Przed Wami Narnia, legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku znajdziecie wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy.
Spis treści:
-Wstęp
-Bohaterowie i Umiejętności
-Opis przejścia
-Nalot
-Pierwsze spotkanie z Narnią
-Garderoba
-Latarniane Pustkowie
-Do Zachodniej Puszczy
-Bobrowa tama, Przez tunel
-Zamarznięte jezioro
-Wielka rzeka
-Na ratunek Edmundowi
-Za Aslanem
-Zamek czarownicy
-Wielka bitwa, Biała czarownica
Informacja o grze
Pozycja łącząca w sobie elementy przygodówek oraz gier akcji. Stworzono ją w oparciu o film o tym samym tytule zrealizowany wspólnymi siłami przez firmy Walt Disney Pictures i Walden Media.
Gra The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Opowieści z Narnii
Lew, Czarownica i stara szafa
autor: Maciej „Shinobix” Kurowiak
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wstęp________________________________________________________________ 3
Bohaterowie __________________________________________________________ 4
Umiejętności __________________________________________________________ 5
Piotr i Edmund _______________________________________________________ 5
Zuzanna ____________________________________________________________ 6
Łucja ______________________________________________________________ 7
Opis przejścia _________________________________________________________ 8
1. Nalot ____________________________________________________________ 8
2. Pierwsze spotkanie z Narnią _________________________________________ 10
3. Garderoba _______________________________________________________ 11
4. Latarniane Pustkowie_______________________________________________ 13
5. Do Zachodniej Puszczy______________________________________________ 15
6. Bobrowa tama/Przez tunel __________________________________________ 17
7. Zamarznięte jezioro ________________________________________________ 18
8. Wielka rzeka _____________________________________________________ 19
9. Na ratunek Edmundowi _____________________________________________ 20
10. Za Aslanem _____________________________________________________ 21
11. Zamek czarownicy ________________________________________________ 23
12. Wielka bitwa/Biała czarownica ______________________________________ 24
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam wszystkich większych i mniejszych miłośników świata baśni i fantazji. Przed Wami Narnia,
legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie
zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku zawarłem wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom
pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy (aczkolwiek widząc jej wdzięki niejeden zamiast
z nią wojować, wolałby pójść na jakiś kompromis, który zadowalałby obie strony...). Tak czy siak
zapraszam do starej szafy... Przygoda czeka.
Maciej „Shinobix” Kurowiak
Strona: 3
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
Bohaterowie
Piotr
Najsilniejszy z rodzeństwa. Potrafi nieźle walczyć, a z czasem staje się coraz lepszym wojownikiem.
Na początku walczy kijem, a po pewnym czasie dzierży miecz.
Zuzanna
Zuzanna to mózg drużyny. Znakomicie rzuca i strzela. Z początku używa piłek czy kulek
śniegowych, by z czasem władać już śmiercionośnym łukiem.
Edmund
Edmund to spryciarz. Potrafi wdrapać się na drzewo, ale też w miarę dobrze daje sobie radę w
walce. Jego podstawową bronią jest z początku kij, a później miecz.
Łucja
Łucja z początku przydaje się głównie do przechodzenia przez wąskie przesmyki i korytarze. Z
czasem nabywa umiejętności leczniczych.
Strona: 4
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
Umiejętności
P i o t r i E d m u n d
Każda z postaci dysponuje pewnym zasobem umiejętności, które możemy kupować za zdobyte
monety. Dzielą się one na permanentne (czyli takie, które są cały czas w użyciu) oraz specjalne (o
użyciu których decydujemy podczas gry). Nie podaję kombinacji, gdyż znajdują się w Inventory.
Piotr – Zuzanna Atak z góry – Piotr broni Zuzanny przed atakami. By użyć tego ataku, Piotr i
Zuzanna muszą wpierw zjednoczyć siły.
Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Śmierć ghula – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija ghule jednym uderzeniem.
Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Podarowany miecz – potężny miecz dostępny dopiero od pewnego momentu w grze.
Lwi ryk – niszczący atak zadający obrażenia na dalszą odległość.
Wirujące ostrza – atak z bliskiej odległości. By użyć tej umiejętności, Piotr musi połączyć siły z
Edmundem.
Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Podwójne obrażenia – Piotr uderzając pięściami zadaje podwójne obrażenia.
Lwi skok – potężny atak z bliskiej odległości.
Lwi pazur – działa podobnie jak Lwi Skok.
Śmierć upiora – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija upiora jednym uderzeniem.
Śmierć ogra – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija ogry jednym uderzeniem.
Płaszcz driady – dzięki tej umiejętności Łucja może rzucić czar zabezpieczający Piotra. By użyć tej
umiejętności, Piotr i Łucja muszą połączyć siły.
Śmierć minobara – skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija minobary jednym uderzeniem.
Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Uderzenie tarczy – potężne uderzenie tarczą z bliskiej odległości.
Strona: 5
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
Z u z a n n a
Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Fletnia – fletnia sprawiająca, że wrogowie zapadają w sen.
Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Ognisty deszcz – atak powodujący deszcz ognia. By użyć tej umiejętności Zuzanna i Łucja muszą
połączyć siły.
Podarowany łuk – potężny łuk z niewyczerpanym zapasem strzał.
Kościany róg – róg pozwalający Zuzannie wezwać posiłki.
Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Piotr – Zuzanna atak z góry – Piotr broni Zuzanny przed atakami. By użyć tego ataku, Piotr i
Zuzanna muszą wpierw zjednoczyć siły.
Kamienna pieśń – melodia pozwalająca Zuzannie odkryć ukryte w okolicy statui.
Niszczycielskie koło – wspólny atak Zuzanny i Edmunda. By użyć tej umiejętności, Zuzanna i
Łucja muszą połączyć siły.
Jastrzębia prędkość – strzały Zuzanny są zawsze szybsze od wrogów.
Pieśń driady – melodia pozwalająca odnajdywać ukryte tarcze.
Szybkie przeładowanie – szybsze przeładowanie strzał.
Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Strona: 6
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa – Poradnik GRY-OnLine
Ł u c j a
Waleczne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Pierwsza pomoc – Łucja leczy wszystkich w drużynie.
Serce feniksa – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Sok z Ognistego Kwiatu – niewyczerpany napój leczniczy.
Płaszcz driady – dzięki tej umiejętności Łucja może rzucić czar zabezpieczający Piotra. By użyć tej
umiejętności, Piotr i Łucja muszą połączyć siły.
Lwie serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Poskromienie wilka – oswajanie wilków. Łucja może jeździć na oswojonym wilku.
Odważne serce – działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Poskromienie ghula – oswajanie ghuli. Łucja może ujeżdżać oswojonego ghula.
Poskromienie upiora – oswajanie upiora. Łucja może jeździć na oswojonym upiorze.
Ognista dolewka – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego.
Poskromienie minobora – oswajanie minobora. Łucja może ujeżdżać oswojonego minobora.
Słoneczne przyspieszenie – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego.
Potrójna dawka – zwiększa moc leczniczego napoju.
Słoneczny ogień – przyspiesza odzyskiwanie napoju leczniczego.
Podwójna dawka – zwiększa moc leczniczego napoju.
Deszcz tarcz – dzięki tej umiejętności Łucja rzuca czar zabezpieczający na każdego członka
drużyny. By użyć tej umiejętności Łucja i Edmund muszą połączyć siły.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :