Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00074 005943 15941241 na godz. na dobę w sumie
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry - ebook/pdf
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 219
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Prolog
-Zerwane kajdany
-Ucieczka przed smokiem
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
-Cisza przed burzą
-Spotkanie się z Alvorem
-Spotkanie się z Gerdur
-Wyprawa do Białej Grani
-Czarnygłaz
-Spotkanie się z Farengarem
-Wyprawa do Czarnygłazu (1)
-Wyprawa do Czarnygłazu (2)
-Budzenie smoka
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 74

Informacja o grze

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z

Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls V Skyrim (główny wątek fabularny) autor: Jacek „Stranger” Hałas Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp__________________________________________________________4 Prolog _________________________________________________________6 Zerwane kajdany _________________________________________________8 Ucieczka przed smokiem_____________________________________________________ 8 Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara ____________________________ 11 Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa ______________________________ 18 Cisza przed burzą _______________________________________________25 Spotkanie się z Alvorem ____________________________________________________ 25 Spotkanie się z Gerdur _____________________________________________________ 28 Wyprawa do Białej Grani ___________________________________________________ 31 Czarnygłaz _____________________________________________________33 Spotkanie się z Farengarem _________________________________________________ 33 Wyprawa do Czarnygłazu ___________________________________________________ 34 Budzenie smoka _________________________________________________45 Spotkanie się z jarlem ______________________________________________________ 45 Pokonanie smoka __________________________________________________________ 46 Droga głosu ____________________________________________________53 Wyprawa do siedziby Siwobrodych ___________________________________________ 53 Odbycie szkolenia u Siwobrodych ____________________________________________ 58 Róg Jurgena Wiatrowładnego ______________________________________63 Wyprawa do świątyni Ustengrav _____________________________________________ 63 Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym _______________________________ 73 Ostrze w ciemnościach ___________________________________________79 Spotkanie się z Delphine ____________________________________________________ 79 Wyprawa do smoczego cmentarzyska ________________________________________ 81 Pokonanie smoka __________________________________________________________ 84 List żelazny ____________________________________________________87 Spotkanie się z Delphine ____________________________________________________ 87 Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie __________________________________ 88 Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków ______________________________ 92 Wydostanie się z ambasady ________________________________________________ 103 Szczur zapędzony w kąt ________________________________________ 106 Ustalenie miejsca pobytu Esberna __________________________________________ 106 Odnalezienie Esberna _____________________________________________________ 108 Za obopólną korzyścią __________________________________________ 115 Odbycie rozmowy z Brynjolfem _____________________________________________ 115 Dokonanie kradzieży ______________________________________________________ 116 Ściana Alduina ________________________________________________ 120 Odeskortowanie Esberna __________________________________________________ 120 Wyprawa do Ściany Alduina ________________________________________________ 123 Gardło Świata ________________________________________________ 130 Spotkanie się z Siwobrodymi _______________________________________________ 130 Wyprawa do Gardła Świata ________________________________________________ 133 Spotkanie się z Paarthurnaxem _____________________________________________ 136 Pradawna wiedza______________________________________________ 139 Wyprawa do Zimowej Twierdzy _____________________________________________ 139 Zlokalizowanie Septimusa Signusa __________________________________________ 144 Odnalezienie Prastarego Zwoju _____________________________________________ 147 Strona: 2 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Zguba Alduina ________________________________________________ 161 Odczytanie Prastarego Zwoju ______________________________________________ 161 Stoczenie bitwy z Alduinem ________________________________________________ 164 Upadły ______________________________________________________ 167 Opracowanie planu odnalezienia Alduina ____________________________________ 167 Przygotowanie się do uwięzienia smoka _____________________________________ 169 Uwięzienie smoka ________________________________________________________ 172 Niekończąca się pora roku _______________________________________ 178 Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji ________________________________ 178 Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych _________________________________ 181 Paarthurnax __________________________________________________ 187 Pokonanie Paarthurnaxa __________________________________________________ 187 Gniazdo Pożeracza Światów _____________________________________ 191 Wyprawa do świątyni Skuldafn _____________________________________________ 191 Dotarcie do portalu _______________________________________________________ 193 Przejście przez portal _____________________________________________________ 205 Sovngard ____________________________________________________ 209 Dotarcie do Komnaty Męstwa ______________________________________________ 209 Spotkanie się z norskimi wojownikami ______________________________________ 212 Zabójca smoków ______________________________________________ 213 Pokonanie Alduina ________________________________________________________ 213 Powrót do Skyrim ________________________________________________________ 216 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 3 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych zadań (questów) zawartych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania głównych i opcjonalnych zadań, a także możliwe warianty zachowania, pozwalające na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki. Strona: 4 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine D o d a t k o w e u w a g i Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne: • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory. • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów. • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności). Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom. Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl) Strona: 5 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Prolog Gra rozpocznie się od filmowego wprowadzenia, ukazującego przejażdżkę w towarzystwie skazanych na śmierć Gromowładnych, wśród których będzie znajdował się ich lider – Ulfrik Gromowładny. Wkrótce dotrzecie do Helgen. W trakcie całego tego wprowadzenia możesz się jedynie rozglądać. Wkrótce po dotarciu na miejsce i zejściu z wozu zmuszony zostaniesz do podania swojej tożsamości Hadvarowi, przystępując tym samym do procesu kreacji postaci. Musisz mianowicie wybrać rasę głównego bohatera (domyślnie jest on Nordem), jego płeć (domyślnie jest to mężczyzna), szczegóły wyglądu oraz imię. Strona: 6 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Przed Tobą kolejna interaktywna scenka przerywnikowa. Sterowana postać w ostatniej chwili wyratuje się przed śmiercią z ręki kata wraz z pojawieniem się w twierdzy wielkiego smoka. Odblokowany główny quest: Zerwane kajdany Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: