Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00323 007553 15948401 na godz. na dobę w sumie
Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry - ebook/pdf
Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 74
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do dodatku do gry „Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy” zawiera opis nowych miejsc oraz zadań dostępnych w kontynuacji przygód w Zapomnianych Krainach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Tytułem wstępu…
-[Akt I] Jaskinia
-[Akt I] Dolny Kurhan
-[Akt I] Środkowy Kurhan
-[Akt I] Kuźnia
-[Akt I] Księgarnia
-[Akt I] Górny Kurhan
-[Akt I] Brama Mulsantir
-[Akt I] Miasto Mulsantir
-[Akt I] Teatr Veil
-[Akt I] Mroczny Teatr Veil
-[Akt I] Miasto Mulsantir
-[Akt I] Świątynia Kelemvor
-[Akt I] Mroczne Mulsantir
-[Akt I] Skarbiec Boga Śmierci
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 31

Informacja o grze

Mask of the Betrayer to tytuł pierwszego, oficjalnego dodatku do znakomitej gry z rodzaju RPG, Neverwinter Nights 2. Projektanci i developerzy studia Obsidian Entertainment ponownie przenoszą nas do Zapomnianych Krain.

Gra Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy autor: Łukasz Boolseye Michalski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Tytułem wstępu… _______________________________________________ 3 Akt I - „Jaskinia” ________________________________________________ 5 Jaskinia ____________________________________________________________________ 5 Dolny Kurhan _______________________________________________________________ 7 Środkowy Kurhan ___________________________________________________________ 8 Kuźnia _____________________________________________________________________ 9 Księgarnia_________________________________________________________________ 10 Górny Kurhan______________________________________________________________ 11 Brama Mulsantir ___________________________________________________________ 12 Miasto Mulsantir ___________________________________________________________ 13 Teatr Veil _________________________________________________________________ 14 Mroczny Teatr Veil _________________________________________________________ 15 Miasto Mulsantir ___________________________________________________________ 16 Świątynia Kelemvor ________________________________________________________ 19 Mroczne Mulsantir__________________________________________________________ 21 Skarbiec Boga Śmierci ______________________________________________________ 23 Tawerna __________________________________________________________________ 25 Akt II - „Mroczna natura” ________________________________________ 28 Miasto Mulsantir ___________________________________________________________ 28 Garnizon Jeziora Łez________________________________________________________ 33 Ashenwood________________________________________________________________ 35 Jaskinia ___________________________________________________________________ 38 Immil Vale ________________________________________________________________ 40 Opuszczona Kopalnia _______________________________________________________ 42 Mroczne Zatopione Miasto ___________________________________________________ 45 Pasmo ____________________________________________________________________ 48 Wells of Lurue _____________________________________________________________ 55 Akademia w Thay pierwsze piętro ____________________________________________ 57 Kwatery Instruktorów Akademii w Thay_______________________________________ 59 Akt III - „Maska Zdrajcy”_________________________________________ 64 Świątynia Założyciela _______________________________________________________ 64 Skarbiec Boga Śmierci, niższy poziom_________________________________________ 66 Za czarnymi wrotami _______________________________________________________ 68 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine Tytułem wstępu… Chciałbym nadmienić, iż jest to dodatek do gry Neverwinter Nights 2, a więc raczej nie ma tutaj mowy o początkujących graczach. Mimo wszystko chcę podkreślić, iż wybór postaci jest kluczowym, żeby nie powiedzieć jedynym warunkiem przejścia w miarę spokojnie całej gry! Toteż zdecydowanie zalecam wybór postaci Wojownika z naciskiem na finałową klasę Mistrza Broni. Bardziej zaawansowani gracze mogę dodać klasę Berseka oraz Kleryka dla zwiększenia prestiżu oraz mocy swojej postaci. W proporcji 6 poziomów wojownika, 5 Berserka, 2 Kleryka oraz maks Mistrza Broni. Jednak z jednym zastrzeżeniem odnośnie klasy Kleryka, która powinna być wybrana po klasie Mistrza Broni podczas, gdy dostajesz do wyboru specjalne osiągnięcia. Naturalnie, jeśli posiadasz postać z podstawowej części gry, to wystarczy, że wgrasz ostatnio zapisany stan gry, a następnie wyeksportujesz postać. Możesz tutaj dodatkowo zakupić jak najlepszy ekwipunek, jednak wszystkie bronie, jakie będziesz posiadał przepadną i to nie tylko te jakie używasz, ale również te z ekwipunku. Z uwagi na fakt, iż rozpoczynając dodatek automatycznie zyskujesz doświadczenie równe 18-temu poziomowi, warto zastanowić się nad rozwojem nowego bohatera. Dodatkowo mogę powiedzieć, że wiele rzeczy zostało uproszczonych. Dzięki temu w miarę łatwo jest stworzyć broń zadającą spore obrażenia. Drugą bardzo istotną sprawą w grze jest wpływ na towarzyszy. Chodzi tutaj szczególnie o dodatkowe bonusy do statystyk związane z więzią miedzy naszymi bohaterami, poniekąd zwaną przyjaźnią. W grze pojawią się dwa etapy wspomnianych bonusów, pierwszy to zwykły dopalacz po osiągnięciu rozsądnego poziomu wpływu, natomiast drugi etap daje super dopalacz. Dlatego uważam, że warto zainwestować kilkanaście punktów w dyplomację. Na koniec chciałbym powiedzieć kilka słów na temat wyboru natury twojej postaci. Ogólnie rzecz biorąc gra przewiduje rozwój dobrego charakteru z kilkoma dość ważnymi dodatkami, takimi jak Strona: 3 Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine amulety, czy inne przedmioty przeznaczone wyłącznie dla dobrych ludzi. Mimo wszystko, to wcale nie oznacza, że ci z natury źli będą mieli gorzej. Oczywiście wybór ten nie ma wpływu na przebieg rozgrywki, on jedynie daje określone dodatki. Ponadto najbardziej przydatny w grze okaże się skrót klawiszowy „Z”, który służy do podświetlenia przedmiotów. Często się zdarza tak, że łatwo przeoczyć skrytki z cennymi przedmiotami, które są doskonale zamaskowane i tworzą spójne tło z krajobrazem. Jednak wystarczy, że wciśniesz „Z” i wszystko zostanie ładnie wyeksponowane. Strona: 4 Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine Akt I - „Jaskinia” J a s k i n i a Zaczynając grę, budzisz się w dziwnym miejscu. Otoczony kolumnami kamiennych głazów, ozdobionych niezrozumiałymi runami połyskującymi szkarłatem w aksamicie jaskini. W twojej głowie rozbrzmiewa tylko jedno pytanie: co się stało? Leżąc twarzą w twarz z matką naturą zdajesz sobie sprawę, że nie możesz się poruszyć. Jesteś sam, zaginiony w czeluściach mroku… Wtem pojawia się światełko nadziei, kobieta przyodziana w czerwień spieszy ci na ratunek. Safiya przybyła tutaj by cię uratować. Możesz z nią porozmawiać, jednak nie dowiesz się zbyt wielu informacji. Mimo wszystko unikaj wypowiedzi „nie ufam czerwonym magom…”, gdyż to spowoduje utratę 6 punktów więzi z tą osobą. Po wszystkim zbadaj okolice, a szczególnie jedną z kolumn. Nie zwracaj uwagi na ostrzeżenia i dotknij jej. Twoim oczom ukaże się wizja, a ty zyskasz nieco doświadczenia. Następnie otwórz inwentarz Safiya i zabierz cenne przedmioty. Strona: 5 Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine Chodzi tutaj głównie o broń jaką jest krótki miecz, ale również kuszę, łuk, bełty i strzały. Powinieneś zwrócić uwagę na trzy ostatnie pozycje w ekwipunku: torbę, spray oraz esencję – są to nowości, dzięki którym ulepszanie ekwipunku stanie się bułką z masłem. W grze będą występować trzy rodzaje esencji: niestabilne, znakomite oraz nieskazitelne. Wszystkie są podzielone w skali 8:1, czyli osiem niestabilnych esencji można dzięki użyciu sprayu zamienić w jedną znakomitą oraz osiem esencji znakomitych w jedną nieskazitelną. Wszystko działa w obie strony i równie dobrze możesz zamienić jedną nieskazitelną esencję na osiem znakomitych. Idąc dalej wszystkie esencje zostały podzielone na sześć grup: woda, powietrze, ziemia, ogień, dusza oraz moc. Każda z tych esencji dodaje specyficzne atrybuty do przedmiotów. Cały proces ulepszania jest bardzo prosty. Otwierasz torbę z zieloną otoczką, wrzucasz doń przedmiot oraz esencję. Następnie rzucasz odpowiedni czar i nadajesz nazwę nowemu przedmiotowi. Wymagania odnośnie używania esencji: Lvl 12 – 1 znakomita esencja Lvl 24 – 1 nieskazitelna esencja Lvl 15 – 2 znakomite esencje Lvl 27 – 2 nieskazitelne esencje Lvl 18 – 3 znakomite esencje Lvl 30 – 3 nieskazitelne esencje Lvl 21 – 4 znakomite esencje Zasada jest taka, im więcej esencji wrzucisz, tym potężniejszy będzie efekt końcowy. Jednak, aby móc wrzucić wiele esencji musisz spełniać powyższe warunki. * w opisie znakomitych esencji znajdziesz potrzebny czar, aby proces się powiódł. Na początek proponuje wypróbować ten nowy rodzaj ulepszeń. W ekwipunku Safiya, otwórz torbę i wrzuć doń krótki miecz oraz znakomitą esencję wody. Teraz rzuć czar Burza Lodu na torbę. Nazwij nowy przedmiot. Właśnie stworzyłeś krótki miecz z dodatkowymi obrażeniami od zimna 1d6. Muszę tutaj dodać, iż tego rodzaju ulepszeń nie można stosować na artefaktach. Jedynie na podstawowym wyposażeniu, ale za to możesz stosować licznych ulepszeń na jednym przedmiocie. Nie jesteś tutaj ograniczony tylko do jednego ulepszenia na przedmiot. Niestety efekty ulepszeń nie kumulują się. Innymi słowy, gdybyś wziął swój nowy miecz i powtórzył proces z esencją wody, to nic w ten sposób nie osiągniesz. Jednak, gdybyś wrzucił dwie esencje wody, to wtedy efekt zadziała i obrażenia się zwiększą. Dodatkowo zawsze możesz wziąć esencję z innej grupy, dajmy na to ognia, w takim przypadku twoja broń będzie zdawać dodatkowe obrażenia od zimna oraz od ognia. Możesz tak robić z każdą grupą esencji. Strona: 6 Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy – Poradnik GRY-OnLine D o l n y K u r h a n U c i e c z k a z K u r h a n u Jak tylko ruszysz w drogę zagadnie cię Safiya. Wypytaj ją o jej towarzysza i jak cię to on zaintrygował, a wzrośnie o 6 punktów wasza więź. Spoglądając na mapkę znajdziesz jedno bardzo istotne miejsce (x). Łatwo je przegapić. Wewnątrz zwojów znajdziesz księgę, sztylet i kilka zaklęć, jednak najważniejsza jest księga: K r u c j a t a Z d r a j c y Po zdobyciu nowego zadania, nie pozostaje nic więcej jak udać się do wyjścia (w) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: