Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00163 005876 15941011 na godz. na dobę w sumie
Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry - ebook/pdf
Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 25
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> sportowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do znanej gry sportowej ukazującej kulisy jednego z najbardziej popularnych sportów w naszym kraju – skoków narciarskich. Stworzony z myślą o początkujących graczach jest opisem wszystkich zasad oraz zebraniem ważniejszych rad w spójną całość.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Podstawy] Co zrobić gdy gra chodzi wolno lub są z nią problemy?
-[Podstawy] Trening czyni mistrza
-[Podstawy] Sposobów na skakanie kilka
-[Skoki] Przygotowania do skoku
-[Skoki] Najazd
-[Skoki] Wybicie
-[Skoki] Lot
-[Skoki] Lądowanie
-[Skoki] Lądowanie złe
-[Skoki] Lądowanie na dwie nogi
-[Skoki] Lądowanie z telemarkiem
-[Skoki] Dojazd
-[Kariera] Początki
-[Kariera] Skoki
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 18

Informacja o grze

Kolejna edycja, dobrze znanej naszym rodzimym graczom, serii symulatorów skoków narciarskich. Wedle zapewnień jej twórców, nowa gra bije na głowę wszystkie poprzednie części cyklu. Przy jej tworzeniu postawiono duży nacisk na dopracowaną oprawę graficzną,

Gra Skoki narciarskie 2004, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Skoki Narciarskie 2004 autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Skoki Narciarskie 2004 – P oradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Co zrobić gdy gra chodzi wolno lub są z nią problemy? ________________________ 4 Trening czyni mistrza__________________________________________________ 6 Sposobów na skakanie kilka ____________________________________________ 8 Skoki _______________________________________________________________ 10 1. Przygotowania do skoku ____________________________________________ 10 2. Najazd __________________________________________________________ 11 3. Wybicie _________________________________________________________ 12 4. Lot _____________________________________________________________ 13 5. Lądowanie _______________________________________________________ 14 Co może pójść źle? _________________________________________________ 15 Lądowanie na dwie nogi _____________________________________________ 16 Lądowanie z telemarkiem____________________________________________ 17 6. Dojazd __________________________________________________________ 18 Kariera ______________________________________________________________ 19 Początki ___________________________________________________________ 19 Skoki _____________________________________________________________ 20 Trening____________________________________________________________ 21 Sponsorzy _________________________________________________________ 22 Sklep _____________________________________________________________ 23 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2004 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Skoki Narciarskie 2004 to najnowsza gra sportowa, ukazująca kulisy jednego z najbardziej popularnych sportów w naszym kraju – skoków narciarskich. Nawet duma naszego narodu, sam wielki Adam Małysz, użyczył swojego nazwiska do reklamowania tego hitu, będącego kontynuacją wydawanych corocznie nowych wersji tegoż produktu. W odróżnieniu od poprzedniej, noszącej numerek 2003, ta jest wielkim krokiem na przód i po rozczarowaniu które pozostało po zetknięciu z tym tytułem rok temu, można czuć się w końcu zupełnie usatysfakcjonowanym, podziwiając wynik prac programistów. Poradnik ten jest opisem kilku prostych zasad oraz zebraniem ważniejszych rad w jedną, spójną całość i został stworzony z myślą o graczach początkujących. Wszak każdy wie, że weterani każdymi poradami wzgardzą. Ci, którym za nic w świecie nie udaje się dorównać (oczywiście wirtualnie) Adamowi Małyszowi, mogą dzięki niemu odnaleźć się w gąszczu rzeczy związanych ze skokami narciarskimi. Zapraszam do zapoznania się z poradnikiem i życzę samych dalekich skoków :-) Zodiac Strona: 3 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2004 – Poradnik GRY-OnLine Podstawy C o z r o b i ć g d y g r a c h o d z i w o l n o l u b s ą z n i ą p r o b l e m y ? Na początek proponuję ściągnąć dodatkowy Bonus Pack 1 z serwera GRY-OnLine. Warto też upewnić się, czy do gry nie wyszedł nowy patch lub inny dodatek. W tym celu warto przejrzeć Encyklopedię GRY-OnLine. Najszybciej można z niej skorzystać, klikając na napis „o grze” powyżej. Gdy mamy już najnowszą wersję zainstalowaną u siebie, można przejść do sprawdzenia wydajności komputera. Skoki Narciarskie 2004 nie wymagają szybkich maszyn i zadowolą się również słabszymi konfiguracjami sprzętowymi. Patrząc na menu ustawień graficznych, należy szczególnie kilka pozycji dostosować do własnych potrzeb, by gra nie zacinała się i nie zwalniała w najważniejszych momentach. Odpowiednie dobranie opcji pomoże w poprawieniu prędkości działania gry Jakość cienia określa sposób wyświetlania cienia naszego zawodnika. Im mniejsza liczba, tym cień będzie jakościowo gorszy. Jej zmniejszenie znacznie poprawi prędkość działania gry na słabszych kartach graficznych. Rozdzielczość tylko na naprawdę starych komputerach powinna nie przekraczać 640x480. Na nowszych maszynach można z powodzeniem uruchomić 800x600 lub 1024x768, co znacznie poprawi jakość wyświetlanego obrazu – każda linia będzie miała mniejszą ilość „schodków”. Owe schodki dodatkowo wygładza Antialiasing, jednak można go włączyć tylko na nowych kartach graficznych, w przeciwnym razie spadek prędkości gry będzie znaczny. Należy więc na to szczególnie uważać. Rodzaj drzew ma już szczątkowy wpływ na szybkość gry i nie warto ustawiać innego niż złożone, chyba że gra mimo ustawienia powyższych opcji na minimum dalej nie chce działać wystarczająco szybko. Strona: 4 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2004 – Poradnik GRY-OnLine Na płytce w katalogu „Pomoc” można znaleźć odpowiednie sterowniki Warto też skorzystać z dołączonych do gry sterowników. W katalogu „Pomoc” znajdziemy sterowniki Catalyst dla kart ATI oraz Detonatory nVidii. Nie zabraknie również najnowszego pakietu DirectX. Po ich zainstalowaniu większość problemów powinna zniknąć. Strona: 5 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2004 – Poradnik GRY-OnLine T r e n i n g c z y n i m i s t r z a Przede wszystkim trening, trening i jeszcze raz trening. Jeśli zaraz pod odpaleniu gry chcesz wejść w tryb kariery i z uporem walczysz o najwyższą lokatę – z pewnością ten wyczyn będzie co najmniej trudny. Musisz pamiętać, że nikt nie urodził się od razu mistrzem i tak jak wielcy tego sportu, tak i Ty musisz najpierw skupić się na trenowaniu własnych umiejętności, by potem wykorzystać zebraną w ten sposób wiedzę na skoczni. Jako że wszystko odbywa się zupełnie wirtualnie, Twoja kondycja i ewentualne lęki (np. wysokości) nie mają tutaj najmniejszego znaczenia, a liczyć się będzie przede wszystkim refleks i trzeźwe myślenie. Warto skorzystać z opcji szkolenia, dzięki której już na początku nauczysz się podstaw gry (które ja dalej rozwinę). Lektor krok po kroku wyjaśni zasady oddawania skoków, przez co nawet osoba niezbyt dobrze znająca się na zasadach rządzących skokami szybko zrozumie, o co tutaj naprawdę chodzi. Strona: 6 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2004 – Poradnik GRY-OnLine Na początek warto wybrać jakaś wysoką skocznię (najlepiej K-115, czyli skocznię z punktem konstrukcyjnym na 115 metrze długości). Prawdziwi entuzjaści na pewno od razu wybiorą cos dużego, na przykład K-180, jednak z góry uprzedzam – skakanie na skoczniach ekstremalnie długich lub krótkich nie jest zalecane na początek. Na krótkiej skoczni mamy za mało czasu, by dokonać trafnego wyboru jeśli chodzi o lądowanie, gdyż zawodnik za szybko dotyka podłoża. Na zbyt długich natomiast szybko opadamy w dół, przez co trudno wyczuć odpowiedni moment do wylądowania. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: