Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00426 007248 15925299 na godz. na dobę w sumie
Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry - ebook/pdf
Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 115
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira zawiera porady na temat tworzenia drużyny, opis towarzyszy, zasady poruszania się po mapie świata, podstawy handlu, opis zadań związanych z głównym wątkiem fabularnym oraz zadań pobocznych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Drużyna] Tworzenie drużyny
-[Drużyna] Towarzysze w Samarach
-[Drużyna] Towarzysze na Wybrzeżu Mieczy
-[Drużyna] Gildia Poszukiwaczy Przygód
-Mapa świata
-Handel
-Statek
-[Samarach] Mapa
-[Samarach] Zadania główne (cz.1)
-[Samarach] Zadania główne (cz.2)
-[Samarach] Zadania główne (cz.3)
-[Samarach] Lokacje - Samargol (cz.1)
-[Samarach] Lokacje - Samargol (cz.2)
-[Samarach] Lokacje - Samargol (cz.3)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 39

Informacja o grze

Storm of Zehir jest już drugim oficjalnym rozszerzeniem do znanego RPGa osadzonego w świecie Forgotten Realms, autorstwa studia Obsidian Entertainment - Neverwinter Nights 2.

Gra Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira autor: Karol „Karolus” Wilczek (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Obsidian Entertainment, Wydawca Atari / Infogrames, Wydawca PL CD Projekt. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp ............................................................................................................... 4 Drużyna ............................................................................................................ 5 Tworzenie drużyny ......................................................................................................5 Towarzysze w Samarach..............................................................................................6 Towarzysze na Wybrzeżu Mieczy .................................................................................8 Gildia Poszukiwaczy Przygód .....................................................................................11 Mapa świata .................................................................................................... 16 Losowe spotkania ......................................................................................................17 Handel ............................................................................................................ 18 Statek ............................................................................................................. 22 Samarach ........................................................................................................ 23 Mapa .........................................................................................................................23 Zadania główne .........................................................................................................24 Samarach: Lokacje .......................................................................................... 34 Samargol ...................................................................................................................34 Rassatan ...................................................................................................................44 Taruin........................................................................................................................45 Torich ........................................................................................................................46 Nimbre ......................................................................................................................47 1. Ruiny (V)...............................................................................................................49 2. Krypta 1 (V) ..........................................................................................................49 3. Jaskinia (V) ...........................................................................................................49 4. Jaskinia dusicy(V) .................................................................................................49 5. Wieża (V) ..............................................................................................................49 6. Lantański obóz drwali ...........................................................................................49 7. Plemię Strzaskanej Włóczni (V) .............................................................................49 8. Ruiny świątyni (V) .................................................................................................49 9. Jaskinia z wodospadem (V) ...................................................................................50 10. Świątynia Żmij.....................................................................................................50 11. Nawiedzona kopalnia (V) .....................................................................................50 12. Kopalnie Selgolu (V) ............................................................................................50 13. Jaskinia ognistych trytonów.................................................................................50 14. Krypta 2 (V).........................................................................................................51 15. Furia Burzy (V) ....................................................................................................51 16. Jaskinia ogrów.....................................................................................................51 17. Śpiewające Pieczary (V) ......................................................................................51 18. Chatka .................................................................................................................51 19. Czarny rynek w Podmroku (V) .............................................................................52 20.Plemię Kamiennych Noży (V) ................................................................................54 21. Wrak statku .........................................................................................................54 Wybrzeże Mieczy............................................................................................. 55 Mapa .........................................................................................................................55 Zadania główne .........................................................................................................57 Wybrzeże mieczy: Lokacje............................................................................... 61 Leilon ........................................................................................................................61 Phandalin ..................................................................................................................62 Zachodni Port ............................................................................................................63 Warownia na rozdrożach ...........................................................................................68 Neverwinter ..............................................................................................................75 Port Llast...................................................................................................................80 Zajęcze Jagody ..........................................................................................................85 1. Krypta (V) .............................................................................................................86 2. Jaskinia na bagnach...............................................................................................86 3. Smocze jaskinie .....................................................................................................86 4. Kult Cienia (V) .......................................................................................................86 5. Krąg Bajora ...........................................................................................................86 Strona: 2 Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine 6. Phandalińska kopalnia zimnego żelaza(V) .............................................................86 7. Gospoda Nocny Odpoczynek ..................................................................................86 8. Jaskinia kryształu ..................................................................................................86 9. Chatka Miażdżyczerepa..........................................................................................86 10. Nora wadery worgów (V).....................................................................................87 11. Posterunek Eldreth Veluuthry (V) ........................................................................87 12. Kurhan nieumarłych (V).......................................................................................88 13. Parrumowa Skała (V)...........................................................................................88 14. Ruiny twierdzy (V)...............................................................................................89 15. Ruina Illefarn (V) ................................................................................................89 16. Chatka myśliwego (V)..........................................................................................89 17. Enklawa banitów (V) ...........................................................................................90 18. Opuszczona kopalnia (V) .....................................................................................90 19. Cudzoziemska świątynia ......................................................................................91 20. Kryjówka Rozwidlonych Języków .........................................................................91 21. Onyksowa jaskinia (V) .........................................................................................91 22. Zapomniana krypta ..............................................................................................93 23. Gorąca jaskinia ....................................................................................................94 24. Jaskinia gnoli (V).................................................................................................95 25. Zatoczka piratów (V) ...........................................................................................96 26. Jaskinia pustelnika-malaryty (V) .........................................................................96 27. Gothaladreum – cmentarz....................................................................................97 28. Zapomniane ruiny (V) ..........................................................................................97 29. Klasztor Głębin ....................................................................................................97 30. Posterunek Tajemnego Bractwa (V).....................................................................98 31. Chatka – kryjówka (V) ....................................................................................... 100 Samarach północny (Chult) ........................................................................... 101 Mapa ....................................................................................................................... 101 Zadania główne ....................................................................................................... 102 Samarach północny : Lokacje ........................................................................ 108 1. Świątynia Żmij..................................................................................................... 108 2. Opuszczony obóz ................................................................................................. 108 3. Zniszczona świątynia ........................................................................................... 108 4. Cudzoziemska świątynia ...................................................................................... 108 5. Ruina................................................................................................................... 108 6. Kopalnia .............................................................................................................. 108 7. Kurhan ................................................................................................................ 109 8. Świątynia Yuan-Ti................................................................................................ 110 9. Domena Zecoriana ............................................................................................... 111 10. Pusta świątynia ................................................................................................. 113 11. Świątynia Węża Świata ...................................................................................... 113 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Niniejszy poradnik do Gniewu Zehira – drugiego dodatku gry Neverwinter Nights 2 – powstał na podstawie angielskiej wersji gry i został spolszczony na bazie materiałów dostarczonych przez dystrybutora. W momencie jego publikacji prace nad lokalizacją gry wciąż trwały, dlatego część zwrotów może nieznacznie różnić się od tych z finalnej, polskiej wersji gry. Mam nadzieję, że ten poradnik zwiększy przyjemność z grania i odkryje przed Tobą wszystkie tajemnice Gniewu Zehira. Tekst podzielony jest na kilka działów: Drużyna – znajdziesz tutaj porady na temat tworzenia drużyny, opis towarzyszy, których spotkasz podczas przygody oraz opis Gildii Poszukiwaczy Przygód, w której możesz uczyć się atutów grupowych. Mapa świata – zasady poruszania się po mapie świata, która w tym dodatku została diametralnie zmieniona oraz opis części spotkań losowych. Handel – podstawy na temat handlu w grze oraz tabele przedstawiające ceny surowców w miastach i koszty jakie trzeba ponieść, aby rozwinąć organizację handlową. Zadania główne (Statek, Samarach, Wybrzeże Mieczy, Samarach północny) – opis zadań związanych z głównym wątkiem fabularnym. Lokacje – opis lokacji oraz zadań pobocznych, które można w nich otrzymać. Karol „Karolus” Wilczek L e g e n d a Brązowy – zadania np. zadanie 12: Niedobór Niebieski – lokacje, miejsca np. Krypta Pomarańczowy – przedmioty np. krótki miecz +1 100 $ - 100 sztuk złota Zielony – postacie, potwory np. Volo, wampiry Oznaczenie Volo lub (V) przy nazwie lokacji np. Krypta (V) lub 12. Kurhan – Volo informuje, że o tym miejscu możemy poinformować Volo, co wiąże się z zadaniem otrzymanym na początku gry. Strona: 4 Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine Drużyna T w o r z e n i e d r u ż y n y Na początku musisz stworzyć cztery postacie, które stanowią trzon drużyny. W dalszej części gry będziesz mógł dołączać do niej jednego lub dwóch (jeżeli Twoja postać posiada atut Dowodzenie) z kilku spotkanych podczas przygody towarzyszy. Drużynę można wykreować na wiele sposobów i nie ma jednego idealnego. Wszystko zależy od preferencji i doświadczenia gracza. Moim zdaniem warty polecenia, świetnie się sprawdzający i chyba najbardziej uniwersalny jest model zalecany przez twórców: wojownik, mag, łotrzyk, kleryk. Dodatkowo przy takim wyborze postaci można zaraz na początku gry dołączyć Umoję (druida), który doskonale uzupełni drużynę. Podczas tworzenia postaci dobrze jest również przydzielić im różne charaktery, ponieważ część możliwości w grze jest przeznaczona jedynie dla dobrych lub złych bohaterów. W Gniewie Zehira duży nacisk położony jest na posiadane przez postacie umiejętności. Są one wyjątkowo często wykorzystywane zarówno podczas rozmowy jak i w trakcie podróżowania po mapie świata. Wygląda to w taki sposób, że np. spotkany przez Ciebie handlarz oferuje magiczny pierścień, a jedna z Twoich postaci z rozwiniętą umiejętnością Czaroznawstwo jest w stanie powiedzieć, że to nie jest magiczny przedmiot. Handlarz przyznaje się do błędu i chce go sprzedać za niższą cenę, ale kolejny z Twoich bohaterów z rozwiniętą umiejętnością Wycena mówi, że to zwykły pierścień i nie jest tyle wart. Zaś na mapie świata, przykładowo postać z umiejętnością Sztuka Przetrwania porusza się szybciej niż pozostali. Warto więc podzielić umiejętności między czterech tworzonych bohaterów w taki sposób, aby się nie dublowały i, aby te cztery postacie posiadały łącznie jak największą ilość rozwiniętych umiejętności. W ten sposób będziesz pewien, że zawsze masz dostępną maksymalną ilość sposobów na rozwiązanie różnych sytuacji. Możesz też przyjrzeć się towarzyszom, którzy szybko do Ciebie dołączą (Umoja, Inshula, Lastri), wybrać jednego z nich (polecam Umoję), zobaczyć jakie umiejętności ma rozwinięte i nie przydzielać ich tworzonym postaciom, zakładając, że dołączysz danego towarzysza do drużyny. Strona: 5 Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine T o w a r z y s z e w S a m a r a c h U m o j a Spotkasz go w Samargolu. Porozmawiaj z nim i zaproponuj przyłączenie do Twojej drużyny. Umoja spyta się o zdanie swojego dinozaura i zgodzi się. Jego niewątpliwą zaletą jest właśnie towarzysz w postaci dinozaura, który jest bardzo silnym stworzeniem. Poziom: 4 Rasa: Człowiek Klasa: Druid Charakter: Neutralny dobry Atrybuty: Siła 12 / Zręczność 14 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 9 / Mądrość 17 / Charyzma 10 Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Nasłuchiwanie, Spostrzegawczość, Sztuka przetrwania I n s h u l a S a r M a s h e w e Spotkasz ją w Samargolu. Porozmawiaj z nią przez chwilę i spytaj czy nie zechce do Ciebie dołączyć. Możesz użyć Dyplomacji i powiedzieć, że rozbicie się statku na plaży i to spotkanie nie może być zbiegiem okoliczności. Zgodzi się z Tobą, ale będzie chciała 300 $ dla jej siostry. Możesz również pozwolić jej sprawdzić w kartach czy ma podróżować razem z Tobą. Jeżeli pozwolisz jej to zrobić, beż wtrącania się, każe Ci zapłacić 500 $, ale możesz ją przekonać, żeby obniżyła cenę do 300 $. Podczas wróżenia z kart możesz także skorzystać z Blefu lub Kradzieży kieszonkowej, aby nie pozostawiać losu samemu sobie. Karty okażą się wtedy nadzwyczaj pomyślne i Inshula dołączy do Ciebie za darmo. Poziom: 5 Rasa: Człowiek Klasa: Łowca Charakter: Neutralny Atrybuty: Siła 12 / Zręczność 17 / Wytrzymałość 10 / Inteligencja 9 / Mądrość 14 / Charyzma 8 Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Ukrywanie się, Skradanie się, Parowanie, Przeszukiwanie, Sztuka przetrwania L a s t r i K a s s i r e h Poznasz ją na samym początku gry, jako kapitana statku. Do drużyny będziesz mógł ją przyłączyć wykonując jedno z pierwszych zadań w Samargolu (patrz zadanie: Nieodnaleziony). Poziom: 4 Rasa: Niziołek Klasa: Zawadiaka Charakter: Neutralny Atrybuty: Siła 8 / Zręczność 19 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 13 / Mądrość 10 / Charyzma 11 Rozwinięte umiejętności: Dyplomacja, Wiedza, Parowanie, Przewrót Strona: 6 Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira – Poradnik GRY-OnLine C h i r D a r k f l a m e Znajdziesz go na Czarnym Rynku. Jest uwięziony wraz z innymi gnomami. Aby go uwolnić musisz otworzyć drzwi do jego celi, co spowoduje rozpoczęcie walki z Illithidami. Po ich zabiciu porozmawiaj z Chirem, a dołączy do Ciebie. Poziom: 3 Rasa: Gnom Klasa: Czarodziej Charakter: Chaotyczny zły Atrybuty: Siła 8 / Zręczność 14 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 19 / Mądrość 10 / Charyzma 8 Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Rzemiosło Alchemia, Rzemiosło Pancerz, Rzemiosło Broń, Wiedza, Czaroznawstwo Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: