Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00443 007259 15925368 na godz. na dobę w sumie
Red Faction II - poradnik do gry - ebook/pdf
Red Faction II - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 94
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry akcji Red Faction II został napisany dla najwyższego poziomu trudności, czyli HARD, dzięki czemu zawiera potrzebne informacje o czekających Cię niebezpieczeństwach oraz triki, z którymi łatwiej będzie Ci je pokonać.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Porady ogólne
-[Foreign Lands] Complex Exterior
-[Foreign Lands] Containment Facility
-[Public Information Building] Lobby Level
-[Public Information Building] Admin Area
-[Public Information Building] Propaganda Studios
-[Public Information Building] In the Rain
-[Public Information Building] To the Rooftop
-[Shrike's Wild Ride] Search and Destroy
-[Shrike's Wild Ride] Aerial Encounters
-[Shrike's Wild Ride] Brothers-in-arms
-[Underground] Alone in the Dark
-[Underground] The Train! The Train!
-[Underground] Rush Hour
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 46

Informacja o grze

Sequel bardzo dobrej gry akcji/FPS z roku 2001 - Red Faction - która jako jedna z pierwszych w tym gatunku oferowała bardzo interaktywny świat, gdzie modyfikacji bądź uszkodzeniu czy zniszczeniu mógł ulec niemal każdy element otoczenia.

Gra Red Faction II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Red Faction II autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Red Faction II – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 4 Porady ogólne _________________________________________________________ 5 Foreign Lands _________________________________________________________ 6 Complex Exterior _____________________________________________________ 6 Containment Facility __________________________________________________ 8 Public Information Building ______________________________________________ 11 Lobby Level ________________________________________________________ 11 Admin Area ________________________________________________________ 12 Propaganda Studios __________________________________________________ 15 In the Rain _________________________________________________________ 17 To the Rooftop ______________________________________________________ 19 Shrike s Wild Ride _____________________________________________________ 21 Search and Destroy __________________________________________________ 21 Aerial Encounters____________________________________________________ 22 Brothers-in-arms ____________________________________________________ 23 Underground _________________________________________________________ 26 Alone in the Dark ____________________________________________________ 26 The Train! The Train! _________________________________________________ 28 Rush Hour _________________________________________________________ 30 The Bridge _________________________________________________________ 31 Tank on the Town _____________________________________________________ 33 Tank Gunner________________________________________________________ 33 Traffic Congestion ___________________________________________________ 35 Road to Citadel______________________________________________________ 37 Sopot’s Citadel ________________________________________________________ 40 Break In ___________________________________________________________ 40 Main Gate __________________________________________________________ 42 Ammo Dump _______________________________________________________ 45 Battle Armor _______________________________________________________ 48 Hot Pursuit_________________________________________________________ 50 Missile Silo _________________________________________________________ 52 Hanging in the ‘Hood ___________________________________________________ 54 Mean Streets _______________________________________________________ 54 High Rise Hell_______________________________________________________ 56 Death From Above ___________________________________________________ 58 High Rent District____________________________________________________ 61 In the Back Alleys ___________________________________________________ 63 Dancing with the Dead__________________________________________________ 64 Cemetery __________________________________________________________ 64 Catacombs _________________________________________________________ 66 Cathedral __________________________________________________________ 69 A River Runs to it ______________________________________________________ 71 On the Docks _______________________________________________________ 71 Inside the Submarine_________________________________________________ 72 Dive! Dive! Dive! ____________________________________________________ 74 The Right Way In ____________________________________________________ 76 Inside the Nano Base___________________________________________________ 78 Industrial Processing _________________________________________________ 78 Repta Reunion ______________________________________________________ 81 Having a Blast ______________________________________________________ 82 No Place Like Home __________________________________________________ 84 The Nano Elite ______________________________________________________ 87 Reprocessed________________________________________________________ 88 In Sopot s Deadly Embrace ______________________________________________ 90 Inside the Statue ____________________________________________________ 90 Toward the Flame ___________________________________________________ 91 The Final Battle _____________________________________________________ 92 Strona: 2 www.gry-online.pl Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 www.gry-online.pl Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Red Faction II to niezbyt skomplikowany fps (first person shooter), nie zaskakujący zbytnio skomplikowanymi zagadkami czy super inteligentnymi przeciwnikami. Tutaj postawiono w dużej mierze na grywalność oraz szybką akcję – co wyszło grze na dobre. Nic tak nie odpręża jak szybka rundka po paru poziomach jakieś instalacji czy przelot nad miastem przyszłości zwinnym pojazdem latającym. Poradnik do takiej gry nie jest więc wymagany, jednak ten posiada kilka ciekawych cech, wartych bliższemu przyjrzeniu się. Przede wszystkim został napisany dla najwyższego poziomu trudności, czyli HARD. Zawiera dzięki temu potrzebne informacje o czekających Cię niebezpieczeństwach oraz triki, z którymi łatwiej będzie Ci je pokonać. Drugą specyficzną cechą jest spis wszystkich (jakie udało mi się znaleźć) sekretów w grze. Co one dają i jaki maja wpływ na grę dowiecie się już szczegółowo z dalszej części poradnika. Ja zapraszam do tekstu oraz samej gry, która nawiasem mówiąc jest niesamowicie wciągająca. Podziękowania dla [TNT] IPERYT za pomoc w odnajdywaniu sekretów. Strona: 4 www.gry-online.pl Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne Czym RF2 może Cię zaskoczyć? Przede wszystkim znanym z pierwszej części systemem Geo-Mod. Ta nazwa oznacza w praktyce deformowane w czasie rzeczywistym środowisko walki – czyli po prostu umożliwia rozwalenie ściany lub ukruszenia zasłaniającej drogę skały czy drewnianej ścianki. Niestety nie wszystko da się zniszczyć, więc nie będzie można zupełnie swobodnie zamienić osiedla mieszkaniowego w stertę gruzu. Niemniej jednak korzystanie z tych możliwości jest wymagane by przebrnąć przez grę i jest podstawą do odnalezienia większości sekretów, więc weź czasami pod uwagę ukruszenie zasłaniającej przejście przeszkody zamiast biegać po okolicy szukając otwartego przejścia. *Ciekawostka: w levelu „The Nano Elite” można dostać się w miejsce nie przewidziane do tego przez programistów. W jednym z korytarzy skręć do pomieszczenia z lewej i rozwal ścianę, by dostać się do ciemnego tunelu. Kolejną ważną do zapamiętania rzeczą jest punktacja zwana HEROICS. Od niej zależy zakończenie gry (4 możliwe), a punkty są przyznawane za: plus za wykonanie bonusowego zadania czy zadania przewidzianego w grze jako znaczące, otrzymanie go symbolizuje zielona gwiazda w lewym górnym rogu ekranu, minus za zabicie cywila, co jest niedopuszczalne dla członka Czerwonej Frakcji, symbolizuje go czerwona gwiazda w lewym górnym roku ekranu. W każdym momencie możesz sprawdzić swoje postępy, włączając odpowiedni panel kalwiszem pauzy. Znajdziesz na nim nazwę aktualnego poziomu [1], informacje o ilości zabitych przeciwników (Kills) lub cywilów (Civilian Deaths), ilość wystrzelonych (Shots Fired) i trafionych w cel (Hit Percentage) pocisków, oraz wspomniany współczynnik Heroics [2]. Strona: 5 www.gry-online.pl Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine Foreign Lands C o m p l e x E x t e r i o r I n f i l t r u j k o m p l e k s w o j s k o w y . Z n i s z c z w i e z y c z k i s t r a ż n i c z e ( 4 ) . Zaczynasz z oddziałem przed ścianą, za która znajduje się główny dziedziniec kompleksu wojskowego – Twojego głównego celu. Niestety kompani od razu polegną i dalej będziesz musiał walczyć sam. Do dzieła! Uważając na wyrzutnie rakiet umieszczoną na wielkim budynku za ścianą uważaj, by wystrzeliwane przez nią rakiety Cię nie dopadły. Ściana Cię nie ochroni, więc miej się na baczności. Aktualne zadanie to zniszczenie czterech wieżyczek strażniczych, znajdujących się na dziedzińcu. Zadanie o tyle proste, że z pomocą granatnika (alternatywy strzał w Twojej broni) możesz to zrobić ze wzgórz, na których aktualnie się znajdujesz. Celuj w ich przednią część. Odpowiednie trafienie zakończy się wybuchem i informacją, że struktura została zniszczona. Strona: 6 www.gry-online.pl Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine U t r z y m a j d z i e d z i n i e c d o p r z y b y c i a S h r i k e . Gdy załatwisz wieżyczki, będziesz mógł spokojnie wejść na dziedziniec. Zrób sobie nowe wejścia w murze i przeskocz przez nie do środka. Rozwal jeśli chcesz czekający tam pojazd. Uważaj na wojaka ukrywającego się w budce z lewej. Możesz także napotkać na opór w postaci kilku żołnierzy biegających po półkach wyżej. Ale w okolicy jest na tyle medykamentów i naboi, że nie powinno być z nimi większych problemów. Nie zapomnij zajrzeć do struktur z prawej, do wspomnianej budki strażnika oraz zebrać przedmioty przy wejściu do głównego budynku. W e j d ź d o k o m p l e k s u . Jak tylko Shrike rozwali zabezpieczające główne wrota blokady, możesz udać się przez nie do środka. Jak tylko miniesz pierwszy korytarz, misja dobiegnie końca. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Red Faction II - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: