Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00346 007253 15916371 na godz. na dobę w sumie
Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry - ebook/pdf
Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 115
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Onimusha 3: Demon Siege” to obszerny opis przejścia mający służyć pomocą tym, którzy jej potrzebują w pokonywaniu kolejnych lokacji. Nie obejmuje on jednak tych elementów gry, które stają się dostępne po kolejnych jej ukończeniach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Introdukcja
-Świątynia Honnoji - Japonia
-8 maja 2004 roku – Paryż
-Południowy las pierwotny - Japonia cz.1
-Południowy las pierwotny - Japonia cz.2
-Łuk Triumfalny- „Kanały” - Paryż cz.1
-Łuk Triumfalny- „Kanały” - Paryż cz.2
-Łuk Triumfalny- „Kanały” - Paryż cz.3
-Sakai City, Senchu- Japonia cz.1
-Sakai City, Senchu- Japonia cz.2
-Sakai City, Senchu- Japonia cz.3
-Sakai City, Senchu- Japonia cz.4
-Podziemia Katedry Notre Dame – Paryż cz.1
-Podziemia Katedry Notre Dame – Paryż cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 41

Informacja o grze

Trzecia odsłona kultowej serii traktująca o wielkich wojownikach Onimusha. Żeby powstrzymać zło, główni bohaterowie: Samanosuke Akechi i Jacques Branc, muszą odwiedzić obce im światy i tam poszukać recepty na zwycięstwo, przy okazji odkrywając, co tak nap

Gra Onimusha 3: Demon Siege, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Onimusha 3 Demon Siege autor: Mariusz „PIRX” Janas (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 Introdukcja _________________________________________________________ 4 Świątynia Honnoji - Japonia_____________________________________________ 5 8 maja 2004 roku – Paryż ______________________________________________ 8 Południowy las pierwotny - Japonia______________________________________ 12 Łuk Triumfalny- „Kanały” - Paryż________________________________________ 20 Sakai City, Senchu- Japonia ____________________________________________ 29 Podziemia Katedry Notre Dame – Paryż___________________________________ 40 Podmorska Świątynia_________________________________________________ 49 Katedra Notre Dame – Paryż ___________________________________________ 71 „Mont-Saint-Michel” - Francja __________________________________________ 80 Lake Biwa - Japonia __________________________________________________ 98 Wieża Eiffla – Paryż _________________________________________________ 103 Decydujące starcie – Japonia, Francja ___________________________________ 108 Od Autora __________________________________________________________ 113 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine Witam Wszystkich Niezłomnych! Wstęp Zapraszam do przeżycia przygody w towarzystwie niepokonanego Jacques’a Blanc i nieco egzotycznego Samanosuke Akechi w kolejnej odsłonie gry „Onimusha”, tym razem opatrzonej numerem porządkowym 3 i podtytułem „Demon Siege”. Na początek - kilka rad praktycznych, bezpośrednio przed rozpoczęciem rozgrywki. W grze preferowane jest użycie (jako kontrolera) joypada, co nie wyklucza zabawy za pomocą klawiatury i gryzonia. Ten z Graczy, który zdecyduje się na drugą opcję, niechaj bardzo starannie zapozna się z klawiszologią i korzystając z możliwości indywidualnej konfiguracji, stworzy optymalne i preferowane przez siebie ustawienia. Czynność ta jest niezbędna. Sprawa druga – gorąco zalecam, w chwili, gdy opcja ta zostanie udostępniona, przejście sesji treningowych, co pozwoli na poznanie techniki walki i na praktyczne wykorzystanie ustawień gry. Zrozumiecie też istotę „zasysania” dusz pokonanych wrogów i wpływ ich na samego Samanosuke, oraz stan jego zdrowia, kondycji i innych przymiotów. Ukończenie poszczególnych treningów z sukcesem, skutkuje otrzymaniem różnych przydatnych gadżetów. W czasie rozgrywki właściwej dokładnie eksplorujcie miejsce działań aktualnie „prowadzonych” bohaterów, gdyż niejedno można znaleźć! Częściową pomocą służyć Wam będą zamieszczone w tym poradniku mapy. Przedmioty o szczególnym znaczeniu wyróżniłem kolorem niebieskim i w miarę możliwości opatrzyłem krótką charakterystyką. Ciekawostką jest, że wprowadzenie ich do gry właściwej stwarza szanse poznawania dodatkowych zdolności Samanosuke. Bez strachu korzystajcie z tej możliwości. Poradnik niniejszy skonstruowałem, wykorzystując do gry klawiaturę i mysz, wobec czego zasadniczo skierowany będzie w części technicznej do użytkowników podobnych konfiguracji. A reszta? Reszta proszę Szanownych Graczy „wyjdzie w praniu”, jak mawiano w zamierzchłych czasach… Do Boju! Śmierć i potępienie przeklętemu Nobunadze! Strona: 3 Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia I n t r o d u k c j a To miał być dzień jak co dzień. Dokładnie 8 maja 2004 roku wszystko, co wydarzyło się wcześniej, traci jakiekolwiek znaczenie. Poranna rozmowa z synem Henri nie zwiastuje Jacques’owi Blanc specjalnych atrakcji, związanych z jego praca zawodową. Przerwana przez rozpaczliwy telefon przyjaciela Phillipa, partnera z jednostki specjalnej staje się początkiem kolejnych zdarzeń, które z siłą kataklizmu odmienią jego życie. Paryż – serce kultury Europy został zaatakowany i śmierć dziesiątkuje jego mieszkańców z siłą tornada, śmierć niesiona przez przybyszów z nieznanego! Wiadomość jest nieprawdopodobna! Jego Przyjaciel Philippe Niebo nad Paryżem zasnute jest dymem, a mieszkańcy giną w wzywa go na pomoc. rzezi na ulicach. Niestety, w tej fazie uczestniczyć będziemy tylko jako widz, lecz nasza kolej nadejdzie szybciej, aniżeli sami byśmy tego chcieli. Akcja wprowadzenia do gry przenosi nas pięćset lat wstecz, do feudalnej Japonii. Jest dzień 2 lipca 1582 roku w Kyoto, a my znaleźliśmy się wśród wojska zgromadzonego przed świątynią Honnoji. Pod murami świątyni Honnoji Wielki Matsuhide Akechi wraz z Otrzymany oręż ma przybliżyć Samanosuke Akechi do Samanosuke szykuje się do szturmu. pokonania szalonego Nobunagi Oda. Tu kończy się wprowadzenie i zaczyna się gra! Do boju! Strona: 4 Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine Ś w i ą t y n i a H o n n o j i - J a p o n i a Przejmujemy kontrolę nad Samanosuke Akechi stojącym w drzwiach wiodących na podwórzec świątyni. Uwaga istotna – naciskając spację, wywołamy ekran inventory. Inventory jest ważnym elementem rozgrywki. Zaglądajcie tu Efekt specjalny?! Na pewno! Wrogowie przekonają się na często, sprawdzając swoje zasoby. własnych grzbietach. Po wskazaniu na ekwipunek będziemy mieli możliwość wyboru broni i okaże się, że każda z nich posiada swoje własne cechy. Raizan ma przyporządkowaną moc błyskawicy, Shippuu - moc wiatru, a zaprezentowany na ilustracji z prawej strony Enryuu - moc ognia! Każdorazowe ich użycie powoduje potężne skutki w szeregach przeciwników, a to dopiero początek możliwości Samanosuke! Nasz bohater posiadając moce Ogre, ma umiejętność „zasysania” dusz pokonanych wrogów, co z kolei powoduje wzrost jego zdolności i wzmocnienie jego oręża. Będąc prawdziwym pogromcą demonów, posiada też zdolności specjalne, których w walce może użyć w dowolnym momencie. Strona: 5 Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine Efekt tornada wywołany strategicznym użyciem broni z mocą Jeden z trybów Onimusha – Demon Warrior. wiatru! Wspomniałem powyżej o zasysaniu dusz. Otóż opuszczają one ciała wrogów w różnym kolorze i po ich przejęciu spełniają różne role. Najbardziej powszechne dusze czerwone pochłonięte przez Samanosuke przyczyniają się do podnoszenia parametrów i wartości zbroi, i oręża. Każde 1000 dusz („zassanych”) to biała cyfra na liczniku, informująca o możliwości udoskonalenia aktualnie użytkowanego uzbrojenia. Fosforyzujące dusze żółto-białe podnoszą poziom zdrowia i kondycji. Kolejny rodzajem dusz są najrzadziej występujące, ale za to najbardziej przydatne dusze różowe, które po ich „pojmaniu” czynią dostępny tryb Onimusha. Występują ponadto dusze niebieskie, które są odpowiedzialne za wzrost poziomu posiadanej energii many, tak niezbędnej przy atakach magicznych. „łowienie” dusz w ogniu walki wymaga dużej podzielności Po „oczyszczeniu” terenu sprawdzajcie każdą piędź ziemi, gdyż uwagi, ale jest niestety konieczne. napotkać można szkatułki z fantami. Ruszamy ostro do przodu, ramię w ramię z żołnierzami Mitsuhide i korzystając z dostępnych środków, „wymiatamy” popleczników Nobunagi Oda, czyli przyzwane przez niego potwory Genma. Po pokonaniu pierwszego podwórca (a proponuję zrobić to szybko z uwagi na rażących z broni dystansowej przeciwników) biegniemy ścieżką do góry. Jesteśmy na bezpośrednio przyległym do świątyni placu, bronionym przez nieprzyjemnego grubasa z czymś, co z grubsza przypomina kulę (do burzenia domów) na łańcuchu. Nawet bloki nie pomagają, dlatego proponuję do zadania ciosu zachodzić tego typa z tyłu. Parę ataków i jest po delikwencie, co jest dobrą wiadomością, zaś zła jest taka, że jego brat bliźniak stoi bezpośrednio przed wejściem do świątyni Honnoji. Nie zmieniając metody, możemy ją zmodyfikować, naciskając klawisz 4 /wzmocniony atak/ z wykorzystaniem atrybutu broni, lub też używając klawisza 6, możemy wejść w tryb Demon Warrior, co czyni nas praktycznie niezwyciężonymi. Strona: 6 Onimusha 3: Demon Siege – Poradnik GRY-OnLine Dokładnie spenetrować trzeba, każde miejsce. Trud się opłaci Pierwszym jest mapa Świątyni, gdzie zaznaczyłem „prezenciki” z uwagi na przedmioty ze szkatułek. dla wytrwałych. Ostatni na tym terenie przeciwnik pada, więc pora na penetrację. Po lewej stronie od wejścia na dziedziniec, przed świątynią pod murem znajdujemy pierwszą szkatułkę, a w niej mapę świątyni Honnoji. Przechodząc pod przeciwległą ścianę, skręcamy ostro w prawo i wchodzimy pod schody wiodące w górę, gdzie czeka następna szkatułka, a w niej Herb, czyli ziółko leczące. Skwapliwie chowamy je za pazuchą i dalej przemieszczamy się w prawo, dochodząc do, nie wiedzieć czemu, nazwanego opiekuńczym zwierciadłem, punktu zapisu gry, czyli save. Tak też będę go od tej pory nazywał, nie bawiąc się w te lustrzane wymysły. O dwa kroki w prawo widzimy studnię wypełnioną błękitną wodą many, którą, o ile jest to konieczne, ”zasysamy” jak dusze. Pora na zapis gry. Nareszcie! Otwierający się portal pochłonął Samanosuke. Pytanie, na jak długo? Pora udać się na spotkanie z przeznaczeniem (schodami do góry). W środku czeka już na nas złoczyńca, w towarzystwie młodego przedstawiciela rodu Oda. Krótka walka jest bardzo dynamiczna, a jeśli przeciwnik odda ducha Bogu, to czeka jeszcze potyczka z Nabanadze Odą, niestety, tym razem bez naszego udziału, jako że to cutscenka i po otwarciu portalu... Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: