Sekret tkwi w Tobie
Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz?
Czym różni się 'marzenie' o czymś od 'przyciągania' tego do siebie?
Co powinieneś wiedzieć o przyciąganiu, a nie znajdziesz tego w 'Sekrecie'?
Co inaczej robią ci, którzy przekuwają swoje marzenia w rzeczywistość?
Czym się różni Twój SPOSÓB realizowania marzeń od tego, JAK oni to robią?
Jak brzmi przepis na zmianę marzenia w rzeczywistość?
Dlaczego jednych ludzi marzenia motywują, a innych wpędzają w depresję?
Jak zaprogramować własną przyszłość?
Jesteś tym, o czym myślisz!
Twoim światem rządzi kilka praw. W szkole musiałeś wykuć na pamięć prawa fizyki, wychowanie narzuciło Ci wewnętrzny imperatyw, a państwo, w którym mieszkasz, określa zasady zachowania się w społeczeństwie. Jednak czy poznałeś prawo odpowiadające za to, by Twoje życie nie przypominało łupiny orzecha dryfującego bezwładnie na fali oceanu? Czy wiesz już, czym jest prawo przyciągania? Dowiedz się, jak je skutecznie stosować!
Prawo przyciągania mówi o potężnej sile - sile Twoich myśli. To one odpowiedzialne są za to, co do siebie przyciągasz, i za to, co Cię w życiu spotyka. I bez względu na to, jak bardzo kontrowersyjne Ci się to wydaje, nie możesz zignorować możliwości zgłębienia tego, co kieruje Twoim życiem. A cały sekret tkwi właśnie w Twoim umyśle!
Być może czytałeś już książki uczące osiągania celów, realizowania pragnień oraz wpływania na swoją przyszłość. Może nawet widziałeś film 'Sekret' i otaczasz się ludźmi, z którymi dyskutujesz na temat prawa przyciągania. Jednak spełnianie marzeń w określonym miejscu na Ziemi - na przykład w Polsce - ma dodatkowo swój własny, specyficzny wymiar. Od Amerykanów różni nas mentalność, sposób myślenia i otoczenie.
Poznaj 'Sekret' po polsku!
Nietłumaczony, nieinterpretowany, nieadaptowany do Twoich warunków. Co jest do wszystkiego, jest do niczego! Dlatego sięgnij po poradnik napisany przez polskiego eksperta - Andrzeja Batko - psychologa, doradcę i najlepszego w Polsce trenera NLP, nauczyciela najnowszych technik wywierania wpływu na innych ludzi oraz samego siebie, współautora 'tajnego' podręcznika dla polityków na temat języka perswazji.
Dowiedz się, jak współpracują ze sobą potężne siły duchowości i precyzyjne techniki NLP! Odkryj, ile możesz osiągnąć, gdy wspomożesz prawo przyciągania wiedzą o strukturze Twojego umysłu oraz technikami NLP. Masz prawo marzyć, o czymkolwiek chcesz. Masz również prawo do realizacji tych marzeń, a praca z tą książką pomoże Ci wyegzekwować to prawo. Jednak Twój czas i wysiłek mogą sprawić, że wkrótce będziesz potrzebować całego zestawu nowych marzeń, bo poprzednie będą już stały w Twoim garażu, będziesz w nich mieszkał lub spędzał z nimi czas w taki sposób, jakiego pragniesz. Rozpocznij precyzyjne przyciąganie...
Pobierz darmowy e-book
Darmowy fragment publikacji:
IDŹ DO:
Spis treści
Przykładowy rozdział
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Zamów drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
SIŁA SEKRETU.
PRAKTYCZNY PORADNIK
PROGRAMOWANIA
PRZYSZŁOŚCI
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-2606-9
Format: A5, stron: 120
Oprawa: twarda
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
Sekret tkwi w Tobie
• Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz?
• Czym różni się „marzenie” o czymœ od „przyciągania” tego do siebie?
• Co powinieneœ wiedzieć o przyciąganiu, a nie znajdziesz tego w „Sekrecie”?
• Co inaczej robią ci, którzy przekuwają swoje marzenia w rzeczywistoœć?
• Czym się różni Twój SPOSÓB realizowania marzeń od tego, JAK oni to robią?
• Jak brzmi przepis na zmianę marzenia w rzeczywistoœć?
• Dlaczego jednych ludzi marzenia motywują, a innych wpędzają w depresję?
• Jak zaprogramować własną przyszłoœć?
Jesteœ tym, o czym myœlisz!
Twoim œwiatem rządzi kilka praw. W szkole musiałeœ wykuć na pamięć prawa fizyki,
wychowanie narzuciło Ci wewnętrzny imperatyw, a państwo, w którym mieszkasz,
okreœla zasady zachowania się w społeczeństwie. Jednak czy poznałeœ prawo
odpowiadające za to, by Twoje życie nie przypominało łupiny orzecha dryfującego
bezwładnie na fali oceanu? Czy wiesz już, czym jest prawo przyciągania? Dowiedz się,
jak je skutecznie stosować!
Prawo przyciągania mówi o potężnej sile — sile Twoich myœli. To one odpowiedzialne
są za to, co do siebie przyciągasz, i za to, co Cię w życiu spotyka. I bez względu
na to, jak bardzo kontrowersyjne Ci się to wydaje, nie możesz zignorować możliwoœci
zgłębienia tego, co kieruje Twoim życiem. A cały sekret tkwi właœnie w Twoim umyœle!
Być może czytałeœ już książki uczące osiągania celów, realizowania pragnień oraz
wpływania na swoją przyszłoœć. Może nawet widziałeœ film „Sekret” i otaczasz się
ludźmi, z którymi dyskutujesz na temat prawa przyciągania. Jednak spełnianie marzeń
w okreœlonym miejscu na Ziemi — na przykład w Polsce — ma dodatkowo swój
własny, specyficzny wymiar. Od Amerykanów różni nas mentalnoœć, sposób myœlenia
i otoczenie.
S i ł a
Spis treści
Wstęp ..................................................................................................................................................9
Dla kogo przeznaczona jest ta książka ...................................................................14
Na następnych kilku stronach przyznam Ci się do czegoś... ................18
Jak po raz pierwszy projektowałem swoją przyszłość ................................22
Twój nieświadomy autopilot, czyli termostat biedy i ubóstwa ...........28
Pierwszym ustawieniem jest Twoje wyobrażenie otaczającej
Cię rzeczywistości ..................................................................................................................36
Kapsuła percepcji ..................................................................................................36
Kolejnym ustawieniem są Twoje przekonania na temat siebie,
swoich możliwości oraz otaczającej Cię rzeczywistości ...........................40
Jak osłabić ograniczające przekonanie .................................................44
Zwątp w swoje ograniczenie! Technika zmieniania
ograniczającego przekonania .....................................................................45
Dlaczego nie wystarczy po prostu wyobrazić sobie tego,
czego pragniesz .........................................................................................................................50
Uważaj .............................................................................................................................................54
Planuj pozytywnie ...............................................................................................54
Bądź dosłowny ......................................................................................................56
Wybierz się w przyszłość i opisz swoje osiągnięcia .........................56
W jakie ramy .............................................................................................................57
Zacznij halucynować! ..........................................................................................................62
P r a k t y c z n y p or a d n i k p r o g r a m o wa n i a p r z y s z ł o ś c i
7
Dostrajanie pragnień do wartości .............................................................................66
Technika „dostrajania wartości”
do pragnień, planów i celów ........................................................................66
Time lines .....................................................................................................................................72
Imprint bogactwa i sukcesu ............................................................................................78
Mentor ........................................................................................................................81
Programowanie przyszłości ............................................................................................86
Planowanie „od przyszłości do teraz” ....................................................87
„Zbieżność” .................................................................................................................................92
Technika ustawiania zbieżności .................................................................93
Działaj! ............................................................................................................................................96
Kilka wskazówek na drogę ...........................................................................................100
Historie opisujące doświadczenia z prawem przyciągania .................104
Buterbrod ..............................................................................................................105
Hong Kong, Las Vegas, Tad Witkowicz i 33… ...................................108
Czy możesz sam wydać i rozreklamować swoją książkę? ..........110
Co jeszcze możesz zrobić? ............................................................................................116
Książki .......................................................................................................................116
Materiały audio i wideo (CD i DVD) ......................................................118
Internet ..................................................................................................................119
Skoro jesteś taki mądry, to czemu nie jesteś bogaty?
K u rt V on n e g u t j r .
18 S i ł a
Na następnych kilku stronach
przyznam Ci się do czegoś...
W i e r z ę w m a g i ę i p r o wa d z ą c f i r m ę , n a c o d z i e ń w s p o m a -
g a m s i ę m a g i c z n y m i r y t u a ł a m i .
Jeszcze niedawno mocno się wahałem, czy ktokolwiek będzie zaintereso-
wany takimi „odjechanymi sprawami” w poważnym Świecie pieniądza.
Jednak w wielu rozmowach na szkoleniach, gdy prezentowałem, jak moż-
na używać technik hipnozy i autohipnozy do wspomagania swojej sku-
teczności w biznesie, moi rozmówcy okazywali zainteresowanie i zaczy-
nali eksperymentować z poznanymi technikami. Jednak moi przyjaciele
i partnerzy w tych duchowo-magicznych eksploracjach przypomnieli mi,
że 14 lat temu, gdy zaczynałem pisać o wpływie emocji i podświadomo-
ści na decyzje klientów w biznesie, początkowo spotykałem się z niedo-
wierzaniem ze strony handlowców. 10 lat temu zacząłem na szkoleniach
wprowadzać elementy hipnozy, do marketingu również. Wywoływało to
zaskoczenie. Przecież każdy wiedział i wierzył, że ludzie są racjonalni,
a hipnoza nie istnieje i jest zabroniona, nieetyczna lub szkodliwa :-). To
wszystko oraz informacje o zaskakujących rezultatach, jakie osiągaliśmy,
sprawiło, że postanowiłem udostępnić je Tobie, ale wyłącznie na Twoją
odpowiedzialność! Zresztą ta idea zaczyna się powoli przesączać do ogól-
nej świadomości dzięki fi lmom takim jak Sekret i autorom takim jak na
przykład Joe Vitale.
Zacznij mówić o tym, kim chcesz się stać,
a przekonasz się, że Twoje słowa wkrótce staną się faktami.
J oe V i ta l e
P r a k t y c z n y p or a d n i k p r o g r a m o wa n i a p r z y s z ł o ś c i
1
Rezultaty, które sam uzyskuję od ponad 20 lat, są zarówno zaskakujące,
jak i nie do końca zrozumiałe, ponieważ wychowany w rodzinie naukow-
ców nasiąkłem kultem racjonalnego myślenia i miałem zaszczepione
przekonanie, że jeśli czegoś się nie da wyjaśnić za pomocą istniejącej wie-
dzy, to zwyczajnie nie jest to prawdą. Dziś, kiedy nabrałem pokory wobec
własnej „wiedzy”, a raczej jej ograniczeń, wierzę, że istnieją mechanizmy,
których nie rozumiem, a które mimo wszystko działają. To, czy ja rozu-
miem (lub nie rozumiem), jak dany „mechanizm” działa, nie ma wpływu
na jego działanie. W końcu piszę te słowa na komputerze, a nie mam
pojęcia, jak on działa!
Czytelnicy kojarzą mnie głównie z takimi tematami jak psychologia ma-
nipulacji, wywieranie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes
i NLP w kontekście robienia pieniędzy. I jest to prawidłowe skojarzenie,
ponieważ od lat zajmuję się szkoleniem i doradzaniem firmom, handlow-
com i przedsiębiorcom w wyżej wymienionych zagadnieniach. Jestem
również autorem bardzo popularnej książki na ten temat: Sztuka perswa-
zji, czyli język wpływu i manipulacji.
Większość ludzi mocno wierzy, że takie rzeczy jak manipulacja, wywiera-
nie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes i NLP w kontekście
robienia pieniędzy stoją w opozycji do praktyk duchowych, magii i wia-
ry. Jednym z celów tej książki jest pokazanie, że te pozorne sprzeczno-
ści mogą wspólnie pracować, wzajemnie się wspomagając. Ba, jedne bez
drugich zwyczajnie utrudniają osiągnięcie naprawdę spektakularnych
sukcesów, pozostawiając je przypadkowi.
22 S i ł a
Jak po raz pierwszy
projektowałem swoją przyszłość
Rok 1987, Londyn
Jestem nielegalnym imigrantem, bez prawa pobytu, z nieważnym pasz-
portem, bez wizy i bez pozwolenia na pracę. Pracuję na czarno w maga-
zynie oraz wieczorami jako akwizytor, odkładając na kurs NLP. Dziw-
ny cel jak na moją sytuację w tamtych czasach, ale tak właśnie było.
W końcu uzbierawszy potrzebną kwotę, zapisuję się na swoje pierwsze
szkolenie NLP.
W trakcie tego szkolenia odbyły się zajęcia ze sławnym trenerem NLP
Tadem Jamesem, który właśnie opublikował pierwszą książkę na temat
wpływania na swoją przyszłość, czyli Designing Your Future. Robiliśmy
tam procedurę planowania i umieszczania na linii czasu (jeśli nie znasz
tego pojęcia, to wyjaśniam je w tej książce w odpowiednim miejscu) tego,
co chcemy, aby stało się naszą przyszłością — tego, jak mieszkam, czym
jeżdżę, co robię, jak robię, co potrafi ę, jak żyję, jacy ludzie mnie otaczają,
jakich uczuć doświadczam, jak wyglądają moje relacje z bliskimi, innymi
ludźmi i w jakim celu to wszystko robię.
Każdy człowiek, którego potomność nazwała wielkim,
każdy człowiek, któremu powiodło się w życiu,
osiągnął wielkość bądź sukces na tyle właśnie,
na ile zdołał skupić się na celu i konsekwentnie dążyć
w jednym wytyczonym kierunku.
Or i s on S w e t t M a r d e n
P r a k t y c z n y p or a d n i k p r o g r a m o wa n i a p r z y s z ł o ś c i
23
Oczywiście zaplanowałem sobie bardzo dokładnie następne 20 lat, 10, 5,
3 lata, rok, 6 miesięcy itp. od tamtego momentu (włącznie z położeniem
geograficznym i widokiem z okna na Pacyfik, rodzajem zajęcia, z którego
będę się utrzymywał). Ba, wpisałem sobie nawet, że będę uczył NLP po
angielsku w Ameryce Północnej! Dość arogancko jak na emigranta duka-
jącego w tym języku, siedzącego w Londynie bez papierów (rok 1987)!
Zaplanowałem przeżywanie fajnych stanów emocjonalnych, napęd
i świetne biznesowe pomysły razem z życiem rodzinnym w roku 10., czyli
1997, który jawił mi się jako odległa przyszłość rodem z SF! Schowałem
kartkę do jakiejś teczki i zapomniałem o niej.
Wyobraź sobie moje zdumienie, gdy w roku 1996 porządkowałem papie-
ry po przeprowadzce z Toronto do Vancouver i trafiłem na tę kartkę!
A teraz UWAGA! Proszę zapiąć pasy!
Po pierwsze, za oknem widzę PACYFIK! Co prawda jakieś 1000 km od
wymarzonego San Francisco, ale trudno mieć o to pretensje do wszech-
świata, bo przecież nie wpisałem nazwy miasta.
Po drugie, już od 6 lat żyłem z prowadzenia terapii, warsztatów psycho-
logicznych, uczenia NLP w Kanadzie i byłem założycielem ośrodka NLP
w Toronto, gdzie zapraszałem sławy NLP do prowadzenia treningów. Już
byłem trenerem NLP i zdarzało mi się lecieć parę tysięcy kilometrów, aby
prowadzić trening! Moje marzenie stało się rzeczywistością!
Po trzecie, planowany dochód roczny też zgadzał się z dokładnością do
1 tysiąca $ rocznie!
W magię nie wierzyłem, ale w to, że NLP starannie robione działa — tak.
Jak o tym myślę, to częścią tej „magii” było na przykład to, że „program”
utrzymywał moją podświadomość ukierunkowaną na cel, a mój sys-
24 S i ł a
tem wartości też odpowiednio ewoluował. I tak za pierwsze zarobione
po przyjeździe do Kanady pieniądze, zamiast kupić sobie duży telewizor
i używany samochód oraz zafundować wakacje na Jamajce, poleciałem
do Kalifornii na kolejny kurs NLP, a potem na kurs hipnozy i trening
trenerski. Bez wyrzeczeń, wysiłku i cierpienia.
Dzięki nabytej za pomocą technik NLP na kursie w Anglii wiedzy, bez-
czelności oraz umiejętnościom terapeutycznym tamże nabytym i dy-
plomowi magistra psychologii dostałem w 3 miesiące po przybyciu do
Kanady pracę jako psychoterapeuta, na etacie, z pensją, ubezpieczeniem
i płatnymi urlopami, a po roku już prowadziłem warsztaty dla innych
psychoterapeutów.
„Zaprogramowany” w podświadomości cel subtelnie i niezauważalnie
kierował moją uwagę na to, co mnie zbliżało do niego, i sprawiał, że prze-
stały mnie interesować sprawy z nim niezwiązane.
Ale to jeszcze nie wszystko! Zrobiłem całą procedurę jeszcze raz, korygu-
jąc to wszystko o nowe pragnienia i cele na następnych 10 lat. Po dwóch
latach musiałem zrobić korektę celów — nie nadążały za tym, co się dzia-
ło! I to zanim zetknąłem się z pojęciem prawa przyciągania.
W roku 1999 zetknąłem się przez portal Marka Joynera, eksperta w dzie-
dzinie stosowania psychologii podświadomości w internecie, z opracowa-
niem na temat hipnozy w tworzeniu tekstów marketingowych autorstwa
wówczas mało znanego copywritera Joego Vitale. W ciągu następnych
2 lat Joe Vitale stał się szeroko znany w społeczności biznesu interneto-
wego jako jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie marketingu inter-
netowego. Nie tylko był obecny w internecie, ale doradzał wielu korpora-
cjom w tzw. „realu”.
Trudno sobie wyobrazić moje zdziwienie, gdy przeczytałem jego świeżo
wydaną książkę na zupełnie inny temat. Nosiła tytuł Marketing duchowy
P r a k t y c z n y p or a d n i k p r o g r a m o wa n i a p r z y s z ł o ś c i
25
i opisywał on w niej swoje doświadczenia z „przyciąganiem” za pomocą
praktyk duchowych i mentalnych pieniędzy, samochodów i domów. By-
łem lekko zdezorientowany, bo przyzwyczaiłem się myśleć, że praktyki
duchowe i dążenie do „kasiory” i „wypasionych bryczek” wzajemnie się
wykluczają. Czytając tę książkę, zacząłem sobie uświadamiać, że on pisze
mniej więcej o tym, co ja zrobiłem i co uważane było w środowisku NLP
za normalną sprawę, czyli o projektowaniu swojej przyszłości za pomocą
time line i wpływaniu na bieg rzeczy.
Po paru tygodniach dostałem od niego maila pod tytułem „Przyciągnij
nowy samochód”, a stronę, do której umieszczony był link, zdobiło jego
zdjęcie na tle nowego BMW! Opisywał tam prostą procedurę, w rezulta-
cie której stał się w ciągu paru tygodni właścicielem nowego BMW Z3.
Ponieważ ukochany przeze mnie, a znienawidzony przez moją żonę stary
saab ciągle się psuł, powiedziałem do siebie: „Joe, sprawdzam!”.
Zrobiłem całą procedurę pod kątem przyciągnięcia nowego saaba. Miał
to być ten śliczny nowy 9-5 kombi w topowej wersji aero, i to najdalej za
6 miesięcy. Bum! Dwa miesiące później jechałem do domu w czerwonym
Saabie 9-5 kombi Aero. Przez następne 2 lata nigdy się nie zepsuł i na-
wet moja żona go polubiła. Od tego czasu przyciągam dokładnie takie
samochody, jakie sobie zażyczę. Już były nowiutkie JEEP Grand Chero-
kee i Mercedes ML. Piszę tak szczegółowo, żeby wyjść poza utarty sche-
mat: „Mam wymarzony samochód, wygodne mieszkanie i zaspokojone
potrzeby”, bo to może równie dobrze oznaczać golfa, kawalerkę i dochód
wystarczający na rachunki. Piszę konkretnie również dlatego, że pozwala
to mierzyć skalę osiąganych zmian.
Możesz osiągnąć praktycznie wszystko
— wystarczy odpowiednio mocno tego chcieć.
B r i a n T r a c y
B r i a n T r a c y
2 S i ł a
2 S i ł a
Stosuję te metody, wzbogacam je pomocnymi technikami i stale ekspery-
mentuję, ponieważ sprawdza się to w moim życiu i w życiu ludzi, których
zaraziłem pasją do tych metod i strategii. Mogę przytoczyć wiele przy-
kładów konkretnych osób, ale nie chcę zamieniać książki w tekst marke-
tingowy. C h c ę s i ę p od z i e l i ć z T ob ą k on k r e t n y m i e f e k ta m i
m oi c h w i e l ol e t n i c h d o ś w i a d c z e ń i e k s p e r y m e n t ó w w tej
dziedzinie, p o t o , a by ś m o g ł a l u b m ó g ł s z y b c i e j w z b o g a c i ć
s w oj e ż y c i e o t o , c z e g o p r a g n i e s z , i z a c z ą ć t w or z y ć j e s z -
c z e w i ę k s z e p r a g n i e n i a i m a r z e n i a.
Potraktuj tę książkę jako skrzynkę z przydatnymi narzędziami, które do
osławionego Sekretu dodają oparte na psychologii, NLP i najnowszej
wiedzy o działaniu ludzkiego umysłu precyzyjne, „krok po kroku”, in-
strukcje. Bez nich opisywane między innymi w Sekrecie strategie też dzia-
łają, ale dzięki tym instrukcjom możesz uniknąć zbędnego błądzenia oraz
przyspieszyć cały proces.
Pobierz darmowy fragment (pdf)