Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00566 005972 13108116 na godz. na dobę w sumie
Race Driver: GRID - poradnik do gry - ebook/pdf
Race Driver: GRID - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 148
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> wyścigowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Race Driver GRID” stanowi przede wszystkim kompletny przewodnik po głównym trybie, czyli GRID Word, jak również wskazówki na temat proponowanego rozwoju kariery kierowcy wyścigowego, a także opis wszystkich dostępnych samochodów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Tryb kariery
-Wstęp
-Najistotniejsze kwestie
-Wstęp do Pucharów
-USA
-ARL Rookie Badge - Classic Muscle
-ARL Rookie Badge - Pro Tuned
-ARL Rookie Badge - Touring Cars
-ARL Rookie Badge - Pro Muscle
-ARL Rookie Badge - Club GT
-ARL Rookie Badge - Classic Muscle – Head 2 Head
-ARL Pro Badge - Pro Muscle
-ARL Pro Badge - GT1
-ARL Pro Badge - Open Wheel
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 75

Informacja o grze

Race Driver: Grid to kolejna inkarnacja serii Toca Race Driver, jak zwykle przygotowana przez firmę Codemasters. Jednakże nie jest to zwyczajna kontynuacja i odcinanie kuponów od tego, co wyprodukowało się wcześniej.

Gra Race Driver: GRID, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wy?cigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Race Driver GRID autor: Jacek „Stranger” Hałas Producent Codemasters Software, Wydawca Codemasters Software, Wydawca PL Codemasters Software Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Grid World _____________________________________________________ 4 Opis trybu kariery ___________________________________________________________ 4 Wstęp – kilka pierwszych wyścigów _________________________________________ 4 Najistotniejsze kwestie ____________________________________________________ 5 Puchary ____________________________________________________________________ 9 Turnieje ARL Rookie Badge – USA ___________________________________________ 9 Turnieje ARL Pro Badge – USA _____________________________________________ 23 Turnieje ARL National Badge – USA_________________________________________ 37 Turnieje Euro R Licence – Europa __________________________________________ 45 Turnieje Euro B Licence – Europa___________________________________________ 59 Turnieje Euro A Licence – Europa___________________________________________ 73 Turnieje J-Speed Rookie – Japonia _________________________________________ 82 Turnieje J-Speed Super Two – Japonia ______________________________________ 93 Turnieje J-Speed Super One – Japonia _____________________________________ 106 Turnieje Global Racing League ____________________________________________ 113 Le Mans 24 Hours _______________________________________________________ 128 Samochody___________________________________________________ 133 Nabywane samochody _____________________________________________________ 133 Wstęp _________________________________________________________________ 133 Kategoria Pro Muscle ____________________________________________________ 134 Kategoria Prototype _____________________________________________________ 136 Kategoria Demolition Derby ______________________________________________ 137 Kategoria Touring Cars __________________________________________________ 137 Kategoria Drift__________________________________________________________ 138 Kategoria GT2 __________________________________________________________ 140 Kategoria GT1 __________________________________________________________ 141 Kategoria Formula 3 _____________________________________________________ 142 Kategoria Formula 1000 _________________________________________________ 142 Kategoria Club GT _______________________________________________________ 143 Kategoria LMP2 _________________________________________________________ 143 Kategoria LMP1 _________________________________________________________ 144 Kategoria Prestige ______________________________________________________ 145 Kategoria Pro Tuned_____________________________________________________ 146 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Race Driver GRID. Tekst ten stanowi przede wszystkim kompletny przewodnik po głównym trybie, czyli GRID World. W poradniku udzielam wielu wskazówek na temat proponowanego rozwoju kariery kierowcy wyścigowego. Wskazówki te dotyczą między innymi sposobów zarządzania własną drużyną oraz zaliczania poszczególnych turniejów. Druga część poradnika szczegółowo przedstawia wszystkie samochody, których zakup w trakcie rozgrywki staje się możliwy. Życzę udanej zabawy! Stranger Strona: 3 Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine Grid World O p i s t r y b u k a r i e r y W s t ę p – k i l k a p i e r w s z y c h w y ś c i g ó w Zanim będziesz miał okazję zapoznać się z najciekawszymi elementami gry, zostaniesz zmuszony do zaliczenia czegoś na kształt tutorialu. Nie masz się tu na szczęście czego obawiać, gdyż nic nie stracisz, możesz natomiast sporo zyskać. Twój pierwszy wyścig w trybie kariery uruchomi się w sposób automatyczny. Musisz pokonać jedno okrążenie trasy zlokalizowanej w San Francisco. Nie trzeba tego wyścigu wygrać ani nawet znaleźć się w czołówce. Jedyny wymóg jest taki, by dotrzeć do linii mety. Auta nie możesz rozbić! Do pokonania jest tylko jedno okrążenie, tak więc „męczarnia” nie potrwa zbyt długo. Zwolnij po dotarciu do pokazanego na screenie zakrętu i wolniej przejedź przez cały ten fragment trasy, gdyż bardzo łatwo można tu popełnić poważny błąd. Jeśli miałeś już do czynienia z wersją demo gry, trasa powinna być Ci doskonale znana, w rezultacie czego zwycięstwo przyjdzie z łatwością. Pamiętaj jednak, że Dodge Viper jest stosunkowo trudnym autem do opanowania. Powodzenia! Dotarcie do linii mety pierwszego wyścigu zostanie nagrodzone odblokowaniem trzech pierwszych licencji wyścigowych (po jednej w każdej głównej klasie). Zauważ też, że aby odblokować licencję wyższego poziomu w każdej z tych klas, musisz uzbierać co najmniej 80000 punktów reputacji. Z racji tego, że nie możesz jeszcze przystępować do żadnych turniejów, musisz skupić się na zaliczaniu pojedynczych wyzwań (Driver Offers), które szczegółowo opisałem w kolejnym podpunkcie poradnika. Twoje zadanie polega na uzbieraniu 60000 euro, co powinno stać się możliwe po zaliczeniu 4-5 wyzwań. Nagrodzony zostaniesz swoim pierwszym pojazdem (screen), a także uzyskasz dostęp do innych opcji. Po więcej informacji zapraszam do kolejnego podpunktu, opisującego najważniejsze elementy trybu Grid World. Strona: 4 Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine N a j i s t o t n i e j s z e k w e s t i e Umiejętny rozwój w karierze Kariera podzielona jest na sezony wyścigowe, przy czym zawsze sam decydujesz o tym, w jakich rodzajach zawodów chcesz wziąć udział. Generalnie atrakcje można podzielić na dwie grupy. Turnieje dają możliwość pozyskiwania sporej liczby punktów respektu, natomiast początkowo nie będziesz zarabiał tu kroci. Dlatego warto zainteresować się drugą opcją, czyli Driver Offers. Są to pojedyncze oferty innych zespołów. Mechanizm działa tu w odwrotną stronę – otrzymujesz mało punktów respektu, ale za to duże sumy pieniędzy. Generalnie z wyzwań tych radziłbym korzystać jedynie w początkowej fazie kariery, a później skupić się już jedynie na turniejach. Pod koniec każdego sezonu pojawia się możliwość wzięcia udziału w 24-godzinnym wyścigu Le Mans (szczegóły w końcowej części poradnika), po czym wyświetlane są statystyki. Nie musisz się na szczęście przejmować tym, że gra w pewnym momencie się skończy. Informacje te traktuj więc jedynie w formie ciekawostki. Karierę możesz rozwijać na wiele różnych sposobów. Równomierny wzrost umiejętności umożliwi wybieranie zmagań z tego samego poziomu „drzewka” rozwoju. Bardziej opłacalne wydaje się być jednak specjalizowanie się w konkretnych drzewkach. Przemawia za tym między innymi to, że szybciej zaczniesz zarabiać duże pieniądze. Pojawią się ponadto sponsorzy, o których szerzej w dalszej części poradnika. Generalnie nie powinno dojść do sytuacji, gdy konieczne będzie powtarzanie raz ukończonego turnieju. Zawsze będziesz w stanie znaleźć jakiś puchar, który zakłada wykorzystanie posiadanych wozów lub konieczność zakupu relatywnie tanich aut. Dostępne turnieje dzielą się na wiele różnych rodzajów, przy czym Ciebie najbardziej powinny interesować wykorzystywane w nich pojazdy. Najlepszą decyzją jest posiadanie po jednym najlepszym wozie w danej klasie i używanie go we wszystkich zawodach z tej grupy. Szczegółowe informacje na temat dostępnych aut odnajdziesz w ostatnim rozdziale poradnika. Od siebie dodam, że powinieneś interesować się kupnem WYŁĄCZNIE nowych aut, które są minimalnie droższe od używanych, a masz pewność, że nie sprawią żadnych kłopotów. Strona: 5 Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine Objaśnienie znaczenia pojedynczych wyzwań. 1,4 Wygranie wszystkich turniejów wymaga poświęcenia grze bardzo dużej ilości wolnego czasu, lecz jest w pełni możliwe. Powodzenia! Strona: 6 Race Driver: GRID – Poradnik GRY-OnLine Sponsorzy Po dotarciu do określonego punktu kariery pojawią się sponsorzy, którzy zechcą okleić swoimi naklejkami Twój samochód. Miejsca reklamowe generalnie można podzielić na dwie grupy. Twój team ma jednego głównego sponsora, którego obowiązkiem jest płacenie podwójnej stawki. Pozostali sponsorzy płacą natomiast tyle, ile początkowo zechcieli zaoferować. Kluczową rolę przy wybieraniu reklamodawców odgrywają stawiane przez nich wymagania. W początkowej fazie rozgrywki powinieneś interesować się głównie tymi sponsorami, którzy płacą za samo dojechanie do mety. Z czasem ich wymagania zaczną rosnąć. Jako głównego sponsora najlepiej wybrać firmę, które jest skłonna zapłacić ponad 100000 euro i życzy sobie dojechania na co najmniej drugim lub trzecim miejscu. Z pozostałych firm przeważać powinni sponsorzy pragnący miejsca na podium. Zdecydowanie należy unikać reklamodawców składających wymóg nieuszkodzenia auta. Ich oferty nigdy nie są na tyle atrakcyjne, żeby przez cały wyścig pilnować się i jeździć bardzo zapobiegawczo. Pamiętaj o tym, że sumy oferowane przez sponsorów uzależnione są od „wysokości drzewka”, dlatego też radzę specjalizować się w jednej gałęzi, dzięki czemu szybciej zaczniesz dostawać niezłe oferty. Świetne są także propozycje tych sponsorów, które pojawiają się po zakończeniu wyścigu Le Mans. Warto tu zadbać o zwycięstwo w każdej grupie, zaczynając od tej najniższej (GT2), a kończąc na najwyższej (LMP1). Wybieranie najlepszych ofert sponsorów. 1,2 Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Race Driver: GRID - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: