Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00508 007980 15904325 na godz. na dobę w sumie
Neuro Hunter - poradnik do gry - ebook/pdf
Neuro Hunter - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 71
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Neuro Hunter zawiera opis wszystkich misji, spis potworów, broni oraz porady dla początkujących – jednym słowem – poradnik jest w 100% kompletny.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady ogólne
-Rozgrywka
-Bestiariusz
-Bronie
-[Kolonia górnicza]
-[Misja 01] Hełm dla strażnika
-[Misja 02] Grzyby dla Kathryn
-[Misja 03] Rejestracja w kolonii
-[Misja 04] Naprawa krótkofalówki
-[Misja 05] Anonimowa notatka
-[Misja 06] Pomoc dla kolonii
-[Misja 07] Dostęp do windy
-[Kolonia więzienna]
-[Misja 08] Zamknięta śluza
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 34

Informacja o grze

W grze Neuro Hunter wcielamy się w komputerowego eksperta, tytułowego Huntera, który został zatrudniony przez potężną korporację Johnston Biotek w celu naprawienia sieci jednego z kompleksów wydobywczych.

Gra Neuro Hunter, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Neuro Hunter autor: Jakub „Kentril” Żuraw (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Porady ogólne _________________________________________________________ 4 Rozgrywka ____________________________________________________________ 6 Cyber bitwy _________________________________________________________ 6 Cyber gry ___________________________________________________________ 8 Bestiariusz ____________________________________________________________ 9 Bronie ______________________________________________________________ 13 Opis przejścia ________________________________________________________ 17 Kolonia górnicza_____________________________________________________ 17 Misja 01: Hełm dla strażnika ___________________________________________ 18 Misja 02: Grzyby dla Kathryn ___________________________________________ 19 Misja 03: Rejestracja w kolonii _________________________________________ 20 Misja 04: Naprawa krótkofalówki________________________________________ 21 Misja 05: Anonimowa notatka __________________________________________ 22 Misja 06: Pomoc dla kolonii ____________________________________________ 23 Misja 07: Dostęp do windy _____________________________________________ 26 Kolonia więzienna ___________________________________________________ 27 Misja 08: Zamknięta śluza _____________________________________________ 28 Misja 09: Biedny Chuck _______________________________________________ 30 Misja 10: Zestaw narzędzi dla Manimiego _________________________________ 31 Misja 11: Drinki dla Williamsa __________________________________________ 32 Misja 12: Diabelska sól________________________________________________ 33 Misja 13: Kradzież raportu _____________________________________________ 34 Misja 14: Próbka dla Doca _____________________________________________ 35 Misja 15: Hełm dla Kathryn ____________________________________________ 36 Misja 16: Kolonia biologów ____________________________________________ 37 Misja 17: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola ______________________________ 43 Misja 18: Jakinie ____________________________________________________ 44 Misja 19: Roztwór kwasowy ___________________________________________ 45 Misja 20: Główny generator energii _____________________________________ 46 Misja 21: Awaryjny system wentylacyjny _________________________________ 54 Misja 22: Ocalenie górników ___________________________________________ 60 Misja 23: Tajne informacje_____________________________________________ 61 Misja 24: Uwolnić więźniów ____________________________________________ 62 Misja 25: Amulet buntowników _________________________________________ 63 Misja 26: Uwolnić więźniów 2 __________________________________________ 67 Misja 27: Spotkanie z Hackerem ________________________________________ 69 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Neuro Hunter to gra pełna przygód, zagadek i czyhających na gracza niebezpieczeństw. Aby przez to wszystko przebrnąć, niekiedy trzeba zasięgnąć rady – po to właśnie powstał ten poradnik. Zawiera opis wszystkich misji, spis potworów, broni oraz porady dla początkujących – jednym słowem – poradnik jest w 100 kompletny. Tekst został napisany na podstawie polskiej wersji gry. Co do samych misji – niektóre można wykonywać w innej kolejności, ja po prostu je posegregowałem tak, aby wszystko się sprawnie przeglądało. Zapraszam do lektury! Jakub „Kentril” Żuraw Strona: 3 Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne jeden odpoczynek Pamiętaj, że łóżko to najlepszy przyjaciel Neuro Huntera – regenerujemy wszystkie punkty wytrzymałości. Należy również pamiętać o tym, aby oszczędzać żywność i środki lekarskie – powinno się je wykorzystywać tylko w trakcie walki. i Dobra rada – nie inwestuj punktów doświadczenia w intuicję ani w kradzież – cechy te nie przydają się praktycznie w żadnym momencie gry. Ważne są natomiast pozostałe parametry – punkty należy ładować w nie po równo. Jeśli jesteś blisko bazy, a biegnie za tobą mutant, którego nie możesz pokonać, to idź prędko do robota obronnego – on rozprawi się z przeciwnikiem za ciebie. Biegnie za tobą horda przeciwników, jesteś w sytuacji bez wyjścia? – wczytaj wtedy po prostu grę. Przed każdą większą potyczką czy questem należy bowiem zapisywać grę, żeby w razie czego można było powtórzyć dane zadanie. Strona: 4 Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine Staraj się kolekcjonować wszelkiej maści części, takie jak koła zębate, kable czy śruby – mogą się one później przydać do złożenia na przykład jakiejś fajnej broni. Oprócz tego, często przydają się też artykuły spożywcze – z nich można stworzyć któryś z napojów dodających wiele punktów wytrzymałości. Jeszcze jedno – koniecznie zbieraj komponenty o dziwnym wyglądzie – często są do składniki niezbędne do wykonania niektórych misji. Większość przeciwników nie dostrzeże cię z daleka – możesz spokojnie dość blisko do nich podchodzić i badać dokładnie sytuację – dobry plan walki to podstawa sukcesu. Zależnie od sytuacji stosuj implanty – dodają bonusy do naszych umiejętności. Staraj się również zawsze nosić zbroję i hełm, ponieważ dobra obrona zawsze przydaje się w bezpośrednim starciu – pamiętaj jednak o tym, że opancerzenie należy często naprawiać lub wymieniać. Niektóre wskazówki, pojawiające się w czasie przerwy podczas wczytywania gry są bardzo przydatne. Powinno się je czytać – dzięki nim można wiele dowiedzieć się o grze i o sposobie prowadzenia rozgrywki. Strona: 5 Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine Rozgrywka Opisałem tutaj bardzo ważne aspekty gry, tj. „Cyber bitwy” oraz „Cyber gry”. W obu przypadkach wykorzystujemy Instillera – podstawową jednostkę bojowo/przejmującą. Jeśli ma się trudności z wygrywaniem bitw czy gier, powinno się rozwijać umiejętność „Programowanie”, która powoduje zwiększenie liczby punktów wytrzymałości naszego Instillera. C y b e r b i t w y Cyber bitwa polega na zajęciu procesora lub procesorów wroga, wyglądających jak czerwone „zamki”. Warunkiem wygrania bitwy jest przeżycie głównej jednostki – Instillera, który jako jedyny potrafi przejmować wrogie „zamki” bądź wieżyczki. Pierwszą rzeczą, jaką robimy po rozpoczęciu gry jest przedostanie się do zielonego regeneratora życia – pozwala on na uleczenie jednostki, którą na nim umieścimy. Niestety – uzdrawia tylko do pewnego momentu, dlatego najlepiej jest wykorzystywać go jedynie do leczenia Instillera. Dopiero po przejęciu regeneratora należy przypuszczać atak na procesor wroga. Przed każdą bitwą wybieramy skład naszego oddziału – do wyboru mamy: Instillera (jest w składzie przymusowo), Wojownika (zadaje większe obrażenia, ma mniej punktów życia), Strażnika (sporo punktów życia, zadaje mniejsze obrażenia ) i Radar (wykrywa miny, jest jednostką szpiegowską). Strona: 6 Neuro Hunter – Poradnik GRY-OnLine Na drodze do zwycięstwa staną nam wrogowie- jednostki bojowe oraz wieżyczki. Dla tych pierwszych jak i drugich priorytetowym celem będzie wyeliminowanie naszego Instillera – jeśli w ich pobliżu będzie inna nasza jednostka, to i tak najpierw zaatakują Instillera. Wrogie jednostki niszczymy za pomocą naszego wojska- prosta sprawa. Wieżyczki możemy albo zniszczyć albo przejąć- gdy wybierzemy opcję drugą, zaczną ostrzeliwać naszych nieprzyjaciół. Kolejną przeszkodą są miny (występują one w bitwach mniej więcej po przejściu 2/3 gry). Wejście na minę całym oddziałem oznacza zniszczenie wszystkich jednostek, dlatego przodem należy posyłać tylko jednego podkomendnego w celach rozpoznawczych. Profesjonalną jednostką wykrywającą miny jest radar, więc wedle potrzeb należy go wykorzystywać. Powinno się też uważać na „niebieskie pola”, powodujące spowolnienie każdej wkraczającej nań jednostki. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Neuro Hunter - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: