Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00343 007019 13462922 na godz. na dobę w sumie
Shrek Trzeci - poradnik do gry - ebook/pdf
Shrek Trzeci - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 49
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Szczegółowy opis przejścia całej gry oraz miejsc, gdzie można znaleźć cenne przedmioty.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Solucja] Etap 1 – Królewskie szkolenie
-[Solucja] Etap 2 – Doki
-[Solucja] Etap 3 – Statek piratów
-[Solucja] Etap 4 – Stare ruiny
-[Solucja] Etap 5 – Stara droga
-[Solucja] Etap 6 – Teren Akademii
-[Solucja] Etap 7 – Blok więzienny
-[Solucja] Etap 8 – Zdobycie zamku Lancelota
-[Solucja] Etap 9 – Wysoki wysoki szczyt
-[Solucja] Etap 10 – Lodowe Jezioro
-[Solucja] Etap 11 – Lodowa Jaskinia
-[Solucja] Etap 12 – Cele więzienne
-[Solucja] Etap 13 – Zasadzka w lesie
-[Solucja] Etap 14 – Wzgórza Merlina
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 21

Informacja o grze

Shrek the Third to komputerowa adaptacja animowanego obrazu kinowego o tym samym tytule. Fabuła gry pokrywa się z filmem, a zatem po raz trzeci już zastajemy naszych bohaterów, m.in. Shreka, Fionę i Osiołka, w bardzo kłopotliwej sytuacji.

Gra Shrek the Third, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: Wii, PS2, Xbox 360, PC, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry SHREK TRZECI autor: Michał „Wolfen” Basta (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine Spis Treści Spis Treści .....................................................................................2 Wprowadzenie ...............................................................................3 Opis przejścia ................................................................................4 Etap 1 – Królewskie szkolenie.....................................................4 Etap 2 – Doki...............................................................................5 Etap 3 – Statek piratów...............................................................7 Etap 4 – Stare ruiny .................................................................. 10 Etap 5 – Stara droga ................................................................. 12 Etap 6 – Teren Akademii ........................................................... 14 Etap 7 – Blok więzienny ............................................................ 16 Etap 8 – Zdobycie zamku Lancelota .......................................... 19 Etap 9 – Wysoki wysoki szczyt.................................................. 20 Etap 10 – Lodowe Jezioro ......................................................... 23 Etap 11 – Lodowa Jaskinia ........................................................ 26 Etap 12 – Cele więzienne .......................................................... 27 Etap 13 – Zasadzka w lesie ....................................................... 30 Etap 14 – Wzgórza Merlina........................................................ 31 Etap 15 – Zamek Złej królowej.................................................. 34 Etap 16 – Warsztat Strombolego............................................... 38 Etap 17 – Zdobycie zamkowego lochu....................................... 41 Etap 18 – Katakumby ................................................................ 42 Etap 19 – Zniszczone ulice ........................................................ 45 Etap 20 – Wielki finał ................................................................ 47 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do gry Shrek Trzeci. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia całej gry oraz miejsc, gdzie można znaleźć cenne przedmioty. W trakcie samej rozgrywki staraj się niszczyć wszystkie napotkane skrzynki i beczki, ponieważ to właśnie w nich znajdziesz złoto, pyłki wróżki, kubki itd. Pomimo, że w grze pokierujesz kilkoma bohaterami to praktycznie każdym z nich steruje się tak samo, dlatego staraj się jak najszybciej rozprawiać z przeciwnikami (aby nie zagrozili twojemu życiu), a w krytycznych sytuacjach wykorzystywać specjalne zdolności, które nie raz i nie dwa mogą uratować twoją skórę. Strona: 3 Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia E t a p 1 – K r ó l e w s k i e s z k o l e n i e Pierwszy etap zapozna cię z podstawami sterowania. Wykonuj polecenia pojawiające się na ekranie. Najpierw uporaj się z przeciwnikami [1], a następnie zniszcz wszystkie meble i lodową figurę, gdzie znajdziesz kubek [2]. Skieruj się do otwartych drzwi z lewej [1] i pociągnij za dźwignię. Na koniec udaj się do drzwi z prawej [2] i przy pomocy specjalnego ataku załatw ostatnią partię wrogów. Strona: 4 Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine E t a p 2 – D o k i Rusz przed siebie. Wkrótce napotkasz dwóch wrogów. Rozpraw się z nimi i kontynuuj podróż w lewą stronę. Rozpraw się z jeszcze jednym piratem i zbierz wszystko, co znajdziesz w drewnianych skrzyniach [1]. Kontynuuj w lewo, aż dotrzesz do dużej bramy. Otwórz ją przy pomocy dźwignij koło złotych monet [2]. Po zamianie bohaterów skieruj się przed siebie. Na końcu podestu natrafisz na pierwszy kubek [1]. Kontynuuj podróż w lewą stronę, eliminując oponentów. Na końcu drogi natkniesz się na dźwignię, którą przesuń [2]. Strona: 5 Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine Wejdź Shrekiem do budynku, zniszcz kamienną figurę i podnieś kubek [1]. Idź jedyną możliwą drogą, aż dotrzesz do pianina [2]. Zniszcz je i weź kolejny kubek. Skieruj się w lewo i uwolnij więźniów zamkniętych w dużym pudle z lewej strony drzwi [1]. Przepchnij deski blokujące przejście, a po wyjściu na zewnątrz zeskocz na dół, rozbij skrzynię i podnieś kolejny kubek [2]. Udaj się w lewo, zejdź po schodach w dół i przeskocz na skałę z lewej, gdzie znajdziesz ostatni kubek [1]. Idź jedyną możliwą drogą, aż dotrzesz do pirackiego statku [2]. Strona: 6 Shrek Trzeci – Poradnik GRY-OnLine E t a p 3 – S t a t e k p i r a t ó w Rozpraw się z piratami i przesuń metalową klatkę pod skrzynki z prawej strony. Dzięki temu wejdziesz na górę, gdzie znajdziesz pierwszy kubek [1]. Idź w lewo i niszcz wszystkie napotkane skrzynie, ponieważ w jednej z nich znajdziesz złoty hak. Kontynuuj jedyną możliwą drogą, a kiedy zeskoczysz z podwyższenia na ziemię, udaj się w prawo, gdzie natkniesz się na kubek i pingwina uwięzionego w skrzyni [2]. Idź w lewo aż dotrzesz do dźwignij [1] którą porusz. Po zamianie bohaterów rusz przed siebie, eliminując pojawiających się przeciwników [2]. Na końcu sali znajdziesz dwie skrzynie z kubkiem oraz złotym hakiem. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Shrek Trzeci - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: