Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00391 008114 15913176 na godz. na dobę w sumie
Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry - ebook/pdf
Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 31
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> sportowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do symulacji sportowej Skoki Narciarskie 2005, w którym autor odkrywa wszystkie tajniki skoku, pomaga dojść na sam szczyt kariery oraz doradza, jaki sprzęt kupować, żeby nie zostawać w tyle za największymi asami tej dyscypliny.

Spis treści:
-Wstęp
-Opcje
-Tryby, konkursy i inne
-Skok – sterowanie, porady
-Kariera – jak zacząć?
-Kariera – menu główne
-Kariera – Treningi, Sponsorzy, Parametry
-Kariera – sklep, zadania
-Od zera do bohatera – Kadra C (cz.1)
-Od zera do bohatera – Kadra C (cz.2)
-Od zera do bohatera – Kadra B (cz.1)
-Od zera do bohatera – Kadra B (cz.2)
-Od zera do bohatera – Kadra A
-Porady ogólne i kody

Informacja o grze

Skoki Narciarskie 2005 to kolejna, piąta już część serii cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem wśród graczy. O ile dwie pierwsze części zostały do Polski sprowadzone, o tyle począwszy od Skoków Narciarskich 2003 są one autorskim dziełem rodzimego ze

Gra Skoki narciarskie 2005, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Skoki Narciarskie 2005 autor: Adam „eJay” Kaczmarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Skoki Narciarskie 2005 – P oradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Opcje ________________________________________________________________ 4 Tryby, konkursy i inne ___________________________________________________ 5 Skok – sterowanie, porady _______________________________________________ 6 Kariera – jak zacząć? ___________________________________________________ 11 Kariera – menu główne _________________________________________________ 12 Kariera – Treningi, Sponsorzy, Parametry ___________________________________ 13 Kariera – sklep, zadania_________________________________________________ 16 Od zera do bohatera – Kadra C ___________________________________________ 18 Od zera do bohatera – Kadra B ___________________________________________ 22 Od zera do bohatera – Kadra A ___________________________________________ 26 Porady ogólne i kody ___________________________________________________ 29 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2005 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do gry Skoki Narciarskie 2005. Sezon zimowy dopiero się zaczął, więc wysyp gier sportowych nie dziwi. W porównaniu do poprzednich edycji widać dosyć duży skok jakościowy. Poprawiono wiele elementów i wprowadzono kilka nowości. Postaram się odkryć wszystkie tajniki skoku, pomogę dojść na sam szczyt kariery i doradzę, jaki sprzęt kupować, żeby nie zostawać w tyle za największymi asami tej dyscypliny. Życzę przyjemnej lektury. Strona: 3 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2005 – Poradnik GRY-OnLine Opcje Na samym początku radzę wejść do opcji i ustawić wszelkie parametry grafiki i muzyki. Posiadaczy słabszych komputerów na pewno ucieszy fakt, że gra nie wymaga najnowszych kart graficznych ani procesorów. Grę testowałem na Athlonie 1700+, 256 MB RAM oraz na karcie graficznej NVIDIA FX 5600. Mogłem sobie pozwolić na wysokie detale oraz rozdzielczość. Efekty atmosferyczne nieco mogą zwolnić pracę komputera i obniżyć ilość wyświetlanych klatek na sekundę. Komentarz pozwala nam na usłyszenie głosów panów Włodzimierza Szaranowicza i Dariusza Szpakowskiego podczas konkursów. Tekstury wysokiej ładniej niż standardowe, ale jednocześnie wymagają większej pamięci. Zapisywanie powtórek decyduje z kolei o nagraniu naszego skoku po każdej próbie, przy czym to my decydujemy, czy chcemy nagrać dany skok. Łatwa kariera to dobre wyjście dla graczy mniej zręcznych. Komputer dopasowuje poziom zawodów do naszych osiągnięć, co daje nam szansę na równorzędna walkę z najlepszymi skoczkami. Animowane drzewa pod wpływem wiatru potrafią się kołysać. Radzę wyłączyć tę opcję – zaoszczędzimy kilka klatek na sekundę. Możemy również włączyć Telebimy koło zeskoku skoczni. Pokazują one całą akcję na żywo, a w przerwie pokazują reklamy sponsorów. Kamer w grze jest 8, jednak ja polecam kamerę z numerkiem 2 – jest ona najlepsza do skakania. jakości wyglądają zdecydowanie Uwaga: Radzę zaopatrzyć się w najnowszy patch, który wyeliminuje kilka podstawowych błędów. Można go ściągnąć stąd: http://www.gry-online.pl/s030.asp?ID=6603 Strona: 4 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2005 – Poradnik GRY-OnLine Tryby, konkursy i inne Do wyboru mamy 2 menu – Zręcznościowe i Realistyczne. Wybieramy to drugie. Ukazuje nam się lista możliwych trybów rozgrywki. Oto krótka charakterystyka poszczególnych opcji: Kariera – największa, najdłuższa, najbardziej grywalna opcja, którą opiszę później szczegółowo. Praktyka – nasza szkółka latania. W odróżnieniu od szkolenia (gdzie mamy sama teorię), tu mamy możliwość poznania techniki skoków i poćwiczenia na wszystkich skoczniach świata. Pojedyncze zawody – można rozegrać jeden dowolny konkurs wraz z rundą kwalifikacyjną. Skoki letnie – twórcy gry udostępnili nam skoki na igielicie. Letnie Grand Prix stoi przed nami otworem... Turniej Czterech Skoczni – najbardziej prestiżowy turniej podczas sezonu. Rozgrywany od ponad 50 lat na skoczniach w Oberstdorfie, Garmisch Partenkirchen, Innsbrucku oraz w Bischofshofen. Obowiązuje w nim system KO (gorszy ze skaczącej pary odpada, lepszy kwalifikuje się do 2 serii – wyjątek: najlepszych 5 przegranych również awansuje do 2 serii). Turniej Skandynawski – ma mniejszy prestiż niż TCS. Gromadzi mniejszą publiczność. Rozgrywany jest na skoczniach w Szwecji, Norwegii i Finlandii. Mistrzostwa Świata – tu skaczemy po medal. Do wyboru mamy skocznie K-90 i K-120. Mistrzostwa Świata w Lotach – podobnie jak MŚ, tylko że skaczemy na skoczniach mamucich o punkcie konstrukcyjnym K-185. Puchar Świata – rozgrywamy 1 sezon w elitarnym gronie skoczków. Zawody Drużynowe – do wyboru mamy kilkanaście reprezentacji narodowych. Spośród Polaków możemy wybrać samego Adama Małysza i nim skakać w konkursie. W każdym zespole występuje 4 zawodników. Skoki Kobiet – tryb gry przeznaczony głównie dla męskiej części graczy. Kobietami możemy skakać jedynie na obiektach K-90. Strona: 5 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2005 – Poradnik GRY-OnLine Skok – sterowanie, porady Skok składa się z 6 faz. W każdej z nich należy być uważnym i skupionym na tym, co się robi. Zacznijmy od początku: Faza 1: Na początku siedzimy na belce. Klikamy lewym przyciskiem myszy. Czekamy, aż pojawi się nam zielone światło. Wtedy mamy tylko 5 sekund na rozpoczęcie skoku. W prawym dolnym rogu znajduje się pomiar wiatru w poszczególnych miejscach skoczni – kolejno jest to próg, bula oraz zeskok. Strzałki wskazują kierunek wiatru. Najlepszy wiatr posiada prędkość 1,5-2,5 m/s oraz wieje od przodu. Strona: 6 www.gry-online.pl Skoki Narciarskie 2005 – Poradnik GRY-OnLine Faza 2: Klikamy lewym przyciskiem myszy i zaczynamy zjazd. Na samej górze widzimy prędkość. Poniżej znajduje się niebieski pasek, który systematycznie zmniejsza się – jest to odległość do końca rozbiegu. Aby uzyskać odpowiednia prędkość, należy utrzymać perfekcyjną sylwetkę dojazdową. Niebieska strzałka mówi nam, jak skierować mysz, żeby nasz skoczek przybrał właściwą sylwetkę. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skoki narciarskie 2005 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: