W poradniku do gry Resistance 3 znajdziecie opis przejścia trybu kampanii, podpowiedzi dotyczące prowadzenia licznych starć, a także lokalizacje wszystkich notatek, listów i nagrań. Swoje miejsce znalazł również rozdział zawierający wszystkie dzienniki.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Rozdział 1
-[Opis przejścia] Rozdział 2
-[Opis przejścia] Rozdział 3
-[Opis przejścia] Rozdział 4
-[Opis przejścia] Rozdział 5
-[Opis przejścia] Rozdział 6 - cz. 1
-[Opis przejścia] Rozdział 6 - cz. 2
-[Opis przejścia] Rozdział 7
-[Opis przejścia] Rozdział 8
-[Opis przejścia] Rozdział 9
-[Opis przejścia] Rozdział 10
-[Opis przejścia] Rozdział 11
-[Opis przejścia] Rozdział 12
-[Opis przejścia] Rozdział 13
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27
Informacja o grze
Trzecia część popularnego cyklu strzelanin FPP, której pierwowzór był jednym z tytułów startowych na PlayStation 3. Gra kontynuuje wątki znane z poprzedniczek i stanowi rozwinięcie ich fabuły.
Gra Resistance 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Resistance 3
autor: Robert Frąc
Producent Insomniac Games, Wydawca Sony Computer Entertainment,
Wydawca PL Sony Computer Entertainment Polska
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________5
Rozdział 1 _________________________________________________________________ 5
Rozdział 2 ________________________________________________________________ 10
Rozdział 3 ________________________________________________________________ 13
Rozdział 4 ________________________________________________________________ 17
Rozdział 5 ________________________________________________________________ 22
Rozdział 6 ________________________________________________________________ 28
Rozdział 7 ________________________________________________________________ 41
Rozdział 8 ________________________________________________________________ 46
Rozdział 9 ________________________________________________________________ 51
Rozdział 10 _______________________________________________________________ 57
Rozdział 11 _______________________________________________________________ 64
Rozdział 12 _______________________________________________________________ 74
Rozdział 13 _______________________________________________________________ 83
Rozdział 14 _______________________________________________________________ 87
Rozdział 15 _______________________________________________________________ 89
Rozdział 16 _______________________________________________________________ 97
Rozdział 17 ______________________________________________________________ 103
Rozdział 18 ______________________________________________________________ 110
Rozdział 19 ______________________________________________________________ 117
Rozdział 20 ______________________________________________________________ 123
Dzienniki ____________________________________________________ 127
Dzienniki Haven, OK ______________________________________________________ 127
Dzienniki St. Louis, MO ____________________________________________________ 131
Dzienniki Mt. Pleasant, PA _________________________________________________ 137
Graterford, PA ___________________________________________________________ 142
Dzienniki Nowy Jork, NY ___________________________________________________ 147
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Resistance 3 zawiera opis przejścia trybu kampanii wraz z podpowiedziami
dotyczącymi prowadzenia licznych starć i walk z bossami. W opisie poszczególnych rozdziałów
zostały podane lokalizacje wszystkich notatek, listów i nagrań składających się na dzienniki, które
pozwalają lepiej zagłębić się w świat gry i zdobyć kilka osiągnięć. Dodatkowo na końcu poradnika
znajduje się rozdział zawierający wszystkie dzienniki. Ich kolejność jest taka sama jak w menu gry,
co powinno ułatwić odnalezienie brakujących dzienników.
Zdrowie bohatera. W Resistance 3 mamy do czynienia z coraz rzadziej spotykanym w
strzelankach sposobem odnawiania zdrowia – musimy podnosić apteczki mające tutaj postać
pojemników z zieloną substancją. Nie jest to szczególnym utrudnieniem, ale na pewno zmienia
sposób prowadzenia starć z przeciwnikami. Znalezienie cichego konta, podczas gdy ekran
przysłaniają nam czerwone smugi jest bardzo trudnie. W sytuacjach kryzysowych należy jak
najszybciej odnaleźć apteczkę lub wykorzystać wszystkie „brudne” sztuczki, które pozwolą nam na
zabicie wrogów bez wystawiania się na ostrzał z ich strony. Świetnie sprawdza się do tego pokaźny
arsenał, jaki zgromadzimy podczas gry.
Strona: 3
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
Narzędzia do usuwania problemów. Przechodząc kampanie w Resistance 3 będziemy powoli
powiększali zestaw posiadanej broni, by na końcu móc się pochwalić przed przeciwnikami sporych
rozmiarów kolekcją. Prawie każda broń, jaką zdobędziemy w tej grze posiada alternatywny tryb,
który w znaczący sposób zwiększa możliwości danego oręża. Dodatkowo prawie wszystkie bronie
zwiększają swój poziom wraz z ich używaniem. Efektem tego jest najczęściej bardzo znaczące
zwiększenie ich skuteczności.
Użyte oznaczenia:
[1], [2] – cyfry w nawiasach kwadratowych odwołują się do screenów znajdujących się
bezpośrednio nad tekstem, w którym występują. Jedynka oznacza lewy, a dwójka prawy obrazek.
Kolorem zielonym oznaczone zostały znajdowane w trakcie gry notatki, list, fragmenty
dzienników i nagrania.
Kolorem brązowym oznaczeni zostali przeciwnicy.
Robert Frąc (www.gry–online.pl)
Strona: 4
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
R o z d z i a ł 1
Grę rozpoczynamy po krótkim filmie opisującym wydarzania mające miejsce po poprzedniej części
Resistance [1]. Naszym pierwszym zadaniem po przebudzeniu jest udanie się na strzelnicę, aby
pobrać broń i wziąć udział w krótkim samouczku.
Po wyjściu z naszej „sypialni” podchodzimy do stołu, nad którym pochyla się Susan, podnosimy
notatkę Zdziczałe chimery i kierujemy się w lewo tunelem [1]. Na ekranie pojawi się mała ikona
kompasu wskazująca nam drogę do naszego aktualnego zadania [2].
Strona: 5
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
Podążając za kompasem miniemy kilka pomieszczeń połączonych ze sobą tunelami. Gdy natrafimy
na kobietę zamiatającą podłogę [1], należy zajrzeć do wnęki po prawej stronie i podnieść notatkę
[2] Pocztówka z Bogoty.
Kolejnym tunelem dotrzemy na strzelnicę, gdzie otrzymamy karabin Bullseye [1]. Po podniesieniu
pierwszej broni udajemy się do wolnego stanowiska na strzelnicy i rozpoczynamy trening strzelecki
[2].
Poznamy tutaj podstawy sterowania oraz dowiemy się ważnych informacji dotyczących granatów
EMP i alternatywnego trybu rewolweru oraz karabinu. Granaty EMP dezaktywują tarczę [1]
przeciwników, przez co umożliwiają ich łatwiejszą eliminację.
Strona: 6
Resistance 3 – Poradnik GRY-OnLine
Alternatywne pociski wystrzeliwane przy pomocy Bullseye oznaczają cel, dzięki czemu możemy
strzelać w dowolną stronę, a i tak pociski dosięgną celu (o ile żadna przeszkoda nie stanie im na
drodze) [1]. Oznakowanie celu możemy wykorzystać do strzelania w przeciwników pozostając w
tym czasie za zasłoną. Drugą funkcją rewolweru jest detonacja pocisków po tym jak zostaną
wystrzelone. Korzystając z wycelowania [2] zwiększamy celność broni, z której strzelamy.
Jak tylko skończymy samouczek przygasną światła i zaczną się przygotowania do odparcia najazdu.
Udając się za kompasem dotrzemy do pokoju odpraw [1]. Po wysłuchaniu raportu zwiadowców
zostaniemy wysłani na spotkanie z grupą bojowników. Podążając za naszym towarzyszem
przemkniemy po cichu przez restaurację i zejdziemy z powrotem pod ziemię [2].
Idąc tunelami miniemy kilku członków ruchu oporu i dotrzemy do drabiny [1]. Wejdziemy po niej
do budynku, w którym spotkamy się Natem i garstką sojuszników [2].
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :