Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00252 007984 15930976 na godz. na dobę w sumie
Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry - ebook/pdf
Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 34
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> sportowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Skoki Narciarskie 2006 zawiera informacje odnośnie techniki skakania, a także postępowania w trakcie kariery solowej i trenerskiej. Materiał wzbogacony został opisem wszystkich skoczni w grze, wraz z ich charakterystykami i zdjęciami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Nauka skakania] Na belce
-[Nauka skakania] Pozycja dojazdowa
-[Nauka skakania] Wybicie
-[Nauka skakania] Lot
-[Nauka skakania] Lądowanie
-[Skocznie] Objaśnienia
-[Skocznie] Skocznie małe cz.1
-[Skocznie] Skocznie małe cz.2
-[Skocznie] Skocznie normalne cz.1
-[Skocznie] Skocznie normalne cz.2
-[Skocznie] Skocznie normalne cz.3
-[Skocznie] Skocznie normalne cz.4
-[Skocznie] Skocznie mamucie
-Kariera solowa – początki, porady
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Skoki Narciarskie 2006 to pozycja, która z pewnością zainteresuje miłośników skoków narciarskich, dyscypliny, która w naszym kraju błyskawicznie zaskarbiła sobie zainteresowanie dzięki wyczynom Adama Małysza.

Gra Skoki narciarskie 2006, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Skoki Narciarskie 2006 autor: Adam „eJay” Kaczmarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Nauka skakania ________________________________________________________ 4 Na belce ____________________________________________________________ 4 Pozycja dojazdowa____________________________________________________ 5 Wybicie ____________________________________________________________ 6 Lot ________________________________________________________________ 7 Lądowanie __________________________________________________________ 8 Skocznie ____________________________________________________________ 10 Objaśnienia ________________________________________________________ 10 Skocznie małe ______________________________________________________ 11 Skocznie normalne___________________________________________________ 16 Skocznie mamucie ___________________________________________________ 25 Kariera solowa - początki, porady _________________________________________ 27 Sprzęt ______________________________________________________________ 30 Kombinezony _______________________________________________________ 30 Narty _____________________________________________________________ 31 Kariera trenerska – transport i zakwaterowanie ______________________________ 32 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Paradoksalnie, pisanie poradnika do Skoków Narciarskich 2006 okazało się rzeczą dosyć trudną. Z dużym bólem starałem się znaleźć ciężar między opisami dla graczy zaawansowanych, a zupełnie początkującymi, którzy skoki znają jedynie z nazwiska Małysz. Poza tym gra jest typowo „wakacyjna”, która ma za zadanie rozluźnić strudzonego po ciężkim dniu szarego człowieka. Jej prosta budowa, ubogie opcje zdecydowanie przyśpieszają rozgrywkę. Niemniej, oddaję w wasze ręce dosyć pomocną biblioteczkę, która zawiera informacje odnośnie techniki skakania, a także postępowania w trakcie kariery solowej i trenerskiej. Dodatkowo materiał wzbogacony został opisem wszystkich skoczni w grze, wraz z ich charakterystykami i zdjęciami. Strona: 3 Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine Nauka skakania Instrukcja do gry nie wyjaśnia dokładnie, co decyduje o długości skoku i jaki wpływ na lot ma np. spóźnione odbicie z progu. W tym miejscu wyjaśnię krok po kroku wszystkie możliwości, wariacje danej czynności wykonywanej w trakcie pojedynczego skoku oraz doradzę jak uniknąć błędów. N a b e l c e Odbicie się od belki ma znaczący wpływ na prędkość dojazdową. Nie zaniedbujcie tej czynności i wykonujcie ją perfekcyjnie. Nie jest to za trudne. Nie śpieszcie się jednak z kliknięciem, tylko poczekajcie, aż prostokąt zacznie się kołysać na dobre. Wtedy wyczucie odpowiedniego momentu nie przysparza problemów. Żółty kolor oznacza, że odbicie nie zostało wykonane zbyt dobrze, ale gwarantuje w miarę przyzwoitą prędkość. Czerwony kolor to odbicie totalnie nieudane, tracimy wtedy około 15 docelowej szybkości, co wiąże się ze skokiem krótszym o około 10-15 metrów. Największą prędkość gwarantuje idealne odbicie się od belki, oznaczone zielonym kolorem. Warto zaznaczyć, że zielony kolor niekoniecznie musi zostać „osiągnięty” na samym środku wskaźnika. Możliwe są pewne uchybienia – gdy prostokąt trochę zejdzie na którąś ze stron to i tak zaliczy nam perfekcyjne odbicie. Rada: jeśli masz słaby komputer, to z odbiciem od belki poczekaj kilka sekund. Gra lubi na samym początku doczytywać tekstury i mielić dyskiem. Strona: 4 Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine P o z y c j a d o j a z d o w a Kolejnym elementem skoku jest dojazd, a raczej pozycja z nim związana. Wiadomo – im skoczek ma lepszą sylwetkę dojazdową, tym większą szybkość osiągnie. W tym wypadku pomocny będzie wskaźnik pochylenia naszego zawodnika. Linia wraz z prostokątami musi być pozioma. Jak widać na zdjęciu po lewej stronie, nasz skoczek jest za bardzo pochylony i w rezultacie na ostatnich metrach nie uzyska satysfakcjonującej prędkości. Na obrazku z prawej postawa zgoła odmienna – zbyt wysoko uniesiony tułów, który przyczynia się do hamowania przy progu. Tylko idealna postawa gwarantuje dużą szybkość. Tuż przed progiem przygotujcie sylwetkę (ani na moment nie spuszczajcie jej z oka), a następnie skupcie się na wybiciu. Rada: jeśli ustawienie idealnej sylwetki stanowi dla Ciebie problem, to zmniejsz czułość myszki w menu głównym. Odchylenia nie są tu zbyt duże, dlatego delikatne szarpnięcie gryzoniem, może spowodować niepotrzebne wahania. Strona: 5 Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine W y b i c i e Moment wybicia w 70 decyduje o długości skoku. I tu musicie przykładać się najbardziej. W gruncie rzeczy polega to na kliknięciu i przytrzymaniu przycisku myszki w odpowiednim momencie, czyli między dwoma białymi paskami na wskaźniku. Z początku ciężko jest wyczuć ten moment, ale im więcej skoków, tym szybciej się nauczycie, szczególnie że na niektórych skoczniach przy progu momentalnie przyśpieszamy. Odbicie może być za wczesne (po lewej) – spadek prędkości – lub zbyt późne (po prawej) – słaba moc przy wyskoku. Możemy również minąć się z progiem (po lewej) – wybicie totalnie spóźnione i w konsekwencji spadek z progu. Dochodzi do tego, gdy zechcemy przedłużyć moment wybicia i zapomnimy puścić przycisk myszy. Perfekcyjne wybicie to takie, w którym zmieściliśmy się w docelowym polu, a nasz pasek stał się intensywnie zielony (po prawej). Teraz tylko pozostaje lot i lądowanie... Rada: niestety, każda skocznia ma nieco inny profil, więc moment wybicia może być albo szybki, albo wolny. Na skoczniach mamucich szczególnie widziany jest ten pierwszy rodzaj, czyli trzeba odpowiednio „wbić” się w pole wskaźnika. Potrenuj więc w Praktyce na każdej skoczni ten element. Strona: 6 Skoki Narciarskie 2006 – Poradnik GRY-OnLine L o t Ten element trzeba niestety opanować do perfekcji. Zlekceważenie nawet drobnego błędu kończy się lądowaniem na buli. W momencie lotu oczom waszym ukazuje się celownik, wraz z czterema liniami. Perfekcyjną sylwetkę w locie zapewnia równe położenie tych linii. Każde odchylenie jest widoczne i trzeba je korygować myszką (po lewej). Należy wystrzegać się gwałtownych ruchów, gdyż doprowadzają one do przekrzywienia się zawodnika, co prowadzi do upadku. Stabilna sylwetka (po prawej) ułatwia lądowanie i niesie gracza na dużą odległość. Rada: czasem wskazane jest, aby naszego skoczka nieco odchylić w locie. Gdy na skoczni jest wiatr z przodu, to od razu po wybiciu szarpnij myszką do tyłu. Nasz zawodnik nabierze wtedy dynamiki w locie i będzie korzystał z wiaterku. A co to oznacza, chyba nie muszę pisać? :) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: