Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
02108 040680 15655242 na godz. na dobę w sumie
Rayman Origins - poradnik do gry - ebook/pdf
Rayman Origins - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 227
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W poradniku do gry Rayman Origins znajduje się opis przejścia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkie.go rodzaju ukrytych Lum. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów i sposób zebrania znajdziek.

Skrócona wersja spisu treści:
-Poradnik do gry - Rayman Origins
-Chrapiące Drzewo
-Pokręcona Dżungla
-Zupełnie jak w dżungli (100 L)
-Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30)
-Waligóra (300 L, 1:40)
-Daj się ponieść (300 L, 2:10)
-Bujalne Jaskinie (300 L,1:15); Ponad tęczą (175 L)
-Hej - ho moskito (300 L); Nie złapiesz mnie
-Pustynia Dijirdów
-Szalone odbijanie (300 L, 1:30)
-Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00)
-Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)
-Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L)
-Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 58

Informacja o grze

Dwuwymiarowa platformówka będąca kolejną odsłoną przygód Raymana. Gra jest powrotem do korzeni serii i jej akcja toczy się przed pierwszą odsłoną cyklu. Wszystkie poziomy zaprojektowano zarówno z myślą o samotnej rozgrywce, jak i kooperacji. Całości urok

Gra Rayman Origins, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PS3, Wii, 3DS, PC, PSV. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Rayman Origins autor: Michał Rutkowski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft (c) 2012 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Chrapiące Drzewo ________________________________________________8 Pokręcona Dżungla _______________________________________________9 Zupełnie jak w dżungli (100 L) _______________________________________________ 9 Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30) ___________________________________________ 12 Waligóra (300 L, 1:40) _____________________________________________________ 16 Daj się ponieść (300 L, 2:10) ________________________________________________ 20 Bujalne Jaskinie (300 L,1:15) _______________________________________________ 25 Ponad tęczą (175 L) _______________________________________________________ 29 Hej – ho moskito (300 L) ___________________________________________________ 30 Nie złapiesz mnie __________________________________________________________ 31 Pustynia Dijirdów _______________________________________________32 Szalone odbijanie (300 L, 1:30) _____________________________________________ 32 Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) ____________________________________ 38 Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) ____________________________________________ 43 Podniebna sonata (300 L, 2:50) _____________________________________________ 48 Bez odwrotu (175 L) _______________________________________________________ 52 Nie strzelaj tyle (300 L) ____________________________________________________ 53 Rzępolony pościg __________________________________________________________ 55 Kraina Smakoszy ________________________________________________56 Polarny pościg (300 L, 1:50) ________________________________________________ 56 Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) __________________________________________ 62 Pieruńsko gorące (300 L, 2:40) ______________________________________________ 66 Naprawa szczeliny (175 L) __________________________________________________ 71 Celuj w Węgorza (300 L) ___________________________________________________ 72 Raz na wodzie , raz pod wodą _______________________________________________ 73 Morze Szczęśliwości _____________________________________________74 Port paniki (300 L, 1:20) ___________________________________________________ 74 Pływanie z Gwiazdami (300 L, 1:25) _________________________________________ 78 Przeklęta płetwa (300 L, 2:20) ______________________________________________ 85 Złe bańki i nie tylko (175 L) _________________________________________________ 90 Ogień zwalczaj wodą (300 L) ________________________________________________ 91 Piracki skarb ______________________________________________________________ 93 Mistyczny Szczyt ________________________________________________94 Wędrówka przez góry (300 L, 1:25) __________________________________________ 94 Magiczne Małpki (300 L, 3:00) ______________________________________________ 101 Droga Elektrunów (175 L) _________________________________________________ 106 Ale w koło są Golemy (300) ________________________________________________ 107 Świątynia Cwanych Skrzyń _________________________________________________ 113 Humorzaste Chmury ___________________________________________ 114 Na skrzydłach burzy ______________________________________________________ 114 Strona: 2 Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl Świątynia Łaskotek ____________________________________________ 115 Zejdź mi z drogi (300 L, 1:20) ______________________________________________ 115 W górę i w dół (300 L, 1:50) _______________________________________________ 121 Łowca Łowców (300 L) ____________________________________________________ 126 Wspinaczka (300 L, 2:40) __________________________________________________ 127 Ciągle płynie (300 L, 1:20) _________________________________________________ 131 Biedna mała stokrotka (100 L) _____________________________________________ 135 Zabawy w cieniu _________________________________________________________ 140 Ględzoce Groty________________________________________________ 141 Dzikie roje (300 L, 2:10) ___________________________________________________ 141 Podstępne wiatry (300 L, 2:35) _____________________________________________ 146 Nie strzelaj do DJ–a (300 L) _______________________________________________ 151 Wysokie napięcie (300 L, 1:45) _____________________________________________ 152 Oczy węża (300 L, 3:00) ___________________________________________________ 158 Zbańkować drozda (100 L) _________________________________________________ 162 Podkręcony skarb ________________________________________________________ 166 Słodkie Jeziora ________________________________________________ 167 Smocza zupa (300 L, 2:25) _________________________________________________ 167 Coś się tak napalił! (300 L) ________________________________________________ 173 Kapryśny owoc (300 L, 2:00) _______________________________________________ 174 Pani Zgaga (100 L) _______________________________________________________ 179 Wędkarstwo podlodowe ___________________________________________________ 184 Straszliwa Otchłań _____________________________________________ 185 Skąd te kraby? (300 L, 1:30) _______________________________________________ 185 Podwodna strzelanina (300 L) ______________________________________________ 190 Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) _____________________________________ 192 Murray z Głębin (100 L) ___________________________________________________ 196 Ryzykowne ruiny _________________________________________________________ 200 Humorzaste Chmury ___________________________________________ 201 Na skrzydłach burzy (300 L) _______________________________________________ 201 Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) ___________________________________ 203 Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) __________________________________ 209 Odkrycie ________________________________________________________________ 214 Wynoś się! _______________________________________________________________ 219 Strzelanie do gwiazd (300L) _______________________________________________ 220 Zbyt Cwana Świątynia _____________________________________________________ 221 Chrapiące Drzewo _____________________________________________ 222 Kraina Żywych Umarlaków _________________________________________________ 222 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 3 Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania. W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie pośpieszysz, wszystko może zniknąć. O z n a c z e n i a u ż y t e w o p i s i e S – serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno dostaniesz Lumy. Strona: 4 Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl L – Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie. E – Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał zniszczyć, by je uwolnić. Strona: 5 Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl M – moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów. Drzwi nr x – drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi drzwiami. Np. oznaczenie „drzwi nr 1”, oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a drugimi drzwiami z okiem. Strona: 6 Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl Klatka nr x – czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun, również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być uwalniane ponownie. Żalumek – w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np. roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy. Bujawka – niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki. Michał Rutkowski (www.gry–online.pl) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Rayman Origins - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: