Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00583 006975 15946074 na godz. na dobę w sumie
Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry - ebook/pdf
Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 43
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt pomoże Ci ponownie uratować Magiczne Królestwo, tym razem przed inwazją Obcych. Znajdziesz w nim rozwiązania wszystkich zadań, przed jakimi staje w trakcie swych niebanalnych przygód Simon.

Spis treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Magiczne Królestwo - cz. 1
-[Opis przejścia] Magiczne Królestwo - cz. 2
-[Opis przejścia] Wyspa - cz. 1
-[Opis przejścia] Wyspa - cz. 2
-[Opis przejścia] Miasto kretów
-[Opis przejścia] Wyspa
-[Opis przejścia] Kosmos - cz. 1
-[Opis przejścia] Kosmos - cz. 2
-[Opis przejścia] Gwiazda Śmierci

Informacja o grze

Kolejna odsłona serii klasycznych gier przygodowych z czarodziejem Simonem w roli głównej.

Gra Simon the Sorcerer: Who'd Even Want Contact?, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent Silver Style, Wydawca The Games Company, Wydawca PL IQ Publishing Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Opis przejścia ___________________________________________________ 4  Magiczne Królestwo _________________________________________________________ 4  Wyspa ____________________________________________________________________ 10  Miasto kretów _____________________________________________________________ 20  Wyspa ____________________________________________________________________ 25  Kosmos ___________________________________________________________________ 29  Gwiazda Śmierci ___________________________________________________________ 38  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt pomoże Ci ponownie uratować Magiczne Królestwo, tym razem przed inwazją Obcych. Znajdziesz w nim rozwiązania wszystkich zadań, przed jakimi staje w trakcie swych niebanalnych przygód Simon, opatrzone tytułami i uporządkowane w kolejności ich pojawiania się w grze bądź zgodnie z logiką następujących w niej wydarzeń. Umiejscowienie wszystkich niezbędnych znajdziek oraz ważnych obiektów prezentują liczne obrazki. Interfejs w grze jest typowy dla przygodówek (point click). Kursor w kształcie ręki pojawia się na wszystkich obiektach, z którymi można wejść w interakcję, oraz na przedmiotach, które można zabrać. Kursor w kształcie lupy oznacza, że daną rzecz da się tylko obejrzeć. Rozmowę inicjujesz, klikając na danej postaci kursorem w kształcie dymku, a przejście do kolejnej lokacji obrazuje kursor w kształcie otwartych drzwi. Inwentarz ukryty jest na pasku w dole ekranu i pojawia się po najechaniu tam myszką. Ikonka ręki na przedmiocie w ekwipunku oznacza, że trzeba zrobić z nim coś dodatkowego, np. otworzyć i wyjąć jego zawartość czy przeczytać go. Natomiast możliwość wzięcia danej rzeczy i użycia jej na innej bądź na obiekcie zewnętrznym sygnalizuje kursor w kształcie klucza płaskiego. Klikając na znajdźkach PPM, wysłuchasz (nieraz bardzo zabawnego) komentarza Simona na temat danego przedmiotu. Wszystkie rzeczy, które powinny trafić do czarodziejskiego kapelusza bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek pogrubieniem. W grze funkcjonuje dziennik, który zawiera trzystopniowy system podpowiedzi do każdego zadania. W trakcie dialogów panuje pewna dowolność, niektóre kwestie służą tylko żartobliwej konwersacji i ich pominięcie nie ma wpływu na rozwój akcji, a niektóre wykluczają się wzajemnie i trzeba dokonać wyboru, w jaki sposób załatwi się daną sprawę z rozmówcą. Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry-online.pl) Strona: 3 Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia M a g i c z n e K r ó l e s t w o O b c y a t a k u j ą M a g i c z n y S k l e p ! Zaskoczony niespodziewaną wizytą Simon musi znaleźć jakiś sposób, by wydostać się ze sklepu. Podejdź do wiszącej na ścianie (na lewo od drzwi) półki z reklamacjami i weź leżący na niej z prawej strony woreczek z magicznym Pyłem Uspokojenia. Przejdź do stołu (na wprost drzwi), z którego zabierz magiczny przecinak. Następnie skieruj się do kasy (na prawo od drzwi) i podkradnij z niej monetę. Weź też stojące pod oknem wiadro. Podejdź do różowego automatu z niespodziankami (po prawej), wrzuć do niego monetę, po czym odbierz torebkę z niespodzianką. Kliknij ją w ekwipunku (w dole ekranu) LPM, by ją rozpakować. Okaże się, że Simon stał się szczęśliwym posiadaczem zapałki, magicznej plasteliny i naboju z magicznym ładunkiem. Strona: 4 Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine W inwentarzu napełnij wiadro magicznym Pyłem Uspokojenia, a następnie postaw je na drzwiach. Magiczny przecinak załaduj nabojem z magicznym ładunkiem. Schowaj się za ladą i magicznym przecinakiem przetnij łańcuch drzwi, by wpuścić Obcych. P l a n B Ponieważ magiczny pył jakoś nie podziałał, Simon musi opracować nowy plan. Sięgnij na półkę w rogu (za chłopakiem). Leży tam wydłużający się palec wskazujący. Zabierz go i potraktuj nim królika w otwartej klatce (na półce z reklamacjami, na lewo od drzwi). Kiedy zwierzę zaatakuje Obcych, Simon da drapaka ze sklepu. Na zewnątrz spotka Alix, która wpadnie w poważne tarapaty... Strona: 5 Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine Z a s i ę g n i j i n f o r m a c j i Maszeruj na rynek (w prawo), gdzie zbadaj okienko celi, tuż przy ziemi, na lewo od wejścia do ratusza. Porozmawiaj z zamkniętym tam Doktorem Waldenem. Mężczyzna zna sposób na ucieczkę z miasta, zatem Simon zobowiązuje się uwolnić go z aresztu. Następnie przejdź w prawo i pogawędź ze stojącą z tej strony drzwi do ratusza Złotowłosą (jeśli rozmawiałeś z nią wcześniej, po konwersacji z Waldenem zagadnij ją ponownie). Ponieważ w interesie pannicy też jest dostać się do ratusza, dowiesz się, że potrzebnym do tego kluczem kluczem dysponuje strażnik. Po skończonej wymianie zdań wędruj w stronę bramy miasta (w lewo). Po drodze zatrzymaj się przed tym, co pozostało z Magicznego Sklepu. Na resztkach desek u góry zauważ kamerę wideo, niestety, jest ona za wysoko, a upadek na chodnik z pewnością ją uszkodzi. Weź trochę leżących na lewo od drzwi desek oraz śrubokręt z murka przy wejściu do sąsiedniego domu (po lewej). Skieruj się w stronę rynku (w prawo) i z suszącego się zaraz w przejściu na sznurku prania skradnij poduszkę. Wracaj pod sklep i połóż ją na pozostałościach muru, pod deskami, na których leży kamera. Wydłużającym się palcem strąć kamerę na poduszkę. Strona: 6 Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? – Poradnik GRY-OnLine U w o l n i j D o k t o r a W a l d e n a Wędruj teraz w lewo, tam gdzie przy zamkniętej bramie trzyma straż Franz. Zagadnij go w sprawie klucza do piwnic ratusza. Jednak strażnik za nic nie chce pożyczyć klucza, który odda tylko swemu zmiennikowi. Musisz przekonać go o beznadziejności sytuacji w związku z inwazją Obcych. Spróbuj zatem sfilmować teren za bramą przez otwór strzelniczy (na prawo od bramy), niestety, jest on za wysoko, a podest jest uszkodzony. Biegnij pod ratusz i poproś o pomoc Złotowłosą. Kiedy dziewczyna, wspiąwszy się na Bagiennego, nakręci film, pokaż go Franzowi, a ten powoła Simona do straży miasta i przekaże mu tak pożądany przez naszego czarodzieja klucz do ratusza. Maszeruj więc tam i przez okienko celi wręcz klucz Doktorowi. Po chwili dziwaczny mężczyzna opuści ratusz, porozmawiaj z nim więc na wszystkie tematy. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: