Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00569 005972 13108129 na godz. na dobę w sumie
Prototype - poradnik do gry - ebook/pdf
Prototype - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 114
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> playstation 3 >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry „Prototype” znajdziecie opis przejścia misji z głównego wątku fabularnego, eventów, kilka ogólnych porad dotyczących rozgrywki, a także drobne wskazówki związane z rozwijaniem zdolności bohatera i zdobywaniem informacji o fabule.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady ogólne
-Opis przejścia
-Memory in Death
-Unexpected Family
-Past and Present
-Behind The Glass
-The Wheels of Chance
-A New Order
-Open Conspiracy
-In The Web
-The Altered World
-Errand Boy
-Confessions
-Under The Knife
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 42

Informacja o grze

Gra akcji/TPP z otwartym światem na wzór Grand Theft Auto. Akcja toczy się na wyspie Manhatan. Tajemniczy wirus zaczyna przeobrażać ludzi w potwory. Wcielamy się w Aleksa Mercera, który na skutek infekcji zyskuje moc zmieniania kształtu własnego ciała. Um

Gra Prototype, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Prototype autor: Maciej „Sandro” Jałowiec (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent AAA, Wydawca Activision Blizzard, Wydawca PL Licomp Empik Multimedia. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Prototype – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ________________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 3 Porady ogólne ______________________________________________________________ 4 Opis przejścia _________________________________________________________ 5 Memory in Death ____________________________________________________________ 5 Unexpected Family __________________________________________________________ 6 Past and Present ____________________________________________________________ 8 Behind The Glass ___________________________________________________________ 10 The Wheels of Chance ______________________________________________________ 13 A New Order_______________________________________________________________ 16 Open Conspiracy ___________________________________________________________ 17 In The Web ________________________________________________________________ 18 The Altered World __________________________________________________________ 19 Errand Boy ________________________________________________________________ 21 Confessions _______________________________________________________________ 22 Under The Knife____________________________________________________________ 23 The Stolen Body____________________________________________________________ 24 Biological Imperative _______________________________________________________ 26 The Door in The Wall _______________________________________________________ 28 First and Last Things _______________________________________________________ 29 The First Monster __________________________________________________________ 31 Making The Future _________________________________________________________ 33 Children of Blacklight _______________________________________________________ 35 Men Like Gods _____________________________________________________________ 36 A Dream of Armageddon ____________________________________________________ 40 The Word Set Free__________________________________________________________ 41 Things to Come ____________________________________________________________ 42 On Instinct ________________________________________________________________ 43 Shock and Awe ____________________________________________________________ 44 The Last Man ______________________________________________________________ 45 Two Tickets _______________________________________________________________ 46 One Thousand Suns ________________________________________________________ 47 Wyzwania (Events) ___________________________________________________ 49 Poruszanie się (Movement)__________________________________________________ 49 Szybowanie (Glide)_________________________________________________________ 58 Szały zabijania (Kill)________________________________________________________ 66 Wojny (War) ______________________________________________________________ 87 Wchłanianie (Consume) _____________________________________________________ 96 Ulepszenia (Upgrades) _______________________________________________ 101 Moce (Powers)____________________________________________________________ 101 Poruszanie się (Movement)_________________________________________________ 102 Przetrwanie (Survivability) _________________________________________________ 103 Walka (Combat) __________________________________________________________ 104 Przebranie (Disguise)______________________________________________________ 105 Pojazdy (Vehicle) _________________________________________________________ 106 Broń (Weaponry)__________________________________________________________ 107 Sieć intryg (Web of Intrigue)__________________________________________ 108 Mapy _______________________________________________________________ 110 Hints (wskazówki) ________________________________________________________ 110 Landmarks (punkty orientacyjne) ___________________________________________ 111 Strona: 2 Prototype – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p W poradniku do gry Prototype znajdziesz opis przejścia misji z głównego wątku fabularnzgo, eventów, kilka ogólnych porad dotyczących rozgrywki, a także drobne wskazówki związane z rozwijaniem zdolności bohatera i zdobywaniem informacji o fabule. Na ostatnich stronach poradnika umieszczono mapy z zaznaczonymi i punktów orientacyjnych (Landmarks). lokacjami wskazówek (Hints) Maciej „Sandro” Jałowiec Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Prototype – Poradnik GRY-OnLine P o r a d y o g ó l n e 1. Staraj się jak najczęściej mieć w zanadrzu wygląd żołnierza. Tak się składa, że oferuje on największe możliwości – porywanie czołgów bez wzbudzania podejrzeń, używanie artylerii, infiltrowanie baz wroga, itd.; 2. Opanuj sztukę szybkiego zmieniania wyglądu. Nie raz i nie dwa znajdziesz się w sytuacji, w której uciekając przed wojskiem przez chwilę będziesz dla nich niewidoczny. Tak się składa, że można wówczas zmienić wygląd zmylając przeciwnika. Na takie przeobrażenie możesz mieć czasem nawet ułamek sekundy, więc warto nauczyć się robić to szybko; 3. Od czasu do czasu wykonuj dodatkowe zadania, takie jak wyzwania polegające na szybkim przemieszczaniu się, wykańczaniu wrogów konkretną bronią, niszczeniu gniazd potworów, itd. Dzięki nim zdobędziesz dodatkowe punkty ewolucji, które potem można przeznaczyć na nowe umiejętności; 4. Niszczenie baz i gniazd to świetny sposób na zdobywanie dodatkowych punktów ewolucji. W przypadku gniazd mutantów najlepiej sprawdzają się helikoptery – zainfekowani nie są bowiem w stanie dosięgnąć wysoko zawieszonej maszyny. Jeśli chodzi o bazy, to osobiście preferuję czołg – helikopter jest świetnym celem dla broni przeciwlotniczej, natomiast mocna jednostka naziemna trochę lepiej radzi sobie w bazie; 5. Jednym z najtrudniejszych przeciwników jest grupa uderzeniowa (Strike Team). Ich jednostki są na radarze zaznaczane ikonami piorunów. Składają się one z helikopterów i latających detektorów – dlatego trochę ciężko im uciec. Grupy uderzeniowe przybywają na pole walki wtedy, gdy jedna z jednostek naziemnych wezwie posiłki przez radio. Taki żołnierz/pojazd proszący o wsparcie jest oznaczany czerwono-czarną ikoną. Szybkie wyeliminowanie delikwenta sprawi, że grupa uderzeniowa nie przybędzie na miejsce akcji. Gdy zdobędziesz zdolność latania maszynami (i jednocześnie przechwytywania wrogich helikopterów) będziesz mógł bez większych problemów niszczyć całe grupy uderzeniowe i otrzymywać duże bonusy punktowe; 6. Przejmowanie helikopterów unoszących się nad ziemią jest dużo łatwiejsze, jeżeli wykorzystasz przy tym kopniak z powietrza. Widząc unoszącą się maszynę, podskocz, namierz ją, wykonaj kopniak z powietrza, a gdy będziesz już blisko maszyny, naciśnij przycisk odpowiedzialny za wsiadanie do pojazdów. Potem pozostanie już przedostać się do kokpitu, wyrwać szybę i zlikwidować pilotów. Oczywiście wiąże się z tym pewne ryzyko – zbyt późne wciśnięcie klawisza wsiadania sprawi, że Mercer kopnie maszynę powodując pewne obrażenia; 7. Jeżeli przejdziesz jakieś wyzwanie zdobywając brązowy lub srebrny medal, wróć do niego, gdy poprawisz swoje umiejętności. Być może jako ulepszony Mercer zdobędziesz złoto? 8. Nie w każdej bazie wojskowej znajdują się istotne osoby, których umiejętności można posiąść przez wchłonięcie. Bazy z wartościowymi „lokatorami” oznaczone są na mapie standardową niebieską ikoną z dodatkowym plusem. Strona: 4 Prototype – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia M e m o r y i n D e a t h Zacznij od pokonania pobliskich żołnierzy. Wypróbuj różne klawisze, potrenuj ataki, zapoznaj się ze sterowaniem, itd. Gdy wszystkich wykończysz, ruszaj w kierunku pokazanym na radarze. Tam napotkasz kolejnych wrogów. Ich również wykończ. Po wybiciu żołnierzy pojawi się kolejny znacznik, do którego trzeba się udać. Na Twojej drodze stanie kilka czołgów – zniszcz je wszystkie. Staraj się dużo skakać, by unikać pocisków. Kolejnym celem będą mutanty. Mercer na tę okoliczność przygotuje sobie odpowiednią broń - ostrze. Osobiście w walce z mutantami preferuję ataki specjalne wykonywane w połączeniu ze skokiem. Po wykończeniu wrogów ruszaj do kolejnego znacznika. Tym razem musisz zabić tylko jednego przeciwnika – schwytaj i wchłoń oznaczonego żołnierza. Strona: 5 Prototype – Poradnik GRY-OnLine U n e x p e c t e d F a m i l y Pora na retrospekcję. Musisz uciec z placówki GENTEK. Przeskocz przez płot, a następnie biegnij do wyznaczonego na mapie i radarze miejsca. Na goniący Cię helikopter na razie nie zwracaj uwagi. Po dotarciu do znacznika nadejdzie czas na starcie z przeciwnikiem. Bohater chwyci taksówkę, zaś Twoim zadaniem jest będzie oznaczyć helikopter jako cel i rzucić w niego autem. Gdy maszyna spadnie na ziemię, wespnij się na dach pobliskiego wieżowca. Zrobisz to korzystając z klawisza sprintu. Wykorzystaj znajdujące się na dachu obiekty do zlikwidowania wrogich helikopterów. Wykonuj rzuty zawsze wtedy, gdy śmigłowce wiszą nieruchomo w powietrzu – inaczej nie trafisz. Strona: 6 Prototype – Poradnik GRY-OnLine Pora na kolejną retrospekcję. Wchłoń kolesia, który do Ciebie podejdzie, obejrzyj przerywnik filmowy, a następnie ruszaj do znacznika na mapie – mieszkania siostry Mercera. Gdy dotrzesz n miejsce, wejdź na dach pobliskiego budynku i stań w wyznaczonym miejscu. Pora się przebrać. Przeistocz się we wchłoniętego przed chwilą żołnierza i wejdź do budynku, w którym mieszka siostra głównego bohatera. Nagroda: 5000 EP Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Prototype - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: