W poradniku do gry Rayman Origins znajduje się opis przejścia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkie.go rodzaju ukrytych Lum. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów i sposób zebrania znajdziek.
Skrócona wersja spisu treści:
-Poradnik do gry - Rayman Origins
-Chrapiące Drzewo
-Pokręcona Dżungla
-Zupełnie jak w dżungli (100 L)
-Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30)
-Waligóra (300 L, 1:40)
-Daj się ponieść (300 L, 2:10)
-Bujalne Jaskinie (300 L,1:15); Ponad tęczą (175 L)
-Hej - ho moskito (300 L); Nie złapiesz mnie
-Pustynia Dijirdów
-Szalone odbijanie (300 L, 1:30)
-Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00)
-Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)
-Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L)
-Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 58
Informacja o grze
Dwuwymiarowa platformówka będąca kolejną odsłoną przygód Raymana. Gra jest powrotem do korzeni serii i jej akcja toczy się przed pierwszą odsłoną cyklu. Wszystkie poziomy zaprojektowano zarówno z myślą o samotnej rozgrywce, jak i kooperacji. Całości urok
Gra Rayman Origins, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PS3, Wii, 3DS, PC, PSV. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Rayman
Origins
autor: Michał Rutkowski
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft
(c) 2012 GRY-Online S.A.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________4
Chrapiące Drzewo ________________________________________________8
Pokręcona Dżungla _______________________________________________9
Zupełnie jak w dżungli (100 L) _______________________________________________ 9
Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30) ___________________________________________ 12
Waligóra (300 L, 1:40) _____________________________________________________ 16
Daj się ponieść (300 L, 2:10) ________________________________________________ 20
Bujalne Jaskinie (300 L,1:15) _______________________________________________ 25
Ponad tęczą (175 L) _______________________________________________________ 29
Hej – ho moskito (300 L) ___________________________________________________ 30
Nie złapiesz mnie __________________________________________________________ 31
Pustynia Dijirdów _______________________________________________32
Szalone odbijanie (300 L, 1:30) _____________________________________________ 32
Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00) ____________________________________ 38
Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20) ____________________________________________ 43
Podniebna sonata (300 L, 2:50) _____________________________________________ 48
Bez odwrotu (175 L) _______________________________________________________ 52
Nie strzelaj tyle (300 L) ____________________________________________________ 53
Rzępolony pościg __________________________________________________________ 55
Kraina Smakoszy ________________________________________________56
Polarny pościg (300 L, 1:50) ________________________________________________ 56
Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) __________________________________________ 62
Pieruńsko gorące (300 L, 2:40) ______________________________________________ 66
Naprawa szczeliny (175 L) __________________________________________________ 71
Celuj w Węgorza (300 L) ___________________________________________________ 72
Raz na wodzie , raz pod wodą _______________________________________________ 73
Morze Szczęśliwości _____________________________________________74
Port paniki (300 L, 1:20) ___________________________________________________ 74
Pływanie z Gwiazdami (300 L, 1:25) _________________________________________ 78
Przeklęta płetwa (300 L, 2:20) ______________________________________________ 85
Złe bańki i nie tylko (175 L) _________________________________________________ 90
Ogień zwalczaj wodą (300 L) ________________________________________________ 91
Piracki skarb ______________________________________________________________ 93
Mistyczny Szczyt ________________________________________________94
Wędrówka przez góry (300 L, 1:25) __________________________________________ 94
Magiczne Małpki (300 L, 3:00) ______________________________________________ 101
Droga Elektrunów (175 L) _________________________________________________ 106
Ale w koło są Golemy (300) ________________________________________________ 107
Świątynia Cwanych Skrzyń _________________________________________________ 113
Humorzaste Chmury ___________________________________________ 114
Na skrzydłach burzy ______________________________________________________ 114
Strona: 2
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
Świątynia Łaskotek ____________________________________________ 115
Zejdź mi z drogi (300 L, 1:20) ______________________________________________ 115
W górę i w dół (300 L, 1:50) _______________________________________________ 121
Łowca Łowców (300 L) ____________________________________________________ 126
Wspinaczka (300 L, 2:40) __________________________________________________ 127
Ciągle płynie (300 L, 1:20) _________________________________________________ 131
Biedna mała stokrotka (100 L) _____________________________________________ 135
Zabawy w cieniu _________________________________________________________ 140
Ględzoce Groty________________________________________________ 141
Dzikie roje (300 L, 2:10) ___________________________________________________ 141
Podstępne wiatry (300 L, 2:35) _____________________________________________ 146
Nie strzelaj do DJ–a (300 L) _______________________________________________ 151
Wysokie napięcie (300 L, 1:45) _____________________________________________ 152
Oczy węża (300 L, 3:00) ___________________________________________________ 158
Zbańkować drozda (100 L) _________________________________________________ 162
Podkręcony skarb ________________________________________________________ 166
Słodkie Jeziora ________________________________________________ 167
Smocza zupa (300 L, 2:25) _________________________________________________ 167
Coś się tak napalił! (300 L) ________________________________________________ 173
Kapryśny owoc (300 L, 2:00) _______________________________________________ 174
Pani Zgaga (100 L) _______________________________________________________ 179
Wędkarstwo podlodowe ___________________________________________________ 184
Straszliwa Otchłań _____________________________________________ 185
Skąd te kraby? (300 L, 1:30) _______________________________________________ 185
Podwodna strzelanina (300 L) ______________________________________________ 190
Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50) _____________________________________ 192
Murray z Głębin (100 L) ___________________________________________________ 196
Ryzykowne ruiny _________________________________________________________ 200
Humorzaste Chmury ___________________________________________ 201
Na skrzydłach burzy (300 L) _______________________________________________ 201
Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30) ___________________________________ 203
Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35) __________________________________ 209
Odkrycie ________________________________________________________________ 214
Wynoś się! _______________________________________________________________ 219
Strzelanie do gwiazd (300L) _______________________________________________ 220
Zbyt Cwana Świątynia _____________________________________________________ 221
Chrapiące Drzewo _____________________________________________ 222
Kraina Żywych Umarlaków _________________________________________________ 222
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online.
www.gry-online.pl
Wydawnictwo GRY-Online S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Strona: 3
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
Wprowadzenie
Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w
jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania.
W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń
z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych
Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia
trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy
poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się
po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest
podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o
jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie
pośpieszysz, wszystko może zniknąć.
O z n a c z e n i a u ż y t e w o p i s i e
S – serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno
dostaniesz Lumy.
Strona: 4
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
L – Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w
poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez
ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz
o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden
po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie.
E – Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych
bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał
zniszczyć, by je uwolnić.
Strona: 5
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
M – moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów.
Drzwi nr x – drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi
drzwiami. Np. oznaczenie „drzwi nr 1”, oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a
drugimi drzwiami z okiem.
Strona: 6
Rayman Origins – Poradnik GRY-Online.pl
Klatka nr x – czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym
poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun,
również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być
uwalniane ponownie.
Żalumek – w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np.
roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy.
Bujawka – niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki.
Michał Rutkowski (www.gry–online.pl)
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :