Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00185 005872 15941007 na godz. na dobę w sumie
Operation Flashpoint: Cold War Crisis - poradnik do gry - ebook/pdf
Operation Flashpoint: Cold War Crisis - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 61
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Operation Flashpoint: Cold War Crisis, taktycznej, wojennej gry akcji dzięki której będziemy mogli poczuć się jak prawdziwi żołnierze.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp, Podstawy
-Pojazdy - Wstęp
-Pojazdy - NATO
-Pojazdy - Rosja
-Pojazdy - Pozostałe
-Broń - NATO
-Broń - Rosja
-Kampanie
-00: Training
-01: Flashpoint
-02: Combined Arms
-03: Camping
-04: Alert
-05: Montignac Must Fall
-06a: After Montignac
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 50

Informacja o grze

Zatwardziali komuniści przeciwni reformom próbują przywrócić „stary porządek” i to właśnie Ty musisz im przeszkodzić. Operation Flashpoint to taktyczna, wojenna gra akcji pozwalająca graczowi na prawie niczym nie skrępowaną swobodę działania.

Gra Operation Flashpoint: Cold War Crisis, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry Operation Flashpoint Cold War Crisis autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 3 Pojazdy ______________________________________________________________ 5 Broń _______________________________________________________________ 11 Kampanie____________________________________________________________ 14 00: Training __________________________________________________________ 15 01: Flashpoint ________________________________________________________ 15 02: Combined Arms ____________________________________________________ 16 03: Camping__________________________________________________________ 18 04: Alert_____________________________________________________________ 19 05: Montignac Must Fall _________________________________________________ 20 06a: After Montignac ___________________________________________________ 21 06b: Strange Meeting___________________________________________________ 22 07: Rescue ___________________________________________________________ 24 08: Undercover _______________________________________________________ 25 09: Night Patrol _______________________________________________________ 26 10: Hold Malden _______________________________________________________ 27 11: Defender _________________________________________________________ 28 12: Tank Training______________________________________________________ 29 13: Battle of Houdan ___________________________________________________ 30 14: Iterdiction ________________________________________________________ 31 15: Spearhead ________________________________________________________ 32 16: Pathfinder ________________________________________________________ 33 17: Tank Rally ________________________________________________________ 35 18: Unfinished Business_________________________________________________ 36 19: Taking Command ___________________________________________________ 37 20: Scouting__________________________________________________________ 38 21: Turning the Tide ___________________________________________________ 39 22: Saboteur _________________________________________________________ 40 23: Guardian _________________________________________________________ 42 24: Return to Eden_____________________________________________________ 43 25: Hind Attack _______________________________________________________ 44 26: Rolling Thunder ____________________________________________________ 46 27: Airborne__________________________________________________________ 47 28: Air Superiority _____________________________________________________ 48 29: Recon____________________________________________________________ 49 30: Killdozer__________________________________________________________ 50 31: Air Assault ________________________________________________________ 51 32: Wake-Up Call ______________________________________________________ 52 33: Planes Start _______________________________________________________ 53 34: Maverick _________________________________________________________ 54 35: Counter Strike _____________________________________________________ 54 36: Escape from Prison _________________________________________________ 56 37: Incrusion _________________________________________________________ 56 38: Search and Destroy _________________________________________________ 57 39: Red Dawn ________________________________________________________ 58 40: Status Quo ________________________________________________________ 59 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine Wprowadzenie Operation Flashpoint to tytuł który przejdzie do historii, a dla wielu graczy będzie pozycją kultową. Duży realizm pola walki, możliwość wypróbowania wszelkiego rodzaju machin bojowych (od ciężarówek transportowych poprzez czołgi, na helikopterach i samolotach kończąc) to główne, ale nie jedyne cechy jakimi została obdarzona gra. Do tego bardzo realnie oddano działanie broni. Przypomina to trochę Project IGI, ale w OF wszystko zrealizowane jest z większym rozmachem. Wielkie mapy, gdzie każdy żołnierz żyje własnym życiem oraz zależne od twoich poczynań podczas misji dalsze jej konsekwencje tworzą wspaniały skomplikowany świat ze swoistym klimatem. W Internecie można znaleźć sporo nowych kampanii, a jeszcze więcej jest aktualnie w produkcji. Niniejszy poradnik jest przeznaczony dla ludzi nie mających dotychczas styczności z grą i ma za zadanie pomóc im w stawianiu pierwszych kroków w roli zawodowego żołnierza, czołgisty czy pilota. Znajdziecie tutaj komentarze wyjaśniające konkretne misje, mapy, na których będą się one rozgrywały, opis dostępnego sprzętu oraz broni wraz ze szczegółowym poradnikiem kierowania czołgiem oraz pilotowania helikoptera a także samolotu. Starzy wyjadacze mogą poczuć się zawiedzeni, ale przecież dla nich poradnik nie jest potrzebny. Podkreślić należy, że gra jest tak skonstruowana, iż aby poznać jej tajniki trzeba spędzić nad nią wiele godzin (a bez tego w dalszych misjach ani rusz). Czyli karabin na plecy i do boju! Podstawy Co tu dużo mówić, podstawowa zasada: nie daj się zabić. Wydaje się to proste, nieprawdaż? Tylko, że jeśli weźmie się pod uwagę fakt, iż w większości misji na mapie znajduje się około 100-200-tu wrogich żołnierzy, wspieranych dodatkowo przez różnego rodzaju czołgi, to już nie jest tak różowo. Na szczęście nie będziesz musiał się z nimi wszystkimi zmierzyć. Twoim celem jest wykonanie konkretnych zadań. I tego musisz się trzymać. Oto kilka prostych rad, dzięki którym pożyjesz kilka sekund dłużej na polu bitwy: 1) Nigdy, przenigdy nie atakuj oddziału na stojąco. Z jedną osobą może sobie poradzisz, ale już dwie mogą sprawić nie lada problem, jeśli ich na czas nie rozwalisz. Dlatego najpierw połóż się na ziemi i dopiero potem otwórz ogień. 2) Staraj się kryć za przeszkodami terenowymi. Mała górka zasłaniająca cię przed liczną grupą „czerwonych” ochroni cię przed jakąś zabłąkaną kulą czy po prostu przed wypatrzeniem przez przeciwników. 3) Wykorzystuj drzewa i krzewy. Mimo, iż wydaje się że taki krzaczek to zwykła bitmapa, ale uwierz mi: przeciwnik cię nie zauważy jeśli się za nim ukryjesz. Natomiast drzewa, przynajmniej częściowo, ochronią cię przed pociskami. Staraj się to wykorzystywać w każdej możliwej sytuacji. 4) Jeśli jako jedyny wyskoczysz przeciw większemu oddziałowi (5-8 ludzi) to masz 90 szans, ale... na śmierć. Może cię uratować tylko szczęście i dobry karabin maszynowy. 5) Warto także pamiętać, że większe spluwy mają tak duży odrzut, że aby sobie w ogóle w coś trafić to musisz leżeć na ziemi. 6) Staraj się w miarę możliwości zawsze wkradać do wrogiej bazy i „pożyczać” jeden z opancerzonych pojazdów. Jeśli natomiast uda ci się znaleźć śmigłowiec, to „czerwoni” mogą od razu wracać do domu. Strona: 3 www.gry-online.pl Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine 7) Pamiętaj jeszcze o jednym: możesz tankować pojazdy tylko za pomocą ciężarówki z benzyną. 8) Gdybyś chciał zatrzymać jakiś nie opancerzony pojazd (np. UAZ, Jeep) a jego kierowca nie zechciałby zjechać grzecznie na pobocze, to możesz zawsze przestrzelić jego opony. To powinno poskutkować. 9) Korzystaj z cywilnych samochodów. W wioskach nie raz natkniesz się na jakiś ciągnik czy Skodę, a to już jest dużo lepszy środek transportu niż własne nogi. Jest to dobre wyjście w misjach gdzie musisz przemierzyć ogromne ilości tras. W pozostałych wypadkach sobie odpuść. 10) Zauważ, że nie masz tutaj „punktowego” życia jak w innych grach FPP czy TPP. Wystarczy jeden celny strzał i idziesz do piachu. Nie ma lekko... Może powyższe rady wydają się śmieszne, ale ilu z was przy pierwszym spotkaniu z grą wiedziało o możliwości skuteczności przestrzelenia opon czy chowania się przed wzrokiem przeciwnika za krzakami? Takie błahostki po prostu stwarzają w OF niesamowity aczkolwiek realny klimat. W dalszej części kampanii do twojej dyspozycji zostanie oddany cały oddział (lub czasami tylko kilku podwładnych, zależnie od tego kim będziesz grał). Staraj się zawsze dobierać przed misją broń według własnych potrzeb dla siebie i swoich ludzi, czyli załaduj im na plecy po LAWie, daj snajperowi M21 jeśli ma co innego na ekwipunku i do boju. To wszystko będzie ogromnie przydatne, a warto dodać, że twoi ludzie to nie jakieś głupie matoły, tylko bardzo inteligentni pomocnicy. Zależnie od wydanego rozkazu będą robić to, co będziesz chciał lub to co będą uważać za stosowne. Potrafią prowadzić różnego rodzaju pojazdy czy samoloty, co czyni z nich bardzo przydatne jednostki. Troszcz się o nich podczas walki, bo kiedy zginą zostaniesz sam, bez wsparcia, a wtedy będzie trzeba zaczynać misję od nowa. Dowodzisz ludźmi korzystając z radia, a wybierasz osoby klawiszami „Fx” (gdzie „F1” to ty) lub cały oddział tyldą („~”). Kilka rad dla drużyny, czyli co kilku żołnierzy to nie jeden: 1) Jeśli na początku misji nie wydasz oddziałowi stosownych rozkazów to będą oni standardowo za tobą chodzić i strzelać do wszystkiego co czerwone. Jednak lepiej jest wydać im konkretne polecenia, czyli: 2) Formacja. Zależnie czy będziesz bronił jakiegoś obszary czy go szturmował wypadałoby obrać inną. Do ataków nadaje się „Wedge” lub „Echelon”, natomiast „Vee” dzięki zwarciu i bliskości jednostek jest dobra do obrony. „Line” jest też dobrym wyjściem, ale kiedy w grupie masz dużo ludzi to mogą oni nawzajem sobie przeszkadzać. „Column” jest idealna dla pojazdów. 3) Pozycja. Podczas działań ofensywnych warto wydać rozkaz „Keep low”. Natomiast defensywa (jeśli trzeba utrzymać swoją pozycję, nie podczas ewakuacji) wymusza położenie się na ziemi, czyli „Go prone”. 4) „Co mam robić, proszę pana”, czyli albo strzelać do wszystkiego albo nie. To zależy od rodzaju misji, Jeśli jest to zadanie polegające na cichym przekradaniu się na wrogie tereny to warto wydać rozkaz „Hold fire”. Natomiast jeśli chcemy, żeby nasi podwładni sami decydowali co mają robić na polu bitwy, wybieramy „Enage at will”. 5) Z menu radiowego możesz także kazać swoim ludziom wsiąść do konkretnego pojazdu (lub z niego wysiąść) oraz wezwać wsparcie, jeśli jest dostępne. *** Jeśli nie chcesz oszukiwać, nawet w najmniejszym stopniu to nie czytaj poniższego tekstu tylko od razu przeskocz akapit niżej. Gra pozwala tylko na jeden save podczas danej misji. Można to obejść w pewien mało uczciwy sposób, mianowicie można wykorzystać to że gra save’uje się zawsze w jednym i tym samym katalogu ( gra \users\ twoje imie \saved\campaigns\1985\, plik save.pbo), więc możesz podczas zabawy wyjść do Wndowsa (Alt+Tab) i przenieść plik gdzie indziej (lub go usunąć) co umożliwi zrobienie nowego save’a. Ale stosujecie to tylko w ostateczności, bo takie oszustwa skutecznie mogą popsuć zabawę. *** Na rozgrzewkę proponuję puszczenie sobie Credits’ów (w menu Options) jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Po obejrzeniu dość ciekawej wstawki zorientujesz się mniej więcej co cię czeka... nie trać już więcej czasu tylko odpalaj grę i walcz!!! Strona: 4 www.gry-online.pl Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine Pojazdy - Wstęp Nie będą to szczegółowe informacje oraz dane techniczne, tylko uwagi, spostrzeżenia oraz różne ciekawostki umilające i czasami ułatwiające zabawę. Jeśli chcecie dowiedzieć się szczegółów to poczytajcie notatki dostępne przed misjami w kampanii lub poszukajcie u źródeł, bo jak wam zapewne wiadomo występujące w grze pojazdy są w 100 prawdziwe i w większości odsłużyły już swoje na polu bitwy. N a u k a j a z d y , k a t e g o r i a „ n a c z o ł g ” Na początku obsługa tego olbrzyma może się wam wydać trudna, ale w rzeczywistości wcale tak nie jest. Już po pierwszych minutach gry będziesz śmigał po górkach niczym błyskawica. Pamiętaj tylko że aby w pełni wykorzystać możliwości czołgu (lub w ogóle nim ruszyć) musi go obsługiwać 3 ludzi. Czyli kierowca + dowódca + obsługa broni. Jeśli na przykład włamujesz się do wrogiej bazy samotnie i widzisz stojące w oddali T80, to nic nie stoi na przeszkodzie abyś go sobie trochę poużywał. Wsiądź jako kierowca, co po przestawieniu ognia na manualny („Manual fire”) pozwoli ci strzelać do celów przed tobą (bo nie będziesz mógł skręcać lufy). Ale czołg będzie się dało obsługiwać. Sytuacja podobnie wygląda kiedy wsiądziesz jak obsługa działek, tyle tylko że nie będziesz mógł się przemieszczać, co czyni cię łatwym celem. Dlatego radzę korzystać z pierwszej możliwości (chyba że trzeba rozwalić coś z Shilki, wtedy możemy ręcznie pobawić się z naszym „ptaszkiem”). Korzystaj z radaru. To twój szósty zmysł. Co prawda może się zdarzyć że pierwszy zauważysz wrogi pojazd, ale na pozostałe 99,9 to właśnie radar ci go wskaże. Możesz dzięki niemu namierzyć cel, którego nie widzisz (odpowiednie kursory oznaczające celownik i twojego przeciwnika). Dlatego nie pomniejszaj jego roli do niepotrzebnego paska na górze ekranu. Staraj się nie wychylać głowy z czołgu, szczególnie podczas walki, bo możesz ją stracić. Do ataku na pojazdy opancerzone używaj pocisków Sabot, na pojedynczą piechotę karabin maszynowy a na większe skupiska pociski HEAT. Uważaj przy oddawaniu strzału, żeby nic nie zasłaniało trajektorii lotu np. takiego Sabota, bo przeładowanie trwa chwilę, a możesz „przy okazji” niechcący trafić kogoś ze swoich. „ C z y l e c i z n a m i p i l o t . . . ” Czołg to może i prosta sprawa, ale jeśli już wziąć pod uwagę taki helikopter albo samolot to okaże się że nie jest już tak łatwo przy pomocy takiego czegoś rozwalać przeciwnika. W zasadzie to mogą być problemy już przy starcie. Zacznijmy więc od samego początku. Helikopter To chyba łatwiejsza pozycja niż samolot, ale już nie to co czołg. Przeważnie obsługa sprzętu latającego to pilot + obsługa broni. Oczywiście jeśli wsiądziesz jako pilot i przełączysz się na ogień manualny, to też nie będzie najgorzej. A tak właśnie trzeba postępować, zabierając jakiś sprzęt latający z wrogiej bazy. Włącz silniki, zwiększ przepustnicę i do góry. Lekkie przechylenie dzioba do przodu i zwiększasz powoli szybkość. Zwalnianie odbywa się na podobnej zasadzie, czyli dziób do góry i zmniejszasz przepustnicę (żeby nie iść w górę zamiast się zatrzymywać). Tak to właśnie trzeba robić. Cóż, konstruktorzy zapomnieli o „ręcznym”.... Jeśli chodzi o broń to śmigłowce są wyposażone w działka i rakiety niekierowane (transportowce) oraz rakiety samonaprowadzające (śmigłowce bojowe). Te ostatnie dostępne są w Hindach i Cobrach, a ich przeznaczeniem jest niszczenie celów naziemnych. Do niszczeniach innych helikopterów jest działko albo ewentualnie rakiety niekierowane (jeśli sobie nimi w ogóle traficie...). Ogólnie to strzelanie nie jest trudne. Działko dużego kalibru skutecznie penetruje nawet odporny pancerz, nie mówiąc już o piechocie. Natomiast wszelkie instalacje AA dobrze jest likwidować rakietami samonaprowadzającymi, gdyż nie będzie przy spotkaniu z nimi czasu bawić się w celowanie. Lądowaniem może się zająć autopilot albo wy sami. To w zasadzie nic trudnego, trzeba tylko wybrać odpowiednio prosty teren (lądowanie na górce o nachyleniu 45 stopni raczej się nie powiedzie) i powoli schodzić w dół, aż do spotkania z ziemią. Warto wybrać miejsce bez drzew, zarośli itp. bo te przeszkody mogą sprowadzić cię na ziemię trochę szybciej niż byś tego chciał. Strona: 5 www.gry-online.pl Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine Radar to oczywiście podstawa. Bez niego trudno się orientować w powietrzu, szczególnie jeśli masz w okolicy kilka celów. Namierzanie kursorami działa także i w tym wypadku, ale jest to trudniejsze szczególnie jeśli gracie w trybie widoku TPP (czyli z zewnątrz). Samolot Wyższa szkoła jazdy. W sumie w kampanii będzie możliwość wykonania samolotem tylko jednej misji, ale trzeba będzie się w tym celu nauczyć pilotażu. A nie będzie to wcale łatwe. Start będzie prosty. Musisz kołować na pas startowy za dowódcą i poczekać na pozwolenie na start. Potem przepustnica do oporu i kiedy osiągniesz odpowiednią prędkość, dziób do góry i powoli zacznij się wznosić. Nie zapomnij jeszcze schować podwozie i potem już tylko wzbij się w górę. Nie wykonuj przy tym żadnych gwałtownych manewrów, bo spowoduje to drastyczny spadek prędkości zakończony spotkaniem z ziemią. Broń to szybkostrzelne działko lub rakiety samonaprowadzające (w przypadku A-10 to będą pociski Maverick). Nie należy nawet próbować swoich sił w rozwalaniu piechoty z uwagi na fakt, że sobie i tak w taki cel nie trafisz. Natomiast pociski doskonale się spisują przeciwko celom opancerzonym (statki, pojazdy) ale nie działają już przeciwko innym samolotom czy helikopterom. Warto zaznaczyć, że aby taki pocisk trafił w swój cel trzeba do niego odpowiednio podejść. Nie należy przy tym wykonywać jakichś gwałtownych manewrów, wznosić się w górę i szybko zwracać dziób ku ziemi odpalając rakietę. Odpowiednio zrobisz to, lecąc w stronę celu, trzymając cały czas ten sam pułap (najlepiej nie wysoko, ale też nie parę metrów nad ziemią), odpalasz odpowiednio kilkaset metrów przed nim pocisk. W taki sposób powinieneś sobie poradzić z każdym wrogiem. Lądowaniem może się także i w tym wypadku zająć pilot automatyczny. Żeby odpowiednio wylądować trzeba się nieźle napocić, ale po kilku próbach powinieneś to już robić jak zawodowy pilot. Zawsze ustawiaj się już przed lotniskiem. Możesz ustawić klapy w pozycji do lądowania i patrzeć na kontrolki w kokpicie. Zwalniaj powoli obniżając samolot, aż w chwili przelotu nad pasem postawisz koła na asfalcie. Tylko nie zapomnij wyciągnąć podwozia! Radar także odgrywa tutaj dużą rolę, ale wyznaczanie celów za pomocą kursorów jest ogromnie utrudnione, gdyż każdy ruch myszką ma wpływ na zachowanie się samolotu. Dlatego traktuj go bardziej jako cześć informacyjną. Te informacje powinny ci pomóc przynajmniej po części spróbować swoich sił jako operatora sprzętu wojskowego. Podstawowe klawisze oraz informacje są dostępne już w samej grze. Pojazdy - NATO M 1 5 1 A 2 J e e p Stosunkowo wysłużony już Jeep spisuje się jako szybki transport kilku jednostek całkiem nieźle. Stosowany także do patrolowania okolicy. Jako że nie posiada pancerza jest bardzo wrażliwy, więc staraj się nim nie wjeżdżać pod lufę nieprzyjaciela. Mieści do czterech ludzi. Jeździ się nim łatwo i przyjemnie, co prawda to nie to samo co Screamer 4x4 ale jak na potrzeby OF to w zupełności wystarcza. M 9 3 9 5 T T r u c k W OF pojawią się dwa rodzaje tej ciężarówki: z odkrytą i zakrytą paką. Ta ostatnia nie wyjawi przeciwnikowi ile osób znajduje się na ciężarówce. Może pomieścić do 11 w pełni wyposażonych ludzi, czyli po prostu standardowy oddział. trochę W prowadzeniu toporna, ale można się przyzwyczaić. Denerwować możne bardzo ograniczony skręt i ogólny brak oporności na ogień wroga. Ale to najlepszy środek transportu dla większej liczby osób. Strona: 6 www.gry-online.pl Operation Flashpoint: Cold War Crisis – Opis przejścia GRY-OnLine M 1 1 3 A P C Wielozadaniowy transporter. Potrafi przewieźć jedenastu ludzi + kierowca oraz dowódca. Może się także sprawdzić jako amfibia. Występuje w kilku rodzajach, na przykład jako punkt medyczny. Na wyposażeniu ma działko małego kalibru, przydatne do walki z piechotą. Natomiast spotkanie z czołgiem jest dla M113 w 100 śmiertelne. Także piechur mający na swoim wyposażeniu wyrzutnię RPG może zmieść ten pojazd z powierzchni ziemi. M 6 0 P a t t o n S e r i e s T a n k Najsłabiej opancerzony czołg występujący po stronie NATO. Do tego nie potrafi pokonać trudno dostępnych terenów. To właśnie nim będziesz stawiał pierwsze kroki jako czołgista. Do obsługi czołgu potrzeba trzech ludzi. Sam najlepiej wsiadaj jako dowódca, nakazując podwładnym zająć pozostałe miejsca. Prowadzenie czołgu to niezbyt skomplikowane zadanie, na początku może denerwować głupota kierowcy ale kiedy wskażesz mu na mapie miejsce docelowe, zrozumie to znacznie lepiej niż polecenia skrętu wydane z klawiatury. M 1 A 1 A b r a m s M a i n B a t t l e T a n k Najnowocześniejszy Komputerowe najnowocześniejsze systemy wyposażenia. Po prostu nie ma sobie równych! Amerykańskiej myśli lotu tylko część wyznaczanie technicznej. pocisków, jego czołg trajektorii lokalizacyjne to Dzięki temu, że jest ogromnie wytrzymały (potrafi otrzymać kilka bezpośrednich trafień i dalej działać) doskonale nadaje się do walki. Po prostu nie chce się z niego wysiadać. Obsługa to jak zwykle trzy osoby. Warto wspomnieć, że Abrams wjedzie praktycznie wszędzie, co czyni z niego doskonałą machinę wojenną. U H - 6 0 B l a c k h a w k Wielozadaniowy śmigłowiec. W grze występuje jako transporter, natomiast na prawdziwym polu walki może być centrum dowodzenia, wywiadowczym lub jeszcze inną specjalizacją. Niestety, jest dość powolny oraz trochę toporny, jednak do celów transportowych spisuje się znakomicie. Potrafi przenieść jednocześnie do czternastu w pełni wyposażonych żołnierzy. To na nim przejdziesz chrzest bojowy jako pilot (nie licząc ewentualnie wcześniej wypożyczonych od Rosjan maszynek). Jednak nie będzie ci dane zbyt długo nim polatać. A H - 1 C o b r a Chyba najlepszy helikopter w OF. Szybki, niezwykle zwinny potrafi rozpędzić się do maksymalnej prędkości w kilka sekund. Jako, że trzeba latać jak najniżej, kryjąc się przed wrogimi radarami, jeszcze długo będziesz pamiętał chwile przelotu nad wzniesieniami czy lasami. Przystosowany do niszczenia wszystkiego co stanie mu na drodze AH-1 jest wprost idealną maszyną do eksterminacji przeciwnika. Będziesz mógł go do woli przetestować, zarówno przeciwko celom naziemnym jak i powietrznym. Już pewnie nie możesz się doczekać :-) www.gry-online.pl Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Operation Flashpoint: Cold War Crisis - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: