Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00298 005243 12756147 na godz. na dobę w sumie
Psychologiczne i prawne aspekty komunikacji w sytuacjach kryzysowych - ebook/pdf
Psychologiczne i prawne aspekty komunikacji w sytuacjach kryzysowych - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 121
Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3649-2729-4 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> psychologia i filozofia
Porównaj ceny (książka, ebook (-23%), audiobook).
Publikacja autorstwa dr Dariusza Biela wypełnia niszę, za którą należy uznać słabo naukowo eksplorowane zagadnienia teoretycznych i praktycznych aspektów komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Istotną zaletą recenzowanej monografii jest to, że odnosi się ona do psychologicznych, taktycznych i organizacyjnych aspektów takich negocjacji. () Autor odwołuje się w niej do praktyki negocjacyjnej wzbogacając rozważania teoretyczne przykładami zaczerpniętymi z praktyki negocjacyjnej, z którymi zetknęli się policyjni negocjatorzy.() Recenzowana monografia stanowi interesujące i wartościowe dzieło, które zasługuje nie tylko na publikację, ale również na zarekomendowanie jej wykorzystania zarówno w ramach szkolenia negocjatorów policyjnych i negocjatorów w sytuacjach kryzysowych, jaki i na zajęciach na kierunkach bezpieczeństwo wewnętrzne i bezpieczeństwo narodowe, jako lektura uzupełniająca.

Kmdr dr hab. Tomasz Szubrycht
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

SPIS TREŚCI .......................................................................................................... Wstęp ROZDZIAŁ 1 Negocjacje kryzysowe i policyjne. Rys historyczny i badania współczesne .. 11 1. Bazy danych o incydentach ........................................................................ 15 7 ROZDZIAŁ 2 Psychologiczne aspekty komunikacji w sytuacjach kryzysowych............... 19 1. Syndrom sztokholmski. Mit i rzeczywistość ............................................. 19 2. Kategorie sprawców sytuacji kryzysowych i sposoby negocjacji z nimi ... 24 3. Zastosowanie reguł wpływu społecznego w negocjacjach kryzysowych .. 45 4. Perswazja i manipulacja. Techniki manipulacji psycholingwistycznej ..... 55 5. Sztuka argumentacji. Wybrane zagadnienia .............................................. 63 ROZDZIAŁ 3 Prawne aspekty komunikacji w sytuacjach kryzysowych ........................... 73 1. System negocjacji policyjnych w Polsce ................................................... 73 2. Podstawy prawne działań negocjatorów policyjnych ................................. 74 3. Doskonalenie zawodowe negocjatorów policyjnych .................................. 77 ROZDZIAŁ 4 Negocjowanie ze sprawcą ................................................................................ 87 1. Przełamywanie oporu w negocjacjach z trudnym przeciwnikiem ............. 87 2. Ogólne zasady negocjowania ze sprawcą ................................................... 99 3. Argumentowanie w negocjacjach .............................................................. 104 Zakończenie ..................................................................................................... 111 Bibliografia ...................................................................................................... 113 Aneks Akty prawne dotyczące negocjacji policyjnych i szkoleń negocjatorów w porządku chronologicznym ................................. 119 Strony internetowe .......................................................................................... 121
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Psychologiczne i prawne aspekty komunikacji w sytuacjach kryzysowych
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: