Killer Kuts Have At It Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: