Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00811 010674 7469795 na godz. na dobę w sumie
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook/epub
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook/epub
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Novae Res Język publikacji: polski
ISBN: 9788380831629 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> popularnonaukowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?Na ile social media są nadal social?Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…
Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:






Pobierz darmowy fragment (epub)

Gdzie kupić całą publikację:

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: