Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00272 004833 12594005 na godz. na dobę w sumie
Poradnik... - ebook/pdf
Poradnik... - ebook/pdf
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Goneta Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-63783-43-3 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

„Poradnik Antystresowy” powstał w wyniku potrzeby stworzenia takiego utworu przez osobę całkowicie nie związaną zawodowo z tematyką książki. Dlatego język jest zrozumiały, a porady jak najbardziej do zaakceptowania i stosowania, wypróbowane wcześniej przez samą autorkę. W skomercjalizowanym obecnie życiu nas wszystkich stres jest wszechobecny i obezwładniający na każdym kroku. Dlatego 'Poradnik Antystresowy' jest godny polecenia dla każdego, kto kiedykolwiek czuł się źle fizycznie z niezrozumiałych względów czy reagował w sposób do tej pory mu nieznany. Praktyczność wynikła z autentycznego testowania na sobie przez autorkę metod jest godna polecenia do wypróbowania przez każdego z nas.

Niniejszy wolumin jest wydaniem drugim, poprawionym.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Stres — co go powoduje? Stres jest naturalną reakcją organizmu na szkodliwe oddziaływanie otoczenia. Nie za każdym razem stres jest reakcją na negatywne bodźce, ale zawsze dotyka naszego ciała i organizm może odczuć jego skutki. Gdy podejmujemy nową pracę lub zawieramy małżeństwo, jesteśmy równie podatni na stres, jak wtedy, gdy wyrzucają nas z pracy lub się rozwodzimy. Różnica polega na sposobie przeżywania danego zdarzenia. To prawda, że podkreślamy głównie negatywny stres w naszym życiu. Jeśli jesteście zbyt długo narażeni na stres, to zaczyna być zbyt męczące dla ciała i może skutkować pojawieniem się chorób. Lista najbardziej stresogennych wydarzeń w życiu Thomas H. Holmes oraz jego współpracownicy z waszyngtońskiego wydziału medycyny ułożyli listę, która pokazuje zależności pomiędzy zmianami w życiu a poziomem stresu, który w konsekwencji może doprowadzić do choroby. Każde wydarzenie, które w poważny sposób oddziałuje na nasze życie otrzymało pewną liczbę jednostek, które określają poziom stresu. Stan alarmowy zaczyna się na poziomie 300 punktów Badacze odkryli, że ludzie, którzy zgromadzą w krótkim okresie czasu więcej niż 300 punktów, są dużo bardziej podatni na stres i związane z nim negatywne konsekwencje dla organizmu. Sprawdź w tabeli poniżej swoją podatność na stres. Wydarzenie w życiu — zmiana Jednostka pomiaru stresu Śmierć współmałżonka Rozwód Uwięzienie Śmierć członka rodziny Choroba lub uszkodzenie ciała Ślub Ciąża Zmiana statusu finansowego Śmierć przyjaciela Kłótnie z partnerem Pożyczka, kredyt, długi Syn lub córka opuszczają dom Nowa praca lub utrata pracy Problemy w pracy Zmiana adresu Zmiana szkoły Zmiana aktywności fizycznej Mniejsza pożyczka Zmiana nawyków żywieniowych Urlop Wakacje Mniejsze przewinienia lub kary Zmiany społecznej aktywności 100 73 63 63 53 50 40 38 37 35 31 29 26 23 20 20 19 17 15 13 12 12 11 Zacznij od tego: ► wyznacz i osiągnij cele, które do tej pory uważałaś(eś) za nierealne, ► zaprogramuj swój umysł na kierunek sukces i z całą siłą ruszaj tym kursem, ► zmotywuj się do działania i osiągania wyznaczonych celów, ► zmień negatywne wspomnienia na coś pozytywnego, ► natychmiast zmień swój stan emocjonalny oraz nastrój, ► kontroluj emocje, które odczuwasz.
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Poradnik...
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: