Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00064 005949 15941231 na godz. na dobę w sumie
Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry - ebook/pdf
Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 30
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry przygodowej „Penumbra: Black Plague” zawiera szczegółowy opis przejścia każdego etapu rozgrywki. Gra została ukończona na poziomie trudności normal.

Spis treści:
-Wstęp
-02 Część I
-Część II
-Część III
-Część IV
-Część V
-Część VI
-Część VII
-Część VIII
-Część IX
-Część X

Informacja o grze

Penumbra: Black Plague jest grą przygodową utrzymaną w konwencji horroru, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Jest to sequel, a zarazem zakończenie opowieści rozpoczętej w Penumbra: Overture.

Gra Penumbra: Black Plague, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Penumbra: Black Plague autor: Adrian „SaintAdrian” Stolarczyk (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Frictional Games, Wydawca Paradox Interactive, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 Część I_____________________________________________________________________ 4 Część II ____________________________________________________________________ 7 Część III __________________________________________________________________ 10 Część IV __________________________________________________________________ 12 Część V ___________________________________________________________________ 15 Część VI __________________________________________________________________ 18 Część VII__________________________________________________________________ 20 Część VIII_________________________________________________________________ 22 Część IX __________________________________________________________________ 25 Część X ___________________________________________________________________ 27 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w poradniku do gry Penumbra: Black Plague. Zawiera on szczegółowy opis przejścia każdego etapu. Gra została ukończona na poziomie trudności normal. Niektóre elementy na większości z dołączonych do poradnika obrazków zostały oznaczone numerami. Fragmenty, które odwołują się do owych elementów, posiadają odpowiednie oznaczenia, w postaci np. znaku [#01], który wyróżniony jest kolorem brązowym. Życzę udanej zabawy! Adrian „SaintAdrian” Stolarczyk Strona: 3 Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia C zę ś ć I Weź znajdującą się w jednej z szafek monetę [#01]. Teraz podejdź do biurka. Z szuflad w [#02] zabierz notatkę oraz racę. Wsadź zabraną wcześniej monetę do imadła [#03]. Przekręć wajchę imadła tak, by zagnieść monetę. Odsuń metalową półkę z rogu pomieszczenia. Tam – na śrubkach kraty szybu wentylacyjnego [#04] – użyj znalezionej wcześniej monety. Po wyjściu z szybu zabierz leżącą na podłodze notatkę. Zwróć uwagę na automat [#05]. Zabierz znajdujące się koło niego baterie i flarę. Na drugim końcu pomieszczenia (przy czarnych skrzyniach) również znajdziesz baterie. Wejdź do dalszej części szybu. Strona: 4 Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine Przy rozwidleniu idź w kierunku na wprost szybu. Dojdziesz do zablokowanego przejścia, przy którym leżą baterie. Teraz wróć do rozwidlenia i zatrzymaj się przed drugim przejściem [#06]. Poza ostrzeżeniem na ścianie widać też niestabilne podłoże, które runie w dół już po wykonaniu pierwszych kroków. Aby przejść na drugą stronę, można użyć znajdujących się zaraz obok wejścia desek lub przytaszczyć z wcześniejszej sali jedną z czarnych skrzyń i wrzucić ją do powstałej dziury. Przechodząc dalej, dostrzeżesz, że przejście po prawej blokuje wylatujący z rury strumień pary. Po lewej stronie znajduje się chłodnia, w której odszukaj zepsuty termostat [#07]. Teraz wróć do automatu stojącego przy wejściu do szybu i wrzuć do niego zdobytą w celi monetę. Zabierz napój, który wypadnie i wróć z nim do termostatu. Użyj na termostacie napoju. Problem zablokowanej części szybu został rozwiązany. Wejdź w jego dalszą część. Wyjdziesz w pomieszczeniu, którego dalszą część blokują lasery. Najpierw obejrzyj leżące na ziemi zwłoki i podnieś leżące koło nich zapiski. Zabierz znajdujące się w prawym rogu beczki i ustaw jedną z nich w miejscu [#08]. Wskocz na beczkę i przeskocz lasery. Zwróć uwagę na czytnik [#10]. Teraz odsuń szafy z [#09] i przejdź przez znajdujące się za nimi drzwi. Strona: 5 Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine Wejdź w pierwsze z otwartych drzwi. Zabierz stamtąd leżące na półkach przedmioty (kaseta, flara, alkohol i baterie). Kasetę włóż do odtwarzacza [#11]. Po wysłuchaniu nagrania możesz zapisać grę, używając przedmiotu [#12] na półce. Drzwi do obu kolejnych pomieszczeń są zamknięte. Jedno z nich to początkowa cela. Na końcu korytarza znajduje się skrzynka z przewodami [#13]. Zabierz leżący przy rogu ściany odłamek [#14] i rzuć nim w skrzynkę. Kiedy pokrywa odpadnie, zerwij główny przewód. W ten sposób otworzysz drzwi do zablokowanych pokoi. Strona: 6 Penumbra: Black Plague – Poradnik GRY-OnLine C zę ś ć I I Wejdź do pomieszczenia usytuowanego najbliżej rogu ściany. Z szafeczki [#01] zabierz strzykawkę i środki przeciwbólowe. Po zabraniu przedmiotów usłyszysz nagle, że ktoś się zbliża. Schowaj się za biurkiem [#02] i przeczekaj, aż przeciwnik odejdzie. Następnie wróć na korytarz z laserami. Podejdź do znajdujących się koło laserów ładunków i użyj jednego z nich. Zobaczysz menu, które pozwoli na dezaktywacji promieni. Naciskaj na poszczególne klawisze (zgodnie z alfabetyczną kolejnością) tak, jak na powyższym obrazku. Po wyłączeniu laserów podejdź do leżącego na ziemi doktorka [#03]. Użyj zdobytego wcześniej alkoholu, by oczyścić strzykawkę. Teraz pobierz nią krew naukowca. Użyj próbki krwi na czytniku, by otworzyć stalowe drzwi. Przejdź do następnego pomieszczenia. Zabierz ze stolika po lewej stronie płytę CD [#04]. Na stoliku po prawej znajdziesz notatkę. Obejrzyj zepsutą skrzynkę po prawej. Możesz pociągnąć za znajdującą się obok niej wajchę. Oprócz pojawienia się iskier nic się nie stanie. Wejdź do pomieszczenia obok skrzynki. Najpierw zabierz środki przeciwbólowe oraz baterie schowane za jednym z pudeł. Zwróć uwagę na znajdującą się w pomieszczeniu beczkę z benzyną. Przeciągnij ją pod zepsuty transformator i użyj wajchy, by za pomocą iskier podpalić znajdującą się w nim benzynę. Przeciągnij beczkę pod czujnik pożarowy. Kiedy włączy się alarm i spryskiwacze, otworzą się również drzwi do dalszej części pomieszczeń. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: