Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00300 006360 14490261 na godz. na dobę w sumie
Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry - ebook/pdf
Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 126
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W poradniku do gry przygodowej Nightmares from the Deep: The Siren’s Call znajdziesz kompletny i niezwykle szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów. Poza solucją gry, poradnik zawiera również opisy zagadek i wszystkich znajdziek.

Skrócona wersja spisu treści:
-Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry
-Opis przejścia
-1 - An Unexpected Guest
-2 - Boats Away
-3 - Beneath the town
-4 - The Labyrinth
-5 - The Shipwreck cemetery
-6 - The Lighthouse
-7 - Find Calliope
-8 - Get Kraken!
-The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)
-Znajdźki
-Golden Octopi
-Silver parrots
-Brass sea horses
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 25

Informacja o grze

Kontynuacja doskonale przyjętej polskiej gry przygodowej z zagadkami typu „ukryte obiekty”. Ponownie wcielamy się w postać właścicielki muzeum, która daje się wciągnąć w wir nowej przygody.

Gra Nightmares from the Deep: The Siren’s Call, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Nightmares from the Deep The Siren’s Call autor: Norbert „Norek” Jędrychowski Producent Artifex Mundi, Wydawca Artifex Mundi, Wydawca PL CDP.pl / CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2013 GRY-Online S.A. Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________4 Chapter 1: An Unexpected Guest ______________________________________________ 4 Chapter 2: Boats Away _____________________________________________________ 10 Chapter 3: Beneath the town ________________________________________________ 26 Chapter 4: The Labyrinth ___________________________________________________ 31 Chapter 5: The Shipwreck cemetery __________________________________________ 36 Chapter 6: The Lighthouse __________________________________________________ 47 Chapter 7: Find Calliope ____________________________________________________ 51 Chapter 8: Get Kraken! _____________________________________________________ 55 The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) ________________________________ 61 Znajdźki _______________________________________________________77 Golden Octopi _____________________________________________________________ 77 Silver parrots _____________________________________________________________ 87 Brass sea horses __________________________________________________________ 96 Zagadki _____________________________________________________ 100 Rozdział 1 _______________________________________________________________ 100 Rozdział 2 _______________________________________________________________ 102 Rozdział 3 _______________________________________________________________ 107 Rozdział 4/5 _____________________________________________________________ 109 Rozdział 6 _______________________________________________________________ 113 Rozdział 7 _______________________________________________________________ 114 Rozdział 8 _______________________________________________________________ 115 Rozdział bonusowy _______________________________________________________ 117 Ukryte przedmioty ________________________________________________________ 120 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Nightmares from the deep: The Siren’s Call zawiera szczegółowy opis przejścia każdego rozdziału oraz opis wszystkich zagadek i znajdziek zawartych w grze. W poradniku zostały użyte poniższe oznaczenia kolorystyczne: • pomarańczowy: postacie • zielony: przedmioty • pogrubienie: nazwy lokacji • pogrubienie + kursywa: odnośnik do podrozdziału Zagadki kursywa: odnośnik do podrozdziału Ukryte przedmioty [cyfra]: odniesienie do ilustracji • • Skrót HOP wielokrotnie używany w tekście oznacza Hidden Object Puzzle. Z racji, iż zagadki tego typu, polegające na znalezieniu ukrytych przedmiotów są losowe to ich rozwiązania nie zostały ujęte w owym poradniku. Te z nich, które losowe nie są zostały umieszczone w podrozdziale Ukryte przedmioty. Norbert „Norek” Jędrychowski (www.gry–online.pl) Strona: 3 Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl Opis przejścia C h a p t e r 1 : A n U n e x p e c t e d G u e s t Grę rozpoczynamy w swoim biurze. Kliknij na interkom[1], a następnie wysłuchaj swojego gościa, po czym pozwól mu wejść. N e w O b j e c t i v e : L a t e P a c k a g e Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu.[1] Następnie podejdź do szafki i zabierz z niej klucze.[2] Strona: 4 Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1]. Zabierz nożyczki i wróć do swojego gościa. Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz. Strona: 5 Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce. Teraz pora na puzzle (Rozdział 1: Układanka). Po rozwiązaniu tej zagadki otwórz paczkę i zabierz z niej statuetkę ośmiornicy. Objective completed: Late package Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi. Porozmawiaj z rybakiem[1]. Strona: 6 Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – Poradnik GRY-Online.pl N e w O b j e c t i v e : D e f e n d t h e h o u s e N e w O b j e c t i v e : M e e t C a l l i o p e Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2]. W korytarzu pomóż mu barykadować drzwi (dwukrotnie wciśnij LPM na stojącej szafie aby ją przesunąć). Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1]. Podążaj za towarzyszem na górę, do sypialni[2]. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: