Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00513 007995 15904406 na godz. na dobę w sumie
Myth III: Era Wilka - poradnik do gry - ebook/pdf
Myth III: Era Wilka - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 78
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta – legendarnego bohatera.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Bohaterowie Ciemności
-Bohaterowie Światła
-Siły Ciemności
-Siły Światła
-Misja 1 - Defense Of Yursgrad
-Misja 2 – The Nest
-Misja 3 – Journey To Llancarfan
-Misja 4 – The Pack-Mage
-Misja 5 – Flight From The Dark
-Misja 6 – The Forgotten Lands
-Misja 7 – The Crypt Of Mazzarin
-Misja 8 – Battle To Myrgard
-Misja 9 – The Gates Of Myrgard
-Misja 10 – Imprisonment
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 30

Informacja o grze

Trzecia część serii Myth opowiadająca historię bohaterskiego Connachta, który tysiąc lat przed wydarzeniani opisanymi w The Fallen Lords, został królem wszystkich ludzkich ziem.

Gra Myth III: The Wolf Age, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Myth III: Era Wilka autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Myth III: Era Wilka – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I WPROWADZENIE _______________________________________________________ 3 BOHATEROWIE ŚWIATŁA_________________________________________________ 4 SIŁY ŚWIATŁA _________________________________________________________ 6 BOHATEROWIE CIEMNOŚCI ______________________________________________ 11 SIŁY CIEMNOŚCI ______________________________________________________ 13 MISJA 1 - DEFENSE OF YURSGRAD ________________________________________ 21 MISJA 2 – THE NEST ___________________________________________________ 23 MISJA 3 – JOURNEY TO LLANCARFAN ______________________________________ 25 MISJA 4 – THE PACK-MAGE ______________________________________________ 27 MISJA 5 – FLIGHT FROM THE DARK ________________________________________ 29 MISJA 6 – THE FORGOTTEN LANDS ________________________________________ 31 MISJA 7 – THE CRYPT OF MAZZARIN _______________________________________ 34 MISJA 8 – BATTLE TO MYRGARD __________________________________________ 36 MISJA 9 – THE GATES OF MYRGARD _______________________________________ 39 MISJA 10 – IMPRISONMENT _____________________________________________ 41 MISJA 11 – THE EYE OF THALOR __________________________________________ 44 MISJA 12 – SIEGE OF LLANCARFAN ________________________________________ 46 MISJA 13 – ROD OF THE CALLIEACH _______________________________________ 48 MISJA 14 – BONDS OF THE OGHRE ________________________________________ 50 MISJA 15 – REBELLION _________________________________________________ 53 MISJA 16 – REFUGEES __________________________________________________ 55 MISJA 17 – THE SMITH’S FORGE __________________________________________ 58 MISJA 18 – THE SPIDER GOD_____________________________________________ 60 MISJA 19 – CHILDREN OF BAHL’AL ________________________________________ 63 MISJA 20 – THE SUNHAMMER ____________________________________________ 65 MISJA 21 – THE HEARTSTONE OF NYX______________________________________ 67 MISJA 22 – DREAM DUEL ________________________________________________ 69 MISJA 23 – FALL OF THE CROWN__________________________________________ 71 MISJA 24 – VENGEANCE_________________________________________________ 74 MISJA 25 – THE TRAITOR _______________________________________________ 76 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Myth III: Era Wilka – Poradnik GRY-OnLine WPROWADZENIE Myth III: The Wolf Age to znakomita gra taktyczno – strategiczna rozgrywająca się w realiach fantasy. Przyjdzie ci pokonać armię złego czarnoksiężnika Moagima w dwudziestu pięciu różnorodnych misjach – będziesz musiał bronić się przed armią ciemności za murami wielkich miast, niszczyć lub zdobywać potężne artefakty, penetrować podziemia, katakumby i kanały, przedostawać się przez pułapki wrogów wśród komarów i błota otaczających bagien, używać spektakularnych zaklęć do pokonywania wrogów – i tak aż do końca, do celu podróży – samego Moagima. Jeszcze przyjemniej się gra, jeśli mamy za sobą dwie poprzednie – także świetne – części Mytha. Wtedy właściwie poradnik ten nie jest potrzebny, gdyż wszelkie zasady i posunięcia, używane w poprzednich częściach, sprawdzają się i tutaj. Jeśli natomiast, graczu, fantastyczny, lecz ponury świat Mytha jest dla ciebie światem nowym – wtedy ten poradnik jest w sam raz dla ciebie. Opis podzieliłem na kilka części. Najpierw proponuję zaznajomić się z Zasadami Ogólnymi, gdzie w dziesięciu punktach podałem reguły efektywnej i efektownej gry w Mytha. Potem zapraszam do galerii jednostek Sił Światła i Sił Ciemności – w pierwszych dokładnie opisałem wszystkie jednostki, którymi przyjdzie nam kierować, ich wady, zalety i zdolności, w drugich – jak najlepiej poradzić sobie z daną jednostką wroga. Jednocześnie warto poczytać co nieco o Bohaterach Światła – jedynych w swoim rodzaju jednostkach, które pomagać nam będą w niektórych misjach, a także o Bohaterach Ciemności – dowódcach armii zła, których pokonanie wymaga znacznie więcej wysiłku, niż w przypadku zwykłych oddziałów wroga. Na końcu wreszcie, zapraszam do Opisów Misji, gdzie dokładnie – w raz z odpowiednimi obrazkami i możliwością ściągnięcia filmu, którego potem możecie obejrzeć – wyjaśniony jest sposób uporania się z danym zadaniem. Życzę miłej lektury i częstego okrzyku „śmierć umarłym!” podczas grania. Strona: 3 www.gry-online.pl Myth III: Era Wilka – Poradnik GRY-OnLine BOHATEROWIE ŚWIATŁA Główny bohater gry, występuje w aż dziesięciu misjach. W pierwszej i drugiej części znany jako Balor. Jest bardzo silny i wytrzymały – jednym ciosem zabija Soullessa, jego szybkości też nic nie można zarzucić. Dodatkowo, podnosi on morale swych wojsk, jeśli walczy razem z nimi. Oprócz tego w niektórych misjach będziesz mógł użyć potężnych artefaktów. Tain wciąga wrogów, bez trudu zabijając natychmiastowo patrole Myrkridii – możesz używać go bez ograniczeń, choć uważaj, aby wrogowie nie podbiegli w czasie, gdy Connacht chowa artefakt. SunHammer sprawia, iż z nieba spada snop światła, który zamienia Trowy w kamień. Choć ma on sześć ładunków, pięć przeznaczonych będzie na świątynie – tylko jeden będziesz miał do swojej dyspozycji. Najszybszy z bohaterów, dość silny i wytrzymały. Używaj go do polowania na wrogie Soullessy, a także w jednej z misji do wbiegnięcia w sam środek wrogich wojsk, aby rozbić je na dwie części, przez co druga grupa będzie miała ułatwione zadanie. Damas potrafi też leczyć (Healing) i to sześć razy. Później znany będzie jako Soulblighter. Występuje w pięciu misjach. To utalentowany i świetny czarownik. Jego zwykły atak jest najlepszy w grze – otóż unieruchamia on wrogą jednostką i powoli wysysa z niej energię życiową. Niestety, mana szybko się wyczerpuje. Zablokowanie jest najlepsze na najbardziej niebezpieczne jednostki, np. Trowy – zablokowany delikwent nie będzie raniony tylko przez Myrdreda, lecz także przez łuczników i zbrojnych. Czym byłby mag bez swych zaklęć? Myrdred posiada dwa ich rodzaje. Pierwszy, Dispersal Dream to świetny na duże grupy wojsk czar. Za pomocą reakcji łańcuchowej potrafi zniszczyć nieskończoną ilość wrogich oddziałów – muszą one tylko stać blisko siebie. Nie zbliżaj się wtedy do nich, gdyż i twoi ludzie zginą. Zaklęcie to używaj przede wszystkim jednak na pojedynczych wrogów – np. Trowy lub bohaterów ciemności (Bahl’al). Drugi czar to Release Dream, działa on tylko na ogry, przejmując je, dzięki czemu zdobędziesz nowych sprzymierzeńców do walki z Trowami. Używaj na ogra w środku grupy, to cała będzie twoja. Czar korzysta z many, która regeneruje się, lecz powoli. Najgorzej będzie z konfrontacji z magami Trowów, które ponownie przejmują ogry na swoją stronę. Zdolności tej mogą jednak użyć oni tylko raz, ty nie masz takich ograniczeń – po prostu przejmij ogry z powrotem, jeśli oczywiście starczy ci many. W pierwszej i drugiej części gry Myrdred znany jest jako The Deceiver. Występuje w pięciu misjach. www.gry-online.pl Strona: 4 Myth III: Era Wilka – Poradnik GRY-OnLine Przywódczyni plemienia wojowników Myrmidonów, w pierwszej oraz drugiej części znana jako Shiver. Jest szybka, atakuje tak samo szybko i z niezłą skutecznością. Jednak inni bohaterowie są od niej lepsi. W jednej z misji do niej będą schodzili się wieśniacy, których trzeba będzie uratować. Występuje w trzech misjach. Jeden z Awatarów. Jest wytrzymały i nieźle macha mieczem, ale nie używaj go w ogóle do walki. Potrafi aż sześć rany użyć czaru Dispersal Dream. Rozważnie korzystaj z tego zaklęcia, zostaw sobie dwa ładunki na później, kiedy walczył będziesz z parą żelaznych Trowów. Sardonac występuje tylko w jednej misji. T R A V A L Krasnolud ten jest szefem kuźni. Nie jest zbyt silny ani wytrzymały, lecz potrafi używać Taina. Używając go uważaj na własne jednostki, aby ich nie wciągnąć. Traval nie będzie robił wiele – więcej uczynią jego brodaci koledzy. Występuje tylko w jednej misji. Strona: 5 www.gry-online.pl Myth III: Era Wilka – Poradnik GRY-OnLine SIŁY ŚWIATŁA jeśli tylko zaczną atakować Łucznik jest jedną z najważniejszych jednostek w twoim oddziale. Ma największy zasięg ze wszystkich jednostek w grze. Choć nie jest zbytnio wytrzymały i wolno się porusza, a jego strzały nie są strasznie silne, to zwykle masz do dyspozycji grupę tych jednostek – a to pozwala na skuteczną eliminację wrogów. Łucznicy są niezwykle cenni, więc nie trać żadnych. Stawiaj ich zawsze w linii, staraj się też stać na wzniesieniach czy murach (większy zasięg) i używaj do zabijania słabych, ale niebezpiecznych wrogów – jak np. Lyche, Ghol Priest, Warlock. Duża grupa łuczników poradzi sobie nawet z Trowami (wszystkie rodzaje), je od momentu, w którym wróg wejdzie w pole ich zasięgu, i będą atakować jego i tylko jego – często jest to jedyna metoda na potężnych Trow Iron Warriorów (oprócz pola minowego). Łucznicy będą używani także do zabijania grup Soullessów, wtedy stawiaj przed nimi wytrzymalsze jednostki walczące w zwarciu, np. wojowników, aby oszczepy wroga nie raniły twoich łuczników. Możesz też zamiast tego użyć jako wabia szybkiej jednostki i sprawić, by na niej był skupiony ogień wroga. Łucznicy jednostki do eliminowania niebezpiecznych Wightów – choć te uciekają, to zbliżą się, gdy będziesz stał do nich plecami. Wystarczy odwrócić się i poczekać, aż podejdą na odległość, z której ich wybuch nic nie zrobi łucznikom, a jednocześnie będą mogli uniknąć ich strzał. Gdy nie ma innych celów, używaj łuczników do zmiękczania wojsk wroga lub pomagania krasnalom (np. na Thralle, na zapomnianych Specjalną umiejętnością łucznika jest Fire Arrow – ognista strzała, podpalająca teren. Jest to dobra metoda na rozbicie szyku wroga, gdyż ten będzie starał się ominąć ogień, całkowicie psując swą formację. Można też za jej pomocą z daleka odpalić pole minowe (zamiast rzucać koktajlem). Jednak strzała ta będzie rzadko używana (każdy łucznik ma tylko jedną). czy Myrkridian Warriorów). to także najlepsze Jest to jedna z najlepszych jednostek walczących w zwarciu. Nie dość, że są wytrzymali i silni, szybko machają swym mieczem i z łatwością pokonują wrogów, to jeszcze są najszybszymi jednostkami zbrojnymi, których będziesz mógł używać (oprócz oczywiście bohaterów). Idealni nie tylko do ochrony czy do walki (podstawowe jednostki używane do walki w zwarciu), lecz często będziesz używać ich także do zwabiania wrogich oddziałów wprost na twoje – które będą oczywiście odpowiednio ustawione. W skrócie – polecam. Strona: 6 www.gry-online.pl Myth III: Era Wilka – Poradnik GRY-OnLine Krasnoludzki wojownik jest powolny i trochę niezdarny, lecz bardzo, bardzo wytrzymały. Ich pancerz doskonale ich ochrania. Nie jest strasznie silny, ale w grupach krasnoludy te sieją ogromne spustoszenie we wrogich wojskach. Generalnie używał ich będziesz na Gholi (i zwykłych i większych), a także na pająków i kultystów – niech spełniają rolę zbrojnych (jak w innych misjach) – czyli najpierw zmiękcz wroga zwykłymi krasnalami lub kowalami, a potem używaj wojowników. Za pomocą nich zabijaj także duże grupy małych pająków. Kowal dostępny będzie w dwóch misjach. Jest raczej słaby, no i jak każdy krasnolud – powolny. Nie atakuje zbyt silnie. Posiada jednak świetną umiejętność – Welding Torch – której używa zupełnie jakby to był miotacz ognia. Ma on raczej krótki zasięg i od razu wytraca całą manę (potem trzeba czekać, aż się ona zregeneruje), jednak warto go używać – szczególnie w misji z kuźnią. Bez problemu pozbawia życia wrogów biegnących w wężyku, szczególnie słabych. Jeśli każesz grupie kowali zaatakować grupę wrogów, to sami będą zmieniać kierunek strzelania ogniem (w innym przypadku wypuszczają go tylko w jedną stronę). Krasnolud to druga obok łucznika ważna jednostka. Jest podobnie jak on – wolny, mało wytrzymały i nie umie walczyć wręcz. Jednak jego koktajle Mołotowa, rzucane we wrogie wojska, robią w nich prawdziwe spustoszenie. Najczęściej krasnali używał będziesz do eliminacji wolnych jednostek walczących w zwarciu (Thrall, Oghre) – nie musisz się wtedy martwić, że wrogowie ci przedostaną się do reszty wojska. Używał też ich będziesz na szybsze jednostki (zapomnianych i Myrkridian Warriorów i Hunterów) – jednak z tymi jednostkami uważaj, bo zwykle nie zdążysz zabić wszystkich, zanim nie podbiegną (chyba, że będziesz miał wyjątkowe szczęście) – wtedy wycofuj krasnoludy, a do walki używaj zbrojnych.. Jeśli wróg atakuje grupą, a obok biegnie kilku pojedynczych, odłączonych od grupy osobników, zawsze rzucaj w grupę – koktajle są najlepsze właśnie na ściśnięte grupy wrogów, wtedy robią najwięcej zniszczeń. Nie atakuj jednostek walczących na średnią odległość, które używają silnych ataków (chyba, że nie masz łuczników) – mowa tu o Lyche czy Ghol Priest. Możesz używać ich na Soullessy, szczególnie kryjąc się za jakimiś przeszkodami terenowymi, nad którymi wrodzy oszczepnicy nie mogą przejść, tylko muszą je ominąć (to samo jest z murami w www.gry-online.pl Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: