Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01135 013626 16010893 na godz. na dobę w sumie
Ratchet  Clank: A Crack in Time - poradnik do gry - ebook/pdf
Ratchet Clank: A Crack in Time - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 157
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> playstation 3 >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Ratchet & Clank Future: A Crack in Time zawiera kompletny opis przejścia, uwzględniający nowe bronie i ulepszenia do nich, tajemnicze potworki Zoni, złote śrubki, punkty umiejętności, trofea oraz schemat budowy potężnej wyrzutni rakiet.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Opis przejścia] The Great Clock
-[Opis przejścia] Zolar Forest
-[Opis przejścia] Phylax Sector 1
-[Opis przejścia] Vorselon’s Ship
-[Opis przejścia] Phylax Sector II
-[Opis przejścia] The Great Clock II
-[Opis przejścia] Vela Sector I
-[Opis przejścia] Molonoth Fields
-[Opis przejścia] Vela Sector II
-[Opis przejścia] Axiom City
-[Opis przejścia] Vela Sector II
-[Opis przejścia] The Great Clock III
-[Opis przejścia] Korthos Sector I
-[Opis przejścia] Krell Canyon
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 59

Informacja o grze

Insomniac Games kontynuuje historię opowiedzianą w Tools of Destruction i Quest for Booty. Clank ponownie ma kłopoty, z których raz jeszcze wyciągnie go sprytny Ratchet. Przed bohaterami postawione zostają ważne pytania egzystencjalne.

Gra Ratchet & Clank Future: A Crack in Time, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Ratchet Clank: A Crack in Time autor: Szymon „Hed” Liebert (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Insomniac Games, Wydawca Sony Computer Entertainment, Wydawca Sony Computer Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Entertainment Polska. należą do ich prawowitych właścicieli. Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________4 The Great Clock ____________________________________________________________ 4 Zolar Forest ________________________________________________________________ 7 Phylax Sector 1 ___________________________________________________________ 11 Vorselon’s Ship ____________________________________________________________ 11 Phylax Sector II ___________________________________________________________ 16 The Great Clock II _________________________________________________________ 16 Vela Sector I ______________________________________________________________ 21 Molonoth Fields ___________________________________________________________ 21 Vela Sector II _____________________________________________________________ 26 Axiom City ________________________________________________________________ 26 Vela Sector II _____________________________________________________________ 33 The Great Clock III ________________________________________________________ 33 Korthos Sector I ___________________________________________________________ 39 Krell Canyon ______________________________________________________________ 39 Korthos Sector II __________________________________________________________ 45 Agorian Battleplex – Bronze Tournament _____________________________________ 45 Agorian Battleplex – Silver Tournament ______________________________________ 47 Agorian Battleplex – Gold Tournament _______________________________________ 48 Korthos Sector III _________________________________________________________ 49 Tombli Outpost ____________________________________________________________ 49 Vorselon’s Ship ____________________________________________________________ 55 Korthos Sector IV__________________________________________________________ 60 The Great Clock IV _________________________________________________________ 60 Bernilius Sector I __________________________________________________________ 66 Valkyrie Citadel ___________________________________________________________ 67 Bernilius Sector II _________________________________________________________ 72 Nefarious Space Station ____________________________________________________ 72 Gimlick Valley _____________________________________________________________ 76 Nefarious Space Station II __________________________________________________ 79 The Great Clock – Finał _____________________________________________________ 82 Sekrety _______________________________________________________84 Wstęp ____________________________________________________________________ 84 The Great Clock I __________________________________________________________ 85 The Great Clock II _________________________________________________________ 86 The Great Clock III ________________________________________________________ 90 The Great Clock IV _________________________________________________________ 93 Phylax Sector _____________________________________________________________ 97 Vela Sector ______________________________________________________________ 101 Korthos Sector ___________________________________________________________ 109 Bernilius Sector __________________________________________________________ 126 Corvus Sector ____________________________________________________________ 136 Arsenał _____________________________________________________ 142 Bronie __________________________________________________________________ 142 Ulepszenia do broni _______________________________________________________ 144 Gadżety _________________________________________________________________ 145 Zbroje __________________________________________________________________ 145 Inne ____________________________________________________________________ 145 Punkty umiejętności ___________________________________________ 146 Bronie __________________________________________________________________ 146 Punkty umiejętności – gadżety _____________________________________________ 148 Skills ___________________________________________________________________ 149 Destruction ______________________________________________________________ 150 Planety i miejsca _________________________________________________________ 152 Trofea ______________________________________________________ 153 Strona: 2 Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Ratchet Clank Future: A Crack in Time zawiera kompletny opis przejścia najnowszej przygody bohaterskiego duetu. Ratchet i Clank poszukują między innymi nowych broni i ponad dwudziestu ulepszeń do nich, tajemniczych potworków Zoni, złotych śrubek, punktów umiejętności, Trofeów i planów zawierających schemat stworzenia potężnej wyrzutni rakiet. Wszystkie te elementy zostały dokładnie opisane na kolejnych stronach niniejszego poradnika. Szymon „Hed” Liebert Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 3 Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia T h e G r e a t C l o c k Na początku przygody wcielamy się w porwanego Clanka, któremu musimy pomóc w ucieczce. Ruszamy dzielnym malcem przed siebie, by spaść piętro niżej po zawaleniu się podłogi. [1] Skręcamy w lewo biegnąc szklanym mostem i uważamy na odpadające fragmenty powierzchni – upadek oznacza koniec żywota robota. [2] Docieramy do kolejnej części mostu – w oddali widać strzelających wrogów. Ignorujemy ich i rozwalamy skrzynie (uderzając KWADRATEM) – w nich znajdują się bezcenne śrubki. Niszczenie wszystkiego co się da to podstawowe zajęcie podczas całej przygody. [1] Teraz przechodzimy na lewą stronę do drzwi i skupiamy się na hologramie przedstawiającym nowego sprzymierzeńca. [2] Wbiegamy do przejścia obok hologramu i udajemy się dalej korytarzem. [1] W kolejnym pomieszczeniu nauczymy się jak korzystać z kamery – za pomocą prawego analoga oraz przycisku L1, który należy przytrzymać. Patrzymy na cztery kolejne czujniki aktywowane przez drugiego robota. [2] Strona: 4 Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine Biegniemy dalej, podążając za śrubkami. Dalsza droga jest prosta – wystarczy wskoczyć na platformę i skręcić w prawo koło modelu planety przypominającej ziemię. [1] Kilka platform wyżej możemy zatrzymać się na chwilę żeby popodziwiać Dr. Nefariousa i jego wiernego sługę na ogromnym ekranie. [2] Wchodzimy do pomieszczenia. Natrafimy w nim na anomalię czasową. Skaczemy na górę po kawałkach szkła zatrzymanych w czasie – wyżej podlecimy używając śmigła Clanka (naciskając X podczas skoku). [1] Po drugiej stronie czasoprzestrzennej pułapki zobaczymy mały raj kolekcjonera śrubek – ścianę ze skrzyń. Oczywiście niszczymy je wszystkie. [2] Kolejny raz korzystamy z nieodżałowanego śmigła, które podczas lotu może podrzucić Clanka nieco wyżej. Taką operację można wykonać jednak trzy razy – później moc silnika się skończy. Używając zdolności przelatujemy nad przepaścią a potem dostajemy się na górę po platformach. [1] Fruniemy na drugą stronę pomieszczenia i udajemy się dalej. [2] Strona: 5 Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine W następnym pomieszczeniu musimy pokonać dwa roboty patrolowe. Na końcu zobaczymy wrogów tłukących w szybę – obracamy się w lewo i wskakujemy na górę. [1] Teraz staniemy przed wielką turbiną i dwoma złymi robotami, które otworzą ogień – chowamy się za zasłoną i czekamy. Chwilę później doświadczymy następnej anomalii czasowej – kiedy wszystko zwolni skaczemy nad turbiną na drugą stronę lokacji i przechodzimy przez drzwi. [2] Na chwilę wyjdziemy na świeże powietrze. Przeskakujemy nad przepaścią i skręcamy koło ekranu w prawo. [1] W tym pomieszczeniu ponownie trzeba będzie skorzystać z niestabilnych warunków czasoprzestrzennych – w pętli czasowej kładki będą pojawiać się i znikać, więc musimy działać szybko. Będąc na półmetku czekamy aż proces powtórzy się aby było dość czasu na dotarcie do końca. [2] W następnym korytarzu drzwi zamkną się nam przed nosem, więc skręcamy w lewo po schodkach. Dotrzemy do końca tego fragmentu przygody Clanka. Strona: 6 Ratchet Clank: A Crack in Time – Poradnik GRY-OnLine Z o l a r F o r e s t Czas na misję ratunkową. Ruszamy w stronę płonącego fragmentu polany i idziemy za Kapitanem Qwarkiem. Natkniemy się między innymi na małe fioletowe istoty (Zyphoidy), które trzeba pokonać. Po dotarciu do rozwalonego mostu przedostajemy się na drugą stronę skacząc po kładkach. [1] Mała armia grzybków, którą spotkamy, raczej nie będzie stanowiła problemów dla „nieustraszonego” Kapitana. [2] Docieramy do otwartej przestrzeni z wodą. Musimy stworzyć przejście dla Qwarka. Rozwalamy wybuchowe skrzynie i skaczemy po skałach na drugą stronę. [1] Tam skręcamy w prawo i używamy klucza (KWADRAT) aby otworzyć most (przesuwając w lewo i prawo analogiem). [2] Superbohater rozwali skały i otworzy przejście. Niestety następne drzwi nie ulegną jego mocy, więc będzie trzeba pomoc. Przejście znajdziemy przeskakując po fragmentach murów zatrzymanych w czasie przez anomalię. [1] Po drugiej stronie zmierzymy się ze szczególnie wyrośniętymi Zyphoidami. Z łatwością ustrzelimy je chodząc w bok (L2) i strzelając z pistoletu (R1). [2] Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Ratchet Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: