Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00031 005997 13097490 na godz. na dobę w sumie
Najważniejsze umiejętności w biznesie - ebook/pdf
Najważniejsze umiejętności w biznesie - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 15
Wydawca: Self Publishing Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-932472-2-6 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> zarządzanie i marketing
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Umiejętności, które są kluczowe w świecie biznesu, to m,in:

 

Te najważniejsze w biznesie umiejętności to:

  1. Komunikacja
  2. Organizacja pracy i zrządzanie czasem
  3. Asertywność
  4. Radzenie sobie ze stresem

Książka wskaże Ci kierunki rozwoju, podpowie z jakich źródeł korzystać aby poprawić te niezwykle ważne sfery życia zawodowego i prywatnego.

Niniejszy e-book stanowi wskazówkę jakich rozwiązań szukać i dlaczego warto to robić. Szczegółowe opisy ćwiczeń, narzędzi i metod znajdziesz w osobnych e-bookach dotyczących określonej tematyki.

 

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

1 ISBN 978-83-932472-2-6 Wstęp E-book, który teraz czytasz to poradnik o tym - jak przy odpowiednim wysiłku, właściwym zastosowaniu nabytych i rozwijanych umiejętności - otrzymać trwałe (choć nie zawsze szybkie) efekty. Tu nie ma obietnic szybkiego i łatwego sukcesu osiąganego wyłącznie poprzez pozytywne myślenie. Ono pomaga, ale nie wystarcza. Potrzebny jest pewien wysiłek, zaangażowanie, wiedza, wiara i konsekwencja. Potrzebne są umiejętności, które należy nabyć lub wzmocnić. Te najważniejsze w biznesie umiejętności to: 1. Komunikacja 2. Organizacja pracy i zrządzanie czasem 3. Asertywność 4. Radzenie sobie ze stresem Książka wskaże Ci kierunki rozwoju, podpowie z jakich źródeł korzystać aby poprawić te niezwykle ważne sfery życia zawodowego i prywatnego. Niniejszy e-book stanowi wskazówkę jakich rozwiązań szukać i dlaczego warto to robić. Szczegółowe opisy ćwiczeń, narzędzi i metod znajdziesz w osobnych e-bookach dotyczących określonej tematyki. Czytelniczko! Czytelniku! Aby nikogo nie wyróżniać i nikogo nie pomijać, pozwolicie, że będę zamiennie używać obu form – rodzaju żeńskiego i rodzaju męskiego. 2 978-83-932472-2-6 Zapraszam do lektury i życzę szybkich i trwałych efektów! Spis treści: 1. Wstęp 2. Komunikacja str. 2 str. 4 3. Organizacja pracy i zrządzanie czasem str. 7 4. Asertywność 5. Radzenie sobie ze stresem str.12 str.14 3 ROZDZIAŁ 1. Komunikacja Komunikacja interpersonalna, inaczej porozumiewanie się, nawiązywanie kontaktów z ludźmi. Jest to zagadnienie niezwykle istotne z punktu widzenia zarówno psychologii jak i socjologii, jest też bardzo ważną umiejętnością w kontaktach międzyludzkich, zarówno prywatnych jak i biznesowych. Idealny przekaz komunikacyjny to taki, kiedy Nadawca wypowiada pewną myśl przy pomocy słów (koduje przekaz), Odbiorca słucha i rozszyfrowuje przekaz (dekoduje). Aby upewnić się, czy dobrze zrozumiał - odbiorca dokonuje parafrazy - zamyka cykl komunikacyjny - czyli np. mówi, Zatem, z tego mówisz - wynika, że... . Równolegle działa pozawerbalna strona komunikacji - gesty, mimika, spojrzenia. Efektywna komunikacja zachodzi wtedy, kiedy odbiorca rozumie przekaz tak, jak zamierzył to nadawca, informacja nadawcy dokładnie oddaje jego intencje, a interpretacja odbiorcy zbiega się z zamiarami nadawcy. Taki stan idealny jest możliwy do osiągnięcia, jeśli kodowanie i dekodowanie przebiega bez zakłóceń. Ale rzadko tak jest. Zazwyczaj odbiorca (w większym lub mniejszym lub większym ) rozumie przekaz zupełnie inaczej, niz. chciał tego nadawca. Często komunikujemy też zupełnie inne rzeczy niż mamy na myśli! Co z tego wynika? Nieporozumienia, konflikty, gniew, poczucie niezrozumienia i brak efektu, który chcieliśmy przez komunikację uzyskać. Co zatem robić? To proste! Popracować na komunikacją! Poznać i udoskonalić metody komunikacyjne, a to znaczy: 1. zadbać o zrozumiałość tego, co mówię (najpierw pomyśl, potem powiedz) 2. sprawdzać czy mój odbiorca zrozumiał moje słowa i moje intencje 3. słuchać aktywnie 4. dopasować sposób przekazu do typu odbiorcy (Słuchowiec, Wzrokowiec, Kinestetyk) 5. unikać żargonu, regionalizmów i języka specjalistycznego 6. mówić wolniej i wyraźniej 7. zadbać o mowę ciała (spójność tego, co mówię z moimi gestami i mimiką) 4
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Najważniejsze umiejętności w biznesie
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: