Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00519 007506 11263458 na godz. na dobę w sumie
Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy - ebook/pdf
Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy - ebook/pdf
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Wiedza i Praktyka Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-269-4370-6 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> prawo i podatki >> inne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Z e-booka dowiesz się między innymi:
1. Kiedy można spodziewać się reklamacji
2. Czy przewoźnik też może złożyć reklamację
3. Jak jest w przypadku usług międzynarodowych
4. Jak powinna wyglądać reklamacja
5. Ile jest czasu na rozpatrzenie reklamacji
6. Czy trzeba płacić odszkodowanie bez reklamacji
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy Menedżer produktu: Alina Sulgostowska Redaktor: Izabela Kunowska Numer produktowy: 1BZ25 ISBN: 978-83-269-4370-6 Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z .o.o. 03-918 Warszawa, ul. Łotewska 9a Tel. 22 518 29 29, faks 22 617 60 10, e-mail: transport@wip.pl NIP: 526-19-92-256 Numer KRS: 0000098264 – Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Sąd Gospodarczy XIII Wydział Gospodarczy Rejestrowy. Wysokość kapitału zakładowego: 200.000 zł Copyright by Wiedza i Praktyka sp. z o.o. Warszawa 2015 Publikacja Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy jest chroniona pra- wem autorskim. Przedruk materiałów opublikowanych w Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy bez zgody wydawcy jest zabroniony. Zakaz nie dotyczy cytowania publikacji z powołaniem się na źródło. Publikacja Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy została przygoto- wana z zachowaniem najwyższej staranności i wykorzystaniem wysokich kwalifikacji, wiedzy i doświadczenia autorów oraz konsultantów. Zaproponowane w publikacji Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy oraz w innych dostępnych elementach subskrypcji wskazówki, porady i interpretacje nie mają charakteru porady prawnej. Ich zastosowanie w kon- kretnym przypadku może wymagać dodatkowych, pogłębionych konsultacji. Publikowane roz- wiązania nie mogą być traktowane jako oficjalne stanowisko organów i urzędów państwowych. W związku z powyższym redakcja nie może ponosić odpowiedzialności prawnej za zastosowanie zawartych w publikacji Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy lub w innych dostępnych elementach subskrypcji wskazówek, przykładów, informacji itp. do konkret- nych przykładów. Wydawca nie odpowiada za treść zamieszczonej reklamy; ma prawo odmówić zamieszczenia reklamy, jeżeli jej treść lub forma są sprzeczne z linią programową bądź charakterem publikacji oraz interesem Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Centrum Obsługi Klienta: Tel: 22 518 29 29 e-mail: cok@wip.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: