Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00083 007738 15914249 na godz. na dobę w sumie
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way - poradnik do gry - ebook/pdf
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 62
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Dokładny opis przejścia wszystkich misji w najnowszych przygodach Cate Archer w grze No One Lives Forever 2 wraz z pomocnymi wskazówkami, listą dostępnego ekwipunku oraz opisem nieprzeciętnych umiejętności pięknej agentki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Wskazówki
-Ekwipunek
-Umiejętności
-[Chapter 01] Cate Archer Must Die
-[Chapter 02] Goodbye, Spy
-[Chapter 03] Project Omega
-[Chapter 04] A Spy In H.A.R.M.'s Way
-[Chapter 05] Night Flight
-[Chapter 06] Diary Of A Double Agent
-[Chapter 07] Double Cross
-[Chapter 08] The Art Of Murder
-[Chapter 09] Ice Station Evil
-[Chapter 10] The Curse Of Kali
-[Chapter 11] The Interlopers
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Sequel przygodowej gry akcji utrzymanej w tradycji filmów szpiegowskich z lat 60-tych – The Operative: No One Lives Forever

Gra No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry No One Lives Forever 2 A Spy in H.A.R.M. s Way autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Wskazówki____________________________________________________________ 4 Ekwipunek ____________________________________________________________ 5 Umiejętności _________________________________________________________ 10 [Chapter 01] Cate Archer Must Die ________________________________________ 12 [Chapter 02] Goodbye, Spy ______________________________________________ 15 [Chapter 03] Project Omega _____________________________________________ 17 [Chapter 04] A Spy In H.A.R.M. s Way ______________________________________ 22 [Chapter 05] Night Flight________________________________________________ 29 [Chapter 06] Diary Of A Double Agent______________________________________ 34 [Chapter 07] Double Cross ______________________________________________ 37 [Chapter 08] The Art Of Murder___________________________________________ 42 [Chapter 09] Ice Station Evil _____________________________________________ 46 [Chapter 10] The Curse Of Kali ___________________________________________ 48 [Chapter 11] The Interlopers_____________________________________________ 49 [Chapter 12] Undersea _________________________________________________ 50 [Chapter 13] Terror In The Deep __________________________________________ 54 [Chapter 14] Endgame__________________________________________________ 57 [Chapter 15] Preemptive Strike___________________________________________ 60 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Przed wami poradnik do jednego z lepszych FPS-ów ostatnich miesięcy, czyli No One Lives Forever: A Spy In H.A.R.M.’s Way. Dzięki temu poradnikowi zostaniecie za rękę poprowadzeni po całej grze, mając pewność że zbierzecie i zdobędziecie jak najwięcej – tak przedmiotów, jak i doświadczenia. Życzę miłego szpiegowania. W opisie ważniejsze lokacje i położenie przedmiotów oznaczyłem jako [#]. Nazwy celów misji, które dostajesz oznaczyłem kolorem brązowym, a punkty doświadczenia dostawane za zadania lub znalezione informacje – kolorem pomarańczowym. Strona: 3 www.gry-online.pl No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradnik GRY-OnLine NOLF2, choć jest typowym FPS-em, to jednak kieruje się własnymi zasadami, które trzeba poznać, by dobrze grać. Wskazówki 1. Najlepiej zabijać przeciwników po cichu. Po pierwsze – zmniejsza to szanse na wywołanie alarmu (a wtedy zazwyczaj pojawia się dwóch, trzech nowych wrogów), a po drugie – inni wrogowie pozostaną w spokoju, dzięki czemu łatwiej ich zabijesz. Cicha broń do zabijania to kusza i pistolet z tłumikiem, celuj zawsze w głowę. Do usypiania przeciwników (później spokojnie można ich zabić, chociażby palnikiem, który też jest „cichą”, lecz niezwykle słabą bronią) służy Mascara Stun Gun i Utility Launcher ze strzałkami usypiającymi, a także granaty z gazem usypiającym. 2. Jeśli już musisz zabijać głośno, to rób to w taki sposób, by odnieść jak najmniej obrażeń. Najlepiej stanąć za rogiem i wychylić się z bronią. Będąc tak ustawionym minimalizujesz praktycznie do zera szanse oberwania ołowiem. Jeśli nie możesz się ukryć, to przynajmniej kucnij i strafe’uj na boki, aby wrogowie mieli trudności z trafieniem. Zauważ, że wrogowie robią to samo (padają, kucają, robią salta w boki lub biegną strzelając), więc celuj z wyprzedzeniem. 3. Zabieraj ciała z widoku i ukrywaj je w ciemnych miejscach lub takich, których nie odwiedzają przeciwnicy. Gdy przeciwnik zauważy ciało, to podbiegnie do niego, po chwili spali je i zacznie cię szukać lub włączy alarm. Można wykorzystywać ciała do zwabiania przeciwników, lecz lepiej je ukrywać i przeszukiwać. Jeśli nie możesz zabrać ciała do odpowiedniego miejsca lub takiego nie ma, użyj perfum do spalania ciał (jeśli oczywiście takie posiadasz). 4. Zawsze przeszukuj ciała. Im bardziej zwiększysz swoją umiejętność przeszukiwania, tym lepsze przedmioty znajdziesz (np. granaty). Oprócz amunicji, możesz znaleźć przy ciałach wrogów także kartki za cenne punkty doświadczenia. 5. Korzystaj z kompasu. Zawsze powie ci, w którym kierunku powinieneś iść, pokazując „X” lub „I”. „X” to cel, do którego musisz dotrzeć lub którego na razie nie wykonasz. „i” to cel, który musisz wykonać. Jeśli strzeliłeś strzałkami śledzącymi w jakichś wrogów, to zaznaczeni na radarze będą czerwonymi kropkami. 6. Przeszukuj poziom, zbieraj przedmioty które ułatwią ci grę i przynoszą doświadczenie. Nie omijaj pokoi tylko dlatego, że nie ma w nim wrogów. Niektóre przedmioty (które znajdziesz) nie są zaznaczone na mapie, gdyż są rozmieszczane losowo za każdym razem, gdy ładujesz poziom (inne mają stałe miejsca). Pamiętaj także, by podwyższać swoje statystyki, bo z początkowymi w późniejszych fazach gry nie masz szans. 7. Korzystaj często z Quicksave’a (F6). Zapisuj grę nawet po zabiciu jednego przeciwnika (ale kiedy masz pewność, że zrobiłeś to dobrze i np. nie zostałeś zauważony). Strona: 4 www.gry-online.pl No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradnik GRY-OnLine Ekwipunek Na brak różnorodnych narzędzi do zabijania oraz specjalnych, z pozoru niepozornych gadżetów agentka Cate Archer na pewno nie będzie narzekać. Poniżej opisałem wszystkie tak, abyście nie mieli wątpliwości czego i w jakich sytuacjach używać. Ekwipunek podzieliłem na sześć typów – podobnie jak w grze. B r o ń B e z p o ś r e d n i a B r o ń C i c h a Strona: 5 Katana – ten miecz znajdziesz przy wojowniczkach ninja w Japonii na początku gry. Broń cicha, leż nie zadające wiele obrażeń, na wyższych poziomach w walce z wojowniczkami nie masz szans, gdyż zbyt szybko cię zabiją. Z drugiej strony ciche cięcie w niczego nie spodziewającego się wroga wykańcza go od razu. Tulwar – odpowiednik katany, spotykany w Indiach. Używa się go identycznie, lecz w Indiach są bardziej skuteczne rodzaje broni i tulwar idzie w odstawkę. Mascara Stun Gun – jeśli uda ci się zakraść się do wroga na tyle blisko, by użyć obezwładniającej broni ukrytej w tuszu do rzęs, to cichutko go ogłuszysz. Możesz wtedy przenieść ciało lub po prostu przeciwnika zapić (choćby palnikiem). Zauważ, że po kilku minutach wróg się obudzi i najprawdopodobniej włączy alarm. czasami najlepszym Holster – jest opuszczenie broni, szczególnie w Indiach, gdzie oprócz policjantów są także cywile, którzy reagują krzykiem na broń i strzały. Taki delikwent może ściągnąć uwagę policji i tym samym narobić ci kłopotu, więc lepiej tego unikać. rozwiązaniem Vindicator Sportsman’s Crossbow – bardzo dobra broń. Choć ma dość powolny czas przeładowywania, to jednym strzałem można spokojnie zabić przeciwnika. Celując w głowę ma się pewność wykończenia przeciwnika, lecz nawet trafiając w ramię czy pierś można być na 90 pewnym wrogiej śmierci. Najczęściej używał będziesz zwykłych bełtów. Ogniste sprawdzają się wtedy, gdy musisz zająć czymś wroga bardziej, niż go zabić (np. goniące cię wojowniczki ninja) lub nawet zostawić – bo wróg mając mało energii spali się po prostu i umrze. Zapalony przeciwnik biega w kółko, stając się łatwym celem. Bełty z trucizną mają podobny efekt, lecz powodują mniejsze obrażenia. www.gry-online.pl No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradnik GRY-OnLine Shuriken – używane bardziej do odwracania uwagi przeciwników, zamiast go ich zabijania ze względu na swą małą siłę. Ogólnie nie polecam – kusza jest znacznie lepsza. Bear Trap – wnyki są dobre do unieruchamiania wrogów, np. w punktach, w których się pojawiają (szczególnie w Syberii) lub do stawiania tam, gdzie wiesz, że za jakiś czas pojawią się przeciwnicy. Zauważ, że po chwili wrogowie uwolnią się z wnyków, a te z kolei wielkich obrażeń nie zadają, oraz to, że samemu też możesz wejść we wnyki. Banana – broń (broń???) podobna do wnyków. Różnica jest w działaniu – wróg, który wejdzie na banana przewróci się i na chwilę straci przytomność. Podobnie jak z wnykami – banan nie zadaje żadnych obrażeń, przewrócony wróg się po chwili obudzi, a ty sam też możesz się przewrócić, jeśli nie będziesz dość ostrożny. McAllister .32 Automatic Handgun – główną zaletą tej słabej raczej broni jest to, iż można do niej przyczepić tłumik. Dzięki temu pistolet staje się cichą i przez to zabójczą bronią. Jedyny mankament to fakt, że trzeba koniecznie celować w głowę, aby od razu zabić przeciwnika – bo zwykle gdy postrzelimy wroga, podniesie od alarm. Inaczej ma się sprawa z amunicją z cyjankiem – choć nie ranią wroga, to nie pozwalają mu normalnie chodzić – wtedy możesz np. szybko zmienić na paralizator i uśpić przeciwnika. CT-180 Utility Launcher – jest to taki niby-pistolet z dużym zbiornikiem na różnego rodzaju strzałki. Strzałki śledzące są najlepsze wtedy, gdy nie możesz zabić wrogów, jak w Indiach policjantów. Trafiony strzałką wróg jest pokazany na radarze, pozwalając spokojnie się uniknąć. Strzałki do wyłączania kamer – służą do tego, co wynika z ich nazwy – trafiona strzałą kamera będzie wyłączona nie włączając alarmu (jeśli zniszczysz kamerę, alarm się włącza). Strzałki usypiające są bardzo niebezpieczne, bo gdziekolwiek trafisz w przeciwnika – i tak go uśpisz (a co potem z nim zrobisz, to już zależy od ciebie). Pociski z klejem unieruchomią wrogów nic im nie robiąc (dobre na policjantów) – to takie „wnyki” na odległość (uważaj, bo sam też możesz złapać się w klej). Strzałki elektryzujące służą do niszczenia robotów – na krótko także unieruchomią cele ludzkie. Wreszcie, strzałki ASSS (Anti Super Soldier Serum) zabiją super żołnierzy, gdy ci będą wyłączeni (trzeba ich najpierw zranić). B r o ń L e k k a Strona: 6 www.gry-online.pl No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way – Poradnik GRY-OnLine B r o ń C i ę ż k a AK-47 Assault Rifle – jeden z pierwszych karabinów, który zostanie oddany ci do dyspozycji. Nie powala, ale to dobra, porządna broń. Szczególnie, jeśli napakujesz ją amunicją zapalającą – wtedy wrogowie po oberwaniu zapalą się i będą biegać, a ty strzelał będziesz do nich jak do kaczek. Używana najczęściej na Syberii, tak przez ciebie jak i żołnierzy, a także w Indiach. M1921-A1 Submachine Gun – bardzo dobra broń, ponieważ ma największy (50 naboi) magazynek. Niestety, rzadko będzie dane ci jej używać, ale wybieraj zawsze ją spośród innych (chyba że nie chcesz robić hałasu). Używają jej mimowie Pierre’a. Silenced Gordon 9mm Submachine Gun – całkiem dobry (bo celny, nie ma podrzutu) pistolet maszynowy. Dodatkowo, wyposażony w tłumik co sprawia, że jest jednocześnie cichą i zabójczą bronią. Uważaj tylko, by magazynek ci się nie skończył. Gordon 9mm Submachine Gun – broń identyczna do powyższej z jedną różnicą – jest bez tłumika. Używana najczęściej przez pracowników organizacji H.A.R.M. Bacalov Instigator Combat Shotgun – standardowa dubeltówka. Z bliskiego zasięgu – bardzo dobra, na dalsze odległości – beznadziejna. Posiada potężną siłę, gdy napakujesz ją pociskami wybuchowymi. Idealne wprost do osłabiania super-żołnierzy. Dwa celne strzały wystarczą, by delikwent opadł z sił, a wtedy można go dobić strzałką ASSS. Uważaj tylko, by nie zranić siebie strzelając w coś bliskiego. RFA Series-4 Bolt-Action Rifle – czy trzeba mówić, do czego służy strzelba snajperska? Bardzo silna broń, zwykle jeden strzał wystarcza, by uśmiercić wroga (ale i tak najfajniej trafiać w głowę). W Syberii będziesz musiał oszczędzać pociski, ale w następnych poziomach naboi do snajperki będzie wystarczająco dużo, by nie musieć wybierać celów. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M. s Way - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: