Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01188 014874 15988213 na godz. na dobę w sumie
Schizm II: Kameleon - poradnik do gry - ebook/pdf
Schizm II: Kameleon - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 93
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry logicznej „Schizm II: Kameleon”, wyjaśniający w jaki sposób poradzić sobie z mnóstwem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek czy wyprowadzaniem wzorów, które napotkamy w niezwykłej krainie Sarpedonu.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-01. STACJA KOSMICZNA cz.1
-02. STACJA KOSMICZNA cz.2
-03. STACJA KOSMICZNA cz.3
-04. HANGAR PROMÓW cz.1
-05. HANGAR PROMÓW cz.2
-06. PLAŻA TOWARZYSZY
-07. STREFA NEUTRALNA cz.1
-08. STREFA NEUTRALNA cz.2
-09. PLAŻA TOWARZYSZY
-10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
-11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
-12. PLAŻA TOWARZYSZY
-13. STREFA NEUTRALNA
-14. LAS HALCYON
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 54

Informacja o grze

Druga część znakomitego dzieła firmy Detalion, a wydanego przez rzeszowskie Studio LK Avalon, czyli gry przygodowej Schizm.

Gra Mysterious Journey II: Chameleon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Schizm II Kameleon autor: Bolesław „Void” Wójtowicz (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Schizm II: Kameleon – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Kilka słów tytułem wstępu... ______________________________________________ 3 Solucja _______________________________________________________________ 4 STACJA KOSMICZNA___________________________________________________ 4 HANGAR PROMÓW ___________________________________________________ 10 PLAŻA TOWARZYSZY _________________________________________________ 14 STREFA NEUTRALNA__________________________________________________ 15 PLAŻA TOWARZYSZY _________________________________________________ 19 TAJEMNICZA JASKINIA _______________________________________________ 21 PLAŻA TOWARZYSZY _________________________________________________ 24 STREFA NEUTRALNA__________________________________________________ 25 LAS HALCYON_______________________________________________________ 27 TOUCHSTONE _______________________________________________________ 28 PORT TRANSAI ______________________________________________________ 30 LYRA _____________________________________________________________ 34 PORT TRANSAI ______________________________________________________ 38 TOUCHSTONE _______________________________________________________ 39 LASY HALCYON______________________________________________________ 40 STREFA NEUTRALNA__________________________________________________ 42 BRADA COE ________________________________________________________ 44 BRAMA MORSKA ANSALA ______________________________________________ 50 GALLEAS DÓŁ _______________________________________________________ 52 BRADA COE ________________________________________________________ 54 CELA______________________________________________________________ 55 BRADA COE ________________________________________________________ 57 GALERIA BOHATERÓW ________________________________________________ 58 PLATFORMA WYROCZNI _______________________________________________ 60 BRADA COE ________________________________________________________ 61 MOST WINDMILL ____________________________________________________ 62 OGRÓD WODNY _____________________________________________________ 64 PORT TRANSAI ______________________________________________________ 65 TOUCHSTONE _______________________________________________________ 66 LASY HALCYON______________________________________________________ 70 WIELKA WIEŻA _____________________________________________________ 72 LYRA _____________________________________________________________ 75 PORT TRANSAI ______________________________________________________ 78 GALLEAS GÓRA______________________________________________________ 80 STACJA KOSMICZNA__________________________________________________ 83 ZAKOŃCZENIE ______________________________________________________ 90 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Schizm II: Kameleon – Poradnik GRY-OnLine Kilka słów tytułem wstępu... “Schizm”, zarówno jego część pierwsza jak i druga, to gra przygodowa, a raczej, co bliższe będzie prawdy, gra logiczna z elementami przygody... Fabuła ma za zadanie w tym przypadku tylko i wyłącznie wytyczyć nam ścieżkę, którą będziemy podążać, od jednej zagadki do drugiej, a potem do kolejnej... Większość czasu spędzimy nad rozwiązywaniem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek i wyprowadzaniem wzorów. Twórcy tej gry postarali się, byśmy z naszych szarych komórek musieli wycisnąć ostatnie poty, ale jednocześnie, by odnalezienie poszukiwanego rozwiązania dawało nam mnóstwo satysfakcji i poczucia własnej wartości... Dlatego też, pisząc ten poradnik starałem się, by w jak najmniejszym stopniu zepsuć Wam zabawę przy zmaganiu się z łamigłówkami. Unikałem, tam gdzie uznałem to za celowe, podawania rozwiązań na tacy, raczej pozostawiając Wam odkrycie drogi, którą można dotrzeć do uzyskania końcowego efektu, pozwalającego wyruszyć na poszukiwanie kolejnej zagadki... W wielu przypadkach wskazanie sposobu, jakim należy się posłużyć przy pokonywaniu tej czy innej przeszkody, nie było możliwe, gdyż tak to sobie założyli twórcy tej gry, stawiając na losowe, generowane przez nasz komputer, uzyskiwanie rozwiązań. Stąd też wypływa moja propozycja: próbujcie sami... Do skutku... Kartka papieru, ołówek i kalkulator niech staną się Waszymi najlepszymi przyjaciółmi. Nie zniechęcajcie się... Po żadnym pozorem nie rezygnujcie, aż poczujecie tę dziką satysfakcję, gdy dowiedziecie wszem i wobec, że potraficie dokonać tego sami... A jeśli nie...? Cóż, otwórzcie strony tego poradnika i przy jego niewielkiej pomocy idźcie dalej... Zapraszając Was do wspaniałej podróży wraz Senem, życzę Wam jednocześnie fantastycznej zabawy i dużo radości przy odkrywaniu tajemnic pięknego Sarpedonu... Strona: 3 www.gry-online.pl Schizm II: Kameleon – Poradnik GRY-OnLine Solucja S T A C J A K O S M I C Z N A Czy to jeszcze sen, czy już jawa?! Gdzie jestem, kim jestem, jak tu się znalazłem?! I co to za hologram?! Same pytania... Żadnych odpowiedzi... A może on...? Tensa?! Nie przypominam sobie żadnego Tensy! Zwłaszcza sprzed... Zaraz, ile?! 214 lat, 28 dni i 13 godzin?! Oszalał... Chwileczkę... Nie przypominam sobie żadnego Sarpedonu, który miałbym rzekomo zdradzić i zniszczyć. O, przynajmniej dowiedziałem się, jakie jest moje imię... Sam Geder... Też ładnie. Ale nie podoba mi się to, co Tensa mówił o zniszczeniu stacji. A może by tak... Huknęło, trzasnęło... i Tensa rozpłynął się w niebycie. To nie była awaria hologramu, ktoś pomógł biednemu Tensie w przejściu na drugą stronę wirtualnego życia. Tylko kto? Zwlokłem się z miejsca mojego spoczynku, ubrałem wdzianko i poczłapałem w kierunku wyjścia, w poszukiwaniu sposobu na ocalenie własnej... tego, no, własnego kombinezonu... Strona: 4 www.gry-online.pl Schizm II: Kameleon – Poradnik GRY-OnLine Nieopodal wyjścia z mojej celi natknąłem się na ogromne, zniszczone pewnie w wyniku sabotażu, urządzenie. Kiedy podszedłem bliżej, usłyszałem głos: “Pomóż”. Pewnie, tylko jak?! Ruszyłem przed siebie, po metalowej kładce zasłanej resztkami jakichś mechanizmów. Na końcu korytarza znalazłem kolejnego Towarzysza, tym razem zniszczonego kompletnie. Przyjrzałem mu się uważnie i odnalazłem kartę. Może się przyda do tamtego? Strona: 5 www.gry-online.pl Schizm II: Kameleon – Poradnik GRY-OnLine Wróciłem. Użyłem karty i... Górna promenada? Generator prionowy? O co mu chodzi?! Muszę chyba sam to sprawdzić... Ponownie ruszyłem korytarzem. Tuż za górką, po lewej stronie, otworzyło się przejście. To pewnie ten Towarzysz zadziałał... Ostrożnie skierowałem się w tę stronę. Na końcu kładki zauważyłem niebieskie błyski. Znaczy się, tamtędy nie przejdę. Skręciłem w lewo. Nieco u góry zauważyłem kolejnego Towarzysza. To tam jest ta górna promenada... Uważając na każdy krok wszedłem po kładce, a następnie skręciłem w lewo, w korytarz oświetlony rzędem lamp stojących pośrodku. Na jego końcu odnalazłem dwie kładki, które zaprowadziły mnie na promenadę. Strona: 6 www.gry-online.pl Schizm II: Kameleon – Poradnik GRY-OnLine Ale dalszą drogę utrudniały... Jak to ująć? Ogromne, ruchome pierścienie, ułożone tak, by stanowiły drogę nie do pokonania. Tuż przed nimi zauważyłem panel z szeregiem pięciu przycisków... Naciśnięcie przycisku spowodowało przesunięcie pierścienia. Zaraz... Ten tak, a ten... Nie, może ten, a potem... Do diabła... A może tak: licząc od lewej do prawej najpierw przycisk 5, potem 4, a następnie 1, 2, 4, 5, 2, 5... Poszło! Droga stoi otworem... Przeszedłem po pierścieniach na drugą stronę. Po prawej zauważyłem niewielki panel kontrolny. Podszedłem do niego i przesuwając prawy suwak, wyłączyłem napięcie, likwidując niebieskawe wyładowania na korytarzu poniżej. Po drugiej stronie promenady stał Towarzysz... Nieaktywny. Zabrałem z niego kartę i wróciłem do tego działającego... Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: