Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00905 012831 16005538 na godz. na dobę w sumie
Oni - poradnik do gry - ebook/pdf
Oni - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 25
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Informacje zawarte w niniejszym poradniku (opis poszczególnych misji, broni, wyposażenia, itp.) w połączeniu z perfekcją w zadawaniu śmiertelnych ciosów z pewnością jeszcze bardziej uprzyjemnią wam zabawę jako agentka służb specjalnych – Konoko.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Broń
-Wyposażenie
-Chapter 00
-Chapter 01
-Chapter 02
-Chapter 03
-Chapter 04
-Chapter 05
-Chapter 06
-Chapter 07
-Chapter 08
-Chapter 09
-Chapter 10
-Chapter 11
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 18

Informacja o grze

Oni to gra przygodowa z elementami gry akcji przeznaczona dla miłosników walki wręcz i strzelania. Twórcy zaczerpnęli inspiracje z klasyki filmu animowanego 'Ghost in the Shell' i 'Nikita'.

Gra Oni, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry Oni autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Oni – Opi s przejścia GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Broń _________________________________________________________________ 4 Wyposażenie __________________________________________________________ 6 Chapter 00 ____________________________________________________________ 7 Chapter 01 ____________________________________________________________ 7 Chapter 02 ____________________________________________________________ 9 Chapter 03 ___________________________________________________________ 10 Chapter 04 ___________________________________________________________ 12 Chapter 05 ___________________________________________________________ 13 Chapter 06 ___________________________________________________________ 14 Chapter 07 ___________________________________________________________ 16 Chapter 08 ___________________________________________________________ 17 Chapter 09 ___________________________________________________________ 18 Chapter 10 ___________________________________________________________ 19 Chapter 11 ___________________________________________________________ 20 Chapter 12 ___________________________________________________________ 21 Chapter 13 ___________________________________________________________ 22 Chapter 14 ___________________________________________________________ 23 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Oni – Opis przejścia GRY-OnLine Wprowadzenie W ONI kierujemy poczynaniami uroczej, pełnej wdzięku dziewczyny o imieniu Konoko, która rozpoczęła właśnie pracę dla rządowej organizacji o nazwie TCTF. Wspierana przez Shinatamę, wyglądającego jak mała dziewczynka cyborga, jest w stanie stawić opór niemalże całej armii. Jednak jak każda (nie)zwykła istota może stracić swoje piękne życie. Aby ją przed tym uchronić, autorzy gry nauczyli ją doskonale walczyć oraz posługiwać się bronią palną wszelkiego rodzaju. O aktualnym stanie Konoko informują wskaźniki rozmieszczone w prawym dolnym rogu ekranu. Poza tym, kolejnym elementem, wskazującym na stan zdrowia danej postaci, są błyski powstające po jej uderzeniu – kolor zielony oznacza zdrową, jeszcze w pełni nieuszkodzoną istotę, im bardziej zmienia się on na czerwony, tym mniej życia jeszcze jej pozostało. Natomiast po lewej stronie znajdują się wskaźniki związanie z aktualnie używaną bronią oraz wszelkimi nabojami. Niewidzialność - odstęp czasu, przez który możemy niezauważeni przedostać się przez linię obrony wroga. Ma ona jednak pewne granice: jeżeli podejdziemy zbyt blisko przeciwnika, to na pewno zwęszy on naszą obecność i będzie chciał to sprawdzić. Poza tym, jeśli nawiążemy walkę, to staniemy się wtedy znowu widzialni. Przerost życia - specyficzna cecha Konoko – jeśli będąc w pełni sił użyjemy apteczki, wtedy wzrosną nie tylko jej siły witalne, ale także siła fizyczna. Uaktywnienie tej cechy zauważymy po fioletowym świetle wokół naszej panny. Pewnym mankamentem jest tylko chwilowa przydatność tej cechy, ponieważ w miarę upływu czasu wszystko wraca do normy. Wskaźnik trafień - informuje nas, z której strony Konoko została trafiona przez nieprzyjaciela. Jest to szczególnie przydatne podczas ostrzału, kiedy nie możemy się zorientować, który z przeciwników strzela w naszą stronę. Wskaźnik przedmiotu - pokazuje, jaki przedmiot jest aktualnie w naszym posiadaniu. Zwykłe apteczki czy naboje nie są tutaj wyświetlane. Niewielkie pola to miejsca, które możemy spożytkować na apteczki. Należy je w miarę możliwości magazynować, ponieważ w trakcie gry mogą nas one wyciągnąć z niejednej opresji. Wskaźnik zdrowia pokazuje, jak długo jeszcze Konoko zdoła utrzymać się przy życiu. W miarę im mniej sił witalnych jej pozostanie, pasek będzie zmieniał kolor na czerwony. Kiedy znajdziemy tarczę ochronną, wokół Konoko utworzy się fioletowe pole, które będzie ochraniać ją przed wszelkiego rodzaju pociskami. W wyniku przyjmowanych uderzeń pocisków będzie ono jednak maleć, pasek będzie się zmniejszał, aż całkowicie zniknie. Strona: 3 www.gry-online.pl Oni – Opis przejścia GRY-OnLine Niewielkie komórki z lewej strony to miejsca na: amunicje balistyczną, stosowaną we wszelkiego rodzaju pistoletach, wyrzutniach rakiet czy granatnikach (na górze) oraz na komórki energetyczne pasujące do broni plazmowych, paralizatorów czy wyrzutni wysysających życie (na dole). Dzielą się one miejscami po połowie. Kompas celu informuje, w którą stronę należy się udać aby wypełnić aktualne cele misji, natomiast wskaźnik wysokości celu pokazuje, na jakiej wysokości w stosunku do Konoko umieszczony jest nasz cel. Grafika aktualnie używanej broni wyświetlana jest w kole, natomiast wokół niego pokazana jest ilość i rodzaj używanej amunicji. Jest ona zależna od typu broni, z jakiej korzystamy, np. granatnik ma cztery naboje, karabin snajperski dwa a pistolet całe mnóstwo. W czasie gry przekonamy się o prawdziwym życiu Konoko, czy raczej Jamie. Kolejną szokującą informacją będzie odpowiedź na pytanie, jak u licha udało się jej wrócić ze świata zmarłych! Zostanie to dokładnie wyjaśnione w solucji, jako że fabuła została tak zbudowana, aby utrzymywać gracza do końca w napięciu, a ja nie chcę psuć nikomu zabawy, jaka płynie z odkrywania kolejnych sekretów, zawartych w tej świetnej grze! Broń WAVE MOTION CANNON – Ciężkie działo wyrzucające strumień, który po trafieniu w cel powoduje ogromne obrażenia i powala go na ziemię. Normalnie montowane jest na samochodach, wymaga ogromnej siły do użycia. Spotykane przy starciach z Barabasem. Amunicja: nieznana Pojemność magazynka: nieznana CAMPBELL EQUALIZER MK4 – Standardowy pistolet automatyczny wyposażony w celownik laserowy. Skuteczny tylko w starciach z małą ilością przeciwników ze względu na niewielkie obrażenia po trafieniu. Kolejnym minusem jest duży odrzut po strzale. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 10 naboi HUGES BLACK ADDER SMG – Świetny pistolet maszynowy, jednak jego zasięg ogranicza się do kilku metrów. Poza tym szybko traci naboje, a ich skuteczność nie jest taka, jakby się chciało. Jednak kiedy przeciwników jest sporo, to najlepszym rozwiązaniem będzie właśnie Huges. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 30 naboi Strona: 4 www.gry-online.pl Oni – Opis przejścia GRY-OnLine SML3 PLASMA RIFLE – Wyrzutnia plazmy w najnowszym wydaniu. Świetna, nawet na duże odległości, pod warunkiem jednak, że cel gwałtownie nie zmieni swego położenia – lot magnetycznej kuli, która wybucha przy zderzeniu z celem jest stosunkowo powolny. Skuteczność bardzo wysoka, duża pojemność magazynku – czego chcieć więcej? Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 10 ładunków PHASE STREAM PROJECTOR – Fazer wyrzucający strumień energii, zdolny powalić nawet najsilniejszych przeciwników. Jest to zmniejszona wersja działka montowanego na samochodach. Duża pojemność magazynka rekompensuje powolne przemieszczanie się strumienia. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 300 jednostek SBG MAN-PORTABLE MORTAR – Ulepszony granatnik – pocisk (poza wybuchem) po uderzeniu we wskazany cel rozpryskuje się na mniejsze kawałki, raniąc wszystkich którzy znajdują się wokół. Poza tym można opóźnić detonację przez dłuższe przytrzymanie spustu przy oddawaniu strzału. Bardzo skuteczny, jednak mała ilość naboi zmniejsza skuteczność jego zastosowania. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 4 naboje VAN DE GRAAFF (VDG) PISTOL – Pistolet ogłuszający, umożliwia atak lub ucieczkę po zaatakowaniu jednego lub kilku przeciwników. Jednak jego działanie jest chwilowe i nie powoduje większych uszkodzeń. Należy uważać na ukrywających się agentów, wyposażonych w te cacka. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 5 ładunków SCREAM CANNON – Po użyciu tej broni przeciwnikowi pozostaje tylko krzyczeć – mini rakiety same naprowadzają się na cel, a jeden strzał może spokojnie wyeliminować pojedynczego agenta. Jednak należy odpowiednio dostosować odległość do celu, za blisko - pociski nie zdążą namierzyć celu, za daleko – skręcą po drodze. Poza tym sprawny przeciwnik może łatwo schować się za ścianą lub uciec przed rakietami. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 5 naboi MARCURY BOW – Karabin snajperski - najlepsza broń w grze. Praktycznie jeden strzał wystarczy do wyeliminowania przeciwnika. Naboje rtęciowe, poza ogromną siłą uderzenia, ranią swoim toksycznym działaniem. Mankamentem jest czas, potrzebny na schłodzenie karabinu. Jest ono niezbędne, by można było oddać strzał. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 2 naboje Strona: 5 www.gry-online.pl Oni – Opis przejścia GRY-OnLine SCREAMING CANNON – Bardzo tajemnicza i jeszcze bardziej śmiercionośna broń. Podczas strzału, wyrzuca automatycznie naprowadzające się na cel dziwne stworzenie, żywiące się ludzką energią życiową. Broń ta jest raczej dość powolna, więc jeżeli nie uda nam się przechwycić przeciwnika leżącego na ziemi albo poprzez zaskoczenie, to może uciec on przed pociskiem. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 6 ładunków Wyposażenie BALLISTIC AMMO – Amunicja balistyczna, która znajduje zastosowanie w broniach wykorzystujących siłę ołowiu lub innego środka bazującego na sile balistycznej. Jej wadą jest to, iż załadowana do danej broni, nie może być już z niej wyjęta ani przełożona do innej. Poza tym potrzeba trochę czasu, zanim Konoko zdoła przeładować magazynek, dlatego - biorąc powyższe pod uwagę - należy wcześniej planować takie posunięcia. ENERGY CELL – Ta udziwniona bateria zapełni magazynek broni, bazującej na sile energetycznej. Tak samo jak w przypadku amunicji balistycznej, niemożliwe jest jej wyjęcie z jakiejkolwiek broni, można ją znaleźć tylko pod postacią naładowanej do pełna komórki. Przeładowanie magazynka wymaga także trochę czasu. FORCE SHIELD – Jest to pole siłowe ochraniające Konoko przed szkodliwym działanie wszelkiego jest bezużyteczne w bezpośrednim starciu. Kiedy nasza bohaterka jest ostrzeliwana, pole powoli słabnie, aż całkowicie zanika. Ze względu jednak na ogromną przydatność, radzę dobrze się rozglądać w jego poszukiwaniu. rodzaju pocisków, jednak PHASE CLOACK – Chwilowe maskowanie umożliwi Konoko niezauważalne przedostanie się nawet w bardzo silnie bronione miejsca. Mankamentem kamuflażu jest jednak jego chwilowe działanie (30 sekund) oraz to, iż przeciwnicy mogą nas zauważyć, jeśli podejdziemy do nich zbyt blisko. HYPO SPRAY – Typowa apteczka. Odnawia nadwyrężone zdrowie poprzez oddziaływanie na neurony. Wstrzykiwana pod skórę potrafi w niedługim czasie powrócić do zdrowia. Jednak jeżeli po jej użyciu jesteśmy atakowani, to efekt będzie mniejszy. Możliwe jest także stosowanie kilku egzemplarzy na raz. ELECTRIC ZIPLINE RIDER – Wyposażony w elektryczny silniczek potrafi zabrać w pełni wyposażonego agenta po linie do góry. Jest używany przez służby specjalne w cichych misjach, gdzie ukrycie się przed nieprzyjacielem jest na nadrzędnym celem. Znajdziemy go w dalszej części gry. Strona: 6 www.gry-online.pl Oni – Opis przejścia GRY-OnLine TRUCK KEYS – Na kluczyki natkniemy się dopiero podczas ostatniego zadania. Dzięki nim przejedziemy ciężarówką przez... ścianę, co umożliwi nam kontynuację misji. Swoją drogą uważam, że autorzy gry powinni wprowadzić je już wcześniej... Chapter 00 C H A P T E R 0 0 C o m b a t T r a i n i n g Początek gry to pewnego rodzaju tutorial – nauczymy się tutaj odpowiednio kierować naszą bohaterką oraz używać terminali, które stanowią kluczową rolę w tej grze. Z pomocą Shinatamy, która jest naszym łączem ze światem zewnętrznym, nauczymy się podstawowych ruchów, czyli szybkiego biegania, skakania na duże odległości i wysokie półki oraz skradania się. Poćwiczymy także manewry unikowe, dzięki którym będziemy mogli uciec przed atakiem przeciwnika. Wszystkie te umiejętności bardzo się przydadzą w dalszej części gry, bo jak doskonale wiecie, bez perfekcyjnego wyczucia kierowanej przez nas bohaterki nie zajdziemy w grze za daleko. Poćwiczymy także walkę wręcz oraz strzelanie z pistoletów. Konoko, bo tak nazywa się główna bohaterka, może atakować przeciwników kopnięciami oraz pięściami, co przy łączeniu ciosów (tzw. kombo) daje niesamowite rezultaty. Takich kombinacji nasza bohaterka uczyć się będzie przez całą grę, a że jest ich całkiem sporo, to eliminacja przeciwników będzie przebiegać na setki różnych sposobów. Do tego dochodzą jeszcze, wspomnianej wyżej, rodzaje broni: pistolety, karabiny automatyczne pocisków samonaprowadzających, które niejednokrotnie pomogą nam wydostać się z wielu opresji. Po ukończeniu kursu zostaniemy poinformowani, jak nam poszło – każde ćwiczenie jest punktowane, a my zobaczymy końcową statystykę. bardziej wyspecjalizowane, wyrzutnie czy, plazmy oraz Chapter 01 C H A P T E R 0 1 T r i a l R u n - S y n d i c a t e W a r e h o u s e Griffin, który jest naszym dowódcą, pośle nas wbrew zaleceniom Kerra na pierwszą misję. Według niego Konoko powinna zostać „przetestowana” na prawdziwym polu bitwy. Nie pozostaje nam nic innego, jak wykonać rozkaz i przekraść się do magazynu opanowanego przez syndykat. Zaraz po przejściu do jego wnętrza musimy wyeliminować strażnika. Jako że znajdujemy się na podwyższeniu, nie radzę stosować stamtąd broni palnej – do zlikwidowania celu potrzeba będzie kilku bezpośrednich trafień, a lepiej jest zejść po cichu korytarzem w dół i tam zająć się spokojnie naszym delikwentem, najlepiej bez używania pistoletu. W pomieszczeniu, w którym znajdował się Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Oni - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: