Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00271 007021 15921571 na godz. na dobę w sumie
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry - ebook/pdf
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 169
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań, z uwzględnieniem zarówno misji pobocznych jak i głównego wątku fabularnego oraz wszystkich wariantów wyborów, które gracz może podjąć w trakcie przygody.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Podstawy] Objaśnienia
-[Podstawy] Artefakty
-[Podstawy] Mechanicy
-[Podstawy] Uszkodzenia
-[Podstawy] Przewodnicy
-[Zaton] Charakterystyka
-[Zaton] Mapa Ogólna (cz.1)
-[Zaton] Mapa Ogólna (cz.2)
-[Zaton] Mapa Ogólna (cz.3)
-[Zaton] Mapa Ogólna (cz.4)
-[Zaton] Questy (mapy)
-[Zaton] Questy (cz.1)
-[Zaton] Questy (cz.2)
-[Zaton] Questy (cz.3)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 51

Informacja o grze

Trzecia odsłona cyklu S.T.A.L.K.E.R. Tym razem wcielamy się w rolę agenta specjalnego, który udaje się do Zony, aby poznać przyczynę klęski rządowej operacji Fairway.

Gra S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci autor: Łukasz „Terrag” Znojek (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent GSC Game World, Wydawca Namco Bandai, Wydawca PL Cenega Poland. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Podstawy ______________________________________________________ 4  Objaśnienia ________________________________________________________________ 4  Artefakty ___________________________________________________________________ 4  Mechanicy __________________________________________________________________ 8  Uszkodzenia _______________________________________________________________ 10  Przewodnicy _______________________________________________________________ 11  Opis przejścia - Zaton ___________________________________________ 12  Charakterystyka ___________________________________________________________ 12  Mapa Ogólna ______________________________________________________________ 13  Questy ____________________________________________________________________ 25  Opis przejścia - Jupiter __________________________________________ 65  Charakterystyka ___________________________________________________________ 65  Mapa Ogólna ______________________________________________________________ 66  Questy ____________________________________________________________________ 77  Opis przejścia - Droga do Prypeci _________________________________ 127  Opis przejścia - Prypeć __________________________________________ 134  Charakterystyka __________________________________________________________ 134  Mapa Ogólna _____________________________________________________________ 135  Questy ___________________________________________________________________ 142  Opis przejścia - Laboratorium X8 __________________________________ 162  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań, z uwzględnieniem zarówno misji pobocznych jak i głównego wątku fabularnego oraz wszystkich wariantów wyborów, które gracz może podjąć w trakcie przygody. Do tego dochodzą jeszcze dokładne mapy każdego z sektorów (w tym dwóch lokacji podziemnych, do których w samej grze próżno szukać dużej wersji map). Wprowadzony w nich klarowny system oznaczeń liczbowo- punktowych znacznie ułatwia nawigację. Ponadto swoje miejsce w poradniku znalazła lista artefaktów, wyczerpujący opis każdej z lokacji, systemu uszkodzeń i usprawnień ekwipunku, miejsca ukrycia kryjówek ze sprzętem i wielu innych. Łukasz „Terrag” Znojek Strona: 3 S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine Podstawy O b j a ś n i e n i a Każdy z opisywanych w poradniku sektorów został przedstawiony z użyciem dwóch map. Pierwsza to „mapa ogólna”, na której czerwonymi punktami oznaczone zostały kryjówki z ekwipunkiem (pomarańczowe punkty to „lepsza” broń – czasami dosyć rzadki karabin, czasami snajperka czy kombinezon). Kryjówki leżące nieopodal głównych lokacji z map ogólnych, zostały dokładnie opisane (położenie, zawartość) przy okazji opisu każdej lokacji. Punkty niebieskie symbolizują anomalie z których możemy pozyskać artefakt (czasami więcej niż jeden, nawet jeśli w przy opisie lokacji użyta została liczba pojedyncza... ich ilość jest losowa). Do „map ogólnych” odnoszą się również współrzędne z tabeli rozdziału artefakty. Drugim typem map, są te zawarte w podrozdziałach „questy”. Do nich odwołują się opisy zadań, oraz współrzędne opisywanych postaci. Symbolika każdego z zaznaczonych na mapach punktów, została poruszona w treści zadań które przedstawiają. A r t e f a k t y Wyróżniamy w sumie 27 typów artefaktów (poniżej tabelka z przykładową, prawdopodobną lokalizacją, którą możemy odczytać na mapach ogólnych) z których 23 są „odnawialne” i możemy je znaleźć w różnego rodzaju anomaliach. Pierwsze cztery typy spotykamy natomiast wyłącznie w trakcie wykonywania zadań i na dobrą sprawę nie zabawią w naszych rękach zbyt długo. W zdobywaniu artefaktów niezwykle istotną rolę odegra posiadany przez nas detektor. Urządzeń tych wyróżniamy w sumie cztery rodzaje. Echo – generuje sygnały świetlne i dźwiękowe, Niedźwiedź – wskazuje kierunek, Weles – dokładne położenie, Swaróg (prototyp) – położenie i okoliczne anomalie. Staramy się jak najszybciej wejść w posiadanie przynajmniej typu Weles, a lepiej – najbardziej zaawansowanego, prototypowego detektora Swaróg (patrz – zadanie 19 (Kuszący interes) sektora Zaton). Wtedy polowanie na artefakty (screen) stanie się prawdziwą przyjemnością. Strona: 4 S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine Handel artefaktami jest najbardziej lukratywnym sposobem na zdobycie gotówki. Najwyższy zysk osiągniemy sprzedając je handlarzowi (punkt 2 na mapie questów) w bazie Stalkerów w Zaton. Beard po ukończeniu zadania 2 (Dziwne Zjawisko) sektora Zaton, będzie mógł zlecić nam odszukanie konkretnego rodzaju artefaktu za który zaproponuje nam wyższą niż zwykle kwotę. Uwaga – miejsca w których możemy zebrać artefakty oznaczone zostały na mapach ogólnych punktami niebieskimi. Po każdej emisji istnieje pewna szansa, że artefakty na nowo pojawią się w tych właśnie miejscach. IKONA NAZWA WŁAŚCIWOŚCI MIEJSCE [sektor] (misja) Przemienione Koło Promieniowanie +6 [Z - Zaton] (2. Dziwne Zjawisko) Przerobiony Izolator Promieniowanie +6 [J - Jupiter] (13. Okresowe emisje psioniczne) Serce Oazy Regeneracja Zdrowia +2, Zaspokoj. Głodu+1, [J] (12. Oaza) Odnawianie Energii +2, Leczenie Ran +2, Promieniowanie +4 Kompas Ochr. termi. +3, Ochr. chem. +3, Ochr. [Z] (20. Kompas) psion.+3, Ochr. elektr. +3, Odnawianie Energii +2, Promieniowanie +4 Muszla Odnawianie Energii +4, Promieniowanie +2 4 [Z], 12 [Z], 12 [P – Prypeć] Bateria Odnawianie Energii +2, Promieniowanie +1 4 [Z] Kulebiak Regeneracja Zdrowia +4, Promieniowanie +2 [Z] (5. Udzielenie Stalkerowi pomocy); 20 [Z] Korale Mamy Leczenie Ran +2, Promieniowanie +1 3 [Z], 2 [J], 6 [J] Śnieżynka Odnawianie Energii +6, Promieniowanie +3 12 [Z], 12[P], 7 [P] Świetlik Regeneracja Zdrowia +6, Promieniowanie +3 14 [J], 10 [J] Strona: 5 S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine Bąbel Promieniowanie -4 18 [Z], 14 [J], 15 [J], [P] (1. Niezidentyfikowana Broń / Karabin Gaussa) Płomień Leczenie Ran +6, Promieniowanie +3 6 [Z], 3 [J] Oko Leczenie Ran +4, Promieniowanie +2 17 [Z], 6 [Z], 3 [J], 6 [J], 9 [J] Kula Ognista Ochr. termi. +6, Promieniowanie +2 6 [Z], 6 [J] Dusza Regeneracja Zdrowia +2, Promieniowanie +2 18 [Z], 4 [J], 14 [J] Kamienna Krew Ochr. chem. +3, Promieniowanie +1 14 [J], 15 [J] Kryształ Ochr. termi. +3, Promieniowanie +1 3 [Z], 6 [Z], 17 [Z], 2 [J], 6 [J] Złota Rybka Max. udźwig +12kg, Promieniowanie +3 8 [P] Grawi Max. udźwig +8kg, Promieniowanie +2 3 [J] Gwiazda Wieczorna Max. udźwig +4kg, Promieniowanie +1 10 [Z] Skrętak Promieniowanie -3 Meduza Promieniowanie -2 7 [Z] 7 [Z] Strona: 6 S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci – Poradnik GRY-OnLine Blask Księżyca O. PSI +6, Promieniowanie +2 4 [Z], 10 [J] Błysk Ochr. elektr. +6, Promieniowanie +2 4 [Z], 12 [Z] Świecidełko Ochr. elektr. +3, Promieniowanie +1 12 [Z], 4[Z] Kotlet Ochr. chem. +6, Promieniowanie +2 7 [Z], 18 [Z], 4 [J] Kamienny Kwiat O. PSI +3, Promieniowanie +1 7 [Z], 3 [J] Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: