Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00588 006985 15946093 na godz. na dobę w sumie
Piła - poradnik do gry - ebook/pdf
Piła - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 82
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Saw: The Video Game zawiera dokładny opis przejścia, połączony ze szczegółowym ukazaniem wszystkich pomieszczeń i przeciwników. Znalazło się tu także miejsce dla przedstawienia lokalizacji dokumentów, a także napotykanych zagadek.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Porady ogólne
-[Opis przejścia - Amanda] cz. 1
-[Opis przejścia - Amanda] cz. 2
-[Opis przejścia - Amanda] cz. 3
-[Opis przejścia - Jennings] cz. 1
-[Opis przejścia - Jennings] cz. 2
-[Opis przejścia - Jennings] cz. 3
-[Opis przejścia - Melissa] cz. 1
-[Opis przejścia - Melissa] cz. 2
-[Opis przejścia - Melissa] cz. 3
-[Opis przejścia - Oswald] cz. 1
-[Opis przejścia - Oswald] cz. 2
-[Opis przejścia - Obi] cz. 1
-[Opis przejścia - Obi] cz. 2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Gra akcji/TPP na motywach znanej serii horrorów o tym samym tytule. Wcielamy się w osamotnionego śmiałka, który próbuje przebrnąć przez pułapki zastawione przez psychopatycznego mordercę.

Gra Saw: The Video Game, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Saw: The Video Game autor: Łukasz „Terrag” Znojek (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent Zombie Inc., Wydawca Konami Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Porady ogólne __________________________________________________ 4  Opis przejścia ___________________________________________________ 6  Amanda ____________________________________________________________________ 6  Jennings __________________________________________________________________ 18  Melissa ___________________________________________________________________ 30  Oswald ___________________________________________________________________ 43  Obi _______________________________________________________________________ 53  Jeff _______________________________________________________________________ 63  Tapp ______________________________________________________________________ 73  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Saw: The Video Game zawiera dokładny opis przejścia, połączony ze szczegółowym ukazaniem wszystkich pomieszczeń i przeciwników. Znalazło się tu także miejsce dla przedstawienia lokalizacji dokumentów, a także napotykanych zagadek. Łukasz „Terrag” Znojek Strona: 3 Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne R o z w i ą z y w a n i e z a g a d e k W trakcie naszej przygody napotkamy kilka rodzajów łamigłówek z czego znakomita większość jest niestety losowa (losowe elementy w losowych miejscach). Na dobrą sprawę tylko zagadki w których zatrzymujemy trujący gaz (układanie pierścieni na rurach), oraz te, które rozwiązujemy przy uwalnianiu ofiar (acz nie wszystkich), są zawsze takie same i w związku z tym, możemy w pełni polegać na rozwiązaniu przytoczonym w tekście. W pozostałych przypadkach pomoże nam zamieszczony w poradniku opis postępowania przy rozwiązywaniu danej układanki. P o k o n y w a n i e p r z e c i w n i k ó w Przeciwnicy których napotkamy w świecie gry (podobnie jak kilka innych jej elementów), zostali rozmieszczeni w pewnym stopniu losowo. Innymi słowy mogą występować pewne odstępstwa między tym co widzimy na ekranie, a tym co mówi nam poradnik. Nie irytujmy się więc zbytnio, jeśli w danym pokoju nie wypadnie na nas osiłek z pałką... jak nie w tym, to w następnym. K o l e k c j o n o w a n i e p r z e d m i o t ó w Podobnie jak zagadki i przeciwnicy – rozmieszczone w meblach i ciałach przedmioty, również są w pewnym stopniu losowe. W pewnym stopniu, ponieważ jeśli w pokoju mamy zagadkę do której potrzebny będzie zawór, czy złączka, to tak czy inaczej – znajdziemy ją tam. Jeśli nie w szafie, to w biurku, ale znajdziemy. Idąc za ciosem – czasami zdarzy się zapewne, że miast opisanego przedmiotu natrafimy na inny... niestety ciężko tu prorokować. Warto tu podkreślić, że chociaż w tekście poniżej z uwielbieniem ograniczam się do określenia „szafki”, mam na myśli wszelkiej maści meble jakie tylko przeszukać możemy, więc czasem taką „szafką” może być stół, a innym razem gablotka. Chociaż staram się regularnie przypominać o przeszukiwaniu pomieszczeń, dobrze wypracować sobie taki odruch za każdym razem, kiedy wchodzimy do nowej lokacji. P o d k ł a d a n i e b o m b Przedmiotów, które nazywam w poradniku bombami, mamy trzy rodzaje – ogłuszające, gazowe i wybuchowe. Aby użyć takowej, musimy najpierw znaleźć odpowiedni schemat jej budowy, następnie stosowne przedmioty wchodzące w jej skład, a na końcu – odpowiednią aparaturę do jej sklecenia. Kiedy już ustrojstwo wyląduje w naszym plecaku, musimy wybrać odpowiedni typ bomby klawiszem [6], przytrzymać [shift] i nacisnąć [spację]. Nasz śmiałek pozostawi wtedy uzbrojoną pułapkę na ziemi. P r z e m i e r z a n i e k ł a d e k Balansowanie nad przepaściami (tudzież „elektryzującą” podłogą, lub kolcami) może irytować. Aby uniknąć zbędnych nerwów, powinniśmy przytrzymać jedną ręką podkładkę myszy, a drugą poruszyć delikatnie gryzoniem do przodu. Delikatnie i powoli, a nie szybko i zdecydowanie. W tym drugim przypadku mamy bowiem większą szansę na to, że detektyw przechyli się niebezpiecznie w bok i w mgnieniu oka wyzionie ducha. Strona: 4 Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine R o d z a j e o ś w i e t l e n i a W kilku miejscach możemy zmienić nasze podręczne źródło oświetlenia. Tych mamy trzy – towarzyszącą nam od samego początku – zapalniczkę, oślepiający i niezbyt praktyczny aparat, oraz latarkę. Zdecydowanie nie polecam irytującego aparatu – błyski jego lampy męczą oczy i są nad wyraz niewygodne. Jeśli zależy nam na odpowiednim klimacie – dobrym wyjściem będzie latarka rzucająca ograniczony strumień światła. Jednak według mnie najciekawszym rozwiązaniem jest zapalniczka – przynajmniej jeśli chodzi o robienie zrzutów ekranu ^^. O d z y s k i w a n i e z d r o w i a Przemierzając kolejne pomieszczenia, będziemy mieli kilka sposobów na podbudowanie własnego zdrowia. Najczęściej spotykanym przedmiotem, który nam w tym pomoże są strzykawki (max. 4 w plecaku) wypełnione leczniczą substancją (niejednokrotnie zamknięte są one w szafkach, które otworzymy po rozegraniu mini-gry). Często natrafimy również na bandaże odnawiające odrobinę naszego zdrowia na miejscu (nie możemy ich magazynować). Na identycznej zasadzie działają butelki z wodą, oraz zestawy do szycia. Ostatnim, marnym sposobem na odnowienie energii jest picie wody z dozowników na ścianach. Są one raczej rzadkie, a ilość życia którą przywraca każdy łyk jest po prostu niedorzeczna. Musimy poważnie się nawciskać ([1]), żeby odbudować chociażby milimetr paska. Strona: 5 Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia A m a n d a Już na samym początku zostajemy rzuceni na głęboką wodę. Musimy działać szybko. Wykonujemy myszką szybkie, okrężne ruchy #1. Jednocześnie przyglądamy się naszej stalowej masce. Co kilka sekund powinna pojawiać się na niej kolorowo podświetlona cyfra #2. Ilekroć ją odczytamy – szybko naciskamy odpowiedni numer na klawiaturze (z zakresu 1-4). Na koniec kilka ruchów „góra – dół” myszką i jesteśmy wolni. Zamykamy drzwi od toalet i odwracamy się do lustra #1. Odczytujemy numer 437 (tak – 7, a nie jak można by pomyśleć – 1). Podchodzimy do drzwi i używając myszki – wprowadzamy kombinację do zamka kłódki #2. Korytarz doprowadzi nas do nowego pomieszczenia. Strona: 6 Saw: The Video Game – Poradnik GRY-OnLine Po scence przerywnikowej rusza wskaźnik czasu na ścianie przy drzwiach #1. Odwracamy się w kierunku toalet i otwieramy drugą od lewej. Podchodzimy do muszli i zanurzamy w niej rękę #2. Musimy naprowadzić myszką dłoń Tappa na bezpiecznik pływający pośród strzykawek, a następnie nacisnąć na klawiaturze klawisz [1]. Umieszczamy bezpiecznik w mechanizmie wiszącym na ścianie, pod czerwonym licznikiem czasu. Po wciśnięciu przycisku otworzą się przed nami drzwi. Przechodzimy przez raniące nas fragmenty szkła. Z szafki pod ścianą wyciągamy strzykawkę z medykamentem. W głębi korytarza, z pomocą klawisza [4]- wyciągamy zapalniczkę, która oświetli nam drogę. Powinniśmy dotrzeć do pokoju z krwawym napisem na ścianie i drabiną #1, która zaprowadzi nas na górę. Na śmietniku po prawej spoczywają dokumenty, które możemy przeczytać. W dużej hali, nieopodal ciała #2 (w kieszeni - apteczka) po prawej – odnajdujemy kasetę z nagraniem. Możemy przejrzeć dokumenty leżące na stoliku pod drzwiami przez które przechodzimy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Piła - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: