Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00780 010538 10752154 na godz. na dobę w sumie
Odzież używana - ebook/pdf
Odzież używana - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 14
Wydawca: Colorful Media Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3637-9959-5 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> twoja kariera
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes odzież używana Początki sklepów z odzieżą używaną sięgają lat 70. ubiegłego wieku, kiedy to studenci, przedstawiciele różnych subkultur czy środowisk artystycznych, zaczęli wyszukiwać oryginalnych, używanych ubrań, by podkreślić swoją awangardowość i chęć wyróżniania się z tłumu. I choć minęło już 40 lat, to aspekt ten obok ekonomicznego jest wciąż dominującym i warunkującym nieprzemijające powodzenie popularnych „second handów”. Ich wysyp w Polsce nastąpił w latach 90. ubiegłego wieku na fali lawinowego sprowadzania wszelkiej maści towarów z Zachodu. Czy pomimo sporego nasycenia rynku odzieży używanej jest na nim wciąż miejsce na nowe sklepy? Sprawdzimy to, a także przedstawimy warunki, jakie trzeba będzie spełnić, by działalność takiego sklepu była opłacalna, i poszukamy nisz, które sprawią, że będzie się on odróżniał on innych tego typu miejsc. Policzymy też, ile otworzenie tego biznesu będzie kosztować i jakie zyski może on przynieść. Charakterystyka rynku Według danych GUS już niemal 1/3 – ponad 10 mln dorosłych Polaków – ubiera się w sklepach z odzieżą używaną. Badania Federacji Konsumenckiej potwierdzają rosnące zainteresowanie tą formą nabywania odzieży oraz wskazują, że coraz częściej przemawia za tym argument szansy znalezie- nia oryginalnej i niepowtarzalnej odzieży. W sklepach tych ubiera się ponad 2 czas na biznes odzież używana 30 osób powyżej 15. roku życia, a połowa badanych kupuje tam ubranka dla dzieci. Wpływy budżetu państwa z cła i podatku VAT za import i handel odzieżą używaną są z roku na rok są coraz większe. Przedsiębiorcy działający w tej branży reprezentują grupę ponad 100 000 osób skupionych m.in. w Krajo- wej Izbie Gospodarczej Tekstylnych Surowców Wtórnych. Liczba działają- cych na rynku sklepów to prawie 30 000. Sprowadzono do nich ponad 100 000 ton towaru. Do podziału jest rynek wart według różnych szacunków od 5 do nawet 6 mld złotych. Największą grupę klientów tego typu miejsc stanowią kobiety w śred- nim wieku oraz emeryci i renciści. Z reguły za wyborem przez nie tego miejsca przemawiać będzie aspekt ekonomiczny, choć coraz liczniej- szą rzeszą klientów są osoby, które zmęczone jednolitą ofertą wielkich marek sieciowych w sklepie z odzieżą używaną szukają pojedynczych, oryginalnych i niepowtarzalnych ubrań. Dzięki tej grupie klientów oraz działaniom samych właścicieli sklepów, którzy w ostatnich latach zaczęli coraz większą uwagę skupiać na atrakcyjnym wystroju i urządzeniu lo- kali, a także przemyślanemu sprowadzaniu wyselekcjonowanych, często markowych ubrań w świetnym stanie, miejsca te już dawno przestały kojarzyć się ponurymi sklepami z kiepskiej jakości odzieżą. Sklepy te stały się tak bardzo popularne wśród młodych ludzi poszukujących wła - snego stylu, że powstał nawet nowy termin – „lumping”, jako parafraza „shoppingu”. Poza wizytami w sklepach z odzieżą używaną obejmuje on także wymianę informacji o promocjach, polecanie sklepów, porady dla początkujących itp. 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Odzież używana
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: