Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00578 006963 15946036 na godz. na dobę w sumie
Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry - ebook/pdf
Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 47
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Penumbra: Przebudzenie” zawiera szczegółowy opis przejścia całej gry. Tekst podzielony jest na kilka rozdziałów, by można było łatwiej wszystko ogarnąć i nie pogubić się. Każdy poziom kopalni posiada swój własny rozdział.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady
-[Prolog] Opis przejścia
-[Rozdział] Mapa
-[Rozdział] Opis przejścia (cz.1)
-[Rozdział] Opis przejścia (cz.2)
-[Rozdział II] Mapa
-[Rozdział II] Opis przejścia (cz.1)
-[Rozdział II] Opis przejścia (cz.2)
-[Rozdział II] Opis przejścia (cz.3)
-[Rozdział III] Mapa
-[Rozdział III] Opis przejścia (cz.1)
-[Rozdział III] Opis przejścia (cz.2)
-[Rozdział IV] Mapa
-[Rozdział IV] Opis przejścia (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 16

Informacja o grze

Penumbra: Overture jest pierwszym epizodem cyklu Penumbra, przygotowywanego przez studio Frictional Games. Akcja programu rozgrywa się na Grenlandii, w opuszczonym kompleksie badawczym, który został opanowany przez dziwne i bardzo niebezpieczne stwory.

Gra Penumbra: Overture, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Penumbra: Przebudzenie autor: Artur „Arxel” Justyński (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Frictional Games, Wydawca Lexicon Entertainment, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Porady ________________________________________________________ 4 Prolog ________________________________________________________ 6 Rozdział I ______________________________________________________ 9 Rozdział II ____________________________________________________ 18 Rozdział III ___________________________________________________ 31 Rozdział IV____________________________________________________ 39 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witaj w poradniku do gry Penumbra: Przebudzenie. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia całej gry. Tekst podzielony jest na kilka rozdziałów, by można było łatwiej wszystko ogarnąć i nie pogubić się. Każdy poziom kopalni posiada swój własny rozdział. Wszystkie dokumenty oraz przedmioty, które będziesz musiał zebrać podczas gry, wyróżnione są w treści poradnika kolorem niebieskim. Aby dokładnie poznać całą historię, w którą planujesz się wplątać – czytaj uważnie wszystkie notatki. Dostarczają one bowiem ogromnej ilości informacji o fabule gry. Jeżeli jesteś gotów – wstąp w nieznane... Artur „Arxel” Justyński Strona: 3 Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Porady P o r a d y w s t ę p n e Nim wkroczysz w przerażający i mroczny świat gry, zapoznaj się z kilkoma dość istotnymi i przydatnymi poradami: • Oszczędzaj latarkę – baterie dość szybko się wyczerpują. Zwróć na to uwagę zwłaszcza w drugim rozdziale, gdyż to w nim jest najciemniej. W następnych nieco się rozjaśni i latarki będziesz używał tylko sporadycznie. Lepszym rozwiązaniem są flary, których w grze jest zdecydowanie więcej niż baterii do latarki. Masz do dyspozycji także pałeczkę neonową, która nie zgaśnie nigdy. • Gdy kucasz i się nie poruszasz, ekran zmienia kolor na niebieski, dzięki czemu widzisz w ciemności. • Wrogowie nie dostrzegą Cię, jeśli będziesz kucał, nie poruszał się i nie patrzył w ich stronę – gdy patrzysz, po chwili czujesz lęk, ekran zaczyna się trząść, po czym zostajesz dostrzeżony przez wroga. • Staraj się zawsze być w pełni sił, jednakże używaj środków przeciwbólowych rozsądnie, gdyż ich zapas może się dość szybko wyczerpać. • Czytaj wszystkie notatki, które zbierasz – zawierają one informacje potrzebne do ukończenia gry. • Do zapisu stanu gry służą Artefakty, na które będziesz natykać się co jakiś czas. Staraj się zapisywać stan gry jak najczęściej. Ponadto gra czasem sama robi autosave. Strona: 4 Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine E k s t e r m i n a c j a p r z e c i w n i k ó w W całej grze spotkasz tylko trzy rodzaje wrogów, z czego tylko dwa będziesz mógł zgładzić. Pies jest jednym z najczęściej spotykanych przeciwników w grze. Najprostszym sposobem pozbycia się go jest zadawanie ciosów np. beczką czy skrzynią itp. Pies nie sięgnie tak wysoko, a uderzenia będą w niego trafiały. Musisz uważać – po trafieniu pies biegnie zawyć, czym przywołuje inne psy do pomocy. Gdzieniegdzie znajdziesz także specjalne klatki – możesz zapędzić do nich psa, uderzyć go, po czym szybko wyjść, zamykając wejście (otwiera się do wewnątrz, więc pies nie wyjdzie). Następnie wystarczy uruchomić parę w klatce – a pies po chwili zginie. Wstrętne i denerwujące pajączki. Boją się światła latarki. Nie jest łatwo je trafić. Musisz wyczekać odpowiedni moment, kiedy skoczą w Twoim kierunku. Ogromny robak – spotkasz tylko dwa w całej grze. Jedynym sposobem na nie jest... ucieczka. Strona: 5 Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Prolog Grę rozpoczynasz w kabinie statku #1. Podnieś leżący na stole Notes, od tej chwili wszystkie dokumenty, które znajdziesz oraz zapiski własne (bohatera) będą w nim składowane. Po lewej stronie w skrzyni #2 leży pierwszy list – List miłosny do rybaka od jego żony. W szufladzie biurka stojącego tuż obok łóżka #1 znajdziesz Latarkę. W swoim ekwipunku znajdziesz klucz do kłódki, którym otworzysz szafkę #2. W środku znajdziesz Baterie do latarki oraz Pałeczkę neonową. Kiedy już wszystko zbierzesz, możesz udać się do wyjścia. Strona: 6 Penumbra: Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine Czas na małą przechadzkę po świeżym powietrzu. Staraj się przejść ten dość krótki lodowy epizodzik w miarę szybko, gdyż mróz negatywnie działa na bohatera, co objawia się zmianą koloru ekranu co pewien czas. Idź prosto, na małej górce natrafisz na kilka kamieni # 1 , weź jeden i udaj się dalej. Dojdziesz do włazu, który będzie przymarznięty. Uderz w kawałek lodu kamieniem # 2 , by ten się roztrzaskał, po czym odkręć właz i klikając nań, wejdź do środka. Spadniesz ze sporej wysokości, na szczęście nie odniesiesz poważnych obrażeń. Powoli rozpoczyna się prawdziwa rozgrywka – jest ciemno. Staraj się jednakże oszczędzać baterie w latarce. Podejdź do przodu, po lewej znajdziesz Metalowy pręt #1, natomiast w skrzyni po prawej – Flarę (musisz odsunąć wieczko). Drugą Flarę znajdziesz za beczkami stojącymi w rogu pomieszczenia #2 – czyli za Tobą. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: