Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
02200 045540 15675838 na godz. na dobę w sumie
Sekrety wielkich handlowców - ebook/pdf
Sekrety wielkich handlowców - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 153
Wydawca: Vocatio Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7829-010-0 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> handel i gospodarka
Porównaj ceny (książka, ebook (-8%), audiobook).

Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie ustaje w stosowaniu zasad, których zwykli sprzedawcy nie przestrzegają wcale lub które stosują tylko czasami.

Na podstawie wywiadów z 50 wielkimi handlowcami ze Stanów Zjednoczonych Fox przygotował pigułkę praktycznej i niesamowitej wprost wiedzy, bo opartej na doświadczeniu najlepszych. Ta książka ujawnia ich sekrety, tajemnice prawdziwych Rainmakerów. To dzięki zasadom tutaj przedstawionym sprzedają oni więcej i zarabiają większe pieniądze niż cała rzesza zwykłych przedstawicieli handlowych. Rób więc to, co oni i ściągaj deszcz urodzaju na siebie i na swoją firmę!

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

SEKRETY WIELKICH HANDLOWC(cid:211)W W serii (cid:132)Recepta na biznes(cid:148) Jeffrey J. Fox napisał następujące książki: 1. Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach, dzięki kt(cid:243)rym dzwoni kasa 2. Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie, czyli o świętych zasadach ludzi biznesu 3. Jak być wielkim szefem, czyli jak znaleźć najlepszych pracownik(cid:243)w 4. Jak zostać szamanem sprzedaży, czyli jak sprowadzić do firmy deszcz pieniędzy 5. Nie wysyłaj CV, czyli jak się dostać do dobrej firmy 6. Jak zostać CEO, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty 7. Sekrety wielkich handlowc(cid:243)w, czyli jak dokonywać tego, czego inni nie mogą Więcej informacji o autorze na stronie: www.foxandcompany.com Jeffrey J. Fox SEKRETY WIELKICH HANDLOWC(cid:211)W czyli jak dokonywać tego, czego inni nie mogą Oficyna Wydawnicza „Vocatio” Warszawa Tytuł oryginału: Secrets of Great Rainmakers Przekład: Teresa Kowalska Redakcja: Irena Kanicka Redakcja techniczna: Małgorzata Biegańska-Bartosiak Projekt okładki: Joanna Złonkiewicz Korekta: Renata Borkowska Copyright 2006 by Jeffrey J. Fox All rights reserved. First published by Hyperion. The Polish translation rights published in agreement with Doris S. Michaels Literary Agency, Inc., New York, USA Copyright for the Polish edition 2006 by Oficyna Wydawnicza (cid:132)Vocatio(cid:148). All rights to the Polish edition reserved Wszelkie prawa do wydania polskiego zastrzeżone. Książka ani żadna jej część nie może być przedrukowywana ani w jakikolwiek inny spos(cid:243)b reprodukowana czy powielana mechanicznie, fotooptycznie, zapisywana elektronicznie lub magnetycznie, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. W sprawie zezwoleń należy zwracać się do: Oficyna Wydawnicza (cid:132)Vocatio(cid:148) 02-798 Warszawa, ul. Polnej R(cid:243)ży 1 e-mail: vocatio@vocatio.com.pl Redakcja: fax (22) 648 63 82, tel. (22) 648 54 50 Dział handlowy: fax (22) 648 03 79, tel. (22) 648 03 78 e-mail: handlowy@vocatio.com.pl Księgarnia Wysyłkowa (cid:132)Vocatio(cid:148) 02-798 Warszawa 78, skr. poczt. 54 tel. (603) 861 952 e-mail: ksiegarnia@vocatio.com.pl www.vocatio.com.pl ISBN 83-7146-237-9 Książkę tę poświęcam wszystkim Rainmakerom na świecie: gazeciarzom, pracownikom myjni samochodowych, nauczycielom, barmanom, mechanikom, inspektorom ochrony środowiska, trenerom fitnessu, graczom w rugby oraz mamom, nianiom, babciom i dziadkom. Spis treści Podziękowania ................................................................. 9 Wstęp ............................................................................. 11 1. Odyseja (cid:150) od ż(cid:243)łtodzioba do Rainmakera ................... 15 2. Dla Rainmaker(cid:243)w nie istnieje konkurencja ................. 21 3. Motta wielkich handlowc(cid:243)w........................................ 23 4. (cid:132)Nie sprzedasz piwa, siedząc przy biurku(cid:148).................. 26 5. Nie przegap pierwszego sygnału chęci zakupu ........... 28 6. Zmień 6 w 60 000 ........................................................ 31 7. Sprzedaż to sport kontaktowy...................................... 33 8. Kołonotatnikowa ruletka.............................................. 35 9. Jak um(cid:243)wić się na spotkanie........................................ 37 10. Jak prawidłowo rozpocząć spotkanie handlowe .......... 41 11. Prawdziwy sekret proszenia o zam(cid:243)wienie ................. 43 12. Przespaceruj się............................................................ 47 13. Wędkarz ....................................................................... 51 14. Czemu klienci chcą kogoś polecać? ............................ 53 15. (cid:132)Zjeżdżaj stąd, ale już!(cid:148)............................................... 56 16. Coś za darmo to nie to samo co sprzedaż ze stratą ...... 59 17. Pytania-klucze do sprzedaży nr 1 i 2 ........................... 61 18. Niech klient koniecznie coś zrobi ................................ 64 19. Gazeciarze.................................................................... 66 20. Cena była prawidłowa.................................................. 69 21. Reductio ad absurdum ................................................. 71 22. Nie rezygnuj z ostatniego spotkania ............................ 74 23. Wytyczaj i osiągaj cele ................................................ 77 24. Słowo (cid:132)cena(cid:148) wyrzuć ze słownika............................... 80 25. Przygotuj ofertę nie do odrzucenia .............................. 83 26. Niech nikt nie przegoni cię w pracy ............................ 86 27. Staraj się zamknąć sprawę już na pierwszym spotkaniu ................................................... 88 28. Pozyskuj wpływowych ................................................ 90 29. Milczenie jest złotem ................................................... 93 30. Nie podawaj kwoty ...................................................... 96 31. Pytania-klucze do sprzedaży nr 3 i 4 ........................... 99 32. Dobre maniery + wytrwałość = wyniki ..................... 101 33. R(cid:243)b notatki................................................................. 104 34. Jak przeprowadzić analizę potrzeb ............................ 107 35. Jak przygotować prezentację ..................................... 110 36. Układy nie mają znaczenia ........................................ 115 37. Zadbaj o zestaw (cid:132)Z(cid:148)................................................... 118 38. Sprzedawaj pośrednikom ........................................... 120 39. Akcent osobisty.......................................................... 123 40. Buduj archiwum cennych klient(cid:243)w ........................... 125 41. Marketing na ratunek ................................................. 128 42. Nie wysyłaj ofert pocztą ............................................ 131 43. System hierarchizowania możliwości sprzedaży WO ........................................ 133 44. W bluesowym nastroju .............................................. 137 Zakończenie ............................................................... 139 Poznaj Wielkich Handlowc(cid:243)w................................... 141 Podziękowania Dla Mary Ellen O(cid:146)Neill, kt(cid:243)ra wraz z zespołem wydawnictwa Hyperion jeszcze raz dopięła swego. Dla Doris Michaels z nowojorskiej agencji literackiej DSM, kt(cid:243)ra sama jest zaklinaczem deszczu. Dla Heather i Damiana Foks(cid:243)w, kt(cid:243)rzy dali nam Lukę. Wstęp Nietrudno zostać zwykłym przedstawicielem handlowym. Wymagania wstępne stawiane nowo zatrudnianym handlow- com są w wielu przedsiębiorstwach nader skromne. W nie- kt(cid:243)rych firmach poprzeczkę stawia się tak nisko, że sforso- wałby ją ż(cid:243)łw z Galapagos. Czasem wystarczy tylko bąknąć coś pod nosem, żeby dostać posadę handlowca. Trudno jed- nak zostać Rainmakerem (cid:150) zaklinaczem deszczu. Żeby zostać prawdziwym szamanem sprzedaży, trzeba poświęcić czas na naukę, ćwiczenia, praktykę i doskonalenie zawodowe. Bo Rainmaker to zawodowiec i każdą sprawę, kt(cid:243)rą się zajmuje, i małą, i wielką, załatwia jak zawodowiec. W firmach, w kt(cid:243)rych sprzedawcy mają bezpośredni kon- takt z klientem, Rainmakerzy to ludzie, dzięki kt(cid:243)rym kręci się interes. To oni dają firmie deszcz wpływ(cid:243)w (cid:150) prawdziwe, wielkie pieniądze. Znajdują nowe źr(cid:243)dła przychod(cid:243)w, no- wych klient(cid:243)w. Sprzedają nowe zastosowania, nowe produk- 11 ty (cid:150) i to za wyższe ceny niż zwykli handlowcy. To dzięki za- klinaczom deszczu dzwoni kasa: dzyń-dzyń! dzyń-dzyń! Zaklinacze deszczu ściągają wielkie pieniądze także dla samych siebie. To oni są zawsze najwyżej opłacanymi sprze- dawcami, a nierzadko należą do najwyżej opłacanych pra- cownik(cid:243)w w całej firmie. Szamani sprzedaży to gatunek rzadki, ale można ich spo- tkać w najrozmaitszych miejscach. W dużych korporacjach (cid:150) jako wybitnych przedstawicieli handlowych. Rainmakerami mogą być niezależni przedstawiciele handlowi, przedsiębior- cy, właściciele małych firm, firmy jednoosobowe, agenci, brokerzy, partnerzy w sp(cid:243)łkach ekspert(cid:243)w. R(cid:243)żnica między Rainmakerem a zwykłym sprzedawcą tkwi w jednym: Rainmaker sprzedaje więcej! Generuje więk- sze wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zar(cid:243)wno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie ustaje w robieniu tego, co zwykli sprzedawcy robią tylko czasami albo czego nie robią wcale. W baseballu uderzający dobiega do bazy około cztery razy w ciągu meczu. Jeśli nie chce zostać zbity i wyrzucony z gry, to musi biegać do pierwszej bazy trzy, cztery, a nawet pięć razy podczas każdego meczu. I choć bieganie do pierw- szej bazy po kilka razy to nic wielkiego, niezbyt duży wysiłek w por(cid:243)wnaniu z całością meczu, to niekt(cid:243)rzy gracze w og(cid:243)le rezygnują z uderzenia, zakładając, że i tak nie uda im się zdobyć pierwszej bazy. Ale Rainmaker nigdy nie rezygnuje z uderzenia! Nawet w niesprzyjających sytuacjach nie zakła- da, że zostanie zbity. Zawsze uderza i zawsze biegnie do bazy, bo wie, że w tych nielicznych przypadkach, gdy druży- na przeciwnika niezdarnie złapie piłkę albo piłka spadnie, on zdoła bezpiecznie dobiec do bazy. Nigdy nie rezygnuje 12 w trakcie procesu sprzedaży. To dlatego Rainmaker(cid:243)w uważa się za (cid:132)kr(cid:243)l(cid:243)w strzelc(cid:243)w(cid:148). Ta książka ujawnia sekrety wielkich handlowc(cid:243)w (cid:150) praw- dziwych Rainmaker(cid:243)w. To dzięki zasadom tu przedstawio- nym sprzedają oni więcej i zarabiają większe pieniądze niż cała rzesza zwykłych przedstawicieli handlowych. R(cid:243)b więc to, co oni, i ściągaj deszcz urodzaju na swoją firmę i na siebie! 13
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Sekrety wielkich handlowców
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: