Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01103 013462 16010554 na godz. na dobę w sumie
Psychonauts - poradnik do gry - ebook/pdf
Psychonauts - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 123
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry przygodowej Psychonauts zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z lokalizacjami wszystkich sejfów, bagaży, przedmiotów Scavenger Hunt, kart PSI, porady dotyczące rozgrywki i wiele innych interesujących rzeczy.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Umiejętności
-[Lokalizacje przedmiotów] Wstęp
-[Lokalizacje przedmiotów] Sklepik
-[Lokalizacje przedmiotów] Profity z poziomów
-[Lokalizacje przedmiotów] Wymiana przedmiotów
-[Lokalizacje przedmiotów] Wykrywacz pieniędzy
-[Lokalizacje przedmiotów] Boathouse and Beach cz.1
-[Lokalizacje przedmiotów] Boathouse and Beach cz.2
-[Lokalizacje przedmiotów] Ford’s Sanctuary
-[Lokalizacje przedmiotów] GPC and Wilderness cz.1
-[Lokalizacje przedmiotów] GPC and Wilderness cz.2
-[Lokalizacje przedmiotów] Grounds (Thorney Towers)
-[Lokalizacje przedmiotów] Kids’ Cabins
-[Lokalizacje przedmiotów] Lower Floors (Asylum)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 52

Informacja o grze

„Psychonauts” to debiutancki projekt amerykańskiego studia developerskiego Double Fine Productions. Warto dodać, iż w skład teamu producenckiego wchodzą znani programiści, którzy w przeszłości pracowali już nad wieloma słynnymi tytułami (m.in. Grim Fandan

Gra Psychonauts, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PS2, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Psychonauts autor: Kamil „Draxer” Szarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Psychonauts – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Umiejętności __________________________________________________________ 4 Lokalizacje przedmiotów _________________________________________________ 6 Wstęp______________________________________________________________ 6 Boathouse and Beach_________________________________________________ 12 Ford’s Sanctuary ____________________________________________________ 16 GPC and Wilderness __________________________________________________ 17 Grounds (Thorney Towers) ____________________________________________ 22 Kids’ Cabins ________________________________________________________ 26 Lower Floors (Asylum)________________________________________________ 30 Main Campgrounds___________________________________________________ 33 Reception Area______________________________________________________ 38 Sasha’s Underground Lab _____________________________________________ 44 The Lab of Dr Loboto _________________________________________________ 45 Upper Floors (Asylum) ________________________________________________ 47 Solucja ______________________________________________________________ 54 Uwagi wstępne______________________________________________________ 54 Obozowisko ________________________________________________________ 55 Coach Oleander’s Basic Braining ________________________________________ 56 Obozowisko ________________________________________________________ 64 Brain Tumbler Experiment _____________________________________________ 66 Obozowisko ________________________________________________________ 66 Sasha’s Shooting Gallery ______________________________________________ 67 Obozowisko ________________________________________________________ 70 Brain Tumbler Experiment _____________________________________________ 70 Obozowisko ________________________________________________________ 72 Milla’s Dance Party___________________________________________________ 73 Obozowisko ________________________________________________________ 77 Brain Tumbler Experiment _____________________________________________ 78 Obozowisko ________________________________________________________ 80 Lair of the Lungfish __________________________________________________ 80 Lungfishopolis ______________________________________________________ 82 Thorney Towers _____________________________________________________ 86 The Milkman Conspiracy ______________________________________________ 87 Thorney Towers _____________________________________________________ 92 Gloria’s Theater _____________________________________________________ 93 Thorney Towers _____________________________________________________ 97 Waterloo World _____________________________________________________ 98 Thorney Towers ____________________________________________________ 102 Black Velvetopia____________________________________________________ 103 Thorney Towers ____________________________________________________ 110 Meat Circus _______________________________________________________ 116 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Psychonauts – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Ostatnią dobrą przygodówką w TPP, w jaką grałem, była „Beyond Good Evil”. Do czasu, gdy włączyłem „Psychonauts”. Genialna w swej prostocie i niesamowicie wciągająca – tak można najkrócej streścić tą grę (moim zdaniem, oczywiście). Niniejszy poradnik zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z lokalizacjami wszystkich sejfów, bagaży, przedmiotów Scavenger Hunt, kart PSI i wiele innych interesujących rzeczy. Zawarłem dużo screenów, aby łatwiej było rozeznać się w tekście. Zabrakło tylko jednego: lokalizacji wszystkich fikcji (jest ich w grze około 1000 i występują w takim natężeniu, że niemal niemożliwe jest spisanie wszystkich wraz z wartościami i miejscami występowania). Mam nadzieję, że dobrze będzie się Wam z korzystało z poradnika i że będziecie się przy tej grze bawili równie dobrze, jak i ja. Niestety, jedno z drugim nie zawsze chodzi w parze, toteż gorąco namawiam do sięgania po poradnik tylko w sytuacjach, w których naprawdę nie możecie znaleźć wyjścia. Przepraszam, jeżeli się gdzieś pomyliłem – dołożyłem wszelkich starań, by poradnik wolny był od błędów, ale jak wiadomo, (póki co :) jestem tylko człowiekiem. Jeżeli nadal macie jakieś wątpliwości, problemy, prośby, skargi, zażalenia – zapraszam do zadawania mi pytań. Jeżeli będę w stanie – pomogę. Aha, jeszcze jedno – wielce wskazane jest przeczytanie uwag wstępnych, czy to przed lokalizacjami przedmiotów, czy przed samą solucją. Mogą tam być zawarte ważne informacje, które pomogą Ci zrozumieć pewne rzeczy w poradniku. Mam nadzieję, że wasz ekran „Totals” będzie wyglądał pod koniec gry tak jak mój. :) Strona: 3 www.gry-online.pl Znak Psychonauts – Poradnik GRY-OnLine Umiejętności Nazwa Pirokineza (Pyrokinesis) Krótki opis Jak sama nazwa wskazuje, służy do przypalania rozmaitych przedmiotów. Gdy wybierzesz coś do spalenia, wciśnij i przytrzymaj klawisz akcji – pojawi się wskaźnik temperatury. Gdy osiągnie maksimum, dana rzecz się zapali. Umiejętność otrzymujesz na 10 poziomie. Ulepszenia do tej umiejętności: Thermal Detonation (poziom 45). Telekineza (Telekinesis) Pozwala Ci manipulować przedmiotami za pomocą siły Twego umysłu. Możesz nimi rzucać, przyciągać do siebie, niszczyć (rzut o ścianę), bez jakiegokolwiek kontaktu. Umiejętność otrzymujesz na 20 poziomie. Ulepszenia do tej umiejętności: TK Extension (poziom 65). Mind Blast (ew. PSI Blast, Marksmanship) Twoja podstawowa broń dystansowa – Twój umysł. Umiejętność otrzymujesz na poziomie Sasha’s Shooting Gallery. Ulepszenia do tej umiejętności: Chain Blast (poziom 40), Super Chain Blast (poziom 70). Niewidzialność (Invisibility) Nazwa chyba wszystko tłumaczy. Po prostu niewidzialność. Umiejętność otrzymujesz na 30 poziomie. Ulepszenia do tej umiejętności: Advanced Invisibility (poziom 60). Lewitacja (Levitation) Po użyciu tej umiejętności pojawia się pod Tobą energetyczna kula, która znacznie Cię wspomaga przy wszelkich skokach i lotach (pomniejsza umiejętność PSI Float, spowalnia spadanie). Umiejętność otrzymujesz na poziomie Milla’s Dancing Party. Ulepszenia do tej umiejętności: Wrecking Ball (poziom 50), Rolling Havoc (poziom 75). Tarcza (Shield) Ponownie nazwa wszystko tłumaczy. Umiejętność otrzymujesz na poziomie Lungfishopolis. Ulepszenia do tej umiejętności: Offensive Shield (poziom 55), Ferocious Aura (poziom 80). Strona: 4 www.gry-online.pl Psychonauts – Poradnik GRY-OnLine Jasnowidzenie (Clairvoyance) Użyj tej umiejętności na jakieś osobie lub przedmiocie do kogoś należącym (przedmioty, na których możesz użyć jasnowidzenia, w ekwipunku są oznaczone symbolem oka), by zobaczyć świat jej oczami. Umiejętność otrzymujesz na poziomie Milkman Conspiracy. Konfuzja (Confusion) Użyj tej umiejętności, by rzucić granatem dezorientującym. Dla przeciwnika objętego zasięgiem Chaosu świat będzie wyglądał mniej więcej tak, jak dla Ciebie po oberwaniu granatem przy walce z Brain Tankiem. Umiejętność otrzymujesz na poziomie Black Velvetopia. Ulepszenia do tej umiejętności: Sensory Scramble (poziom 85). Strona: 5 www.gry-online.pl Psychonauts – Poradnik GRY-OnLine Lokalizacje przedmiotów W s t ę p Na początek tej sekcji kilka uwag. (cid:131) W grze jest tak dużo figments (nazwijmy je umownie fikcjami), że nie sposób zapisać tutaj wszystkich ich lokalizacji. Starałem się zwracać uwagę na ich liczbę i wskazywać lokalizacje przy opisie przejścia gry. W tym dziale znajdziesz tylko „cennik” – przelicznik na poziomy i umiejętności. (cid:131) Jeszcze odnośnie fikcji: pamiętaj, iż różne fikcje mają różną wartość punktową. 100 punktów daje Ci wyższy poziom. Staraj się zbierać możliwie wszystkie, jakie zauważysz – tylko zebranie ABSOLUTNIE WSZYSZTKICH fikcji pozwoli Ci osiągnąć setny poziom. Zbieranie fikcji daje również konkretne umiejętności/przedmioty, które wyszczególniłem kawałek dalej... Tak więc nie krępuj się, gdy zobaczysz kolorowego „ducha”, spróbuj go złapać. (cid:131) Nie opisywałem również lokalizacji arrowheads (waluta obowiązująca w grze). Pojawiają się losowo. Po prostu, gdy ujrzysz fioletową esencję unoszącą się z ziemi w danym miejscu, podbiegnij i naciśnij klawisz akcji. Arrowheads są rozmieszczone dosyć gęsto, jeżeli będziesz miał oczy otwarte i szukał przedmiotów, które opisałem, na pewno po drodze znajdziesz duże ich ilości. Jeżeli chcesz zdobyć pieniądze nieco szybciej, zajrzyj do części „wykrywacz pieniędzy”. (cid:131) Wszystkie przedmioty, jakie tutaj spisałem, możesz znaleźć w rzeczywistości, tzn. nie w czyimś umyśle. Nie opisywałem tu lokalizacji takich przedmiotów jak klucze do bagaży, bagaże, pajęczyny itp. Są one wstawione w samą solucję. (cid:131) Do czego służą zbierane przedmioty? Jeśli chodzi o wspomnienia, to już wiesz. Arrowheads to swego rodzaju waluta. Płacisz nią w obozowym sklepie. Psychic Arrowheads to praktycznie to samo co Arrowheads, tyle, że występuje w czyimś umyśle. PSI Cards mogą zwiększyć Twój poziom – po uzbieraniu 9 kart musisz kupić w sklepie PSI Core i połączyć ze sobą te dwie rzeczy. Uzyskasz w ten sposób PSI Challenge Marker, który zwiększy Twój poziom. Niekiedy możesz również napotkać na swobodnie leżące PSI Challenge Markery. Mózgi zaczynasz zbierać dopiero od Thorney Towers. Jeżeli będziesz je zbierał i zwracał, zwiększy się pojemność Twojego mentalnego zdrowia. (cid:131) Do złapania niektórych przedmiotów potrzebować będziesz umiejętności, które nie są dostępne od razu. (cid:131) Przedmioty opisywałem według lokacji, w których występują. Obok nazwy przedmiotu, w nawiasie, zapisana jest liczba danych przedmiotów w danej lokacji. Lokacje są uszeregowane alfabetycznie. Strona: 6 www.gry-online.pl Psychonauts – Poradnik GRY-OnLine S k l e p i k Oto garść informacji na temat przedmiotów znajdujących się w sklepiku. Przedmiot i nazwa Cena i wymagania Opis 800 Arrowheads Wymagany poziom: 20 Przyrząd służący do zbierania pajęczyn z umysłów. Po prostu wyposaż się w niego i przy pajęczynie wciśnij klawisz akcji. Pajęczyny można przerobić na PSI Cards. Cobweb Duster PSI Energy Colorizer Mental Magnet Dream Fluff 250 Arrowheads Wymagany poziom: 30 Jeżeli naprawdę nie masz na co wydawać pieniędzy. Za pomocą PSI Energy Colorizera możesz zmienić kolor efektów użycia niektórych z Twoich umiejętności, np. Levitation. 400 Arrowheads Wymagany poziom: 15 Przedmiot ułatwiający nieco pobyt w czyimś umyśle. przydatne przedmioty, które są w pobliżu, takie jak Mental Health. Automatycznie zgarnia 50 Arrowheads Natychmiastowy zastrzyk Mental Health. Wymagany poziom: 1 Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Psychonauts - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: