Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00054 007693 18431624 na godz. na dobę w sumie
Sezon na Misia - poradnik do gry - ebook/pdf
Sezon na Misia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 55
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Prócz dokładnej solucji, opisującej krok po kroku kolejne zadania, poradnik zawiera informacje, gdzie ukryto wszystkie odznaki i jak je zdobyć, o „Dzikich wyzwaniach” (minigierki) i „Dzikiej szkole” (sklep z nowymi umiejętnościami dla naszych bohaterów).

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Misje] Sen o Dinkelmanie
-[Misje] Miasto!
-[Misje] Pobudka w dziczy (część 1)
-[Misje] Pobudka w dziczy (część.2)
-[Misje] Rodzinna sprzeczka
-[Misje] Wielki wyścig
-[Misje] Straszliwy Grizzly
-[Misje] Kolejka górska
-[Misje] Droga pod górę
-[Misje] Z górki na pazurki
-[Misje] Stuknięte kaczory (część 1)
-[Misje] Prawie jak kaczka
-[Misje] Stuknięte kaczory (część 2)
-[Misje] Wielka przeprawa
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28

Informacja o grze

Open Season to familijna, przygodowa gra akcji, której fabuła wzorowana jest na animowanym obrazie kinowym o tym samym tytule, za którego powstanie odpowiada wytwórnia Sony Pictures Animation.

Gra Open Season, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, Xbox 360, PSP, NDS, GCN, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Sezon na misia autor: Daniel „KULL” Sodkiewicz (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 6 Sen o Dinkelmanie ____________________________________________________ 6 Miasto! _____________________________________________________________ 7 Pobudka w dziczy_____________________________________________________ 9 Pobudka w dziczy____________________________________________________ 11 Rodzinna sprzeczka __________________________________________________ 13 Wielki wyścig _______________________________________________________ 15 Straszliwy Grizzly____________________________________________________ 16 Kolejka górska ______________________________________________________ 18 Droga pod górę _____________________________________________________ 19 Z górki na pazurki ___________________________________________________ 24 Stuknięte kaczory (część 1) ____________________________________________ 26 Prawie jak kaczka ___________________________________________________ 27 Stuknięte kaczory (część 2) ____________________________________________ 29 Wielka przeprawa ___________________________________________________ 31 Tama bobra ________________________________________________________ 32 Skalista rzeka_______________________________________________________ 36 Chata Shana ________________________________________________________ 38 Wezwanie do walki / Bitwę czas zacząć __________________________________ 40 Bitwę czas zacząć____________________________________________________ 41 Drzewo wiewiórczego klanu (wiewiórki) __________________________________ 42 Propanem ich - kaczki (cześć 1) ________________________________________ 43 Droga wolna - kaczki (cześć 2) _________________________________________ 45 We własne sidła (Skunksy) ____________________________________________ 46 Bobrza wyrzutnia - bobry (cześć 3) ______________________________________ 48 Piłaaaa Łańcuchowa__________________________________________________ 49 Szalony Bóbr - bobry (cześć 2) _________________________________________ 51 Shan – Ostatnie starcie _______________________________________________ 53 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine Wstęp „Sezon na misia” (nazwa angielska – „Open Season”) to gra dla dzieci, łącząca w sobie elementy platformówki, akcji i gier logicznych. Program nie wymaga od graczy wygórowanych umiejętności i stanowi przyjemną rozgrywkę dla najmłodszych (teoretycznie od lat 3). Jeżeli jednak chcemy odkryć wszystkie materiały bonusowe w dziale „Album Beth”, okazuje się, iż nie jest to takie proste. Podczas kolejnych misji (a jest ich 27) musimy zbierać poukrywane na planszach tak zwane „odznaki”. Łatwo je przeoczyć, duża czasu tracimy też na ich szukanie, gdy nie wiemy dokładnie gdzie zostały ukryte. W poradniku jaki właśnie czytasz zawarłem dokładne informacje, gdzie ukryto wszystkie odznaki i jak je zdobyć (wszystko udokumentowane jest czytelnymi screenami). Prócz dokładnej solucji, opisującej krok po kroku kolejne zadania, poradnik zawiera informacje o „Dzikich wyzwaniach” (minigierki) i „Dzikiej szkole” (sklepik z nowymi umiejętnościami dla naszych bohaterów). Strona: 3 Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine A oto kilka podstawowych, ale ważnych porad związanych z grą i poradnikiem: (cid:131) W dziele „OPCJE” proponuję zmienić ustawienie „KAMERA” na „NORMALNA”. Dzięki temu sterowanie kamerą za pomocą myszki, stanie się bardziej intuicyjne. (cid:131) Jeżeli nie zdobędziesz wszystkich „odznak” na danej planszy, nie musisz walczyć do upadłego, aby tego dokonać. Możesz wykonywać kolejne misje, a po brakującą „odznakę” wrócić, włączając z menu gry „POWTÓRKI”. Np.: na planszy znajdują się 4 odznaki, a ukończyłeś misję znajdując jedynie dwa świecidełka. Gdy po raz kolejny zagrasz w tą samą misję poprzez jej wybór w dziale „POWTÓRKI”, do zebrania zostaną Ci tylko brakujące dwie „odznaki”. (cid:131) Nie musisz stresować się i unosić ambicją zdobywania wszystkich Dzikich Punktów podczas misji. Punkty te otrzymujemy niemal za każdą czynność – a nie potrzeba ich wiele, aby kupić nowe umiejętności dla naszego bohatera. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym poradniku w dziale „Dzika szkoła”. (cid:131) Poradnik był pisany na podstawie polskiej wersji gry na platformę PC, jest on jednak w pełni kompatybilny z wersjami Xbox, PS2 i Gamecube. (cid:131) W poradach do konkretnych misji (szczególnie tych początkowych) zawarte są informacje dotyczące wykonywania podstawowych czynności naszymi bohaterami (w grze wcielamy się zarówno w Bogusia jak i Elliota). Czytając poniższą solucje, przejdziesz więc tutorial z obsługi gry. (cid:131) (cid:131) Jak na dzisiejsze czasy, wymagania systemowe gry są naprawdę niewielkie. Na sprzęcie z procesorem AMD 1,5 GHz, kartą graficzną Radeon 9500 i pamięcią DDR 512 MB, program chodzi bardzo płynnie w najwyższych rozdzielczościach. Podczas gry zbierasz tak zwane „Odznaki”, zostały one podzielone na kilka kategorii: Odpady, Motyle, Żołędzie, Grzyby, Chrząszcze, Pióra, Kwiaty, Liście i Ślady. Opis zebrania wszystkich odznak jest opisany szczegółowo w solucji. Gdy zbierzemy wszystkie odznaki danego rodzaju, w dziale „Album Beth” zostaną odblokowane bonusowe materiały na temat gry „Sezon na misia”. (cid:131) W „Albumie Beth” znajduje się dział z dodatkowymi materiałami, po uzbieraniu „Kumpli Bogusia”. Przyjaciół naszego misia zdobywamy przechodząc kolejne misje. (cid:131) Należy też pamiętać, iż nie wszystkie odznaki porozrzucane na planszach są od razu widoczne. Niektóre z nich trzeba wywąchać – klawiszem [C]. (cid:131) Wywąchać można też dodatkowe życie dla naszego misia. Z krzaków świecących na czerwono można zjeść jagody klikając na nie prawym klawiszem myszki. (cid:131) Jeżeli nie wiesz co zrobić w danej chwili poszukaj miejsca oznaczonego przez jasno świecące latające motyle. W taki sposób są oznaczone w grze miejsca, które musisz (lub powinieneś) odwiedzić, aby przejść dalej. (cid:131) Kierunek w jakim masz iść jest zazwyczaj wskazany przez drogowskazy – drewniane strzałki. (cid:131) Nie martw się gdy zginiesz. Każdą misję możesz powtarzać dowolną ilość razy. Co więcej, gdy zaczynamy misję po straceniu życia, nie ma na niej już myśliwych których wcześniej przestraszyliśmy. (cid:131) Podczas gry uczysz się nowych umiejętności. Gdy używasz je po raz pierwszy, program poinformuje Cię jak używać danej zdolności. Dokładnie zapoznaj się z tą informacją. Jeżeli czegoś nie rozumiesz zaglądnij do solucji poniżej – wszystkie trudniejsze w wykonaniu zdolności zostały tam opisane na przykładach. (cid:131) Gra (w wersji PC) obsługuje tylko niektóre PADy :(. Większość graczy skazanych jest więc na sterowanie za pomocą klawiatury i myszki. Szczegółowa klawiszologia znajduje się w instrukcji obsługi gry. Najważniejsze komendy to umiejętność wąchania (klawisz [C]), zawołanie Elliota (klawisz [Q]), ukrywanie się ([Spacja]) i ryk (lewy przycisk myszki). Więcej szczegółów na temat klawiszologi zawarte jest również w solucji. Strona: 4 Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine (cid:131) Poniżej znajduje się lista PADów, które powinny (zgodnie z informacją od producenta) działać z grą: Logitech Dual Action / Rumblepad2 / Rumblepad2 Cordless Logitech® Cordless Rumblepad Logitech® Rumblepad Logitech® Rumblepad Vibration Feedback Gamepad o o o o o Saitek P880 Rumble Pad, P3000 RF, P2500 o Saitek P990, P2900 Dual Analog Pad o Saitek P2600 o Thrustmaster Dual Trigger Serie, Dual Analog 3 firestorm wireless o Thrustmaster Dual Trigger Serie, Thrustmaster 360 Moderna o Thrustmaster Dual Trigger Serie, Thrusmaster dual trigger gamepad PC/PS2 3.2 o Madcatz Pc Con o Madcatz Pc wireless o Xbox 360 / Xbox o Belkin, Nostromo o o Thrustmaster Rechargeable Wireless Dual Trigger 2-in-1 Logitech® Wingman rumblepad Strona: 5 Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia S e n o D i n k e l m a n i e Odznaka „Odpady”: 2 Dzikie punkty: 30 Bogusiowi przyśnił się sen, w którym musi złapać pluszaka o imieniu Dinkelman. Odwracamy się w prawo, na skale znajduje się pierwsza odznaka „Odpady” #1, zbieramy ją. Następnie biegniemy w stronę ogromnego zielonego misia #2. Po drodze natkniemy się na kolejną odznakę, również umieszczoną na jednej ze skał #3. Miś skieruje się nad rzekę, biegniemy za nim #4. Gdy do niego dotrzemy misja zakończy się sukcesem. Strona: 6 Sezon na misia – Poradnik GRY-OnLine M i a s t o ! Odznaka „Odpady”: 6 Odznaka „Motyle”: 4 Dzikie punkty: 110 Witaj w domu Beth, a zarazem mieszkaniu Bogusia – przytulnym garażu. Odwracamy głowę w lewo, jak nakazują strzałki, poczym podchodzimy do Beth, aby z nią porozmawiać #1. Nasza przyjaciółka zapyta nas, czy posiadamy misia Dinkelmana. Zgodnie z instrukcjami Panny Pióreckiej #2, odpowiadamy przecząco – przesuwając mysz w prawo i w lewo (ruchy muszą być w miarę szybkie i zamaszyste). Poszukiwany pluszak znajduje się w rogu garażu #3, podchodzimy do niego i klikamy prawym przyciskiem myszy, aby go ze sobą zabrać. Udajemy się do Beth, która stoi przy samochodzie (obok auta znajdziemy odznakę) #4. Na zadane przez gajową pytanie, tym razem odpowiadamy „tak”, przesuwając mysz w górę i w dół. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Sezon na Misia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: