Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00365 008324 15950355 na godz. na dobę w sumie
Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry - ebook/pdf
Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 67
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Były psychiatra wojskowy zostaje wezwany do Nowego Jorku w sprawie piątki młodych ludzi, którzy znaleźli się na ulicach miasta uzbrojeni, w stanie ewidentnego szoku i amnezji. Z poradnika dowiecie się jak ukończyć grę „Overclocked: A Story of Violence”.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Rozdział 1 – Rozbite szkło] Niedziela, przedpołudnie (cz.1)
-[Rozdział 1 – Rozbite szkło] Niedziela, przedpołudnie (cz.2)
-[Rozdział 1 – Rozbite szkło] Niedziela, popołudnie
-[Rozdział 1 – Rozbite szkło] Niedziela, wieczór
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, przedpołudnie (cz.1)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, przedpołudnie (cz.2)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, popołudnie
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, wieczór (cz.1)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, wieczór (cz.2)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, wieczór (cz.3)
-[Rozdział 2 - Rany] Poniedziałek, wieczór (cz.4)
-[Rozdział 3 - Przeciwnik] Wtorek, przedpołudnie
-[Rozdział 3 - Przeciwnik] Wtorek, popołudnie (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27

Informacja o grze

Overclocked to kolejna przygodówka ze studia House Of Tales. Zawsze w przypadku niemieckiego producenta mogliśmy liczyć na ciekawą i wciągającą fabułę (choćby w The Moment of Silence), nierzadko poruszającą drażliwe tematy. Nie inaczej jest tym razem.

Gra Overclocked: A Story of Violence, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Overclocked A Story of Violence autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent House of Tales Entertainment GmbH, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Nicolas Games Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 Rozdział 1 – Rozbite szkło ____________________________________________________ 4 Niedziela, 11.11.2007, przedpołudnie ________________________________________ 4 Niedziela, 11.11.2007, popołudnie __________________________________________ 9 Niedziela, 11.11.2007, wieczór ____________________________________________ 10 Rozdział 2 - Rany___________________________________________________________ 15 Poniedziałek, 12.11.2007, przedpołudnie____________________________________ 15 Poniedziałek, 12.11.2007, popołudnie ______________________________________ 22 Poniedziałek, 12.11.2007, wieczór _________________________________________ 26 Rozdział 3 - Przeciwnik _____________________________________________________ 37 Wtorek, 13.11.2007, przedpołudnie ________________________________________ 37 Wtorek, 13.11.2007, popołudnie ___________________________________________ 38 Wtorek, 13.11.2007, wieczór ______________________________________________ 48 Rozdział 4 - Pogrążony______________________________________________________ 50 Środa, 14.11.2007, przedpołudnie__________________________________________ 50 Środa, 14.11.2007, popołudnie ____________________________________________ 51 Środa, 14.11.2007, wieczór _______________________________________________ 55 Rozdział 5 - Zagubiony ______________________________________________________ 57 Czwartek, 15.11.2007, przedpołudnie_______________________________________ 57 Czwartek, 15.11.2007, popołudnie _________________________________________ 58 Czwartek, 15.11.2007, wieczór ____________________________________________ 59 Piątek, 16.11.2007, wczesny ranek _________________________________________ 62 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Były psychiatra wojskowy, David McNamara zostaje wezwany z Waszyngtonu do Nowego Jorku w sprawie piątki młodych ludzi, którzy z nieznanego powodu znaleźli się na ulicach miasta na wpół nadzy, uzbrojeni i w stanie ewidentnego szoku. Żadne z nich niczego nie pamięta, nawet tego kim jest i jak się nazywa. To właśnie ma odkryć nasz bohater, któremu, nawiasem mówiąc, ów nieoczekiwany wyjazd jest mocno nie na rękę – jego sprawy osobiste nie układają się pomyślnie, a dokładnie – jego małżeństwo przeżywa bardzo poważny kryzys. Gra wyposażona jest w szereg ciekawie zaprojektowanych ikonek kontekstowych. Najechawszy na jakikolwiek aktywny obiekt (również na przedmiot w ekwipunku), widzisz ikonkę ręki i dopiero kliknięcie jej ujawnia wszystkie dostępne możliwości. Oprócz tradycyjnego „obejrzyj” i „weź” przedstawionych w postaci mrugającego oka i zaciskającej się dłoni, dostępnych jest wiele innych akcji, które są bardzo konkretnie zobrazowane, nazwane i zanimowane. Tak więc od razu wiadomo, czy w danym miejscu David ma się wspiąć, przeczołgać, otworzyć drzwi czy np. odsłuchać automatyczną sekretarkę. Po zabraniu jakiegoś przedmiotu jego wizerunek na moment wyświetla się w prawym górnym rogu ekranu. Pojawia się tam też rysunek koperty (w momencie nadejścia smsa) lub taśmy magnetofonowej (gdy dana sytuacja jest nagrywana). Z kolei każdy przedmiot wyjęty z inwentarza i używany w danej chwili będzie widoczny w lewym górnym rogu ekranu. By stamtąd znikł, czyli przestał być aktywny, wystarczy kliknąć PPM. Przez grę poprowadzą Cię białe strzałki zmieniające ujęcia kamery i przemieszczające bohatera w obrębie danej lokacji oraz kursory kierunkowe wysyłające go do do następnej miejscówki i dokładnie informujące dokąd. Wielokrotnie wystąpi także możliwość uzyskania zbliżenia (lupa), z którego wyjdziesz, klikając ikonkę lupy ze strzałką (na obrzeżach minilokacji). Bohater wyposażony jest w PDA, którego używa do telefonowania, obierania smsów i odtwarzania nagranych sesji terapeutycznych. Posługiwanie się palmtopem jest raczej nieskomplikowane, poza tym każdą z dostępnych funkcji objaśniam w poradniku dokładnie w tym momencie, w którym David powinien z niej skorzystać. Jaką szokującą prawdę uda się odkryć naszemu psychiatrze podczas sesji z piątką pacjentów? Czy zdoła uratować swoje małżeństwo? Z kim przyjdzie mu się zmierzyć? Kto jest przyjacielem, a kto wrogiem? Tego musisz dowiedzieć się sam... Strona: 3 Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia R o z d z i a ł 1 – R o z b i t e s z k ł o Hotel Skyline, Nowy Jork N i e d z i e l a , 1 1 . 1 1 . 2 0 0 7 , p r z e d p oł u d n i e Dave McNamara w paskudny deszczowy poranek budzi się w pokoju hotelowym. Wstaje z łóżka, przegląda leżącą tuż za nim otwartą walizkę i stwierdza, że zapomniał zabrać płaszcz. Sprawdza też zawartość portfela (w ekwipunku – ikonka oka, a następnie ręki). Brak w nim jakiejkolwiek gotówki, ale przynajmniej jest karta kredytowa. (Przyjrzenie się jej, skutkuje automatycznym pojawieniem się numeru telefonu do banku w palmtopie Dave a). Mężczyzna podchodzi do stojącego pod ścianą stolika i odsłuchuje nagranie z automatycznej sekretarki usytuowanego z prawej telefonu. Ma dwie wiadomości. Pierwszą od detektywa Morettiego, który umawia się z nim na Staten Island. Drugą (trzeba ponownie kliknąć telefon) od nie wiadomo kogo – rozmówca nie zdecydował się odezwać. Dave zabiera leżące na stoliku srebrne wahadełko oraz swój nowy PDA (po lewej). Strona: 4 Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine Ten ostatni ogląda uważnie (w ekwipunku) i wysłuchuje krótkiej informacji na temat dostępnych w nim funkcji. Jak na razie ma w swojej bazie danych tylko trzy kontakty: do banku, żony i adwokata. Dave wykonuje dwa krótkie telefony (zaznacz nazwisko rozmówcy, po czym kliknij podświetloną żółto słuchawkę – pierwszą u dołu, z lewej). Najpierw do Kim, która nie bardzo chce z nim rozmawiać. Potem do Terry ego, z którym umawia się na pogawędkę wieczorem. W trakcie telefonowania Dave przechodzi do drugiej części pokoju, skąd kieruje się do drzwi (kliknij strzałkę wskazującą dół ekranu, by zmienić widok na prezentujący wyjście). Zanim jednak opuści pokój, zabiera ze stojącej po prawej komody garść drobnych. Strona: 5 Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine W holu hotelowym podchodzi do kontuaru i odbywa krótką rozmowę z recepcjonistą. Po wstępnych uprzejmościach na temat pobytu i minionej nocy McNamara zahacza Flynna jeszcze o kilka spraw (kliknij znak zapytania, by pozyskać dalsze informacje). Wypytuje go zatem o pieniądze i bankomat, knajpki, burzę, a przede wszystkim o szpital na Staten Island, do którego potrzebuje się dostać. W tym momencie pojawia się kolejna kwestia – planu miasta, który po chwili ląduje w kieszeni Dave a. Mężczyzna odchodzi od lady (wyjdź ze zbliżenia, kliknąwszy ikonkę lupy ze strzałką) i kieruje się ku wyjściu z hotelu (w prawo). Znalazłszy się na ulicy, zostaje znienacka napadnięty przez niesioną podmuchem wiatru gazetę. Pozbywszy się jej (kliknij u góry szpalty), wędruje w lewo, w stronę przystani promu. Tu wchodzi na szeroki pomost i kolejno zagaduje dwu stojących na jego końcu mężczyzn: na temat paskudnej burzowej pogody i promu. Wreszcie, widząc nadpływający prom, wraca na ulicę i kieruje się ku wejściu do poczekalni promowej. I po chwili dociera na Staten Island. Strona: 6 Overclocked: A Story of Violence – Poradnik GRY-OnLine Trafiwszy pod budynek kliniki, podchodzi do bramy. U góry po prawej zauważa kamerę, natomiast na lewo od bramy widnieje interkom. Dave naciska guzik i informuje damski głos po drugiej stronie, że przybył z Waszyngtonu na umówione spotkanie z doktorem Youngiem. Brama zostaje otwarta i McNamara wchodzi na teren kliniki. Zmierza ku schodom, u szczytu których widać oczekującą go pielęgniarkę. Ta wprowadza go do budynku i udaje się na poszukiwania doktora Younga. David kieruje się w lewo, a następnie w korytarz po prawej. Tu zamienia parę zdań z Youngiem, po czym wypytuje go jeszcze o kilka dodatkowych kwestii. Ostatecznie panowie umawiają się, że w oczekiwaniu na spóźniającego się detektywa Dave rozejrzy się nieco, a potem zajrzy do Younga, do kabiny w holu. McNamara zostaje w korytarzu i przez wizjery umieszczone na drzwiach szpitalnych cel zagląda do ich wnętrz (konkretnie do dwu pierwszych). Dotarłszy na koniec korytarza, słyszy głos detektywa, który właśnie pojawił się w holu. Wyjaśniwszy sobie małe nieporozumienie co do osoby Dave a, panowie rozmawiają chwilkę w korytarzu, a gdy wrzaski któregoś z pacjentów stają się zbyt głośne, Moretti proponuje, by przeszli do holu. Tam (na lewo od usytuowanej przed schodami kabiny) kontynuuje wprowadzanie naszego psychiatry w sprawę. McNamara dowiaduje się więc dalszych szczegółów na temat pięciu bezimiennych osób, które z nieznanych powodów wybiegły z bronią na ulicę. Każda z nich wyposażona była w automatyczny pistolet, każda cierpi na amnezję i wszystkie są w stanie silnej histerii. Pierwszy taki wypadek miał miejsce w piątek (dziewczyna, cela nr 2), ostatni dziś rano (dziewczyna, cela nr 4). Detektyw podejrzewa, że przyszli pacjenci McNamary mogą należeć do jakiejś sekty, być może byli pod wpływem narkotyków. W każdym razie jest przekonany, że są oni ze sobą w jakiś sposób powiązani. Zobowiązuje psychiatrę do utrzymania wszystkiego w ścisłej tajemnicy. McNamara wypytuje go o dalsze kwestie: jego staż w policji i doświadczenie z podobnymi przypadkami, a także: dlaczego nie chciał rozmawiać w obecności Younga i wreszcie o jakieś namiary, by panowie mogli być w kontakcie. Obiecuje informować go na bieżąco o przebiegu terapii. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: