Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00361 006862 18476262 na godz. na dobę w sumie
Need for Speed Shift -  poradnik do gry - ebook/pdf
Need for Speed Shift - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 89
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> wyścigowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Need for Speed Shift pozwoli zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi zachowania się samochodów na torze, tego jak pokonywać zakręty na trasach oraz informacjami na gier wyścigowych i tuningowania posiadanych aut.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Słownik podstawowych pojęć
-Ulepszenia
-Tuning
-Porady ogólne
-Zakręty
-Tor jazdy i sterowanie
-Poziomy
-Tory
-Alpental
-Ambush Canyon
-Autopolis
-Brands Hatch
-Dakota
-Donington
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 48

Informacja o grze

Następna część znanej serii wyścigów. Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.

Gra Need for Speed Shift, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wy?cigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Need for Speed Shift autor: Przemek „g40st” Zamęcki (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Slightly Mad Studios, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Słownik podstawowych pojęć ______________________________________ 4 Ulepszenia _____________________________________________________ 6 Tuning ________________________________________________________ 9 Porady ogólne _________________________________________________ 12 Zakręty ___________________________________________________________________ 12 Tor jazdy i sterowanie ______________________________________________________ 13 Poziomy __________________________________________________________________ 15 Tory _________________________________________________________ 18 Alpental___________________________________________________________________ 18 Ambush Canyon____________________________________________________________ 19 Autopolis GP_______________________________________________________________ 20 Autopolis Lakeside _________________________________________________________ 21 Brands Hatch GP ___________________________________________________________ 22 Brands Hatch Indy _________________________________________________________ 23 Dakota Club _______________________________________________________________ 24 Dakota GP _________________________________________________________________ 25 Dakota National____________________________________________________________ 26 Dakota Tri-Oval ____________________________________________________________ 27 Donington GP ______________________________________________________________ 28 Donington National _________________________________________________________ 29 Ebisu Circuit South _________________________________________________________ 30 Ebisu Circuit West __________________________________________________________ 31 Glendale Club ______________________________________________________________ 32 Glendale East ______________________________________________________________ 33 Glendale West _____________________________________________________________ 34 Hazyview Eight ____________________________________________________________ 35 Hazyview Oval _____________________________________________________________ 36 Laguna Seca _______________________________________________________________ 37 London River ______________________________________________________________ 38 London Royal Mile __________________________________________________________ 39 Miyatomi __________________________________________________________________ 40 Nordschleife _______________________________________________________________ 41 Aremberg _________________________________________________________________ 42 Karussell __________________________________________________________________ 43 Nurburg___________________________________________________________________ 44 Road America ______________________________________________________________ 45 Rustle Creek _______________________________________________________________ 46 Silverstone GP _____________________________________________________________ 47 Silverstone International____________________________________________________ 48 Silverstone National ________________________________________________________ 49 Spa GP ____________________________________________________________________ 50 Tokyo Circuit ______________________________________________________________ 51 Tokyo Club ________________________________________________________________ 52 Willow Springs GP __________________________________________________________ 53 Willow Springs Horse _______________________________________________________ 54 Samochody____________________________________________________ 55 Klasa 1____________________________________________________________________ 55 Klasa 2____________________________________________________________________ 67 Klasa 3____________________________________________________________________ 76 Klasa 4____________________________________________________________________ 83 Strona: 2 Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Need for Speed Shift pozwoli zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi zachowania się poszczególnych modeli samochodów na torze, tego jak pokonywać zakręty na konkretnych trasach oraz z kilkoma informacjami na temat podstawowych terminów dotyczących gier wyścigowych i tuningowania posiadanych aut. Poradnik powstawał w oparciu o model jazdy z wyłączonymi wszystkimi asystami, zaś kontrolerem była jedna z dostępnych na rynku kierownic. Przemek „g40st” Zamęcki Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine Słownik podstawowych pojęć A W D Skrót pochodzi od angielskiego All Wheel Drive i jest oznaczeniem samochodów z napędem na wszystkie cztery koła. Stosunkowo najłatwiejsze do opanowania przy wyłączonych wszystkich asystach. D r i f t Szczególny stan samochodu, w którym pomimo wprowadzenia pojazdu w poślizg, nie zrywa on całkowicie przyczepności z nawierzchnią. Zastosowany w Shift model jazdy pozwala na dość dużą swobodę w używaniu tego rodzaju pokonywania zakrętów również w trakcie normalnych wyścigów. Najłatwiej rozpocząć drift poprzez chwilowe naciśnięcie na pedał hamulca i ostre wychylenie kierownicy w kierunku przeciwnym do toru jazdy. Następnie należy umiejętnie dozować gaz, aby nie okręcić się wokół własnej osi. D y f e r e n c j a ł Inaczej mechanizm różnicowy. Odpowiada za różnicę szybkości obracania się kół samochodu jadących po wewnętrznej i po zewnętrznej. Na zakręcie koło znajdujące się po wewnętrznej musi pokonać mniejszy odcinek drogi niż koło znajdujące się po zewnętrznej. Aby uniknąć niepotrzebnego zrywania kontaktu z nawierzchnią czy zwiększenia zużywania się opon. Dzięki dyferencjałowi na oba koła przekazywany jest identyczny moment obrotowy. F W D Angielskie Front Wheel Drive, czyli jest to skrót oznaczający samochody z napędem na przednią oś. N a d s t e r o w n o ś ć Z powodu zastosowanego modelu jazdy, nadsterowność jest zmorą graczy Need for Speed Shift. Występuje najczęściej na zakrętach, kiedy tył traci przyczepność i auto zaczyna ustawiać się bokiem do toru jazdy, przez co tył zaczyna zrównywać się z przodem. Samochód ma wtedy tendencję do obracania się wokół własnej osi. Nadsterowność jest bardzo pożądana w trakcie driftowania. N i t r o Pojemnik z podtlenkiem azotu, pozwalający na chwilowe zwiększenie mocy pojazdu. W zależności od zakupionego pakietu, jeden pojemnik wystarcza na 10 lub 20 sekund. O d b i c i a / d o b i c i a w o l n e / s z y b k i e Polegają na odpowiedniej regulacji amortyzatora. Ustawienie tych parametrów ma szczególne znaczenie na torach o zniszczonej powierzchni lub jeżeli często najeżdżamy na tarki, aby maksymalnie zredukować możliwość utraty przyczepności. Od wolnego odbicia zależy także zachowanie się pojazdu podczas pokonywania szybkich łuków, a także w trakcie przyśpieszania i hamowania. Strona: 4 Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine P r z e ś w i t Odległość pomiędzy nawierzchnią toru a najniżej położonymi elementami zawieszenia. Zmniejszenie tego parametru pozwala na lepsze utrzymanie kontroli nas pojazdem, ale jednocześnie naraża auto na uszkodzenia na mniej równych odcinkach toru. P o d s t e r o w n oś ć Kiedy w czasie zakrętu auto zostaje wyniesione na zewnętrzną i pomimo odpowiedniego skrętu kół przód skręca wolniej niż powinien mamy do czynienia z podsterownością. R W D Rear Wheel Drive, czyli oznaczenie występujące przy samochodach z napędem na tylną oś. Najtrudniejsze w prowadzeniu, przy zbyt lekkomyślnym operowaniu gazem łatwo wpadają w poślizg. Polecane dla zaawansowanych kierowców. S t a b i l i z a t o r p o p r z e c z n y Elastyczny drążek montowany w celu wyeliminowania niepotrzebnych przechyleń pojazdu w trakcie jazdy w zakrętach. Usztywnia zawieszenie. Strona: 5 Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine Ulepszenia P o z i o m I Część Cena ($) Opis Przeniesienie napędu Silnik Turbo Hamulce Zawieszenie 6 000 +25 do siły sprzęgła. 8 000 Filtry zimnego powietrza. Zwiększają moc samochodu. 10 000 Czipy fabrycznych układów sterowania silnikiem (ECU). Zwiększają osiągi i zmienić parametry silnika. 1 500 Dodaje duże zaciski na wszystkich kołach oraz przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej zwiększające szybkość i precyzję działania. Dodaje nowe klocki hamulcowe o zwiększonym tarciu oraz wentylowane podwójne tarcze odprowadzające nadmiar ciepła. Modyfikacja ulepsza także precyzję działania pedału hamulca. 5 000 Zwiększa czułość prowadzenia i poprawia przyczepność. Obejmuje specjalnie wykonane sprężyny / amortyzatory, które ograniczają przechyły karoserii zapewniając jednocześnie tłumienie nierówności. Obniża prześwit. Pozwala regulować ograniczniki skoku zawieszenia, dzięki czemu dobicia nie uszkodzą jego elementów. Pozwala zmieniać ciśnienie w oponach i ustawienia stabilizatorów poprzecznych. Opony 1 000 Opony uliczne zwiększające przyczepność, kontrolę nad pojazdem i stabilność. P o z i o m I I Część Cena ($) Opis Przeniesienie napędu Silnik Turbo 12 000 +50 do siły sprzęgła i lżejsze koło zamachowe. 15 000 Zwiększona głowica silnika i krzywki. 15 000 Dodaje ulepszoną sprężarkę / turbodoładowanie z większymi wtryskiwaczami i nowe ustawienia zapłonu zwiększające moc. Hamulce 3 000 Zwiększa wielkość zacisków hamulcowych i średnicę tylnych tarcz, co przekłada się na lepszą kontrolę i skuteczność hamowania. Zawieszenie 9 000 Pakiet usztywniający zawieszenie. Zmniejsza prześwit do około 4 cm. Twardsze sprężyny i amortyzatory ograniczają przechyły i zmniejszają efekt podsterowności, ułatwiając pokonywanie zakrętów. Stabilizatory poprzeczne o dużej średnicy i duże tuleje. Zwiększony kąt nachylenia kół, co zwiększa przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Możliwość regulacji maksymalnego skrętu kół, sztywności sprężyn, prześwitu, zbieżności z tyłu i z przodu, ciśnienia w oponach i ustawień stabilizatorów poprzecznych. Opony 3 000 Wyczynowe opony uliczne zapewniające zwiększoną przyczepność i kontrolę nad pojazdem. Strona: 6 Need for Speed Shift – Poradnik GRY-OnLine P o z i o m I I I Część Cena ($) Opis Przeniesienie napędu 15 000 +80 do siły sprzęgła i lżejsze koło zamachowe. Sekwencyjna zmiana przełożeń skraca czas zmiany biegów do poniżej 10 ms. Pozwala zmieniać przełożenia biegów. Silnik 22 000 Zmiana zapłonu, rozwiercenie silnika zwiększające jego moc, zmiana wału korbowego. Turbo Hamulce Zawieszenie 25 000 Dodaje ulepszoną sprężarkę / turbosprężarkę, wtryskiwacze o większej wydajności i nowy czip sterowania zapłonem silnika do obsługi zmienionych parametrów. 6 000 Zwiększa średnicę tarcz i liczbę zacisków hamulcowych na wszystkich kołach. Umożliwia regulowanie rozdziału siły hamowania. Dodaje wyścigowe klocki hamulcowe karbonowo-kewlarowe zwiększające skuteczność hamowania z dużych prędkości. 14 000 Pozwala na regulację pochylenia kół, siły tłumienia przy dobiciu i odbiciu, skoku zawieszenia, na zmianę przełożeń biegów / przełożenia głównego. Można zmieniać ciśnienie w oponach, ustawienia stabilizatorów poprzecznych, twardość sprężyn, prześwit, a także zbieżność kół. zmianę ustawień dyferencjału, ograniczników Opony 5 000 Wyścigowe opony z trzema rowkami zapewniające przyczepność zbliżoną do slików. A e r o d y n a m i k a Część Cena ($) Opis Karoseria, pakiet 1 Karoseria, pakiet 2 Karoseria, pakiet 3 8 000 Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. 12 000 Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. 16 000 Zwiększa siłę docisku i odblokowuje wstawienia kąta nachylenia spoilera i rozdzielacza. Poprawia działanie hamulców, ale zmniejsza prędkość maksymalną pojazdu. Ulepszenie kokpitu, poz. 1 2 000 Niestandardowa kierownica. Ulepszenie kokpitu, poz. 2 4 000 Niestandardowa kierownica, fotele, dodatkowe zegary, zmienione materiały w kokpicie. Ulepszenie kokpitu, poz. 3 8 000 Niestandardowa kierownica, fotele, dodatkowe zegary, zmienione materiały w kokpicie. Redukcja masy, poz. 1 2 500 Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. Redukcja masy, poz. 2 5 000 Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. Redukcja masy, poz. 3 15 000 Zmniejsza masę pojazdu co pozwala na zwiększenie osiąganej przez niego prędkości maksymalnej. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Need for Speed Shift - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: