Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00185 007119 13461732 na godz. na dobę w sumie
Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - ebook/epub
Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - ebook/epub
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Psychoskok Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-8119-295-8 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Do rzeczywistości wirtualnej jedni mają bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miał bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistości – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych).

Rzeczywistość wirtualna, która była czymś „zewnętrznym”, do oglądania, zmienia się może jeszcze nie całkiem w coś „wewnętrznego”, ale na tyle interesującego, że można wypróbować ją już samemu. Dosłownie. Zresztą nie tylko wypróbować – dzięki urządzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć.

'Rzeczywistość wirtualna dla każdego' Krzysztofa Wołka jest podręcznikiem dającym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopełnienie innego podręcznika tego autora, pt. 'Nowoczesne strony WWW', który można potraktować jako wprowadzenie do świata wirtualnej rzeczywistości, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poświęcona projektowaniu stron internetowych.

Czytelnik dowie się w sposób bardzo przystępny, oparty na ciekawych przykładach prosto z życia, jak zaprogramować swoją stronę internetową, korzystając z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++.

Dzięki informacjom zawartym w książce każda osoba będzie mogła stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy się także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co więcej, dowie się również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo łatwy sposób stworzyć aplikacje działające w wirtualnej rzeczywistości. Będą one bez problemu współpracowały z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard.

Jak w każdej sytuacji czytelnicy mają do wyboru przynajmniej dwa wyjścia: albo czekać na to, co się stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udział, tworzyć. Nie przesądzając o tym, które rozwiązanie jest lepsze, 'Rzeczywistość wirtualna…' Krzysztofa Wołka może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:



Czytaj dalej...
Czytaj dalej...
Czytaj dalej...

Gdzie kupić całą publikację:

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: