Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00251 005140 13072968 na godz. na dobę w sumie
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - poradnik do gry - ebook/pdf
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 26
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Przed Wami Narnia, legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku znajdziecie wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy.

Spis treści:
-Wstęp
-Bohaterowie i Umiejętności
-Opis przejścia
-Nalot
-Pierwsze spotkanie z Narnią
-Garderoba
-Latarniane Pustkowie
-Do Zachodniej Puszczy
-Bobrowa tama, Przez tunel
-Zamarznięte jezioro
-Wielka rzeka
-Na ratunek Edmundowi
-Za Aslanem
-Zamek czarownicy
-Wielka bitwa, Biała czarownica

Informacja o grze

Pozycja łącząca w sobie elementy przygodówek oraz gier akcji. Stworzono ją w oparciu o film o tym samym tytule zrealizowany wspólnymi siłami przez firmy Walt Disney Pictures i Walden Media.

Gra The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Opowieści z Narnii Lew, Czarownica i stara szafa autor: Maciej „Shinobix” Kurowiak (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Bohaterowie __________________________________________________________ 4 Umiejętności __________________________________________________________ 5 Piotr i Edmund _______________________________________________________ 5 Zuzanna ____________________________________________________________ 6 Łucja ______________________________________________________________ 7 Opis przejścia _________________________________________________________ 8 1. Nalot ____________________________________________________________ 8 2. Pierwsze spotkanie z Narnią _________________________________________ 10 3. Garderoba _______________________________________________________ 11 4. Latarniane Pustkowie_______________________________________________ 13 5. Do Zachodniej Puszczy______________________________________________ 15 6. Bobrowa tama/Przez tunel __________________________________________ 17 7. Zamarznięte jezioro ________________________________________________ 18 8. Wielka rzeka _____________________________________________________ 19 9. Na ratunek Edmundowi _____________________________________________ 20 10. Za Aslanem _____________________________________________________ 21 11. Zamek czarownicy ________________________________________________ 23 12. Wielka bitwa/Biała czarownica ______________________________________ 24 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam wszystkich większych i mniejszych miłośników świata baśni i fantazji. Przed Wami Narnia, legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku zawarłem wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy (aczkolwiek widząc jej wdzięki niejeden zamiast z nią wojować, wolałby pójść na jakiś kompromis, który zadowalałby obie strony...). Tak czy siak zapraszam do starej szafy... Przygoda czeka. Maciej „Shinobix” Kurowiak Strona: 3 Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine Bohaterowie Piotr Najsilniejszy z rodzeństwa. Potrafi nieźle walczyć, a z czasem staje się coraz lepszym wojownikiem. Na początku walczy kijem, a po pewnym czasie dzierży miecz. Zuzanna Zuzanna to mózg drużyny. Znakomicie rzuca i strzela. Z początku używa piłek czy kulek śniegowych, by z czasem władać już śmiercionośnym łukiem. Edmund Edmund to spryciarz. Potrafi wdrapać się na drzewo, ale też w miarę dobrze daje sobie radę w walce. Jego podstawową bronią jest z początku kij, a później miecz. Łucja Łucja z początku przydaje się głównie do przechodzenia przez wąskie przesmyki i korytarze. Z czasem nabywa umiejętności leczniczych. Strona: 4 Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine Umiejętności P i o t r i E d m u n d Każda z postaci dysponuje pewnym zasobem umiejętności, które możemy kupować za zdobyte monety. Dzielą się one na permanentne (czyli takie, które są cały czas w użyciu) oraz specjalne (o użyciu których decydujemy podczas gry). Nie podaję kombinacji, gdyż znajdują się w Inventory. Piotr – Zuzanna Atak z góry – Piotr broni Zuzanny przed atakami. By użyć tego ataku, Piotr i Zuzanna muszą wpierw zjednoczyć siły. Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Śmierć ghula – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija ghule jednym uderzeniem. Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Podarowany miecz – potężny miecz dostępny dopiero od pewnego momentu w grze. Lwi ryk – niszczący atak zadający obrażenia na dalszą odległość. Wirujące ostrza – atak z bliskiej odległości. By użyć tej umiejętności, Piotr musi połączyć siły z Edmundem. Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Podwójne obrażenia – Piotr uderzając pięściami zadaje podwójne obrażenia. Lwi skok – potężny atak z bliskiej odległości. Lwi pazur – działa podobnie jak Lwi Skok. Śmierć upiora – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija upiora jednym uderzeniem. Śmierć ogra – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija ogry jednym uderzeniem. Płaszcz driady – dzięki tej umiejętności Łucja może rzucić czar zabezpieczający Piotra. By użyć tej umiejętności, Piotr i Łucja muszą połączyć siły. Śmierć minobara – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija minobary jednym uderzeniem. Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Uderzenie tarczy – potężne uderzenie tarczą z bliskiej odległości. Strona: 5 Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine Z u z a n n a Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Fletnia – fletnia sprawiająca, że wrogowie zapadają w sen. Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Ognisty deszcz – atak powodujący deszcz ognia. By użyć tej umiejętności Zuzanna i Łucja muszą połączyć siły. Podarowany łuk – potężny łuk z niewyczerpanym zapasem strzał. Kościany róg – róg pozwalający Zuzannie wezwać posiłki. Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Piotr – Zuzanna atak z góry – Piotr broni Zuzanny przed atakami. By użyć tego ataku, Piotr i Zuzanna muszą wpierw zjednoczyć siły. Kamienna pieśń – melodia pozwalająca Zuzannie odkryć ukryte w okolicy statui. Niszczycielskie koło – wspólny atak Zuzanny i Edmunda. By użyć tej umiejętności, Zuzanna i Łucja muszą połączyć siły. Jastrzębia prędkość – strzały Zuzanny są zawsze szybsze od wrogów. Pieśń driady – melodia pozwalająca odnajdywać ukryte tarcze. Szybkie przeładowanie – szybsze przeładowanie strzał. Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Strona: 6 Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine Ł u c j a Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Pierwsza pomoc – Łucja leczy wszystkich w drużynie. Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Sok z Ognistego Kwiatu – niewyczerpany napój leczniczy. Płaszcz driady – dzięki tej umiejętności Łucja może rzucić czar zabezpieczający Piotra. By użyć tej umiejętności, Piotr i Łucja muszą połączyć siły. Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Poskromienie wilka – oswajanie wilków. Łucja może jeździć na oswojonym wilku. Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health). Poskromienie ghula – oswajanie ghuli. Łucja może ujeżdżać oswojonego ghula. Poskromienie upiora – oswajanie upiora. Łucja może jeździć na oswojonym upiorze. Ognista dolewka – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego. Poskromienie minobora – oswajanie minobora. Łucja może ujeżdżać oswojonego minobora. Słoneczne przyspieszenie – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego. Potrójna dawka – zwiększa moc leczniczego napoju. Słoneczny ogień – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego. Podwójna dawka – zwiększa moc leczniczego napoju. Deszcz tarcz – dzięki tej umiejętności Łucja rzuca czar zabezpieczający na każdego członka drużyny. By użyć tej umiejętności Łucja i Edmund muszą połączyć siły. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: