Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00177 008839 15551346 na godz. na dobę w sumie
Second Sight - poradnik do gry - ebook/pdf
Second Sight - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 73
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Second Sight zawiera kompletną solucję, a także kilka działów dodatkowych: porady, opisy broni i umiejętności oraz zestawienie bohaterów. Oznacza to, że znajdziemy w nim wszystko, czego potrzebujemy, by poznać grę od podszewki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstępniak
-Porady
-Moce
-Broń
-Postacie
-[Solucja] Etap 1
-[Solucja] Etap 2
-[Solucja] Etap 3
-[Solucja] Etap 3 cd.
-[Solucja] Etap 4
-[Solucja] Etap 4 cd.
-[Solucja] Etap 5
-[Solucja] Etap 5 cd.
-[Solucja] Etap 6
-[Solucja] Etap 6 cd.
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 33

Informacja o grze

Second Sight to kolejna propozycja studia Free Radical Design, które zasłynęło przede wszystkim za sprawą wydawanej na platformy nowej generacji serii TimeSplitters a także hitowego Goldeneye 007 na Nintendo 64.

Gra Second Sight, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX, GCN, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Second Sight autor: Artur „Roland” Dąbrowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Second Sight – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstępniak ____________________________________________________________ 3 Porady _______________________________________________________________ 4 Moce ________________________________________________________________ 5 Broń _________________________________________________________________ 7 Postacie ______________________________________________________________ 9 Solucja ______________________________________________________________ 12 Etap 1 - Isolation ____________________________________________________ 12 Etap 2 - Preparation __________________________________________________ 14 Etap 3 - Experimentation ______________________________________________ 17 Etap 4 - Fieldwork ___________________________________________________ 21 Etap 5 - Escape______________________________________________________ 24 Etap 6 - Madness ____________________________________________________ 28 Etap 7 - Rescue _____________________________________________________ 33 Etap 8 - Reliance ____________________________________________________ 37 Etap 9 - Entrapped ___________________________________________________ 42 Etap 10 - Streetlife___________________________________________________ 46 Etap 11 - Teamwork __________________________________________________ 48 Etap 12 - Breakout ___________________________________________________ 52 Etap 13 - Conspiracy _________________________________________________ 54 Etap 14 - Infiltration _________________________________________________ 57 Etap 15 - Childcare___________________________________________________ 61 Etap 16 - Confrontation _______________________________________________ 65 Etap 17 - Redemption_________________________________________________ 67 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Second Sight – Poradnik GRY-OnLine Wstępniak Second Sight to wirtualny thriller z najwyższej półki. Wcielamy się w nim w niejakiego Johna Vattica, który już niebawem przekona się, że jest istotnym ogniwem w pewnym projekcie laboratoryjnym. Ucieka on w trakcie badań, odkrywając u siebie paranormalne zdolności. Jeśli chcecie dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi – zapraszam do zabawy. Poradnik, który przygotowałem, zawiera kompletną solucję, a także kilka działów dodatkowych: porady, opisy broni i umiejętności oraz zestawienie bohaterów. Oznacza to, że znajdziemy w nim wszystko, czego potrzebujemy, by poznać grę od podszewki. Zapraszam, Artur „Roland” Dąbrowski Strona: 3 www.gry-online.pl Second Sight – Poradnik GRY-OnLine (cid:131) Porady Jonh Vattic został obdarzony paranormalnymi zdolnościami, które często są naszym kluczem do zwycięstwa. W Second Sight praktycznie wszystkie moce się przydają i nie da się o żadnej z nich powiedzieć, że jest bezużyteczna. Dlatego obserwujemy cały czas niebieski pasek w lewym górnym rogu, który reprezentuje ilość pozostałej - że tak to nazwę - many. Jeśli wiemy, że za chwilę spotkamy się z wrogiem, czekamy, aż energia ta się odnowi, abyśmy byli gotowi do starcia. Przed każdą walką robimy użytek ze zdolności regeneracji. Jeżeli w trakcie korzystania z którejś mocy mana się skończy, na chwilę stracimy panowanie nad bohaterem, a ekran stanie się niewyraźny, dlatego warto zdjąć palec z guzika myszy na sekundę przed. (cid:131) O ile pasek many samoistnie się regeneruje, a skończenie się jej niczego poważnego nie czyni, o tyle stan zdrowia jest bardziej istotny, wszak wiadomo, co oznacza jego spadek do zera. Tak więc dbamy o niego szczególnie, korzystając w każdej wolnej chwili ze wspomnianej już zdolności regeneracji. Do podrasowania miernika energii fizycznej służą także apteczki (o kolorze zielonym). Jest ich co prawda niewiele w całej grze, jednak uleczają nas całkowicie w ciągu sekundy i nigdy się nie kończą. (cid:131) W walce często zdarzy nam się, że przeciwnik powali nas na ziemię (tyczy się to pojedynków kontaktowych). Wówczas bohater będzie leżał na ziemi i zanim się podniesie, minie kilka sekund. Aby zdecydowanie go ponaglić, przyciskamy którykolwiek z przycisków - John wstanie jakby natchnięty nowym życiem. (cid:131) W pewnym momencie spotykamy w grze Shock Trooperów (takich gości w czarnych ubraniach i maskach). Są to najtrudniejsi przeciwnicy w całej grze (nie licząc bossów), więc wypada mi o nich tu trochę wspomnieć. Najlepszą taktyką w walce z nimi jest korzystanie z telekinezy. Chwytamy jegomościa i kładziemy na ziemię, najlepiej uderzając nim wcześniej o ścianę lub o jakiś inny obiekt. Następnie podbiegamy do niego i uderzamy kilka razy nogą. Jeśli się podniesie, zaczynamy go zażarcie uderzać pięściami, tak aby nawet nie zdążył się zorientować, za co. Dzięki temu sposobowi zaoszczędzamy amunicję i zdrowie. Oczywiście taktyka ta nie dotyczy tylko Shock Trooperów - możemy ją wypróbować także w pojedynkach z innymi rodzajami wrogów. (cid:131) W grze nieraz przyjdzie nam działać we dwójkę czy nawet w grupie. Wtedy w prawym górnym rogu pojawią się ikonki postaci, z którymi kooperujemy, wraz z paskami reprezentującymi ich stan zdrowia. Pamiętamy, że w razie utraty jednego z kompanów misja kończy się niepowodzeniem, i dbamy o to, by byli w dobrej kondycji. Strona: 4 www.gry-online.pl Second Sight – Poradnik GRY-OnLine Moce T e l e k i n e z a ( T e l e k i n e s i s ) Umożliwia nam przenoszenie dowolnych przedmiotów bądź osób, a także poruszanie odległych przełączników tudzież wajch. Jest to pierwsza moc, jaką poznajemy w grze, a zarazem, zdaje się, najbardziej przydatna. Przytrzymujemy prawy przycisk myszy, aby namierzyć cel, a następnie, przytrzymując lewy guzik, poruszamy nim. W ten sposób możemy uderzać przeciwnikami o ściany, zrzucać ich z dużych wysokości, ciskać w nich ciężkimi obiektami - możliwości jest wiele. Już po chwyceniu przeciwnika za gardło traci on na dwie-trzy sekundy kontrolę nad sobą, a kilkunastosekundowe wirowanie w powietrzu kończy się zgonem. W trakcie trzymania prawego guzika myszy widzimy, które przedmioty da się przesunąć (zaznacza się wokół nich obwódka). Na początku telekineza pozwala nam tylko poruszać martwe obiekty, jednak w pewnym momencie ulepsza się, dzięki czemu możemy bezpośrednio straszyć nią wrogów. R e g e n e r a c j a ( H e a l i n g ) Równie przydatna, co telekineza, zdolność, dzięki której możemy poprawić swój stan zdrowia. Korzystamy z niej jednakże tylko wtedy, gdy jesteśmy bezpieczni, gdyż w trakcie regeneracji jesteśmy podatni na ataki przeciwników. Każde ciche miejsce warto wykorzystać do tego, by odnowić zdrowie. Leczyć możemy także przyjaciół - wystarczy, że namierzymy ich trzymając prawy przycisk, a później naciśniemy lewy guzik. A t a k P s i ( P s i B l a s t ) Silne kule energii, którymi możemy ciskać w przeciwników. Zwykle jedna taka wystarczy, by załatwić na dobre dowolnego delikwenta. Jest jednak pewien mankament, a chodzi mi tu o zużycie energii psi - jeden pocisk kosztuje aż około połowy paska. Po pewnym czasie zdolność ulega ulepszeniu, a w praktyce objawia się to tak, że gdy jesteśmy otoczeni przez wrogów, możemy wyemitować cały okrąg energii, który powali ich na ziemię. Strona: 5 www.gry-online.pl Second Sight – Poradnik GRY-OnLine Z a u r o c z e n i e ( C h a r m ) Służy do pokojowego rozwiązywania spraw z wrogami. Jeśli mamy przed sobą przeciwnika, z którym nie chcemy toczyć walki, zaznaczamy zauroczenie, namierzamy cel i przytrzymujemy lewy guzik do czasu, gdy będziemy już przez niego niewidoczni. Jeżeli wiemy, że przez okna (to przykład) patrzą oponenci, to nie mamy po co z nimi zadzierać - po prostu korzystamy z zauroczenia. Czasem przyjdzie nam też zadziałać na naszych przyjaciół. Przykładem jest tu misja z przestraszoną Jayne, którą musimy zmuszać do działania właśnie poprzez wykorzystanie zauroczenia. W czasie korzystania z zauroczenia nie dotykamy przeciwników (domyślcie się, jaki będzie rezultat) ani nie kucamy, gdyż i tak jesteśmy niewidoczni, a schyleni poruszamy się wolniej. W y j ś c i e z c i a ł a ( P r o j e c t i o n ) Zdolność tę uważałem za praktycznie bezużyteczną, ale to tylko do czasu, gdy dowiedziałem się, że można dzięki niej wstępować w przeciwników. Jeśli wiemy, że w pobliżu czai się wielu przeciwników, wychodzimy z ciała i wcielamy się w jednego z wrogów, po czym atakujemy jego kolegów. W ten oto jakże łatwy sposób można bardzo często oczyścić sobie drogę. Należy przy tym pamiętać o dwóch rzeczach: kiedy występujemy z ciała, Vattic jest bezbronny i jeśli zauważy go jakiś przeciwnik, będziemy musieli wrócić do siebie; poza tym z zauroczenia korzystamy przez określony czas - jeśli zabraknie nam energii Psi, wrócimy do swojego ciała. Strona: 6 www.gry-online.pl Second Sight – Poradnik GRY-OnLine Broń P a r a l i z a t o r ( T r a n q u i l i z e r ) Najłagodniejszy rodzaj broni w grze. Korzystając z niej, nie zabijamy, a jedynie usypiamy przeciwników, co jakkolwiek kończy się wyłączeniem ich z zabawy. Zawsze celujemy w głowę (ew. w szyję), gdyż tylko wtedy rozłożymy jegomościa jednym strzałem - inaczej damy mu czas na reakcję, a tu chyba nie o to chodzi, prawda? Na dodatek broń wolno się przeładowuje. P i s t o l e t ( P i s t o l ) Co prawda mamy ich w grze kilka rodzajów, jednak postanowiłem umieścić je w jednej grupie, gdyż na dobrą sprawę niewiele się od siebie różnią. Zwykły pistolet i wersja .45 to prawie to samo, zaś rewolwer jest podobny, z tym że ma inną pojemność magazynku (tamte - osiem pocisków, ten - sześć) i zadaje nieco więcej obrażeń. Mamy jeszcze sowiecką odmianę pistoletu (Soviet Pistol), jednak nie jest to nic szczególnego. S M G Na nasze można by to przetłumaczyć CKM. :-) SMG to szybkostrzelny i dość cichy karabin, któremu warto zaufać. Mało kto oprze się serii kilkunastu (czasem kilkudziesięciu) pocisków, których w jednym magazynku znajduje się 30. Nie dość, że broń jest bardzo skuteczna, to od pewnego momentu staje się bardzo popularna - noszą ją niemal wszyscy przeciwnicy. K a r a b i n s n a j p e r s k i ( S n i p e r R i f l e ) Bardzo precyzyjna broń, która przydaje się, gdy przeciwnicy znajdują się w dużej odległości od nas. Wtedy wystarczy znaleźć sobie w miarę ciche miejsce, przykucnąć i wyjąć popularną snajperkę, by w chwilę zlikwidować wszystkie ruchome cele. Podczas korzystania z karabinu otrzymujemy w prawym dolnym rogu przybliżenie, dzięki któremu dobrze widzimy, w którą część ciała celujemy. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Second Sight - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: