Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00059 005256 13081155 na godz. na dobę w sumie
Oblivion - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Oblivion - atlas świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 152
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Trzecia część poradnika do The Elder Scrolls IV: Oblivion to wnikliwa analiza procesu kreacji i rozwoju bohatera, opis misji daedryczne oraz wszystkich side-questów, a w końcu szczegółowe mapy całego świata oraz poszczególnych miast.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Uwagi i ciekawostki
-Na skraju prawa
-Wampiryzm
-Konie
-Domy
-Tworzenie i rozwój postaci
-Wstęp
-Rasy
-Znaki
-Klasy
-Umiejętności
-Wstęp
-Acrobatics
-Alchemy
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 91

Informacja o grze

The Elder Scrolls IV: Oblivon to czwarta część popularnego cyklu cRPG, stworzona przez zespół deweloperski studia Bethesda Softworks. Akcja gry osadzona została w prowincji Cyrodiil. Gracze wcielają się w bohatera, który ma za zadanie odnaleźć prawowitego

Gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls IV Oblivion CZĘŚĆ III – PORADNIK GIGANTYCZNY autor: Krzysztof „Lordareon” Gonciarz (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Uwagi i ciekawostki _____________________________________________________ 5 Tworzenie i rozwój postaci ______________________________________________ 12 Wstęp_____________________________________________________________ 12 Rasy ______________________________________________________________ 15 Znaki _____________________________________________________________ 19 Klasy _____________________________________________________________ 23 Umiejętności _________________________________________________________ 24 Misje daedryczne ______________________________________________________ 47 Misje różne __________________________________________________________ 68 Anvil______________________________________________________________ 68 Bravil _____________________________________________________________ 71 Bruma ____________________________________________________________ 76 Cheydinhal _________________________________________________________ 79 Chorrol ____________________________________________________________ 82 Imperial City _______________________________________________________ 89 Kvatch ____________________________________________________________ 98 Leyawiin___________________________________________________________ 99 Skingrad__________________________________________________________ 104 Inne _____________________________________________________________ 105 Mapy ______________________________________________________________ 119 Mapa świata _______________________________________________________ 119 Imperial City Arboretum _____________________________________________ 133 Imperial City, the Arcane University ____________________________________ 134 Imperial City Arena _________________________________________________ 135 Imperial City Elven Gardens___________________________________________ 136 Imperial City Green Emperor Way ______________________________________ 137 Imperial City Market District __________________________________________ 138 Imperial City Prison _________________________________________________ 139 Imperial City Talos Plaza _____________________________________________ 140 Imperial City Temple District __________________________________________ 141 Imperial City Waterfront _____________________________________________ 142 Anvil_____________________________________________________________ 143 Anvil Docks _______________________________________________________ 144 Bravil ____________________________________________________________ 145 Bruma ___________________________________________________________ 146 Cheydinhal ________________________________________________________ 147 Chorrol ___________________________________________________________ 148 Leyawiin__________________________________________________________ 149 Skingrad__________________________________________________________ 150 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Zamknęliśmy już wspólnie wrota Oblivionu. Pokonaliśmy podłego Mehrunesa Dagona, w ostatniej chwili ratując Tamriel przed zagładą. Zostaliśmy także szefem wszystkich czterech Gildii, a także mistrzem Areny. Apetyt rośnie w miarę jedzenia? Żebyście wiedzieli! Trzecia, ostatnia część poradnika do The Elder Scrolls: Oblivion to imadło, które pomoże wam wycisnąć wszystkie pozostałe soki z jakże wciągającej prowincji Cyrodiilu. Tym razem rozpoczniemy od wnikliwej analizy procesu kreacji i rozwoju bohatera, wypełnionego po brzegi sztuczkami, które pozwolą wam bezbłędnie stworzyć herosa zupełnie od nowa, ew. odpowiednio pokierować losami protagonisty już stworzonego. Poświęcimy też trochę czasu na ogólne uwagi na temat świata gry, rozkładając na czynniki pierwsze elementy takie jak Wampiryzm, kupowanie domów itp.. Następnie omówimy ostatnią już wyraźnie wyodrębnioną serię questów, czyli misje daedryczne – jedyne bodaj w całej grze, które mają wymagania odnośnie poziomu doświadczenia bohatera (a za ich wykonanie przysługują jedne z najciekawszych przedmiotów). Ostatnią merytoryczną część poradnika zajmuje opis wszystkich side-questów nie związanych z żadną większą całością, nazwanych potocznie po prostu „Misjami różnymi”. Na samym końcu natomiast czekają na was szczegółowe mapy: całego świata oraz poszczególnych miast. Krzysztof „Lordareon” Gonciarz Strona: 3 The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine UWAGA: W niektórych częściach poradnika znajdziecie zaznaczone na żółto symbole w rodzaju 5s12 itp. Oznaczają one lokalizację danego miejsca na mapie świata, według klucza: [numer segmentu]s[numer lokacji] System ten użyty jest tylko w przypadkach, w których ma wyraźną rację bytu. W większości misji znaczniki na mapie i kompasie całkowicie przekreślają zasadność jego stosowania. Mietek pracuje w dziale Skarg i Zażaleń – jakby co, to do niego. Strona: 4 The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine Uwagi i ciekawostki N a s k r a j u p r a w a Prawda jest taka, że ciężko być bohaterem bez okazjonalnego popadania w konflikt z prawem. Na pewno niejednokrotnie zdarzy ci się popełnić mniej lub bardziej poważne przestępstwo. Za każdym razem gdy zostaniesz na tym przyłapany, zostanie ci naliczona kara pieniężna, kształtująca się mniej więcej według następujących zasad: Wykroczenie / Przestępstwo Kara Wejście do cudzego domu bez pozwolenia; 5 septimów; Kradzież (kieszonkowa bądź konwencjonalna); Wartość kradzieży; Atak na niewinnego; Morderstwo; 40 septimów na każdy poziom zaatakowanego; 1000 septimów. Gdy masz karę na koncie i zostaniesz zaczepiony przez strażnika miejskiego, da ci on wybór: możesz iść do więzienia, zapłacić pieniądze, lub opierać się siłą. Trzecie rozwiązanie w większości przypadków należy od razu odrzucić – chyba, że zamierzasz uciekać. W walce ze strażą nie masz zbyt wielkich szans. Zapłacenie kary wydaje się być najrozsądniejszym wyborem. Za każdym razem gdy się na to zdecydujesz, zostaniesz przeniesiony na miejscowy plac zamkowy (w Imperial City będzie to Imperial City Prison) i pozbawiony wszelkich kradzionych dóbr. Jeśli chcesz uniknąć tego ostatniego, upuść je na ziemię zanim zostaniesz zaczepiony przez strażnika – a następnie wróć po nie. Zgoda na pójście do więzienia i odsłużenie kary wiąże się z ujemnymi punktami do losowo wybranych umiejętności. Taryfa więzienna to 1 dzień za każde 100 septimów kary (minimalna odsiadka trwa 24 godziny). Istnieje możliwość ucieczki z więzienia. Musisz w tym celu zdobyć wytrych – jeśli nie masz swojego (czasami udaje się przemycić jeden wytrych w inwentarzu), możesz skraść go przechodzącemu strażnikowi. Strona: 5 The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine Ucieczka z więzienia jest trudna (walka nie ma sensu, należy się więc wykraść, znajdując w dodatku skrzynię z naszym ekwipunkiem), a poza tym zwiększa ciążącą na nas karę. UWAGA: Członkowie Gildii Złodziei mają dwa bonusy ułatwiające życie na skraju prawa. Pierwszym z nich jest dostęp do paserów (fences), skupujących kradzione towary, drugim – możliwość zapłaty tylko połowy kary, w rozmowie z Armandem bądź S’krivvą. Sprawdź odpowiedni rozdział drugiej części poradnika. W a m p i r y z m Wampiryzm nie pełni w Oblivionie tak rozbudowanej roli, jak w Morrowindzie. Aby zostać wampirem, musimy zostać zarażeni chorobą Porphyric Hemophilia i nie leczyć jej (napojami, czarami, modlitwą w kaplicach) przez 3 dni. Po upływie tego czasu połóż się spać, a zbudzisz się jako krwiopijca. Skąd zarazić się tą chorobą? Istnieją dwa sposoby: zarażenie w drodze walki z wampirami (okupują różne jaskinie w całej krainie) oraz poprzez pokojowe załatwienie sprawy z Vicente Valtierim, członkiem Dark Brotherhood, który zaproponuje ci przemianę w wampira gdy wykonasz wszystkie zlecane przez niego misje. Wampiryzm ujawnia się w czterech stadiach, dla których podstawą jest czas od ostatniego posilenia się krwią. Aby dokonać tego mrocznego czynu, musimy znaleźć dowolną, śpiącą osobę, kliknąć na niej Spacją i wybrać opcję „Feed”. Każdorazowe „karmienie” resetuje nas z powrotem do pierwszego stadium wampiryzmu, w którym to zarówno zalety jak i wady naszego stanu są najmniej widoczne. W każde kolejne stadium przechodzimy po upływie 24 godzin. Strona: 6 The Elder Scrolls IV: Oblivion – Poradnik GRY-OnLine Poniższa tabela ilustruje rozwój umiejętności wampira: Czas ostatniego posilenia krwią: Zalety od Dzień pierwszy Dzień drugi Dzień trzeci Dzień czwarty i później. się - dodatkowe +5 wszystkich do umiejętności z dnia pierwszego; - dodatkowe +5 wszystkich do umiejętności z dnia drugiego; - dodatkowe +5 wszystkich do umiejętności z dnia trzeciego; - 10 odporności na broń niemagiczną; umiejętność - Vampire’s Seduction. umiejętność - Reign of Terror. umiejętność of - Embrace Shadows. do - +5 Willpower, Strength, Speed, Athletics, Acrobatics, Destruction, Illusion, Hand-to- Hand, Mysticism, Sneak; - 5 odporności na broń niemagiczną; umiejętność - Hunter’s Sight. Wady - 20 podatności na ogień. - 30 podatności na ogień. - 40 podatności na ogień. - 50 podatności na ogień. - obrażenia od słońca na poziomie 1 punkt zdrowia na sekundę. - obrażenia od na słońca poziomie 4 punktów zdrowia na sekundę. - obrażenia od na słońca poziomie 8 punktów zdrowia na sekundę. - wampiryczny wygląd odstrasza większość NPC i uniemożliwia nam rozmowę z nimi. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Oblivion - atlas świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: