Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00139 007524 15948144 na godz. na dobę w sumie
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry - ebook/pdf
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 336
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
-Informacje wstępne
-Trudne początki
-W podziemiach Saarthal (1)
-W podziemiach Saarthal (2)
-Z nosem w księgach (1)
-Z nosem w księgach (2)
-Dobre zamiary
-Ujawnianie niewidocznego (1)
-Ujawnianie niewidocznego (2)
-Ujawnianie niewidocznego (3)
-Nasycenie
-Laska Magnusa (1)
-Laska Magnusa (2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 69

Informacja o grze

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z

Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls V: Skyrim (akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei) autor: Jacek „Stranger” Hałas i Maciej „Czarny” Kozłowski Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp__________________________________________________________5 Questy Akademii w Zimowej Twierdzy ________________________________7 Informacje wstępne ________________________________________________________ 7 Trudne początki ____________________________________________________________ 8 W podziemiach Saarthal ____________________________________________________ 16 Z nosem w księgach _______________________________________________________ 37 Dobre zamiary ____________________________________________________________ 53 Ujawnianie niewidocznego __________________________________________________ 63 Nasycenie ________________________________________________________________ 88 Laska Magnusa ____________________________________________________________ 92 Oko Magnusa ____________________________________________________________ 113 Powrót do Akademii ______________________________________________________ 120 Spostrzeżenia Shalidora ___________________________________________________ 121 Prośba Onmunda _________________________________________________________ 124 Eksperyment J’zargo ______________________________________________________ 129 Wysiłki Arniela ___________________________________________________________ 132 Wstrząs _________________________________________________________________ 145 Rytualny czar przemiany __________________________________________________ 147 Rytualny czar iluzji _______________________________________________________ 151 Rytualny czar zniszczenia __________________________________________________ 158 Rytualny czar przywołania _________________________________________________ 164 Rytualny czar przywracania ________________________________________________ 169 Różne: Klejnoty duszy _____________________________________________________ 173 Różne: Odebranie przedmiotu do zaklęcia ____________________________________ 174 Różne: Odnalezienie księgi _________________________________________________ 175 Różne: Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii ___________ 177 Różne: Zaklęcie Brelyny ___________________________________________________ 180 Różne: Odnalezienie alembiku Tolfdira ______________________________________ 182 Różne: Relikt_____________________________________________________________ 183 Strona: 2 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Questy Gildii Złodziei ___________________________________________ 188 Informacje wstępne ______________________________________________________ 188 Za obopólną korzyścią _____________________________________________________ 189 Biznesowe podejście ______________________________________________________ 195 W otwarte karty __________________________________________________________ 204 Na pomoc uciśnionym _____________________________________________________ 216 Wybryk łajdaka __________________________________________________________ 226 Bez słów ________________________________________________________________ 236 Trudne odpowiedzi _______________________________________________________ 242 Pościg __________________________________________________________________ 253 Odrodzona Trójca _________________________________________________________ 262 Ślepota __________________________________________________________________ 270 Powrót ciemności _________________________________________________________ 282 Poruszyć niebo i Skyrim ___________________________________________________ 291 Różne: Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei ______________________________ 294 Różne: Porozmawiaj z Tonilią na temat odbioru pancerza ______________________ 295 Różne: Porozmawiaj z Maven na temat długu Valda ___________________________ 296 Różne: Porozmawiaj z Delvinem i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei ____________ 297 Różne: Porozmawiaj z Vex i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei _________________ 298 Różne: Dostarcz księżycowy cukier do rąk Ri’saada ___________________________ 301 Na ryby _________________________________________________________________ 303 Robota papierkowa _______________________________________________________ 304 Ryzykowna robota ________________________________________________________ 305 Kradzież z włamaniem ____________________________________________________ 306 Krecia robota ____________________________________________________________ 307 Fanty ___________________________________________________________________ 308 Zadanie dla złodzieja ______________________________________________________ 309 Reputacja: Biała Grań – Fałszywa amnestia __________________________________ 310 Reputacja: Wichrowy Tron – Cienie z Summerset _____________________________ 313 Reputacja: Markart – Blask Srebra __________________________________________ 319 Reputacja: Samotnia – Wybredny Ropuch ____________________________________ 325 Pod nowym kierownictwem ________________________________________________ 330 Odkupienie ______________________________________________________________ 334 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 3 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Strona: 4 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów dwóch ugrupowań występujących w świecie gry, a mianowicie Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Jego pełna zawartość przedstawia się następująco: • przedstawienie sposobu dołączenia do Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów); • opis przejścia wszystkich głównych questów Akademii w Zimowej Twierdzy; • opis przejścia wszystkich pobocznych questów Akademii w Zimowej Twierdzy; • przedstawienie sposobu dołączenia do gildii złodziei; • opis przejścia wszystkich głównych questów gildii złodziei; • opis przejścia wszystkich pobocznych questów gildii złodziei. W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania głównych i opcjonalnych zadań, a także możliwe warianty zachowania, pozwalające na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. W tym ostatnim przypadku uwzględniona została specyfika zachowania się bohatera w zależności od tego czy jest on magiem (Akademia w Zimowej Twierdzy) czy złodziejem (Gildia złodziei). Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki. Strona: 5 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine D o d a t k o w e u w a g i Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne: • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory. • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów. • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz czarów (np. Ognisty Pocisk), choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności). Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom. Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl) Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl) Strona: 6 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Questy Akademii w Zimowej Twierdzy I n f o r m a c j e w s t ę p n e Akademia w Zimowej Twierdzy to miejsce zrzeszające osoby władające magią i pełniące rolę swego rodzaju gildii magów. Jeżeli Twoja postać zamierza specjalizować się w korzystaniu z magii, to Akademię warto oczywiście odwiedzić we wczesnym stadium rozgrywki. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że biorąc udział w questach Akademii oraz wchodząc w interakcje z zamieszkującymi ją magami będziesz mógł zdecydowanie szybciej podnieść swoje umiejętności oraz uzyskać dostęp do cennych elementów ekwipunku. Jeżeli z kolei magii w ogóle nie zamierzasz używać lub jedynie w bardzo ograniczonym zakresie, to wizytę w Akademii możesz odłożyć na później, tym bardziej, że jest z nią związany główny quest Pradawna wiedza. Co ciekawe, decydując się na taki krok będziesz mógł przedostać się do wnętrza Akademii bez konieczności wykazywania się magicznymi zdolnościami. Na questy Akademii w Zimowej Twierdzy składa się zarówno kilka głównych zadań, jak i szereg pobocznych, związanych czy to z eksploracją różnych obszarów tej lokacji czy udzielaniem pomocy zamieszkującym ją magom. Ci ostatni mogą Cię również podszkolić w różnych szkołach magii, przyśpieszając tym samym proces awansowania na kolejne poziomy doświadczenia. Sama akademia znajduje się w północno–wschodnim narożniku Skyrim i prowadzi do niej długi most, który łączy ją z pobliską miejscowością Zimowa Twierdza (powyższy screen). Po tym jak zaliczysz „rozmowę wstępną” uzyskasz dostęp do większości pomieszczeń Akademii i z ważniejszych lokacji jedynie kwatera arcymaga będzie zamknięta. Warto dodać, że w trakcie pobytu w Akademii możesz do woli korzystać z przydzielonego Ci pomieszczenia, w którym znajduje się między innymi łóżko. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: